Eerste klasse - Pagina 25 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7487 berichten ]  Ga naar pagina 1 23 24 25 26 27 500
 Eerste klasse 
Auteur Bericht
Freak

Leeftijd: 42
@ boris, heel just. Yves was iemand die ze echt nog kunnen gebruiken, ook al is em bekanst gepensioneerd :p ma die zette ze dan op een triestige manier bij tgroot vuil.

@ spees, mss was Scifo nog beter geweest. Me Baseggio zijde nu toch echt nix :s da wilt Champions League halen en da koopt ex-"spelers" die nu ieveranst op de bank zitten. :oops: kgaant mij zeker ni aantrekken :fluit:

30 Jan 2007, 23:03
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010

Leeftijd: 40
boris clitoris schreef:
Verbechio schreef:
kversta da toch ni goe. ze wouden er persé vanaf en nu gaan ze diene terughalen :oops: zijn da de transfers van Belgische "topclubs" :s

Dan hadden ze toch beter Vanderhaeghe gehouden zeker?! Akkoord, 37 jaar, maar wa ne klasbak toch nog steeds!

Als ge daar Baseggio dan naast ziet... pffff... :roll:

Vanderhaeghe heeft zijn tijd gehad. Echt chapeau wat hij voor ons heeft gedaan, maar het laatste half seizoen was er echt teveel aan. Kwam altijd te laat, begon smerige fouten te maken, moest altijd naar lucht happen, gaf verkeerde passes,... Neen, Vanderhaeghe moest hier weg.

Wat ik niet versta, is dat ze Leiva, die toch wel €800.000 heeft gekost, geen eerlijke kans gaven. Hij wordt nu uitgeleend en ik hoop dat hem dat deugd doet en dat hij bewijst dat hij zijn plaats heeft op het veld bij Anderlecht.

Baseggio kan misschien goed uitdraaien. Heeft een schitterende technieke, mooie passing en een goed schot. Ik zie hem goed samenspelen met Biglia met Lucas als verdedigende mid. Nog een voordeel is dat deze twee dan kunnen alterneren en op elkaars aanvallende impulsen kunnen anticiperen. Als hij dan nog meent wat hij zegt (fout ingezien, teveel op talent geleefd, let op mijn voeding,...) dan denk ik dat RSCA een mooie en goedkope transfer heeft gedaan.

31 Jan 2007, 1:21
Ancien

Leeftijd: 45
Sven KSK Opwijk schreef:
boris clitoris schreef:
Verbechio schreef:
kversta da toch ni goe. ze wouden er persé vanaf en nu gaan ze diene terughalen :oops: zijn da de transfers van Belgische "topclubs" :s

Dan hadden ze toch beter Vanderhaeghe gehouden zeker?! Akkoord, 37 jaar, maar wa ne klasbak toch nog steeds!

Vanderhaeghe heeft zijn tijd gehad. Echt chapeau wat hij voor ons heeft gedaan, maar het laatste half seizoen was er echt teveel aan. Kwam altijd te laat, begon smerige fouten te maken, moest altijd naar lucht happen, gaf verkeerde passes,... Neen, Vanderhaeghe moest hier weg.

Wat ik niet versta, is dat ze Leiva, die toch wel €800.000 heeft gekost, geen eerlijke kans gaven. Hij wordt nu uitgeleend en ik hoop dat hem dat deugd doet en dat hij bewijst dat hij zijn plaats heeft op het veld bij Anderlecht.

Baseggio kan misschien goed uitdraaien. Heeft een schitterende technieke, mooie passing en een goed schot. Ik zie hem goed samenspelen met Biglia met Lucas als verdedigende mid. Nog een voordeel is dat deze twee dan kunnen alterneren en op elkaars aanvallende impulsen kunnen anticiperen. Als hij dan nog meent wat hij zegt (fout ingezien, teveel op talent geleefd, let op mijn voeding,...) dan denk ik dat RSCA een mooie en goedkope transfer heeft gedaan.

Hoeveel keer ik da filmke al heb zien afspelen, Baseggio die zegt dat hij het eindelijk beseft... :roll:

Neen, ik geloof er niet in en ik zal er nooit in geloven.

Dan hadden ze idd Leiva z'n kans moeten geven

Vanderhaeghe maandagavond in Studio 1 gezien in babbel met Filip Joos. Wat een schitterende en verstandige mens toch. Gooit ook niet met modder naar Anderlecht terwijl ie dat goeg genoeg zou kunnen doen.

31 Jan 2007, 1:28
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 49
K hoop da we nog wa kunnen lachen met "dikken" bassegio :mrgreen:

31 Jan 2007, 1:28
Vaste Waarde

bassegio heeft achter het sjicce jaar europees me anderlecht geen r*k meer gedaan gewoon omdat hij te tam was om te lope :dom:

31 Jan 2007, 1:29

boris clitoris schreef:
Sven KSK Opwijk schreef:
boris clitoris schreef:
Verbechio schreef:

Hoeveel keer ik da filmke al heb zien afspelen, Baseggio die zegt dat hij het eindelijk beseft... :roll:

Neen, ik geloof er niet in en ik zal er nooit in geloven.

Dan hadden ze idd Leiva z'n kans moeten geven

Vanderhaeghe maandagavond in Studio 1 gezien in babbel met Filip Joos. Wat een schitterende en verstandige mens toch. Gooit ook niet met modder naar Anderlecht terwijl ie dat goeg genoeg zou kunnen doen.

Baseggio zijn probleem was net dat hij het zelf niet beseft en dat hij zei dat de trainers tegen hem zijn. Daarom juist dat ik er wel misschien een goed oog in heb.

Vanderhaeghe heeft mij verrast maandag. Ik had mij klaar gemaakt voor een portie Anderlecht-bashen van Yves maar het was eerder positief. Natuurlijk was er de manier waarop hij over zichzelf denkt en waarin hij zich, volgens mij, volledig overschat.

'Ik ben heel kritisch voor mezelf' om dan een minuut later te zeggen 'ik speelde een perfecte eerste helft tegen Brugge' zijn zo van die uitspraken die ik bedoel. Hij heeft ooit gezegd: 'ik doe hetzelfde als Biglia, maar bij hem oogt het mooier'. Dat vond ik er dan weer over :D .

Spijtig is dat Yves vroeger WEL met modder heeft gegooid en twijfel in de groep heeft gegooid. Natuurlijk ook samen met zijn twee (of drie) copains: Deschacht en Goor (en misschien Van Damme).

Er is mij vorig jaar bevestigd door iemand die dicht bij een trainer van RSCA staat dat Vanderhaeghe de enige potentiele tijdbom was samen met Leiva sinds Jestrovic weg was.

31 Jan 2007, 1:37
Ancien

Sven KSK Opwijk schreef:
Er is mij vorig jaar bevestigd door iemand die dicht bij een trainer van RSCA staat dat Vanderhaeghe de enige potentiele tijdbom was samen met Leiva sinds Jestrovic weg was.

Tja, indertijd hebben ze de rotste appel van de ganse groep assistent trainer gemaakt, da's dan ook nie echt verstandig hé.

Vanderhaeghe heeft alleszins nog nooit bewezen een tijdbom te zijn. Misschien dat een voetbalploeg beter af is zonder een psycholoog wiens job er blijkbaar in bestaat onrust te stoken.

31 Jan 2007, 1:42

boris clitoris schreef:
Sven KSK Opwijk schreef:

Tja, indertijd hebben ze de rotste appel van de ganse groep assistent trainer gemaakt, da's dan ook nie echt verstandig hé.

Vanderhaeghe heeft alleszins nog nooit bewezen een tijdbom te zijn. Misschien dat een voetbalploeg beter af is zonder een psycholoog wiens job er blijkbaar in bestaat onrust te stoken.

Mja, De Boeck was niet echt de eerste keuze van de supporters, geloof mij :-) .

Vanderhaeghe heeft dat wel al bewezen. Vorig jaar zat hij op de bank samen met Goor tegen Westerlo, Anderlecht verliest met Vanden Borre en Kompany op het middenveld en Vanderhaeghe begint te roepen dat de jeugd dat niet aankan, dat hij en niemand anders in de groep moet staan. Goor was 's avonds ook in Studio 1 en je kon tussen de lijnen begrijpen dat hij er ook zo over denkt.

Vorig seizoen zat Deschacht ook twee speeldagen op de bank na elkaar en hij ging al 'zijn opties bekijken' om te vertrekken.

31 Jan 2007, 1:45
Ancien

Sven KSK Opwijk schreef:
Vanderhaeghe heeft dat wel al bewezen. Vorig jaar zat hij op de bank samen met Goor tegen Westerlo, Anderlecht verliest met Vanden Borre en Kompany op het middenveld en Vanderhaeghe begint te roepen dat de jeugd dat niet aankan, dat hij en niemand anders in de groep moet staan. Goor was 's avonds ook in Studio 1 en je kon tussen de lijnen begrijpen dat hij er ook zo over denkt.

Vorig seizoen zat Deschacht ook twee speeldagen op de bank na elkaar en hij ging al 'zijn opties bekijken' om te vertrekken.

Tja, Deschacht da's natuurlijk een eikel buiten categorie :grijns:

Maar als Vanderhaeghe zoiets zegt is dat echt wel omdat hij daar zelf in gelooft en het beste wil voor de ploeg. Hij zegt nu eenmaal z'n goesting. Ik heb altijd gezegd dat Vanderhaeghe beter bij Brugge zou gepast hebben, ook qua mentaliteit. Hij had een goeie opvolger geweest voor Van Der Elst. Nu zal hij alleszins niet meer moeten gaan. :grijns:

31 Jan 2007, 1:49
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 47
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
boris clitoris schreef:

Mja, ondanks het feit dat Vanderhaeghe niet de dikke nek heeft die meestal eigen is aan de Anderlechtspelers was hij wel degelijk een rotte appel hoor. Als ge overal aan den toog met een stuk in uw voeten zaken gaat vertellen die absoluut vertrouwelijk zijn binnen de spelersgroep ... Zowa op zijn Jean-Pierre Vandevelde's dus :grijns: .

31 Jan 2007, 1:57

boris clitoris schreef:
Sven KSK Opwijk schreef:

Tja, Deschacht da's natuurlijk een eikel buiten categorie :grijns:

Maar als Vanderhaeghe zoiets zegt is dat echt wel omdat hij daar zelf in gelooft en het beste wil voor de ploeg. Hij zegt nu eenmaal z'n goesting. Ik heb altijd gezegd dat Vanderhaeghe beter bij Brugge zou gepast hebben, ook qua mentaliteit. Hij had een goeie opvolger geweest voor Van Der Elst. Nu zal hij alleszins niet meer moeten gaan. :grijns:

Nee, Anderlecht mocht in zijn handen wrijven toen ze Vanderhaeghe aantrokken. Heeft evenwicht in de ploeg gebracht en was samen met Koller misschien wel de belangrijkste factor in die superploeg waarmee ze potten braken in de Champions League. Was vroeger een schitterende speler en heeft ons veel opgebracht (doelpunt tegen Brugge twee jaar geleden alleen al) en zoals dat shot op de paal tegen Porto :kwijl: . Maar niet meer voor nu, nee...

En ja, nu zou hij misschien nog altijd spelen bij Brugge, dat is waar. Maarja, wie zou daar nu niet spelen :D .

31 Jan 2007, 1:57
Ancien

Alles is beter dan Vermant hé... :fluit:

31 Jan 2007, 2:00

Bartos schreef:
boris clitoris schreef:

Mja, ondanks het feit dat Vanderhaeghe niet de dikke nek heeft die meestal eigen is aan de Anderlechtspelers was hij wel degelijk een rotte appel hoor. Als ge overal aan den toog met een stuk in uw voeten zaken gaat vertellen die absoluut vertrouwelijk zijn binnen de spelersgroep ... Zowa op zijn Jean-Pierre Vandevelde's dus :grijns: .

Bwa, ik denk dat Vanderhaeghe toch wel ook bij de dikkenekken mag worden gerekend. Proud to be a NEK :D

31 Jan 2007, 2:02
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 47
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
boris clitoris schreef:

Ach, ik heb der soms wel medelijden mee, stel dat gij zo ne coiffeur moest hebben :grijns: .

31 Jan 2007, 2:12
Rode kaart
Rode kaart

Bartos schreef:
boris clitoris schreef:

Ach, ik heb der soms wel medelijden mee, stel dat gij zo ne coiffeur moest hebben :grijns: .

mor moeste zo'n poesken emmen... :wink:

31 Jan 2007, 11:54
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7487 berichten ]  Ga naar pagina 1 23 24 25 26 27 500