|
|
| Pagina 42 van 711 |
[ 10660 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 40 41 42 43 44 … 711 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Met nen oorlog meegemaakt bedoelen ze de Guldensporenslag denk ik
. |
| 26 Jan 2007, 17:12 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 09 Dec 2006, 21:00 Berichten: 760 Leeftijd: 51 Locatie: OILSJT |
_________________ Supporting Iendracht Oilsjt is .... |
| 26 Jan 2007, 17:12 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Ik vind trouwens dat elk clublied waarin het woord 'zegepralen' komt bij wet zou moeten verboden worden
. |
| 26 Jan 2007, 17:13 |
|
|
Ancien ![]() Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16 Berichten: 4399 Leeftijd: 45 Locatie: Atom |
hip hip hoera
_________________ es da ier e fistjen... |
| 26 Jan 2007, 17:14 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
awel nu eerlijk gezegd daar ga ik nu eens niet om lachen.
clubliederen zijn (int algemeen dan toch )
nuja een clublied is pas een clublied als het door iedereen wordt gezongen en dat dus door zowel jong als oud. En door dat door de mensen hun strot te rammen lukt dat niet. In Genk hebben ze over een jaar of 2 ook zo een clublied gemaakt... pure commercieële zet natuurlijk. Daarom wel nog meer fierheid gekregen over het feit dat hier nog een clublied leeft dat door oud en jong wordt meegebruld. Als wij ooit op Genk beginnen trekken moogt ge euthanasie plegen ook mij... Voor de rest is het wel vrijwel de enige club in belgië met toekomst. _________________ If you never try, you'll never know |
| 26 Jan 2007, 17:15 |
|
|
boris clitoris schreef: hip hip hoera Der zal misschien juist iemand verjaard zijn . |
| 26 Jan 2007, 17:16 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:57 Berichten: 2447 Leeftijd: 42 Locatie: Opwijk |
Casual1919 schreef: Als alles volgens planning verloopt kunnen jullie morgen, zaterdag, tijdens Studio DENDER en/of op de website van FC het oude FC-clublied aanhoren. Het liedje werd jarenlang tijdens de matchen van FC gezongen maar is in de loop der jaren wat in onbruik geraakt. Nu onze ploeg het zo schitterend doet lijkt mij het moment aangebroken om het weer een duwtje in de rug te geven. We zijn er namelijk in geslaagd om het op CD te zetten. Dit is de tekst, die duidelijk al een oorlog meegemaakt heeft maar sowieso prachtig blijft......... Proberen jullie hem alvast tegen zondag a.s. al uit het hoofd te leren! CLUBLIED Vrienden der sport hoort onze zegekreten Hoort ons gezang, ter ere van ons ploeg Die met de voetbal zich overal durft meten Die men met schande nergens nedersloeg Gij stoere mannen, alleen levenslustig Daarop supporters zijn we allen fier En binst de strijd, dan houden wij ons rustig De overwinning halen wij met zwier. FC. Hip hip hoera FC. Hip hip hoera Wij zullen zegepralen en ’t kampioenschap halen En allen gelijk, dan roepen wij hoera FC. Hip hip hoera Harop supporters allen stoere vrienden Met raad en daad houdt er de moed maar in Zo zult gij steeds de overwinning vieren Zo zal FC steeds gaan naar uwe zin Vooruit, vooruit gij Denderleeuwenaren Vooruit, vooruit gij die de sport bemint Geen enkel ploeg kan ons nog evenaren En ’t kampioenschap winnen wij gezwind FC. Hip hip hoera FC. Hip hip hoera Wij zullen zegepralen en ’t kampioenschap halen En allen gelijk; dan roepen wij hoera FC. Hip hip hoera volgens mij is da de nieuwe naam bij een nieuwe fusie. |
| 26 Jan 2007, 17:27 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 23 Okt 2006, 10:38 Berichten: 1202 Locatie: Oilsjt!! |
das tverschil me onze zwette maan das goe vo nog minsjtens 100 joar!
![]() _________________ Weir zen anti fusieclub!! |
| 26 Jan 2007, 17:29 |
|
|
Rendac-supporter
Bakkie schreef: piwi from FCD schreef: placietjen schreef: piwi from FCD schreef: tiens, kheb hetzelfde met die van eendracht de mensen wat kloten he ![]() Ge moet ne keer iets komen drinken he na de match dan kunnen we ne keer e klapken doen en brengt dat hangbuik varken ook eens mee een kwestie van niet alleen te moeten komen he ventje uwen teuter zal dan zo groot niemeer zijn. waar en wanneer ?? nee nee diene kleine dikken laat ik liever links liggen |
| 26 Jan 2007, 17:36 |
|
|
Rendac-supporter
placietjen schreef: Ah, is dat diene garcon ? diene mag nog keer lachen met mij, diene avond van une verjaardag heeft em genoeg moeten doorstaan ![]() merci. eindelijk mijne wraak |
| 26 Jan 2007, 17:38 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
piwi from FCD schreef: Bakkie schreef: piwi from FCD schreef: placietjen schreef: piwi from FCD schreef: tiens, kheb hetzelfde met die van eendracht de mensen wat kloten he ![]() Ge moet ne keer iets komen drinken he na de match dan kunnen we ne keer e klapken doen en brengt dat hangbuik varken ook eens mee een kwestie van niet alleen te moeten komen he ventje uwen teuter zal dan zo groot niemeer zijn. waar en wanneer ?? nee nee diene kleine dikken laat ik liever links liggen Je mag zelf kiezen,wanneer je eens tijd hebt laat je het me maar weten,ik zal er zeker zijn en ALLEEN ik heb niemand nodig om met u een klapke te doen,ik ben er trouwens elke thuis wedstrijd. _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 26 Jan 2007, 17:57 |
|
|
Rendac-supporter
Bakkie schreef: piwi from FCD schreef: Bakkie schreef: piwi from FCD schreef: placietjen schreef: piwi from FCD schreef: tiens, kheb hetzelfde met die van eendracht de mensen wat kloten he ![]() Ge moet ne keer iets komen drinken he na de match dan kunnen we ne keer e klapken doen en brengt dat hangbuik varken ook eens mee een kwestie van niet alleen te moeten komen he ventje uwen teuter zal dan zo groot niemeer zijn. waar en wanneer ?? nee nee diene kleine dikken laat ik liever links liggen Je mag zelf kiezen,wanneer je eens tijd hebt laat je het me maar weten,ik zal er zeker zijn en ALLEEN ik heb niemand nodig om met u een klapke te doen,ik ben er trouwens elke thuis wedstrijd. alé is geen ambrasmaker. Ieder zijn ploeg he. Maar af en toe wat elkaar op stang jagen kan is leuk zijn he. (is het niet stijn?) --- Kheb hier trouwens voor alle iendracht supporters een zware onthulling van nen iendracht supporter liggen ( je weet wel wat he stijn, ne prachtige foto) |
| 26 Jan 2007, 18:05 |
|
|
Rendac-supporter
Bomber schreef: piwi from FCD schreef: Kheb hier trouwens voor alle iendracht supporters een zware onthulling van nen iendracht supporter liggen ( je weet wel wat he stijn, ne prachtige foto) ja khebbet al gehoord dazze daar eindelijk ook photoshop hebben ontdekt ![]() Hij staat er wel prachtig op de stijn. Het zou hem begot nog goed gaan. Je had zen gezicht moeten zien, echt super. en dan maar zingen van "de zwette man" |
| 26 Jan 2007, 18:08 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
amai zelfs de computer heben ze al in dender ontdekt... kwist ni da die daar al zo grondig geïndustrialiseerd waren
![]() _________________
|
| 26 Jan 2007, 19:21 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 23 Okt 2006, 10:38 Berichten: 1202 Locatie: Oilsjt!! |
nu nog elektriciteit tot daar krijge
![]() _________________ Weir zen anti fusieclub!! |
| 26 Jan 2007, 19:28 |
|
| Pagina 42 van 711 |
[ 10660 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 40 41 42 43 44 … 711 Volgende |