Nooit Off-topic - Pagina 353 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 13266 berichten ]  Ga naar pagina 1 351 352 353 354 355 885
 Nooit Off-topic 
Auteur Bericht
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 37
placietjen schreef:
boris clitoris schreef:
Jeroen schreef:
den dezen heeft vandaag zijn rijbewijs gehaald na amper 3 maand me een L :D

Allé, gedaan mè drinken... :fluit:
ik probeer ze dat ook wijs te maken, maar 'k laat ze nog in hun geloof dat ze op hun 21ste nog even goed gaan kunnen drinken... 't za veel minder zen

17-18 jaar jong, dat is de leeftijd

ni iedereen is ne wiejken tegen dat hem 21 is hé placiet :p

07 Mar 2007, 19:00
Freak

Als ze steeds gaan duwen in de J nadat EA een goal maakt gaan we op den duur zoiets krijgen ;

http://www.youtube.com/watch?v=1C1uwnCoFsw

:zot:

08 Mar 2007, 13:27
Vaste Waarde

in bornem zoude ze ni content zen :mrgreen:

08 Mar 2007, 13:32
Nationale Ploeg

Website: http://www.darkultras.com
WLM: [email protected]
Casual1919 schreef:
Als ze steeds gaan duwen in de J nadat EA een goal maakt gaan we op den duur zoiets krijgen ;

Azukken zotten seg :shock:
Das precies ne roltrap :grijns:

08 Mar 2007, 18:05
Nationale Ploeg

Leeftijd: 40
Stijn schreef:
Casual1919 schreef:

Azukken zotten seg :shock:
Das precies ne roltrap :grijns:

nice :mrgreen:

08 Mar 2007, 18:08
forumlegende

Leeftijd: 38
WLM: [email protected]
Ok, ik ging me met de kampioenenmatch nog nekeer in de staantribune zetten, omdat ik het ni zag zitten om vanop de zittribune rap op het plein te geraken... Maar als ik dit zie, is het misschien toch veiliger om gewoon van de zittribune te springen :grijns:

Vicky

Jan, de overwinning is je van harte gegund! :D

08 Mar 2007, 18:48
Nationale Ploeg

Leeftijd: 56
Pfff, klote ochtend ... deze nacht inbrekers over de vloer gehad ... portable weg, zelfs modem weg, spaarpot kinderen, portefeuilles, etc ... jowwan, doe eens iets aan dat onveiligheidsgevoel in Erembodegem jong :-/

09 Mar 2007, 12:01
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 47
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Shit man, das wel minder zeg. En niks gehoord deze nacht? Hoe zijn ze dan binnen geraakt?
Ik mag der feitelijk niet aan denken, gewoon al het gedacht dat die mannen daar binnen geweest zijn, is redelijk scary hé.

09 Mar 2007, 12:03
Nationale Ploeg

Leeftijd: 56
Bartos schreef:
Shit man, das wel minder zeg. En niks gehoord deze nacht? Hoe zijn ze dan binnen geraakt?
Ik mag der feitelijk niet aan denken, gewoon al het gedacht dat die mannen daar binnen geweest zijn, is redelijk scary hé.

Totaal niks gehoord, alleen wakker geworden van kat die plots binnen zat te janken (aja, die was met hen mee binnen geraakt blijkbaar :D )
klassieke manier zeker ... gaatje boren in kader van een raam net onder de klink en dan met een haak raam open wringen. Tsja, ik woon 300m van E40, en blijkbaar volgens politie parkeren ze zich op de pechstrook, komen via veld + tuin en zijn ze op 5 minuten heen en terug. Acheraan hebben ze dus een spar 'neergelegd' om over draad te raken, dus ze zullen wel al eens op voorhand komen rondkijken hebben.
In de berm van E40 gelukkig paspoort, rijbewijs en bankkaart terug gevonden, dus die miserie heb ik gelukkig niet.

09 Mar 2007, 12:13
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 47
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Ne mens zou tegenwoordig schrik hebben om iets van waarde te hebben hé, want ze zouden der ene voor neerleggen. Nog een chance misschien dat ge niet wakker geworden zijt, want als ge wilt ingrijpen en die mannen zijn dan nog gewapend ook. En de kans om uw gerief ooit weer te zien, zal wel heel klein zijn vantiennegen.

09 Mar 2007, 12:21
Freak

Hier in Ternat is het ook erg voor de moment.
Verzekering vroeg zelf om van alles dat we in huis hadden met iets van waarde een foto te nemen en die op een cd bij andere mensen thuis bewaren.

Het is ver gekomen :roll:

09 Mar 2007, 12:24
forumlegende

In Groot Aalst is er de laatste tijd toch meer en meer inbraken. De ligging , op 20 minuten nachtrijden van Brussel, zit er zeker voor iets tussen. De politiezones Affligem-Ternat , Denderleeuw, en Aalst houden meer en meer gerichte akties langs de E40 op- en afritten, maar , begrijpelijk, gaat dit niet elke dag/uur.Erembodegem is qua ligging natuurlijk ideaal voor inbrekers (dicht bij E40). Ik zal Aalsterse politiecommissaris zeker informeren wat er aan te doen valt.
Enkele jaren geleden stond ik ook oog in oog met "potentiele" inbrekers , 's nachts toen mijn hond die toen steeds binnenlag "razig" begon te doen, en ik kan jullie zeggen , aan uw venster oog in oog staan met zo'n mannen....
Diegenen die ze natuurlijk over de vloer krijgen.. ik denk dat ik er ook niet goed zou van zijn.
Uw huis beveiligen met alarm , zoals velen doen , is zeker een oplossing. Zo'n beveiliging lijkt nog financieel mee te vallen + mag u een gedeelte fiscaal inbrengen.
Ik neem alsnog zeker contact op met de Aalsterse politiecommissaris.

09 Mar 2007, 12:34
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 37
the_red_ant69 schreef:
Bartos schreef:

Totaal niks gehoord, alleen wakker geworden van kat die plots binnen zat te janken (aja, die was met hen mee binnen geraakt blijkbaar :D )
klassieke manier zeker ... gaatje boren in kader van een raam net onder de klink en dan met een haak raam open wringen. Tsja, ik woon 300m van E40, en blijkbaar volgens politie parkeren ze zich op de pechstrook, komen via veld + tuin en zijn ze op 5 minuten heen en terug. Acheraan hebben ze dus een spar 'neergelegd' om over draad te raken, dus ze zullen wel al eens op voorhand komen rondkijken hebben.
In de berm van E40 gelukkig paspoort, rijbewijs en bankkaart terug gevonden, dus die miserie heb ik gelukkig niet.

ik woon ook op minder dan 200m van de E40, en enkele maanden hebben ze het hier op een identieke manier geprobeerd. Gaatje in het hout en met ijzeren haak die klink losdraaien. Mijn pa heeft echter een paar jaar geleden van die sloten gezet die ge alleen kunt opendraaien als ge met een sleutelke het slot opendoet ..

En da lukt dus ni vanbuiten

09 Mar 2007, 12:43
Reserve

Leeftijd: 39
the_red_ant69 schreef:
Bartos schreef:

bij onze buur hebben ze ook eens ingebroken, die haddne ook totaal niks gehoord, maar daar hadden ze eerst wat int rond gespoten met een of ander verdovend middel.

en een alarm is ook niet alles, als ze absoluut binnen willen houdt hen dat niet tegen. die gebuur had er ook een, maar die mannen hadden dat gesaboteerd en t ging dus niet af. op zo'n momenten is nen hond het beste alarm dat ge kunt hebben.

wel klote als u dat overkomt. toen ik kleiner was is er bij ons ook eens ingebroken, maar ik voelde mij toen al niet op mij gemak in ons eigen huis, wetende dat er vreemden rondgelopen hadden.

09 Mar 2007, 12:45
forumlegende

Een hond is idd. nog altijd de beste beveiliging, ik heb het ook ondervonden .
Mijn neef woont in de P Daensstraat in Aalst , heeft
er 2 jaar geleden gebouwd en reeds 2 x(!) heeft men er overdag (!) binnengezeten.
Hij heeft vorige maand een alarm laten plaatsen, want ik begrijp dat niet iedereen een hond wilt.

09 Mar 2007, 12:53
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 13266 berichten ]  Ga naar pagina 1 351 352 353 354 355 885