|
|
| Pagina 343 van 885 |
[ 13266 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 341 342 343 344 345 … 885 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Reserve Lid geworden op: 06 Mei 2006, 22:46 Berichten: 320 Leeftijd: 39 Locatie: Ninove |
ik zie die over een jaar of 2 gelijk hingis nog eens ne come-back maken.
|
| 20 Feb 2007, 12:32 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 20 Apr 2006, 17:28 Berichten: 2983 Leeftijd: 45 Locatie: Buggenhout |
Romario schreef: acrid schreef: begrijp haar keuze niet,er zijn mensen die jaren aan een stuk keihard moeten werken,bij kim moet het leven nog beginnen en ze stopt er al mee Neemt dat gij morgen euromillions wint, ga jij blijven werken???? Ikke toch niet zenne, profiteren van 't leven verdomme. een paar weken thuis zitten en geld opdoen is ferm,maar volgens mij moet dat na pakweg 1 a 2 jaar serieus tegensteken |
| 20 Feb 2007, 21:26 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
acrid schreef: een paar weken thuis zitten en geld opdoen is ferm,maar volgens mij moet dat na pakweg 1 a 2 jaar serieus tegensteken Zie maar naar Henin hare Pierre-Yves . |
| 21 Feb 2007, 0:20 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 20 Apr 2006, 17:28 Berichten: 2983 Leeftijd: 45 Locatie: Buggenhout |
voila,met den porsche blijven vlammen steekt zelfs tegen
|
| 21 Feb 2007, 15:14 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
alsof die plots helemaal niets meer gaat doen en in haar zetel gaat gaan liggen.
ze kan nu gewoon selecteren wat ze gaat doen en dus doen wat ze graag doet... ze zal haar bezigheid nog wel hebben _________________ If you never try, you'll never know |
| 21 Feb 2007, 17:02 |
|
|
Ancien ![]() Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16 Berichten: 4399 Leeftijd: 45 Locatie: Atom |
placietjen schreef: alsof die plots helemaal niets meer gaat doen en in haar zetel gaat gaan liggen. ze kan nu gewoon selecteren wat ze gaat doen en dus doen wat ze graag doet... ze zal haar bezigheid nog wel hebben Kindjes krijgen en die ZELF opvoeden, da's al een full-time bezigheid op zich! Allé, 'k heb da toch al 's horen zeggen... ![]() _________________ es da ier e fistjen... |
| 21 Feb 2007, 17:04 |
|
|
Ancien ![]() Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16 Berichten: 4399 Leeftijd: 45 Locatie: Atom |
Een applaus, een schone krans en drei bézen van de schoejn madamekes op 't podium voor de winnaar van tussenspurt 350... booooooooris clitooooooooris!!!!
![]() _________________ es da ier e fistjen... |
| 21 Feb 2007, 17:05 |
|
|
Miss Forum 2009-2010
boris clitoris schreef: placietjen schreef: alsof die plots helemaal niets meer gaat doen en in haar zetel gaat gaan liggen. ze kan nu gewoon selecteren wat ze gaat doen en dus doen wat ze graag doet... ze zal haar bezigheid nog wel hebben Kindjes krijgen en die ZELF opvoeden, da's al een full-time bezigheid op zich! Allé, 'k heb da toch al 's horen zeggen... ![]() da uw ouders da zeggen kan ik mij wel goe voorstellen zo nen boris en nen bartos opvoeden moe nie makkelijk zijn |
| 21 Feb 2007, 17:05 |
|
|
lot schreef: boris clitoris schreef: placietjen schreef: alsof die plots helemaal niets meer gaat doen en in haar zetel gaat gaan liggen. ze kan nu gewoon selecteren wat ze gaat doen en dus doen wat ze graag doet... ze zal haar bezigheid nog wel hebben Kindjes krijgen en die ZELF opvoeden, da's al een full-time bezigheid op zich! Allé, 'k heb da toch al 's horen zeggen... ![]() da uw ouders da zeggen kan ik mij wel goe voorstellen zo nen boris en nen bartos opvoeden moe nie makkelijk zijn Mè mij giejn problemen, ze waren mijn oudere broer al gewend en bijgevolg nie snel meer onder den indruk ![]() _________________ es da ier e fistjen... |
| 21 Feb 2007, 17:06 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
boris clitoris schreef: lot schreef: boris clitoris schreef: placietjen schreef: alsof die plots helemaal niets meer gaat doen en in haar zetel gaat gaan liggen. ze kan nu gewoon selecteren wat ze gaat doen en dus doen wat ze graag doet... ze zal haar bezigheid nog wel hebben Kindjes krijgen en die ZELF opvoeden, da's al een full-time bezigheid op zich! Allé, 'k heb da toch al 's horen zeggen... ![]() da uw ouders da zeggen kan ik mij wel goe voorstellen zo nen boris en nen bartos opvoeden moe nie makkelijk zijn Mè mij giejn problemen, ze waren mijn oudere broer al gewend en bijgevolg nie snel meer onder den indruk ![]() Bedank mij mor ne keer goe, ik heb ze indertijd al voorbereid dat drinken, roken en 's morgens thuis komen bij de jeugd van tegenwoordig de normaalste zaak van de wereld is . Mor kom, da was vroeger hé, roken doen ek nimmer nu . |
| 21 Feb 2007, 17:13 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg ![]() Lid geworden op: 10 Sep 2006, 11:10 Berichten: 507 Leeftijd: 50 Locatie: Apeldoorn WLM: [email protected] |
Twaalf Belgische eersteklassers hebben systematisch te weinig bijgedragen aan het spelerspensioenfonds. Sinds 1985 betalen de clubs uit de Belgische hoogste profcompetitie voor een bijdrage van hun spelers. Dat bijeengespaard bedrag krijgt een speler op zijn vijfendertigste in één keer op zijn rekening gestort.
Oud-speler Werry Sels van Lierse SK bracht het probleem van de achterstallige pensioengelden aan het daglicht. In zijn geval moet Lierse SK nog 66.000 euro aan pensioengeld betalen, zo oordeelde de rechtbank. Volgens de Belgische spelersvakbond Sporta is dat maar het topje van de ijsberg. "Het gaat gemiddeld om 100.000 euro per speler. En het gaat om veel spelers", zo bracht Sporta naar buiten. Lierse gaat nog wel in beroep tegen de uitspraak in de zaak-Sels, maar als dat beroep wordt verworpen is dat het sein voor alle gedupeerde spelers en ex-spelers om naar de rechtbank te stappen. Dat zou betekenen dat de eersteklassers een schadeclaim van miljoenen euro boven het hoofd hangt. Voor een aantal clubs die al in financieel zwaar weer verkeren kan dat fataal zijn. De zes clubs die zich wel aan de betalingsverplichtingen voldaan hebben, zijn volgens Sporta: Anderlecht, Club Brugge, Standard, Genk, Westerlo en Sint-Truiden. _________________ clubloos.... |
| 21 Feb 2007, 18:04 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
boris clitoris schreef: Een applaus, een schone krans en drei bézen van de schoejn madamekes op 't podium voor de winnaar van tussenspurt 350... booooooooris clitooooooooris!!!! ![]() grow up |
| 21 Feb 2007, 18:42 |
|
|
rivelinho schreef: boris clitoris schreef: Een applaus, een schone krans en drei bézen van de schoejn madamekes op 't podium voor de winnaar van tussenspurt 350... booooooooris clitooooooooris!!!! ![]() grow up De eerste fase: jaloezie! ![]() _________________ es da ier e fistjen... |
| 21 Feb 2007, 19:11 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
boris clitoris schreef: Een applaus, een schone krans en drei bézen van de schoejn madamekes op 't podium voor de winnaar van tussenspurt 350... booooooooris clitooooooooris!!!! ![]() het simpele type. |
| 21 Feb 2007, 19:17 |
|
|
Miss Forum 2009-2010
rivelinho schreef: boris clitoris schreef: Een applaus, een schone krans en drei bézen van de schoejn madamekes op 't podium voor de winnaar van tussenspurt 350... booooooooris clitooooooooris!!!! ![]() het simpele type. rellen ! ! ! ! ! ! ! ! |
| 21 Feb 2007, 19:23 |
|
| Pagina 343 van 885 |
[ 13266 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 341 342 343 344 345 … 885 Volgende |