Nooit Off-topic - Pagina 333 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 13266 berichten ]  Ga naar pagina 1 331 332 333 334 335 885
 Nooit Off-topic 
Auteur Bericht
forumlegende

Leeftijd: 38
WLM: [email protected]
IK HAAT PLANTKUNDE !!! :dom: :dom: :dom:

Stom laatste examen, waarom heb ik nu nog ni gedaan???

Vicky

Jan, de overwinning is je van harte gegund! :D

31 Jan 2007, 15:14
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010

Leeftijd: 40
Jeroen schreef:
El Falco schreef:
en hunne duiker + haai + "no diving" voor boussoufa, echt geniaal gevonden :D

vond het eigelijk maar nen belachelijken TIFO ze. Daar zo een spel van maken, hoe belachelijk dat ze daar liepen met dienen haai.

+ die papierkes in de tribune die een zonsondergang moesten voorstellen, ge zag er niks van :)

Amai nog ni :D . En dan zo bezig zitten in de krant: 'we gaan de grens aftasten, maar er zeker niet overgaan.'

Mannen van GBA, tis toch ook niet meer hetzelfde als vroeger. Al dat extreem-rechts uitschot.

31 Jan 2007, 15:40
nieuw in de eerste ploeg

of hun actie nu overweldigend was of niet...supps van anderlecht zullen altijd zeggen van niet... ik ben het er in elk geval mee eens dat boussoufa nen doiker is en ik vond het dus best lachen...

en ik heb het niet zo voor mensen die andere uitschot noemen :dom: maar omdat ge van opwijk zijt zulde wel ni snappen over wa da het gaat (supporter bedoelek van opwijk :D)

31 Jan 2007, 16:15
Ancien

Leeftijd: 45
Boussoufa verdient het alleszins om overal uitgefloten te worden... Een geniale voetballer maar hij laat zich schandalig veel vallen.
Vorig jaar Lierse-Gent gaan kijken... Boussoufa man vd match maar ook een ganse match door zich laten vallen.
Dan moet je natuurlijk niet verschieten dat je zo onpopulair bent bij de tegenstander.

Alleszins spijtig, een voetballer met zo'n kwaliteiten hoeft zich niet te verlagen tot zulke anti-voetbal.

31 Jan 2007, 17:20
forumlegende

Svenneke noemt GBA 'ers "extreem-rechts :mrgreen: uitschot"
Vragen : wat is in de huidige maatschappij nog
"extreem" ?"wat is rechts"? "wat is Uitschot "?
Liever dat alles dan "gematigd linkse pinguins"

31 Jan 2007, 19:59

jowwan schreef:
Svenneke noemt GBA 'ers "extreem-rechts :mrgreen: uitschot"
Vragen : wat is in de huidige maatschappij nog
"extreem" ?"wat is rechts"? "wat is Uitschot "?
Liever dat alles dan "gematigd linkse pinguins"

Mensen die hakenkruis-vlaggen omhoog steken, hun rechterarmpje omhoog steken, 'islamieten parasieten' zingen en dan nog zo dom zijn om met oerwoudgeluiden af te komen (terwijl ze dan nog zelf met Luciano, Lolo en consoorten zitten) noem ik extreem rechts uitschot ja. Mag dat niet misschien?

@Boris: akkoord dat Boussoufa hem liet vallen tegen GBA, dat was duidelijk, maar dat was de laatste keer dat ik mij kan herinneren. Maar zoals Aruna zegt: 'ik laat mij liever vallen als dat ik al die tackels waarvoor ik wegduik incasseer'.

@El Falco: neen, niet alleen die van Anderlecht vonden het niet goed. Komaan seg, als een groep supporters een ganse week bezig zit dat ze vanalles gaan doen wat ongelooflijk is dan verwacht je toch meer, niet? Het meest schitterende is dan nog dat ze zelf een krijgen na een duik en ze missen hem nog. En wat bedoel je met het feit dat ik dat niet snap? Is dat iets dat in Aalst is gebeurd ofzo (gewoon een vraag, ik weet niet wat je ermee bedoelt)

01 Feb 2007, 1:07
Vaste Waarde

[quote="Sven KSK Opwijk"]Boris: akkoord dat Boussoufa hem liet vallen tegen GBA, dat was duidelijk, maar dat was de laatste keer dat ik mij kan herinneren. Maar zoals Aruna zegt: 'ik laat mij liever vallen als dat ik al die tackels waarvoor ik wegduik incasseer'.
quote]
dit is echt zo :goe: nen uitleg :roll:

:fy: ik krijg tschijt van die manier van voetballe das ne cirkel waar maar geen einde an komt ... den ene achter den andere doet det e schepken op tmoe nog voetbal zn en geen theater e :dom: :dom:

01 Feb 2007, 1:16

borre31 schreef:
Sven KSK Opwijk schreef:
Boris: akkoord dat Boussoufa hem liet vallen tegen GBA, dat was duidelijk, maar dat was de laatste keer dat ik mij kan herinneren. Maar zoals Aruna zegt: 'ik laat mij liever vallen als dat ik al die tackels waarvoor ik wegduik incasseer'.
quote]
dit is echt zo :goe: nen uitleg :roll:

:fy: ik krijg tschijt van die manier van voetballe das ne cirkel waar maar geen einde an komt ... den ene achter den andere doet det e schepken op tmoe nog voetbal zn en geen theater e :dom: :dom:

Dus als gij voetbalt en ge ziet enen af komen gevlogen dan blijfde staan? Akkoord, dat overbodig gerol en gekerm en blijven liggen is zeker en vast dikke zever, da hoorde mij ni zeggen. Maar dat ze wegspringen dat kan ik verstaan. En die dingen zoals Boussoufa tegen GBA, daarmee ben ik akkoord, dat is penalty's opzoeken en u voor niets laten vallen.

Alleen denkt iedereen dat dat alleen bij Anderlecht gebeurt...

01 Feb 2007, 1:20
Vaste Waarde

Alleen denkt iedereen dat dat alleen bij Anderlecht gebeurt...[/quote]

alle ni tzwart schaap uit hange e ... de kampioen zit nog altijd bij club....
shwallaban

en bij iedereen hoor ik al ni bij :fluit: ;)

01 Feb 2007, 1:27

borre31 schreef:

shwallaban

Valaban :D . Of zoals tijdens de bekermatch Aalst - Club Brugge 'Balaban KAKMADAM!'. Echt super gelachen toen :D

01 Feb 2007, 1:37
Nationale Ploeg

Sven KSK Opwijk schreef:
borre31 schreef:

shwallaban

Valaban :D . Of zoals tijdens de bekermatch Aalst - Club Brugge 'Balaban KAKMADAM!'. Echt super gelachen toen :D

Balaban heeft enkel die titel kunnen pakken omdat wilhelmsson vertrokken is. De Zweedse kip maakte er écht een sport van om zo verwijfd mogelijk te duiken. Maar Balaban kan er ook iets van. GLorieux van 'n iendracht heeft zich vorige zondag ook eens veel te opzichtig laten vallen. De eigen fans moeten daar op reageren. Misschien leren ze het dan wél eens af.

01 Feb 2007, 8:39
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Website: http://www.iendracht.be
enfin, op naar de volgende afslachting/mission impossible :dans:

pffff, dringend behoefte aan slaap ...

Bij overmaat van ramp moetek vanavond nog een examen weten te leren voor morgen ook :dom:

01 Feb 2007, 12:38
Nationale Ploeg

Leeftijd: 37
placietjen schreef:
enfin, op naar de volgende afslachting/mission impossible :dans:

pffff, dringend behoefte aan slaap ...

Bij overmaat van ramp moetek vanavond nog een examen weten te leren voor morgen ook :dom:

En dan komt de Ass Army u nog werk geven op het forum ook.

Stoget a ni oon, ten stoget a af !

01 Feb 2007, 12:50

Fillou schreef:
Sven KSK Opwijk schreef:
borre31 schreef:

shwallaban

Balaban heeft enkel die titel kunnen pakken omdat wilhelmsson vertrokken is. De Zweedse kip maakte er écht een sport van om zo verwijfd mogelijk te duiken. Maar Balaban kan er ook iets van. GLorieux van 'n iendracht heeft zich vorige zondag ook eens veel te opzichtig laten vallen. De eigen fans moeten daar op reageren. Misschien leren ze het dan wél eens af.

Bwa, naar mijn weten was de wedstrijd tegen Westerlo vorig seizoen en dat was toch duidelijk DE schwalbe van het jaar hoor. Gaspercic ligt er nog altijd wakker van. En vorig jaar zat Wilhelmsson hier nog.

01 Feb 2007, 12:52
Ancien

Leeftijd: 45
Sven KSK Opwijk schreef:
@Boris: akkoord dat Boussoufa hem liet vallen tegen GBA, dat was duidelijk, maar dat was de laatste keer dat ik mij kan herinneren. Maar zoals Aruna zegt: 'ik laat mij liever vallen als dat ik al die tackels waarvoor ik wegduik incasseer'.

Ik zie Boussoufa nochtans wekelijk in Studio 1 theatraal neergaan. Onbegrijpelijk dat die arbiters daar telkens weer intrappen!

En da excuus van die tackles, tja, flauw excuus, typisch iets voor Aruna...

01 Feb 2007, 13:27
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 13266 berichten ]  Ga naar pagina 1 331 332 333 334 335 885