den beker - Pagina 18 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 480 berichten ]  Ga naar pagina 1 16 17 18 19 20 32
 den beker 
Auteur Bericht
nieuw in de eerste ploeg

Wat zo een match doet aan Genk dat is allemaal gazettepraat, die manne moete hun niks van die zaak aantrekke.. als ze derest van hun matche winne, dan mocht anderlecht gistere nog met 15-0 zijn gewonnen en met de show van in een circus, die 1 match dat 1-1 is geworden was de belangrijkste en daar hebben ze geen ptn gepakt.

15 Mar 2007, 17:11
forumlegende

Geir overdroift ewwa veel mé Anderlecht zoe op't emelen. Europees kinnen ze toch né oit eir broek, zoe as gen ien klubke van den belgiek.

15 Mar 2007, 22:01
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010

Leeftijd: 40
Ok, ze hebben slecht gespeeld en veel chance gehad.

15 Mar 2007, 22:10
Vaste Waarde

Leeftijd: 51
Sven KSK Opwijk schreef:
Ok, ze hebben slecht gespeeld en veel chance gehad.

:huh: :mrgreen:

15 Mar 2007, 23:12
nieuw in de eerste ploeg

Seg Mister opwijk, ge moet ni zitte lachen met de Jowwan want wa em zegt is er bosj op.
Proficiat, gebt nekeer gewonne me 6-0, daar kunde wrs de komde 5j op overleven...ik hoop voor ulle dage den titel wint, want anders ist neig tristig, in de zomer met grof geld gooien en de grote jaak uithange, en e gans seizoen klungele, maar nu winne ze is van een ploeg waar jeugd inzit, maar die wel nogsteeds 1e sta in de jupiler league..
proficiat olé olé olé :fluit:

15 Mar 2007, 23:59
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Website: http://www.iendracht.be
mja eerlijk gezegd als A'lecht deze groep bij elkaar houdt dan is er volgend jaar amper iets aan te doen. Nu even aan de roep van het geld weerstaan en volgend jaar incaseren. Het valt op dat Anderlecht nu pas goed begint te draaien.

16 Mar 2007, 0:14

El Falco schreef:
Seg Mister opwijk, ge moet ni zitte lachen met de Jowwan want wa em zegt is er bosj op.
Proficiat, gebt nekeer gewonne me 6-0, daar kunde wrs de komde 5j op overleven...ik hoop voor ulle dage den titel wint, want anders ist neig tristig, in de zomer met grof geld gooien en de grote jaak uithange, en e gans seizoen klungele, maar nu winne ze is van een ploeg waar jeugd inzit, maar die wel nogsteeds 1e sta in de jupiler league..
proficiat olé olé olé :fluit:

Ik lach ni met de Jowwan, ik lach met de manier waarop. Precies of Anderlecht is al een gans seizoen met den dikkenek bezig, terwijl dat niet zo is (spijtig genoeg). De reacties zijn overdreven op deze moment maar ik heb er goede hoop in om volgend seizoen toch niet compleet af te gaan in Europa ALS ze deze groep bijeen kunnen houden.

En dat ge het niet voor Anderlecht hebt is ook al duidelijk maar iets goed zeggen kan ook geen kwaad. Ik heb er ook geen probleem mee om toe te geven dat Genk al het meest regelmatige en sprankelende voetbal heeft gebracht. Boris kan Anderlecht ook niet uitstaan, dat weet ik uit ondervinding, maar die kan nog iet of wat positief zijn.

En waarom wist ik dat er hier iets ging komen in den trend van uwen 'Mister Opwijk'.

16 Mar 2007, 3:02
nieuw in de eerste ploeg

Omdat ge fameus kunt zagen over uwen anderlecht, ik zal trouwens maar over 1 ploeg zagen en dat is over aalst en al derest kan me in feite gestolen worden al ben ik ook 'fan' van Ajax.

Ik kan wel iets goed zeggen over anderlecht met name dat ik HOOP voor hun dat al hun miljoenen beginnen te renderen want anders lach ik mij echt een breuk.
Maar wat ze dit seizoen al hebben laten zien is ronduit lachwekkend, ik kan niet oordelen over het feit of ze nu echt op elkaar ingespeeld geraken, maar ik hoop dat de mensen die dat zeggen zich niet baseren op de wedstrijd tegen Genk in de beker.

Ik moet trouwens telkens weer denken aan de match tegen brugge waar ze tegen een zwalpend en sukkelend brugge dit jaar amper aan de bak kwamen en ze content mogen zijn dat ze nog een puntje pakken...
Als dat europa in moet, geef mij dan maar de jonge ketten van Genk die in europa ervaring kunnen opdoen, daar zal ik meer plezier van hebben. En ik ben dan nog niet eens sympathisant van Genk, maar ik ben het kotsbeu al een heel jaar het woord champagnevoetbal te moeten horen en telkens een spel moet zien dat om van te blijten is.

En mijn probleem met u sven is dat ik genoeg anderlecht supporters ken die nederig tegeven en bijna bidden van 'laat ons hopen dat ze nu dat spel aanhouden' maar dat gij precies doet alsof het een godenploeg is dat nu ineens potten gaat breken.

16 Mar 2007, 10:32
Freak

Leeftijd: 45
El Falco schreef:
Omdat ge fameus kunt zagen over uwen anderlecht, ik zal trouwens maar over 1 ploeg zagen en dat is over aalst en al derest kan me in feite gestolen worden al ben ik ook 'fan' van Ajax.

Ik kan wel iets goed zeggen over anderlecht met name dat ik HOOP voor hun dat al hun miljoenen beginnen te renderen want anders lach ik mij echt een breuk.
Maar wat ze dit seizoen al hebben laten zien is ronduit lachwekkend, ik kan niet oordelen over het feit of ze nu echt op elkaar ingespeeld geraken, maar ik hoop dat de mensen die dat zeggen zich niet baseren op de wedstrijd tegen Genk in de beker.

Ik moet trouwens telkens weer denken aan de match tegen brugge waar ze tegen een zwalpend en sukkelend brugge dit jaar amper aan de bak kwamen en ze content mogen zijn dat ze nog een puntje pakken...
Als dat europa in moet, geef mij dan maar de jonge ketten van Genk die in europa ervaring kunnen opdoen, daar zal ik meer plezier van hebben. En ik ben dan nog niet eens sympathisant van Genk, maar ik ben het kotsbeu al een heel jaar het woord champagnevoetbal te moeten horen en telkens een spel moet zien dat om van te blijten is.

En mijn probleem met u sven is dat ik genoeg anderlecht supporters ken die nederig tegeven en bijna bidden van 'laat ons hopen dat ze nu dat spel aanhouden' maar dat gij precies doet alsof het een godenploeg is dat nu ineens potten gaat breken.

:huh:

Spoitwoater van den Aldi zeker?

16 Mar 2007, 10:36
nieuw in de eerste ploeg

Ik denk dat het zoiets moet zijn ja :D

16 Mar 2007, 10:57

El Falco schreef:

Sorry, dat mijn woorden misschien anders overkomen dan dat ik ze bedoel. Dat is het nadeel van een forum volgens mij. Maar ik zeg toch in mijn vorige post juist dat ze bijlange nog niet een lang seizoen bezig zijn met hun dikkenek ondanks dat het zou moeten? Met deze ploeg geen goed voetbal laten zien is ronduit schandalig.

De indruk die ge over mij hebt, namelijk dat ik denk dat het een godenploeg is, is een verkeerde. Ik weet dat Anderlecht schandalig weinig heeft gebracht dit seizoen. Ik ben gewoon gelukkig dat ze nu eindelijk LIJKEN hun draai te vinden, mag dat als supporter?

Soit, in discussies over Anderlecht zal ik mij maar niet veel meer moeien, anders komt het over als gezaag :-) .

16 Mar 2007, 11:16
nieuw in de eerste ploeg

Aah vwala si, uwen eerste serieuze post op dit forum, da zie ik graag :grijns:

16 Mar 2007, 12:11
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 42
WLM: [email protected]
Sven KSK Opwijk schreef:
De reacties zijn overdreven op deze moment maar ik heb er goede hoop in om volgend seizoen toch niet compleet af te gaan in Europa ALS ze deze groep bijeen kunnen houden.

Met Franky "1-0 verlies is een mooi resultaat" Vercauteren als trainer? Zolang een Belgische club niet durft te geloven dat ze Real Madrid een schup tegen hun kloten kunnen geven, hebben we in Europa niets te zoeken. Laat ze gerust met 4-0 de boot in gaan in Bernabeu, zolang ik maar het gevoel heb gekregen dat ze met het mes tussen de tanden hebben gespeeld.

Nu zijn ze tevreden met een schot op doel dat Petr Cech zelfs in zijn coma had kunnen pakken.

16 Mar 2007, 12:42
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Website: http://www.iendracht.be
malder schreef:
Sven KSK Opwijk schreef:
De reacties zijn overdreven op deze moment maar ik heb er goede hoop in om volgend seizoen toch niet compleet af te gaan in Europa ALS ze deze groep bijeen kunnen houden.

Met Franky "1-0 verlies is een mooi resultaat" Vercauteren als trainer? Zolang een Belgische club niet durft te geloven dat ze Real Madrid een schup tegen hun kloten kunnen geven, hebben we in Europa niets te zoeken. Laat ze gerust met 4-0 de boot in gaan in Bernabeu, zolang ik maar het gevoel heb gekregen dat ze met het mes tussen de tanden hebben gespeeld.

Nu zijn ze tevreden met een schot op doel dat Petr Cech zelfs in zijn coma had kunnen pakken.
idd met een Franky Vercauteren en Hugo Broos als trainers bij de belgische clubs gaan we het in europa niet waar maken. Wat nen trainer als Van Gaal gisteren liet zien met een ploeg lijk AZ, das andere koek.

16 Mar 2007, 15:03
Ancien

Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/
WLM: [email protected]
placietjen schreef:
mja eerlijk gezegd als A'lecht deze groep bij elkaar houdt dan is er volgend jaar amper iets aan te doen. Nu even aan de roep van het geld weerstaan en volgend jaar incaseren. Het valt op dat Anderlecht nu pas goed begint te draaien.

Mja, het begint nu goed te draaien omdat de zogenaamde sterspelers zich nu wel kunnen opladen. In de competitie is het spannend, en komen de beslissende duels er aan. In de beker spelen ze ook tegen een topclub en strijden ze om de halve finale. Dan kunnen ze zich wel opladen, wanneer het er echt om gaat. Ook als Vercauteren zijn vel moet gered worden, en er genoeg commotie is in de kranten, dan kunnen ze zich opladen en goed spelen. Maar als ze in het begin van het jaar tegen Janneke en Mieke moeten spelen en geen goesting hebben trekt het weer op niks. En dat vergeten al die supporters van Anderlecht.

Gelijk ge ze nu ziet lopen is het alsof ze al een gans jaar de pannen van het dak spelen.

16 Mar 2007, 18:36
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 480 berichten ]  Ga naar pagina 1 16 17 18 19 20 32