|
|
| Pagina 4 van 11 |
[ 151 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 … 11 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
Stijn schreef: hansken schreef: pakt dieje kleine mee ![]() zonet gezien da stijn gaan lopen is! die wild echt me een topconditie aan de 24sten beginne blijkbaar? ![]() Tzawel zijn,ksta scherp tegenwoordig ![]() Tis nekeer vandoen om al diejen duvel er af te lopen Met azo e weerke jonges,ge zijt direct herboren als ge daarna e goe douchke kunt pakke en sebiet in tzetelken ... Kzien tzitten de 24ste met de Rudy... Ik ben hierjuist ook een uur gaan lopen. Nadien zalig lang douchen en ge voelt u inderdaad herboren. Maar tijdens het lopen zelf kan het verdorie toch een rotsport zijn ze |
| 13 Mar 2007, 21:25 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:24 Berichten: 1775 Locatie: Haaltert Website: http://www.darkultras.com WLM: [email protected] |
Casual1919 schreef: Stijn schreef: Met azo e weerke jonges,ge zijt direct herboren als ge daarna e goe douchke kunt pakke en sebiet in tzetelken ... ... een Duvelken drinken ? ![]() Alsek thuis ook ga beginnen drinken, bennek sebiet nen alcoholieker en da is nu ook ni het doel Kheb hier nog e paar literkes staan van mijne verjaardag ze, ma da zal voor vandezomer met een BBQ'ken zijn, kben aan tsparen ![]() _________________
|
| 13 Mar 2007, 21:28 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
man vande zomer????
kdenk da ik ne primeur kan zegge, gistere avond den eersten BBQ vant jaar gehoude!!!
om 14u al gedaan me werke, op nen terras beland tot een uur of 17. na wa duvels op te hebbe, beslote wa we gingen eten, me ne maat dus maar voor BBQ gegaan, om 20u, tzonneke bekan onder, goe BBQ'ken, flesken bacardi black derbij!
wie doet beter? ![]() _________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 13 Mar 2007, 21:38 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 15 Mei 2005, 23:13 Berichten: 3422 Leeftijd: 38 Locatie: Haaltert WLM: [email protected] |
hansken schreef: man vande zomer???? kdenk da ik ne primeur kan zegge, gistere avond den eersten BBQ vant jaar gehoude!!! om 14u al gedaan me werke, op nen terras beland tot een uur of 17. na wa duvels op te hebbe, beslote wa we gingen eten, me ne maat dus maar voor BBQ gegaan, om 20u, tzonneke bekan onder, goe BBQ'ken, flesken bacardi black derbij! wie doet beter? ![]() Wij hebben vrijdag al nen BBQ gehouden!
Ik kan die kindjes (een meisje van 5 en een jongetje van 9 maand) moeilijk meebrengen; maar ik kan wel na het babysitten afkomen... Meestal zijn die oukes toch rond een uur of 12 thuis... Vicky _________________ Runner-up Miss Forum 2008 Jan, de overwinning is je van harte gegund!
|
| 13 Mar 2007, 21:41 |
|
|
Vicky schreef: hansken schreef: man vande zomer???? kdenk da ik ne primeur kan zegge, gistere avond den eersten BBQ vant jaar gehoude!!! om 14u al gedaan me werke, op nen terras beland tot een uur of 17. na wa duvels op te hebbe, beslote wa we gingen eten, me ne maat dus maar voor BBQ gegaan, om 20u, tzonneke bekan onder, goe BBQ'ken, flesken bacardi black derbij! wie doet beter? ![]() Wij hebben vrijdag al nen BBQ gehouden!Ik kan die kindjes (een meisje van 5 en een jongetje van 9 maand) moeilijk meebrengen; maar ik kan wel na het babysitten afkomen... Meestal zijn die oukes toch rond een uur of 12 thuis... Vicky vertjoemen e! _________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 13 Mar 2007, 21:45 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:30 Berichten: 2350 Leeftijd: 40 Locatie: Oilsjt WLM: [email protected] |
hansken schreef: Vicky schreef: hansken schreef: man vande zomer???? kdenk da ik ne primeur kan zegge, gistere avond den eersten BBQ vant jaar gehoude!!! om 14u al gedaan me werke, op nen terras beland tot een uur of 17. na wa duvels op te hebbe, beslote wa we gingen eten, me ne maat dus maar voor BBQ gegaan, om 20u, tzonneke bekan onder, goe BBQ'ken, flesken bacardi black derbij! wie doet beter? ![]() Wij hebben vrijdag al nen BBQ gehouden!Ik kan die kindjes (een meisje van 5 en een jongetje van 9 maand) moeilijk meebrengen; maar ik kan wel na het babysitten afkomen... Meestal zijn die oukes toch rond een uur of 12 thuis... Vicky vertjoemen e! Goh ik heb een goei maand geleden al nen BBQ gehouden _________________ mijn club: Soep, cirque en cinema
|
| 13 Mar 2007, 21:47 |
|
|
Gaskonijn schreef: hansken schreef: Vicky schreef: hansken schreef: man vande zomer???? kdenk da ik ne primeur kan zegge, gistere avond den eersten BBQ vant jaar gehoude!!! om 14u al gedaan me werke, op nen terras beland tot een uur of 17. na wa duvels op te hebbe, beslote wa we gingen eten, me ne maat dus maar voor BBQ gegaan, om 20u, tzonneke bekan onder, goe BBQ'ken, flesken bacardi black derbij! wie doet beter? ![]() Wij hebben vrijdag al nen BBQ gehouden!Ik kan die kindjes (een meisje van 5 en een jongetje van 9 maand) moeilijk meebrengen; maar ik kan wel na het babysitten afkomen... Meestal zijn die oukes toch rond een uur of 12 thuis... Vicky vertjoemen e! Goh ik heb een goei maand geleden al nen BBQ gehouden telt nievjaar dn ni?????? ben er wel ni gebleve tot na 00.00 ![]() _________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 13 Mar 2007, 21:54 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg ![]() Lid geworden op: 24 Sep 2006, 11:55 Berichten: 532 Locatie: Erembodegem/Oilsjt WLM: [email protected] |
red cap schreef: 24 maart komt dichterbij! beer for the boys wordt officieel één der zwaarste feestjes van het jaar! allemaal al goe oefenen e;) ![]() da zal weer een dik fiestje en een zwaar weekend worde _________________ Honour and Loyalty
|
| 13 Mar 2007, 23:10 |
|
|
Ancien ![]() Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16 Berichten: 4399 Leeftijd: 45 Locatie: Atom |
rivelinho schreef: Stijn schreef: hansken schreef: pakt dieje kleine mee ![]() zonet gezien da stijn gaan lopen is! die wild echt me een topconditie aan de 24sten beginne blijkbaar? ![]() Tzawel zijn,ksta scherp tegenwoordig ![]() Tis nekeer vandoen om al diejen duvel er af te lopen Met azo e weerke jonges,ge zijt direct herboren als ge daarna e goe douchke kunt pakke en sebiet in tzetelken ... Kzien tzitten de 24ste met de Rudy... Ik ben hierjuist ook een uur gaan lopen. Nadien zalig lang douchen en ge voelt u inderdaad herboren. Maar tijdens het lopen zelf kan het verdorie toch een rotsport zijn ze ik zit al meer als een half jaar te trainen gelijk ne zot voor die 20km van brussel en nu mag 'k door een operatie twee weken nie sporten om zot van te werren! het ging just zo goe... k zat bekan aan de 20... en binnen twee weken... weer vanaf nul herbeginnen waarschijnlijk! ![]() _________________ es da ier e fistjen... |
| 14 Mar 2007, 9:12 |
|
|
Freak
boris clitoris schreef: rivelinho schreef: Stijn schreef: hansken schreef: pakt dieje kleine mee ![]() zonet gezien da stijn gaan lopen is! die wild echt me een topconditie aan de 24sten beginne blijkbaar? ![]() Tzawel zijn,ksta scherp tegenwoordig ![]() Tis nekeer vandoen om al diejen duvel er af te lopen Met azo e weerke jonges,ge zijt direct herboren als ge daarna e goe douchke kunt pakke en sebiet in tzetelken ... Kzien tzitten de 24ste met de Rudy... Ik ben hierjuist ook een uur gaan lopen. Nadien zalig lang douchen en ge voelt u inderdaad herboren. Maar tijdens het lopen zelf kan het verdorie toch een rotsport zijn ze ik zit al meer als een half jaar te trainen gelijk ne zot voor die 20km van brussel en nu mag 'k door een operatie twee weken nie sporten om zot van te werren! het ging just zo goe... k zat bekan aan de 20... en binnen twee weken... weer vanaf nul herbeginnen waarschijnlijk! ![]() het hoeft nog niet verloren te zijn, blijf alternatief sporten '(aquajogging, fietsen, wandelen), dan hoef je zeker niet terug vanaf 0 te beginnen. ps: ik zit mee in de organisatie van de 20km van brussel |
| 14 Mar 2007, 9:28 |
|
|
Ancien ![]() Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16 Berichten: 4399 Leeftijd: 45 Locatie: Atom |
El Corredor schreef: het hoeft nog niet verloren te zijn, blijf alternatief sporten '(aquajogging, fietsen, wandelen), dan hoef je zeker niet terug vanaf 0 te beginnen. ps: ik zit mee in de organisatie van de 20km van brussel 'K mag twee weken niks doen, just wandelen, da gaat nog. Hopelijk heb je gelijk en is 't nog niet verloren, want 't is echt frustrerend! Al een half jaar uw eigen 2x in de week mentaal oppeppen om toch maar te gaan afzien en dan als ge der bijna zijt, boenk gedaan! 'K zal een beetje sport kijken op TV, misschien blijf ik daar ook scherp van... ![]() _________________ es da ier e fistjen... |
| 14 Mar 2007, 9:39 |
|
|
Freak
boris clitoris schreef: El Corredor schreef: het hoeft nog niet verloren te zijn, blijf alternatief sporten '(aquajogging, fietsen, wandelen), dan hoef je zeker niet terug vanaf 0 te beginnen. ps: ik zit mee in de organisatie van de 20km van brussel 'K mag twee weken niks doen, just wandelen, da gaat nog. Hopelijk heb je gelijk en is 't nog niet verloren, want 't is echt frustrerend! Al een half jaar uw eigen 2x in de week mentaal oppeppen om toch maar te gaan afzien en dan als ge der bijna zijt, boenk gedaan! 'K zal een beetje sport kijken op TV, misschien blijf ik daar ook scherp van... ![]() als ge u tot eind maart kalm houd, hebt ge nog een dikke maand en half, dus als ge nu bijna aan 20 km zit, zal het geen probleem zijn. |
| 14 Mar 2007, 9:42 |
|
|
El Corredor schreef: boris clitoris schreef: El Corredor schreef: het hoeft nog niet verloren te zijn, blijf alternatief sporten '(aquajogging, fietsen, wandelen), dan hoef je zeker niet terug vanaf 0 te beginnen. ps: ik zit mee in de organisatie van de 20km van brussel 'K mag twee weken niks doen, just wandelen, da gaat nog. Hopelijk heb je gelijk en is 't nog niet verloren, want 't is echt frustrerend! Al een half jaar uw eigen 2x in de week mentaal oppeppen om toch maar te gaan afzien en dan als ge der bijna zijt, boenk gedaan! 'K zal een beetje sport kijken op TV, misschien blijf ik daar ook scherp van... ![]() als ge u tot eind maart kalm houd, hebt ge nog een dikke maand en half, dus als ge nu bijna aan 20 km zit, zal het geen probleem zijn. Loopt ge ze dan zelf mee ook, of hebt ge daar den tijd nie voor als mede-organisator? Zoja, wa is uw streefdoel qua tijd? _________________ es da ier e fistjen... |
| 14 Mar 2007, 9:43 |
|
|
Freak
boris clitoris schreef: El Corredor schreef: boris clitoris schreef: El Corredor schreef: het hoeft nog niet verloren te zijn, blijf alternatief sporten '(aquajogging, fietsen, wandelen), dan hoef je zeker niet terug vanaf 0 te beginnen. ps: ik zit mee in de organisatie van de 20km van brussel 'K mag twee weken niks doen, just wandelen, da gaat nog. Hopelijk heb je gelijk en is 't nog niet verloren, want 't is echt frustrerend! Al een half jaar uw eigen 2x in de week mentaal oppeppen om toch maar te gaan afzien en dan als ge der bijna zijt, boenk gedaan! 'K zal een beetje sport kijken op TV, misschien blijf ik daar ook scherp van... ![]() als ge u tot eind maart kalm houd, hebt ge nog een dikke maand en half, dus als ge nu bijna aan 20 km zit, zal het geen probleem zijn. Loopt ge ze dan zelf mee ook, of hebt ge daar den tijd nie voor als mede-organisator? Zoja, wa is uw streefdoel qua tijd? ik sta aan het onthaal voor het ophalen van de startnummers, en na de finish krijgt ge van mij een medaille! ik loop brussel zelf nie mee, maar loop wel halve marathons (1u40) en marathon (4u). volgend doel is de guldensporenmarathon |
| 14 Mar 2007, 9:48 |
|
|
El Corredor schreef: en na de finish krijgt ge van mij een medaille! En ik die dacht dat da door schoon mokkes gedaan werd... El Corredor schreef: ik loop brussel zelf nie mee, maar loop wel halve marathons (1u40) en marathon (4u). volgend doel is de guldensporenmarathon Sterk! _________________ es da ier e fistjen... |
| 14 Mar 2007, 9:49 |
|
| Pagina 4 van 11 |
[ 151 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 … 11 Volgende |