| Auteur |
Bericht |
|
Bartos
Iendracht.be - beheer
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
|
Ik heb deze week al preventief tickets besteld voor de UEFA Cup finale in Glasgow. Der te pakken krijgen, is iets anders natuurlijk. Ze worden ergens half maart of zo geloot uit alle kandidaturen. En dan moet Newcastle natuurlijk nog in de finale geraken ook. Soit, veel onzekerheden dus, maar ik wil het toch geprobeerd hebben. Als Newcastle naar de finale gaat, ga ik trouwens sowieso naar Glasgow, met of zonder tickets, zenne. Maar ja, eerst nog enkele rondes overleven zeker  .
|
| 21 Feb 2007, 12:27 |
|
 |
|
Verbechio
Freak
|
Live op Holland: Newcastle - AZ. veur de liefhebbers 
_________________ 22/04/2007 - 17/04/2011
|
| 08 Mar 2007, 21:29 |
|
 |
|
Bartos
Iendracht.be - beheer
|
4-2 gewonnen, ziet er redelijk goed uit voor de volgende ronde. Toch ne goeien uitslag tegen AZ, mede dankzij een onstopbare Obafemi Martins. Wel spijtig van de stomme penalty die we in de tweede helft nog tegen krijgen.
|
| 09 Mar 2007, 0:28 |
|
 |
|
Sven KSK Opwijk
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010
|
Bartos schreef: 4-2 gewonnen, ziet er redelijk goed uit voor de volgende ronde. Toch ne goeien uitslag tegen AZ, mede dankzij een onstopbare Obafemi Martins. Wel spijtig van de stomme penalty die we in de tweede helft nog tegen krijgen.
Hoe waren Martens en Dembele?
| 09 Mar 2007, 7:18 |
|
 |
|
Bartos
Iendracht.be - beheer
|
Sven KSK Opwijk schreef: Bartos schreef: 4-2 gewonnen, ziet er redelijk goed uit voor de volgende ronde. Toch ne goeien uitslag tegen AZ, mede dankzij een onstopbare Obafemi Martins. Wel spijtig van de stomme penalty die we in de tweede helft nog tegen krijgen. Hoe waren Martens en Dembele?
Martens wa verzopen met de rest. Dembele is pas ingevallen in den tweede helft, miste een penalty, liet vervolgens de rebound dom van zijne voet springen, maar gelukkig was der nog nen andere gevolgd om wel te scoren. Voor de rest niet veel laten zien.
|
| 09 Mar 2007, 9:08 |
|
 |
|
Boris
Ancien
|
Martins was FANTASTISCH! 
_________________ es da ier e fistjen...
|
| 09 Mar 2007, 9:37 |
|
 |
|
El Corredor
Freak
|
Bartos schreef: 4-2 gewonnen, ziet er redelijk goed uit voor de volgende ronde. Toch ne goeien uitslag tegen AZ, mede dankzij een onstopbare Obafemi Martins. Wel spijtig van de stomme penalty die we in de tweede helft nog tegen krijgen.
ge vond da toch gene goeie koop of vergis ik hem met Luque? 
|
| 09 Mar 2007, 9:42 |
|
 |
|
Bartos
Iendracht.be - beheer
|
boris clitoris schreef: Martins was FANTASTISCH! 
Ik dacht eventjes Mart ens gelezen te hebben  . Maar inderdaad, Mart ins was gewoonweg outstanding. Ook Damien Duff heel goed. En zowaar eindelijk eens een Titus Bramble die de laatste tijd in vorm zit, hoe hij daar in de tweede helft met een ultieme tackle die doorgebroken AZ-speler (Koevermans?) nog afstopt zeg.
|
| 09 Mar 2007, 9:43 |
|
 |
|
Bartos
Iendracht.be - beheer
|
El Corredor schreef: Bartos schreef: 4-2 gewonnen, ziet er redelijk goed uit voor de volgende ronde. Toch ne goeien uitslag tegen AZ, mede dankzij een onstopbare Obafemi Martins. Wel spijtig van de stomme penalty die we in de tweede helft nog tegen krijgen. ge vond da toch gene goeie koop of vergis ik hem met Luque? 
Ge vergist hem met Luque denk ik hoor, ik vond Martins wel ne goeie koop, al vind ik wel dat ze echt enorm veel geld aan hem gegeven hebben. Maar soit, hij is jong en presteert de laatste maanden echt heel sterk. Zijn ongelofelijke snelheid is een wapen waar elke ploeg het lastig mee heeft.
Ik vond trouwens ook Luque anderhalf jaar geleden een goeie koop eigenlijk, maar hoe die door de mand is gevallen, niet te geloven zeg. Die jongen kan gewoon geen bal meer goed raken. Hij kreeg twee weken geleden bij de thuismatch tegen Zulte Waregem nog eens een kans en flopte opnieuw, ik vrees dat het zijn laatste kans zal geweest zijn. Volgend seizoen zal Luque wel ergens anders spelen en zullen wij daar dus ongelofelijk verlies op gemaakt hebben. We hebben dus 14 miljoen euro betaald aan diene gast hé.
|
| 09 Mar 2007, 9:47 |
|
 |
|
El Corredor
Freak
|
Bartos schreef: El Corredor schreef: Bartos schreef: 4-2 gewonnen, ziet er redelijk goed uit voor de volgende ronde. Toch ne goeien uitslag tegen AZ, mede dankzij een onstopbare Obafemi Martins. Wel spijtig van de stomme penalty die we in de tweede helft nog tegen krijgen. ge vond da toch gene goeie koop of vergis ik hem met Luque?  Ge vergist hem met Luque denk ik hoor, ik vond Martins wel ne goeie koop, al vind ik wel dat ze echt enorm veel geld aan hem gegeven hebben. Maar soit, hij is jong en presteert de laatste maanden echt heel sterk. Zijn ongelofelijke snelheid is een wapen waar elke ploeg het lastig mee heeft. Ik vond trouwens ook Luque anderhalf jaar geleden een goeie koop eigenlijk, maar hoe die door de mand is gevallen, niet te geloven zeg. Die jongen kan gewoon geen bal meer goed raken. Hij kreeg twee weken geleden bij de thuismatch tegen Zulte Waregem nog eens een kans en flopte opnieuw, ik vrees dat het zijn laatste kans zal geweest zijn. Volgend seizoen zal Luque wel ergens anders spelen en zullen wij daar dus ongelofelijk verlies op gemaakt hebben. We hebben dus 14 miljoen euro betaald aan diene gast hé.
er was sprake dat hij naar psv zou gaan. maar ik peis da diene in spanje wel nog aan de bak gaat geraken. Luque is daar nog wel nen naam zé, hij zal wel naar een deftig ploegske gaan, genre Villareal ofzo...
|
| 09 Mar 2007, 9:50 |
|
 |
|
Bartos
Iendracht.be - beheer
|
El Corredor schreef: er was sprake dat hij naar psv zou gaan. maar ik peis da diene in spanje wel nog aan de bak gaat geraken. Luque is daar nog wel nen naam zé, hij zal wel naar een deftig ploegske gaan, genre Villareal ofzo...
Ook van Ajax was er sprake. Newcastle zat achter Ryan Babel en wou Luque in nen transfer betrekken, maar das dus niet doorgegaan. Hij mocht uiteindelijk enkel weg als er ne nieuwe spits kwam bij Newcastle, want momenteel hebben we met Martins maar ene echte spits die fit is (Owen en Ameobi langdurig geblesseerd). Maar ik had hem toch laten gaan hoor, want uiteindelijk opteren ze toch nog eerder voor ne middenvelder (zoals Dyer of Sibierski) of nen academy kid voor in de spits dan voor Luque.
|
| 09 Mar 2007, 9:55 |
|
 |
|
El Corredor
Freak
|
Bartos schreef: El Corredor schreef: er was sprake dat hij naar psv zou gaan. maar ik peis da diene in spanje wel nog aan de bak gaat geraken. Luque is daar nog wel nen naam zé, hij zal wel naar een deftig ploegske gaan, genre Villareal ofzo... Ook van Ajax was er sprake. Newcastle zat achter Ryan Babel en wou Luque in nen transfer betrekken, maar das dus niet doorgegaan. Hij mocht uiteindelijk enkel weg als er ne nieuwe spits kwam bij Newcastle, want momenteel hebben we met Martins maar ene echte spits die fit is (Owen en Ameobi langdurig geblesseerd). Maar ik had hem toch laten gaan hoor, want uiteindelijk opteren ze toch nog eerder voor ne middenvelder (zoals Dyer of Sibierski) of nen academy kid voor in de spits dan voor Luque.
Dyer = Karate Kid
|
| 09 Mar 2007, 9:57 |
|
 |
|
Bartos
Iendracht.be - beheer
|
El Corredor schreef: Dyer = Karate Kid
Hij zal toch nog wa moeten oefenen, want tegen Bowyer maakte hij toch geen schijn van een kans hoor  .
Al kan hij als verzachtende omstandigheid inroepen dat Bowyer al gans zijn leven niks anders doet dan vechten natuurlijk  .
|
| 09 Mar 2007, 9:58 |
|
 |
|
Gruunwit
Nationale Ploeg
|
Bartos schreef: 4-2 gewonnen, ziet er redelijk goed uit voor de volgende ronde. Toch ne goeien uitslag tegen AZ.
Met de thuisreputatie kennende van AZ zou ik er toch nog niet te gerust in zijn. AZ speelde gisteren wel abnormaal slecht, ik verwacht een heel anders spelend AZ in de terugmatch. Dat wordt nog een heel interessante wedstrijd.
|
| 09 Mar 2007, 10:45 |
|
 |
|
Boris
Ancien
|
Vanavond om 20u20 op holland1: AZ - Newcastle
_________________ es da ier e fistjen...
|
| 15 Mar 2007, 15:11 |
|
|