|
|
| Pagina 50 van 711 |
[ 10660 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 48 49 50 51 52 … 711 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Rode kaart ![]() Lid geworden op: 27 Okt 2006, 0:00 Berichten: 1407 Locatie: Rendac city |
Dat het maar rap maandag is. :wink:
|
| 09 Feb 2007, 19:12 |
|
|
Rode kaart ![]() Lid geworden op: 27 Okt 2006, 0:00 Berichten: 1407 Locatie: Rendac city |
Bomber schreef: thiebaut geeft er int leste nieuws oek nog isj een lap op, dieje jongen eeft em blijkbaar ook vanalles laten wijsmaken door het bestuur van fc tricolores wat zei hem misschien? Wat in de kranten komt, neem dat maar gerust met een korrelke zout, zeker in Thiebaut z'n geval. |
| 10 Feb 2007, 12:39 |
|
|
Bedankt, Bomber!
Mja, altijd dezelfde blabla in die artikels. "Ik zou graag bij Dender blijven"... ![]() |
| 10 Feb 2007, 13:03 |
|
|
Miniem ![]() Lid geworden op: 05 Apr 2006, 23:03 Berichten: 57 |
marcel schreef: Ja zwetzak, na ontgoochelde me toch zenne...Ik peisn da goi ne maan van de weirelt wourt... ![]() Ne maan vande wereld ja mor giejn pervers ventjen gelek goi toch wel.... |
| 10 Feb 2007, 13:37 |
|
|
![]() |
| 10 Feb 2007, 14:17 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
marcel schreef: Ikke nen tientonner? ![]() Zeg Mariner, in plaats van op den trein uw ogen dicht te doen en met uwe mond open te slapen, zou je beter je ogen open houden...ge weet nooit wie in dezelfde coupé zit. ![]() ja, ik weet nu al da ge in de noord werkt en op de zelfden trein zit, ga je me de rest van je leven ook vertellen? echt interessant
ik lig nie wakker van mannen van Dender, na erembodegem is het interessantste volk al opgestapt, daarna zijde best dat je de ogen sluit _________________ www.spionkoplede.com Laatst gewijzigd door Mariner op 12 Feb 2007, 17:52, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 10 Feb 2007, 16:08 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 23 Okt 2006, 10:38 Berichten: 1202 Locatie: Oilsjt!! |
marcel schreef: Bedankt, Bomber! Mja, altijd dezelfde blabla in die artikels. "Ik zou graag bij Dender blijven"... ![]() amai gij steunt u spelers nogal _________________ Weir zen anti fusieclub!! |
| 10 Feb 2007, 16:44 |
|
|
Nationale Ploeg
marcel schreef: Bedankt, Bomber! Mja, altijd dezelfde blabla in die artikels. "Ik zou graag bij Dender blijven"... ![]() Verder vind ik wat hem vertelt over die sponsors zever. Het is voor die sponsors waarover hij spreekt nu al aantrekkelijker om dender te sponsoren. Aalst heeft zijn trouwe sponsors (de smaele, van wesemael,...) net zoals dender die heeft. Verder zijn er de bedrijven die de twee ploegen sponsoren (plastiek hofstade, valckenier,..). Ik denk dat een eventueele promotie van dender daar weinig gaat aan veranderen. Terbij ik denk dat er dan andere sponsors op de kar springen met een budget dat dat van de sponsors uit de streek te boven gaat. Verder lees ik dat Malfait naar 1.prov trekt (terjoden), ik heb diene nog ma ene keer zien spelen tegen Aalst met Diegem en ik vind dat diene toch beter ploegen kan krijgen. _________________ ![]() Stoget a ni oon, ten stoget a af ! |
| 10 Feb 2007, 16:59 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Titus schreef: marcel schreef: Bedankt, Bomber! Mja, altijd dezelfde blabla in die artikels. "Ik zou graag bij Dender blijven"... ![]() Verder vind ik wat hem vertelt over die sponsors zever. Het is voor die sponsors waarover hij spreekt nu al aantrekkelijker om dender te sponsoren. Aalst heeft zijn trouwe sponsors (de smaele, van wesemael,...) net zoals dender die heeft. Verder zijn er de bedrijven die de twee ploegen sponsoren (plastiek hofstade, valckenier,..). Ik denk dat een eventueele promotie van dender daar weinig gaat aan veranderen. Terbij ik denk dat er dan andere sponsors op de kar springen met een budget dat dat van de sponsors uit de streek te boven gaat. Verder lees ik dat Malfait naar 1.prov trekt (terjoden), ik heb diene nog ma ene keer zien spelen tegen Aalst met Diegem en ik vind dat diene toch beter ploegen kan krijgen. _________________ If you never try, you'll never know |
| 10 Feb 2007, 17:14 |
|
|
Titus schreef: Verder lees ik dat Malfait naar 1.prov trekt (terjoden), ik heb diene nog ma ene keer zien spelen tegen Aalst met Diegem en ik vind dat diene toch beter ploegen kan krijgen. Malfait onderhield de conditie bij Terjoden, toen hij vorig seizoen bij Diegem aan de deur werd gezet omdat hij bij ons had getekend. Bovendien is hij net vader geworden en kan hij qua werk blijkbaar aan de slag in het industriepark. Ik ben er ook van overtuigd dat Terjoden ver beneden z'n kwaliteiten is, maar wellicht spelen bovenstaande zaken een rol. borre31 schreef: amai gij steunt u spelers nogal Thiebaut is geen speler van ons en is bovendien maar met één ding bezig, nl. €. Als de eindronde begint, krijgt em ongetwijfeld nog wel es last van z'n rug. |
| 10 Feb 2007, 18:35 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
marcel schreef: borre31 schreef: amai gij steunt u spelers nogal Thiebaut is geen speler van ons en is bovendien maar met één ding bezig, nl. €. ![]() _________________ If you never try, you'll never know |
| 10 Feb 2007, 18:47 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 23 Okt 2006, 10:38 Berichten: 1202 Locatie: Oilsjt!! |
marcel schreef: Titus schreef: Verder lees ik dat Malfait naar 1.prov trekt (terjoden), ik heb diene nog ma ene keer zien spelen tegen Aalst met Diegem en ik vind dat diene toch beter ploegen kan krijgen. Malfait onderhield de conditie bij Terjoden, toen hij vorig seizoen bij Diegem aan de deur werd gezet omdat hij bij ons had getekend. Bovendien is hij net vader geworden en kan hij qua werk blijkbaar aan de slag in het industriepark. Ik ben er ook van overtuigd dat Terjoden ver beneden z'n kwaliteiten is, maar wellicht spelen bovenstaande zaken een rol. borre31 schreef: amai gij steunt u spelers nogal Thiebaut is geen speler van ons en is bovendien maar met één ding bezig, nl. €. Als de eindronde begint, krijgt em ongetwijfeld nog wel es last van z'n rug. zeg e vraagske wie is uwen topschutter?
wie heeft u al zoveel punten opgeleverd ? ![]() _________________ Weir zen anti fusieclub!! |
| 10 Feb 2007, 19:30 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
borre31 schreef: marcel schreef: Titus schreef: Verder lees ik dat Malfait naar 1.prov trekt (terjoden), ik heb diene nog ma ene keer zien spelen tegen Aalst met Diegem en ik vind dat diene toch beter ploegen kan krijgen. Malfait onderhield de conditie bij Terjoden, toen hij vorig seizoen bij Diegem aan de deur werd gezet omdat hij bij ons had getekend. Bovendien is hij net vader geworden en kan hij qua werk blijkbaar aan de slag in het industriepark. Ik ben er ook van overtuigd dat Terjoden ver beneden z'n kwaliteiten is, maar wellicht spelen bovenstaande zaken een rol. borre31 schreef: amai gij steunt u spelers nogal Thiebaut is geen speler van ons en is bovendien maar met één ding bezig, nl. €. Als de eindronde begint, krijgt em ongetwijfeld nog wel es last van z'n rug. zeg e vraagske wie is uwen topschutter? wie heeft u al zoveel punten opgeleverd ? ![]() Het gaat daar niet al te goed meer,ze beginnen op zijn kap te zitten. _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 10 Feb 2007, 20:25 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 20 Apr 2006, 17:28 Berichten: 2983 Leeftijd: 45 Locatie: Buggenhout |
op voetbalkrant gelezen dat de topmatch Dender-FC Antwerp waarschijnlijk in ons stadion zal gespeeld worden
![]() |
| 10 Feb 2007, 21:32 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
acrid schreef: op voetbalkrant gelezen dat de topmatch Dender-FC Antwerp waarschijnlijk in ons stadion zal gespeeld worden ![]() De match Tubize - Antwerp (geëindigd op 1-0 voor Tubize) vanavond blijkbaar nen tijd stilgelegd wegens rellen vanwege de Antwerpsupporters. Ik heb een klein voorgevoel dat als de match Dender - Antwerp wel in hun stadion gespeeld wordt dat die mannen van Dender na de match niet meer zullen vinden dat wij krapuul zijn hoor . |
| 10 Feb 2007, 23:16 |
|
| Pagina 50 van 711 |
[ 10660 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 48 49 50 51 52 … 711 Volgende |