|
|
| Pagina 38 van 711 |
[ 10660 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 36 37 38 39 40 … 711 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
forumlegende
Lid geworden op: 20 Apr 2006, 17:28 Berichten: 2983 Leeftijd: 45 Locatie: Buggenhout |
verdacht stil hier
nog een week of 5 en we horen ze totaal niemeer ![]() |
| 23 Jan 2007, 22:47 |
|
|
Rode kaart ![]() Lid geworden op: 27 Okt 2006, 0:00 Berichten: 1407 Locatie: Rendac city |
Stijn schreef: Volgens mij zal tgeld op zijn voor de winstpremies te betalen,wie kan je daar het best voor manipuleren,de keeper natuurlijk :grijns: Spijtig,anders konden ze het stamnummer van lebeke-aalst binnekort ook kopen of huren ![]() Ik stel jullie kennis ter zake niet in vraag als het op omkopen en manipuleren van matchen aankomt, met zo'n zaken hebben jullie doorheen de jaren al wel wat ervaring, nietwaar?.
Tja, Coppens: een goede keeper, maar niet bestand tegen de stress. Niet iedereen kan daar evengoed mee overweg, maar het was ook niet de bedoeling dat we al een gans seizoen al aan de leiding zouden staan, eerder dat we zonder problemen het behoud zouden verzekeren...dus ja. Van mij mag em in de goal blijven staan om zo z'n vertrouwen terug te vinden, uiteindelijk hebben we onze doelstelling allang bereikt. |
| 23 Jan 2007, 23:41 |
|
|
Rode kaart ![]() Lid geworden op: 27 Okt 2006, 0:00 Berichten: 1407 Locatie: Rendac city |
Hoezo, dat is het eerste waar ik spontaan aan denk als Aalst ter sprake komt, allez dat en nog iets anders.
Sorry, maar ben nog maar pas thuis van de training op den FC. :wink: |
| 23 Jan 2007, 23:48 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 20 Apr 2006, 17:28 Berichten: 2983 Leeftijd: 45 Locatie: Buggenhout |
en dan direct ons forum controleren
|
| 23 Jan 2007, 23:51 |
|
|
acrid schreef: en dan direct ons forum controleren tuurlijk datte, 't was hier de laatsten tijd véél te stillekes! En dan zie ik dat Placietjen mijn gele kaart ook nog es afgepakt heeft.
Soit, er liggen nog een aantal erg mooie duels in het verschiet + de eindronde, niet slecht als neo-tweedeklasser, vind ik. |
| 23 Jan 2007, 23:53 |
|
|
Iendracht.be - beheer
marcel schreef: Hoezo, dat is het eerste waar ik spontaan aan denk als Aalst ter sprake komt, allez dat en nog iets anders. Sorry, maar ben nog maar pas thuis van de training op den FC. :wink:we hebben da toch goe geregeld indertijd zou ik zo zeggen (remember de wedstrijden met Chalala |
| 24 Jan 2007, 0:16 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
_________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 24 Jan 2007, 16:22 |
|
|
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010 ![]() Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25 Berichten: 3287 Leeftijd: 40 Locatie: Opwijk |
Casual1919 schreef: http://www.youtube.com/watch?v=mxDp8--zmpY Anderlecht - Dender Er zijn 7 goals gevallen en ze tonen alleen een reactie bij 1 ervan |
| 24 Jan 2007, 16:28 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Die staantribune staat maar voor den helft vol
en die foto van barbie persoons is ook weer voor te lachen ze :) |
| 24 Jan 2007, 16:36 |
|
|
Sven KSK Opwijk schreef: Casual1919 schreef: http://www.youtube.com/watch?v=mxDp8--zmpY Anderlecht - Dender Er zijn 7 goals gevallen en ze tonen alleen een reactie bij 1 ervan Mja, wat moet je dan tonen bij dat afgekeurd doelpunt: de lijnrechter die eens knipoogt naar Constant Van Den Stock, die ondertussen zijn goed gevulde bruinen enveloppe dichtlikt of een close-up van de leverancier aan huis van Geuze, die in de koffer van de door de lijnrechter bij Fortis geleasde bestelwagen een paar vaten Geuze steekt?
En inderdaad, als de helft van onze ploeg nog stond te vieren, speelde Anderlecht de bal gauw naar voor. Alleen kon de lijnrechter toen even niet volgen, aangezien hij op dat moment langs achter genomen werd door Deschacht en Bartje Goor.
Tis triest dat ge zelfs tegen ne neo-tweedeklasser de hulp van de arbitrage nodig hebt, al kan ik me voorstellen dat het voor de Anderlecht-sups wel geruststellend moet zijn om toch te kunnen rekenen op de arbitrage als het niet direct lukt. Degoutant. ![]() |
| 24 Jan 2007, 16:56 |
|
|
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010 ![]() Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25 Berichten: 3287 Leeftijd: 40 Locatie: Opwijk |
marcel schreef: Sven KSK Opwijk schreef: Casual1919 schreef: http://www.youtube.com/watch?v=mxDp8--zmpY Anderlecht - Dender Er zijn 7 goals gevallen en ze tonen alleen een reactie bij 1 ervan Mja, wat moet je dan tonen bij dat afgekeurd doelpunt: de lijnrechter die eens knipoogt naar Constant Van Den Stock, die ondertussen zijn goed gevulde bruinen enveloppe dichtlikt of een close-up van de leverancier aan huis van Geuze, die in de koffer van de door de lijnrechter bij Fortis geleasde bestelwagen een paar vaten Geuze steekt? ![]() En inderdaad, als de helft van onze ploeg nog stond te vieren, speelde Anderlecht de bal gauw naar voor. Alleen kon de lijnrechter toen even niet volgen, aangezien hij op dat moment langs achter genomen werd door Deschacht en Bartje Goor. ![]() Tis triest dat ge zelfs tegen ne neo-tweedeklasser de hulp van de arbitrage nodig hebt, al kan ik me voorstellen dat het voor de Anderlecht-sups wel geruststellend moet zijn om toch te kunnen rekenen op de arbitrage als het niet direct lukt. Degoutant. ![]() Hoe belachelijk is dat nu? Hoe lang zijt ge daar over nu bezig? Ge weet zelf nog ni zeker of het wel offside was want het was heel nipt. En dien lijnrechter moet dat op een honderdste van een seconde goed beoordelen. Wij zijn ook al bepikt geweest op dat vlak. Doet zo zielig is niet. En naar wat ik merk hebben jullie anders ook al een penalty gekregen in de laatste minuut. Ik heb respect voor wat Dender aan het presteren is, echt waar, chapeau. Maar zo belachelijk doen als gij nu aan het doen zijt dat is er wel over ze. |
| 24 Jan 2007, 18:52 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:18 Berichten: 2248 Leeftijd: 45 Locatie: Pamel |
marcel schreef: Sven KSK Opwijk schreef: Casual1919 schreef: http://www.youtube.com/watch?v=mxDp8--zmpY Anderlecht - Dender Er zijn 7 goals gevallen en ze tonen alleen een reactie bij 1 ervan Alleen kon de lijnrechter toen even niet volgen, aangezien hij op dat moment langs achter genomen werd door Deschacht en Bartje Goor. ![]() K moe eerlijk zegge,da heeft de marcel goe gezegd haha Olli zwaai zwaai en bartje zullen genoten hebben ![]() _________________
|
| 24 Jan 2007, 18:54 |
|
|
Iendracht.be - beheer
marcel schreef: Sven KSK Opwijk schreef: Casual1919 schreef: http://www.youtube.com/watch?v=mxDp8--zmpY Anderlecht - Dender Er zijn 7 goals gevallen en ze tonen alleen een reactie bij 1 ervan Mja, wat moet je dan tonen bij dat afgekeurd doelpunt: de lijnrechter die eens knipoogt naar Constant Van Den Stock, die ondertussen zijn goed gevulde bruinen enveloppe dichtlikt of een close-up van de leverancier aan huis van Geuze, die in de koffer van de door de lijnrechter bij Fortis geleasde bestelwagen een paar vaten Geuze steekt? ![]() En inderdaad, als de helft van onze ploeg nog stond te vieren, speelde Anderlecht de bal gauw naar voor. Alleen kon de lijnrechter toen even niet volgen, aangezien hij op dat moment langs achter genomen werd door Deschacht en Bartje Goor. ![]() Tis triest dat ge zelfs tegen ne neo-tweedeklasser de hulp van de arbitrage nodig hebt, al kan ik me voorstellen dat het voor de Anderlecht-sups wel geruststellend moet zijn om toch te kunnen rekenen op de arbitrage als het niet direct lukt. Degoutant. ![]() ja want Vandenstock gaat den arbiter omkopen, ze moesten immers spelen tegen het Real Madrid van België, FCVDEH Azerty !! en offside is offside hé kameraad, duidelijk te zien, nipt buitenspel is daarom niet ongeldig ! |
| 24 Jan 2007, 20:21 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Casual1919 schreef: http://www.youtube.com/watch?v=mxDp8--zmpY Anderlecht - Dender Zielig filmke ![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 24 Jan 2007, 20:27 |
|
|
Rendac-supporter
Bakkie schreef: Casual1919 schreef: http://www.youtube.com/watch?v=mxDp8--zmpY Anderlecht - Dender Zielig filmke ![]() toch nie jaloers he. neenee, liever spelen op opt stadion van janneke en mieke. Soit ieder zen mening. Voor ons was het alvast een fantastische avond. Een geslaagd bekeravontuur.Maar om tegen anderlecht in den beker te mogen spelen moet je augustus wel overleven he. |
| 24 Jan 2007, 22:01 |
|
| Pagina 38 van 711 |
[ 10660 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 36 37 38 39 40 … 711 Volgende |