|
|
| Pagina 75 van 103 |
[ 1535 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 73 74 75 76 77 … 103 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg
De supporters moeten zich toch ergens mee bezig houden, zolang het sportief vierkantig draait.
![]() |
| 09 Mar 2007, 9:11 |
|
|
Nationale Ploeg
3x is scheepsrecht.
Na uitnederlagen bij Meerhout en Maldegem, ging Racing Mechelen gisteren nu ook den boot in bij Harelbeke. 0 op 9 uit bij de 3 laatsten. Wij zen goe bezig, ook al zegge ze ... ![]() _________________ Is jouw euro-biljet (shortcode + serienummer) al ingevoerd op www.eurobilltracker.com ? Als een andere eurobilltracker jouw biljet al eerder ingevoerd heeft, ontdek je de afstand dat jouw biljet afgelegd heeft. |
| 26 Mar 2007, 21:43 |
|
|
Scholier
|
hoe doen ze dat eigenlijk in derde klasse om die reeksen te verdelen ? op ligging,loting of wat ? of komt aalst zoiezo in a terecht ?
eens kijken welke ploegen de tegenstanders van eendracht aalst volgend seizoen mogelijk zouden kunnen zijn ? reisafstand ongeveer afgerond in b zitten precies toch waalse ploegen dus ben ik mis als dit de tegentanders zullen worden ; km en aantal plaatsen ? Torhout 80 km iemand Oudenaarde 60km iemand Turnhout 110 km 3000 plaatsen RC Mechelen 55km ieman Wetteren 25km 6000 plaatsen Harelbeke 65km 10000 plaatsen Wil-Meerhof 50km iemand ? Meerhout 115km iemand ? Diegem 35km 4000 plaatsen Peruwelz 120km iemand ? Cappellen 80km 3500 plaatsen Londerzeel 40km iemand ? Geel 110km 10000 plaatsen Sint-Niklaas 35km iemand ? Waregem 55km iemand ? Toch wel enkele leuke tegenstanders en verplaatsingen : harelbeke hebben we al de luxe overdekt, hebben daar is op plein gelopen zeker ? was da nog me aalst ja hé laatste speeldag geloof ik Geel achter de goal ook nog fijn, al is da nie overdekt en veel modder ,is geweest me anderlecht, tzal idd toch beter zijn als dit jaar voor jullie, al denk ik dat vanaf tweede klasse pas echt degelijk is, al is belgië echt wel een slecht land in algemeen tegenover ons buurland nederland. veel stadions zijn oud en versleten en trekt niet aan om er een gezinuitstap van te maken, om is gezellig de kinderen te laten genieten van een match voetbal, veel vuile wcs, zeker al voor bezoeker in meeste stadions Als je eens in nederland kijkt dan zijn zelfs de minder rijke clubs nog goed af met het stadion dat ze hebben . Wachten hoe Aalst de transferperiode gaat doorstaan, al dacht ik vorig jaar gelezen had dat aalst eigenlijk een transferperiode had gedaan om top in derde klasse te spelen maar dan gezakt zijn en de ploeg hebben kunnen houden, nu is mijn vraag, zou deze groep echt top spelen in derde klasse, of zou achteraf gebleken zijn dat dit iets te hoog geweest zou zijn voor deze groep ?? _________________
|
| 16 Apr 2007, 16:06 |
|
|
forumlegende
De basiself kan de top van derde zeker aan maar de kern moet veel breder worden.
|
| 16 Apr 2007, 16:11 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
De reeksen worden op geografische basis verdeeld, al kan der altijd wel wa discussie over zijn. Dat we in de A-reeks zullen komen, lijkt me echter wel heel evident.
Dat Harelbeke er nog zal bijzijn, valt af te wachten, want die vechten nog volop tegen degradatie. Geel doet nog mee voor promotie en ik zou die ook liever zien promoveren, want das een ploeg met serieuze ambities (zonder die 6 minpunten waarmee ze begonnen, zouden ze op kop staan trouwens), laat die maar uit onze weg zijn voor volgend seizoen . |
| 16 Apr 2007, 16:12 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 15 Mei 2005, 23:13 Berichten: 3422 Leeftijd: 38 Locatie: Haaltert WLM: [email protected] |
Bartos schreef: De reeksen worden op geografische basis verdeeld, al kan der altijd wel wa discussie over zijn. Dat we in de A-reeks zullen komen, lijkt me echter wel heel evident. Dat Harelbeke er nog zal bijzijn, valt af te wachten, want die vechten nog volop tegen degradatie. Geel doet nog mee voor promotie en ik zou die ook liever zien promoveren, want das een ploeg met serieuze ambities (zonder die 6 minpunten waarmee ze begonnen, zouden ze op kop staan trouwens), laat die maar uit onze weg zijn voor volgend seizoen .Laat Geel maar naar 2e... Kwestie van ze uit de weg te hebben... Voorts lijkt het al bijna zeker dat Meerhout, Maldegem en Harelbeke de laatste 3 plaatsjes onder zich zullen verdelen... Ik kijk al uit naar de matchen tegen Willebroek (duh!) en Peruwelz. Met die laatste hebben we nog een eitje te pellen
Vicky _________________ Runner-up Miss Forum 2008 Jan, de overwinning is je van harte gegund!
|
| 16 Apr 2007, 16:16 |
|
|
Freak
Vicky schreef: Bartos schreef: De reeksen worden op geografische basis verdeeld, al kan der altijd wel wa discussie over zijn. Dat we in de A-reeks zullen komen, lijkt me echter wel heel evident. Dat Harelbeke er nog zal bijzijn, valt af te wachten, want die vechten nog volop tegen degradatie. Geel doet nog mee voor promotie en ik zou die ook liever zien promoveren, want das een ploeg met serieuze ambities (zonder die 6 minpunten waarmee ze begonnen, zouden ze op kop staan trouwens), laat die maar uit onze weg zijn voor volgend seizoen .Laat Geel maar naar 2e... Kwestie van ze uit de weg te hebben... Voorts lijkt het al bijna zeker dat Meerhout, Maldegem en Harelbeke de laatste 3 plaatsjes onder zich zullen verdelen... Ik kijk al uit naar de matchen tegen Willebroek (duh!) en Peruwelz. Met die laatste hebben we nog een eitje te pellen Vicky |
| 16 Apr 2007, 16:21 |
|
|
Scholier
|
Vicky schreef: Bartos schreef: De reeksen worden op geografische basis verdeeld, al kan der altijd wel wa discussie over zijn. Dat we in de A-reeks zullen komen, lijkt me echter wel heel evident. Dat Harelbeke er nog zal bijzijn, valt af te wachten, want die vechten nog volop tegen degradatie. Geel doet nog mee voor promotie en ik zou die ook liever zien promoveren, want das een ploeg met serieuze ambities (zonder die 6 minpunten waarmee ze begonnen, zouden ze op kop staan trouwens), laat die maar uit onze weg zijn voor volgend seizoen .Laat Geel maar naar 2e... Kwestie van ze uit de weg te hebben... Voorts lijkt het al bijna zeker dat Meerhout, Maldegem en Harelbeke de laatste 3 plaatsjes onder zich zullen verdelen... Ik kijk al uit naar de matchen tegen Willebroek (duh!) en Peruwelz. Met die laatste hebben we nog een eitje te pellen Vicky er zakken dus direkt drie ploegen ofwa ? _________________
|
| 16 Apr 2007, 16:23 |
|
|
Ancien ![]() Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16 Berichten: 4399 Leeftijd: 45 Locatie: Atom |
Hohoho tegen Peruwelz jongens... wordt met dat een geladen matchke!!!
![]() _________________ es da ier e fistjen... |
| 16 Apr 2007, 16:27 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 15 Mei 2005, 23:13 Berichten: 3422 Leeftijd: 38 Locatie: Haaltert WLM: [email protected] |
@ El Corredor: gelieve me juist te quoten, ik gebruik zulke smileykes niet
@ Boris: het wordt idd een geladen matchke! Ik moet niks weten van al dat gedoe rond de match en eventuele vechtpartijen... Gewoon die mannen van het veld vegen is voor mij de mooiste revanche!!! @ Meganck: De laatste 2 zakken zeker. De derde laatste speelt eindronde. Vicky _________________ Runner-up Miss Forum 2008 Jan, de overwinning is je van harte gegund!
|
| 16 Apr 2007, 16:29 |
|
|
Freak
Vicky schreef: @ El Corredor: gelieve me juist te quoten, ik gebruik zulke smileykes niet ![]() @ Boris: het wordt idd een geladen matchke! Ik moet niks weten van al dat gedoe rond de match en eventuele vechtpartijen... Gewoon die mannen van het veld vegen is voor mij de mooiste revanche!!! @ Meganck: De laatste 2 zakken zeker. De derde laatste speelt eindronde. Vicky sorry hé poes ![]() |
| 16 Apr 2007, 16:32 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Vicky schreef: @ El Corredor: gelieve me juist te quoten, ik gebruik zulke smileykes niet ![]() @ Boris: het wordt idd een geladen matchke! Ik moet niks weten van al dat gedoe rond de match en eventuele vechtpartijen... Gewoon die mannen van het veld vegen is voor mij de mooiste revanche!!! @ Meganck: De laatste 2 zakken zeker. De derde laatste speelt eindronde. Vicky |
| 16 Apr 2007, 17:27 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53 Berichten: 1904 Locatie: Oilsjt tiens. |
Peruwelz tot daaraan toe, maar ***ploeg Kapellen
![]() |
| 16 Apr 2007, 19:58 |
|
|
forumlegende
en de sportievelingen uit Wetteren!!!
|
| 16 Apr 2007, 20:00 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
AlostanA schreef: Peruwelz tot daaraan toe, maar ***ploeg Kapellen ![]() waarom? die manne had al 2reuzekansen "gemist" op onverklaarbare wijze, die speler die scoort juichde niet maar hield zijn hoofd naar beneden, na de wedstrijd waren er spelers van hen die zich excuzeerden... tis ni da die ons me opzet hebben verslaan hoor toen _________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 16 Apr 2007, 20:28 |
|
| Pagina 75 van 103 |
[ 1535 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 73 74 75 76 77 … 103 Volgende |