Eerste klasse - Pagina 22 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7487 berichten ]  Ga naar pagina 1 20 21 22 23 24 500
 Eerste klasse 
Auteur Bericht
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010

Leeftijd: 40
El Falco schreef:
ja wadde..nen biglia noem ik ruim overroepen, we zijn gvdm trotser over ne langharige argentijn dan een speler als defour, vandenbergh en soetaers.. hij is een halfjaar in belgie en begint te wene omda em te moe is... vanderhaeghe nooit gehoord ze

mss wel vreemde transfers bij brugge ent och hebbe ze geen slechte ploeg vind ik

Biglia overroepen? Hahaha, dat is het grappigste dat hier op de site staat.

29 Jan 2007, 13:54
Nationale Ploeg

Leeftijd: 37
Sven KSK Opwijk schreef:
El Falco schreef:
ja wadde..nen biglia noem ik ruim overroepen, we zijn gvdm trotser over ne langharige argentijn dan een speler als defour, vandenbergh en soetaers.. hij is een halfjaar in belgie en begint te wene omda em te moe is... vanderhaeghe nooit gehoord ze

mss wel vreemde transfers bij brugge ent och hebbe ze geen slechte ploeg vind ik

Misschien is dat wat bij het haar getrokken, maar ik vind oprespectvol tegenover andere Belgische jongeren, ala Defour, Poco, Bailly en ga zo maar door, die hier al een heel seizoen spelen en dan gaat de prijs naar een Argentijn die hier nog maar een half seizoen speelt. Ma vo de rest kreft HLN wel om meer tijd te steken in de Belgische jeugd en ze respect te geven.

Stoget a ni oon, ten stoget a af !

29 Jan 2007, 14:44
Nationale Ploeg

dubbelpost.

Laatst gewijzigd door Titus op 29 Jan 2007, 14:45, 1 keer totaal gewijzigd.

29 Jan 2007, 14:45
Nationale Ploeg

Sven KSK Opwijk schreef:
El Falco schreef:

Misschien is dat wat bij het haar getrokken, maar ik vind het onrespectvol tegenover andere Belgische jongeren, ala Defour, Poco, Bailly en ga zo maar door, die hier al een heel seizoen spelen en dan gaat de prijs naar een Argentijn die hier nog maar een half seizoen speelt. Ma vo de rest kreft HLN wel om meer tijd te steken in de Belgische jeugd en ze respect te geven.

29 Jan 2007, 14:45

Titus schreef:
Sven KSK Opwijk schreef:
El Falco schreef:

Misschien is dat wat bij het haar getrokken, maar ik vind het onrespectvol tegenover andere Belgische jongeren, ala Defour, Poco, Bailly en ga zo maar door, die hier al een heel seizoen spelen en dan gaat de prijs naar een Argentijn die hier nog maar een half seizoen speelt. Ma vo de rest kreft HLN wel om meer tijd te steken in de Belgische jeugd en ze respect te geven.

Men kon kiezen tussen Defour, Bailly, Pocognoli, Fellaini en Biglia denk ik (misschien zat Yulu-Matondo er ook bij). Als Defour niet met zoveel tam tam vertrekt, krijgt hij die prijs. Ge weet toch dat Belgen niet met vedetten om kunnen gaan.

Bailly was misschien wel op weg om dat te winnen maar in de weken dat mensen mochten stemmen maakt hij juist twee flaters, dat speelt allemaal mee.

Pocognoli was voor mij ook een terechte winnaar geweest. Daar kon ik zeker mee leven.

Fellaini speelt, net als Biglia, ook maar een half seizoen.

En Yulu Matondo was geheel onterecht geweest.

Ik heb Biglia al een stuk of 20 matchen zien spelen en ik moet eerlijk zijn, hij is samen met Kompany het grootste talent dat ik ooit al heb gezien. Wat hij al kan op zijn leeftijd is fenomenaal. Klaar kijkend, goeie passing, goede vrije trap,... Niet vergeten: hij is kapitein geweest op het WK -18 en hij was lid van de Argentijnse ploeg die het WK -20 won. Ook zou hij eerste reserve zijn geweest op het afgelopen WK als er iemand geblesseerd was geraakt. Toch niet niks hé? Op dat WK-20 speelde hij toch samen met Messi, Mascherano,... Hij hield zelfs twee of drie wedstrijden Gago op de bank (speelt nu bij Real Madrid)

29 Jan 2007, 15:52
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 11
hoe oud is dienen biglia feitelijk. Ik wist niet dat die nog zo jong was

29 Jan 2007, 16:00
nieuw in de eerste ploeg

mascherano...messi... en biglia speelt nu bij? anderlecht, juist ja...
ik zeg ook ni da em ni goe kan worden, maar op een half seizoen maken ze er hier kweetni wa van, en als defour met veel tam tam vertrekt das allemaal zever, op en top belgisch, kel techniek... wie is da eigenlijk biglia?
Nen blijter omda em teveel moe lopen? :grijns:

29 Jan 2007, 16:06
Ancien

Leeftijd: 45
waar ik het van op de zénen krijg is de algemene ophemeling van Frutos... jonges toch, als het écht zo ne sterspeler is zou hij niet bij anderlecht spelen, maak jullie geen illusies

en het ergste is dat hijzelf meestal die ophemeling begint :grijns:

29 Jan 2007, 16:07
nieuw in de eerste ploeg

vwala that's mu point, goe da gij het altijd duidelijk kunt formuleren bartos waarvoor dank :D

frutos en biglia zijn ni slecht, maar om er zo'n vedetten van te maken? jonge jonge jonge, da vind ik erg, en dan zeker dat ze die boven onze belgische talenten durven te plaatsen.
In de U20 spelen samen met messi en mascherano, ge zou voor minder zelf goe spelen :roll:
En dan nog te weten dat die fameuze vedetten 2e staan in de stand na de ploeg van soetaers, pocognoli, vandenbergh en ga zo maar door (jong en belgisch!!!) :cheer:

29 Jan 2007, 16:16
Vaste Waarde

Leeftijd: 51
El Falco schreef:
ik zeg ook ni da em ni goe kan worden, maar op een half seizoen maken ze er hier kweetni wa van, en als defour met veel tam tam vertrekt das allemaal zever, op en top belgisch, kel techniek... wie is da eigenlijk biglia?

Euuuuuuuuuuuu op een half seizoen kunde niet véél bewijzen voor een PRIJS ????????
"De Bilde" vergeten zeker of waarde toen nog .......
en zo kunde blijven zeveren hé :roll:
Ja in België zedde al een supperster as ge tegen een topploeg isj een goal mokt hé das den Belgiek hé ;)

29 Jan 2007, 16:24
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 47
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
El Falco schreef:
vwala that's mu point, goe da gij het altijd duidelijk kunt formuleren bartos waarvoor dank :D

Ere wie ere toekomt, het was boris en niet ikzelf die dat gezegd had ;-) . Maar toch bedankt voor het compliment :grijns: .

29 Jan 2007, 16:37

El Falco schreef:

Euhm, Biglia kon naar Valencia maar wou stil doorgroeien. Niet elke jonge speler kijkt naar het geld hoor. Mascherano speelt toch ook 'maar' bij West Ham?

Defour? Supergoeie speler, maar hij heeft voor nieuwjaar toch ook op de bank gezeten dus hij is toch ook niet incontournable. En daarbij als ge dan de lijn doortrekt: waarom Defour of Fellaini? Zij staan toch ook achter Anderlecht? Dat is belachelijk hé!

Iedereen weet dat Real Madrid puur op indvidueel vlak één van de beste ploegen ter wereld is en ze staan toch ook maar derde? De gouden schoen en al die nevenklassementen belonen de beste individuele spelers en niet de beste ploeg hoor.

We waren trouwens ook bezig over beste rookie dus ik snap niet wat ge met Soetaers of Vandenbergh komt aandraven? Die zijn niet van 1986 of later hé? En dat was het criterium!

@Boris: Frutos is zeker en vast niet de beste speler in België maar ik vind hem wel de beste spits van België. En ja, dat is misschien omdat ik voor Anderlecht ben, ik geef dat toe. Maar als hij speelt is hij zonder twijfel de meest nuttige speler, samen met de hier overroepen genoemde Biglia. En frutos zal zichzelf zeker en vast niet ophemelen, dat heb je denk ik verkeerd opgevangen dan... En het argument dat hij hier niet zou spelen als hij zo goed zou zijn is misschien wel terecht. Maar hij hoort wel bij de hoogste categorie die ge hier kunt krijgen...

29 Jan 2007, 16:37
Iendracht.be - beheer

El Falco schreef:

Mja, Mascherano die speelt gewoon niet, das nog slechter hé ;-) . Die Biglia is in Argentinië wel degelijk een serieuze naam hoor, der was daar geen mens die verstond waarom die in godsnaam naar Anderlecht ging, iedereen zag hem al bij één of andere Spaanse topclub. Bovendien viel hij maar net buiten de Argentijnse selectie voor het WK de voorbije zomer. Wat natuurlijk niet wegneemt dat hij nog steeds veel te bewijzen heeft hé.

29 Jan 2007, 16:40
Iendracht.be - beheer

Sven KSK Opwijk schreef:
Mascherano speelt toch ook 'maar' bij West Ham?

Mascherano haalt zelfs al een tijdje de kern niet meer bij West Ham, al zullen de redenen daarvoor wel eerder op extra-sportief gebied te zoeken zijn.

29 Jan 2007, 16:42
Ancien

Leeftijd: 45
Sven KSK Opwijk schreef:
@Boris: Frutos is zeker en vast niet de beste speler in België maar ik vind hem wel de beste spits van België. En ja, dat is misschien omdat ik voor Anderlecht ben, ik geef dat toe. Maar als hij speelt is hij zonder twijfel de meest nuttige speler, samen met de hier overroepen genoemde Biglia. En frutos zal zichzelf zeker en vast niet ophemelen, dat heb je denk ik verkeerd opgevangen dan... En het argument dat hij hier niet zou spelen als hij zo goed zou zijn is misschien wel terecht. Maar hij hoort wel bij de hoogste categorie die ge hier kunt krijgen...

Voor alle duidelijkheid: ik heb het ook niet voor VDBergh :grijns:
5 reuzekansen missen en er één van binnenschippen en iedereen maakt er weer ne superspits van :roll: en dan nog een arrogant ventje ook

voila, mijn frustratie voor vandaag is eruit :grijns:

29 Jan 2007, 17:31
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7487 berichten ]  Ga naar pagina 1 20 21 22 23 24 500