Rode Duivels - Pagina 13 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 3626 berichten ]  Ga naar pagina 1 11 12 13 14 15 242
 Rode Duivels 
Auteur Bericht
Ancien

Leeftijd: 45
Vicky schreef:
boris clitoris schreef:
Vicky schreef:
boris clitoris schreef:
Het is inderdaad erg, als ge ziet da we in de spits enkel Mbo, Emile en Sterchele hebben...pfff :roll:

kwil nu ni memmen he, maar waar is kevinneke naartoe???

Dat doet V.D.Bergh al genoeg... Die hoeft er nu eerlijk gezegd voor mij niet bij.
Moet het nog steeds bewijzen

*boris duikt weg want vicky weet hem wonen*

Boris manneke, ge zijt u leven aan 't riskeren he! Kzal nog nekeer zo vriendelijk zijn van na 't school een social visit te doen! Van mij moet kevin daar nu ook ni per sé bij, maar dan toch liever Vdbergh als de broerkes Mpenza ze...

Vic!!!

Tja, da's dan nog geen compliment voor V.D.Bergh hé
Een vergelijking met den dikken en den bankzitter

15 Mar 2007, 17:25
forumlegende

Leeftijd: 38
WLM: [email protected]
Tis da... ik ga hier vdbergh zeker ni zitten ophemelen, maar ik zou dan toch liever hem in mijn ploeg zetten als de mpenza's ze...

voor de looks is hij nimmer nodig, we hebben bailly nu! :grijns:

Vicky

Jan, de overwinning is je van harte gegund! :D

15 Mar 2007, 17:28
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010

Leeftijd: 40
El Falco schreef:
Sven KSK Opwijk schreef:
Verdedigers:
Philip Clement (Club Brugge)
Carl Hoefkens (Stoke City (D2/Eng)
Jelle Van Damme (Anderlecht)
Anthony Vanden Borre (Anderlecht)

Middenvelders:
Mark De Man (Anderlecht)

Aanvallers:
Emile Mpenza (Manchester City/Eng)
Mbo Mpenza (Anderlecht)

Het feit dat deze kloefkappers geselecteerd zijn zegt voor mij genoeg... :huh: Daarmee gade ni doorstoten, en als ge dan nog naar het EK gaat, wa gaat ge er dan mee aanvangen. Dan heb ik liever dat de jeugd speelt en ervaring opdoet

Ben met alles akkoord behalve met De Man, ALS hij op het middenveld uitgespeeld wordt.

Vanden Bergh moet er van mij ook niet bij. Hij komt, net als de rest, te kort op internationaal niveau.

15 Mar 2007, 19:08
Ancien

Sven KSK Opwijk schreef:
Vanden Bergh moet er van mij ook niet bij. Hij komt, net als de rest, te kort op internationaal niveau.

Komt zelfs tekort in België

15 Mar 2007, 19:11

boris clitoris schreef:
Sven KSK Opwijk schreef:

Ja wat die van Genk kloegen gisteren verstond ik niet? Bolat eraf en Vandenbergh op het veld dus ze stonden met 9. Vandenbergh eraf voor Verhulst en ge stond weer met tien :D

15 Mar 2007, 19:12
Ancien

Sven KSK Opwijk schreef:
boris clitoris schreef:
Sven KSK Opwijk schreef:

Ja wat die van Genk kloegen gisteren verstond ik niet? Bolat eraf en Vandenbergh op het veld dus ze stonden met 9. Vandenbergh eraf voor Verhulst en ge stond weer met tien :D

Haarscherpe analyse! :grijns:

15 Mar 2007, 19:15
nieuw in de eerste ploeg

Ik begrijp de reacties rond Kevin, maar van de heer Bartos, met zijn voetbalkennis, had ik toch een iets objectievere reactie verwacht.
Het is heel simpel met Kevin, zoals in de heen wedstrijd hem ALLEEN in de spits zette, da doet ge niet, en als genk dan nog is met lange ballen begint te spelen dan snap ik de voetballogica al helemaal niet. Ge kunt pro of contra VDB zijn, zet Boussoufa alleen vanvoor en speelt me de lange bal en ge hebt ook miserie (en nee ik heb niet gezegd da Boussoufa en Kevin zelfde type speler zijn...)
Zet Kevin in steun van iemand en ge krijgt de kevin die goals zal maken, ik heb daarom niet gezegd op internationaal niveau, en mss niet tegen Portugal, maar ik ben er zeker van dat ge er dan plezier aan beleeft. Ik zie hem in elk geval liever bezig dan die twee broerkes die spelen als een kieke zonder kop.
Ik ga ook VDB niet ophemelen maar hij heeft wel mijn sympathie want ik vind hem een goede speler, hij mist gwn wat body. En zelfs met body is hij een speler die in steun van iemand moet spelen en in de 16 met zijn techniek de verdedigers kan kloten, als ge hem zo niet laat spele, dan zet ge hem beter op de bank.
Maar zowel bij de Rode Duivels als bij de competitieleider zou ik het zonde en zelfs een schande vinden moest er maar met 1 spits gespeeld worden, dus voor mijn part, VDB in steun van...

15 Mar 2007, 20:05
Ancien

El Falco schreef:
Ik begrijp de reacties rond Kevin, maar van de heer Bartos, met zijn voetbalkennis, had ik toch een iets objectievere reactie verwacht.

't was zijn broer... :grijns:

15 Mar 2007, 20:07

El Falco schreef:
Het is heel simpel met Kevin, zoals in de heen wedstrijd hem ALLEEN in de spits zette, da doet ge niet, en als genk dan nog is met lange ballen begint te spelen dan snap ik de voetballogica al helemaal niet. Ge kunt pro of contra VDB zijn, zet Boussoufa alleen vanvoor en speelt me de lange bal en ge hebt ook miserie (en nee ik heb niet gezegd da Boussoufa en Kevin zelfde type speler zijn...)
Zet Kevin in steun van iemand en ge krijgt de kevin die goals zal maken, ik heb daarom niet gezegd op internationaal niveau, en mss niet tegen Portugal, maar ik ben er zeker van dat ge er dan plezier aan beleeft. Ik zie hem in elk geval liever bezig dan die twee broerkes die spelen als een kieke zonder kop.
Ik ga ook VDB niet ophemelen maar hij heeft wel mijn sympathie want ik vind hem een goede speler, hij mist gwn wat body. En zelfs met body is hij een speler die in steun van iemand moet spelen en in de 16 met zijn techniek de verdedigers kan kloten, als ge hem zo niet laat spele, dan zet ge hem beter op de bank.
Maar zowel bij de Rode Duivels als bij de competitieleider zou ik het zonde en zelfs een schande vinden moest er maar met 1 spits gespeeld worden, dus voor mijn part, VDB in steun van...

Vandenbergh is een nuttige speler bij een ploeg die constant in de aanval speelt maar niet voor de Rode Duivels want die spelen op de counter en bij Genk moet hij inderdaad alleen vooraan staan.

Ik zie hem bijvoorbeeld voor Brugge wel prestaties neerzetten. Dat is normaal gezien een club die het moet hebben van aanvallend voetbal met veel gerommel in de box.

Of hij kan ook renderen met een technisch sterke spits bij hem, want dat heeft hij totaal niet! Eigenlijk is hij hetzelfde type speler Jestrovic (al vind ik hem slechter). Een goaltjesdief pur sang als hij steun krijgt van middenveld en een technisch sterke aanvaller (in zijn geval was dat vooral Aruna).

15 Mar 2007, 20:16
Ancien

Los van alle tactische besprekingen, vind ik gewoon dat hij enorm veel (makkelijke) kansen mist.

Ik zeg niet dat hij slechter is dan Emile of Mbo, zeker niet...

15 Mar 2007, 20:22

boris clitoris schreef:
Los van alle tactische besprekingen, vind ik gewoon dat hij enorm veel (makkelijke) kansen mist.

Ik zeg niet dat hij slechter is dan Emile of Mbo, zeker niet...

Voor een pure goaltjesdief laat hij soms wel enorme kansen liggen. Maar kan nog beteren door ouder te worden. Jestro shotte ALLES binnen toen hij ongeveer 28 was. Vandenbergh is nog maar 23 ofzo.

15 Mar 2007, 20:28
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Website: http://www.iendracht.be
wel knap dat Sterchele zijn kans misschien eens gaat krijgen...
'k zie die wel zo de Strupar van nu worden (zonder al dat neutraliseren enzo) echt nen kerel die vanuit het niets de drager van de RD kan worden.

Enfin, ik hoop het althans. Al trek ik mij van die nationale ploeg al lang niet veel meer aan, als ze winnen zal ik content zijn. Maar als ze verliezen zal ik er niet mee in zitten

15 Mar 2007, 20:38
forumlegende

ja jonges,pocognoli en soetaerts niet,van damme en van den borre bv wel,die eigenzinnige blaas

15 Mar 2007, 21:30
Ancien

Leeftijd: 42
WLM: [email protected]
acrid schreef:
ja jonges,pocognoli en soetaerts niet,van damme en van den borre bv wel,die eigenzinnige blaas

Idd, tis weer zo een kutselectie :shock: pfff...

15 Mar 2007, 21:43
forumlegende

ik hoop natuurlijk van nie maar ik vrees voor een serieuze afstraffing in Portugal

15 Mar 2007, 21:56
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 3626 berichten ]  Ga naar pagina 1 11 12 13 14 15 242