20 km van Brussel - Pagina 4 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 345 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 6 23
 20 km van Brussel 
Auteur Bericht
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 40
Website: http://www.iendracht.be
voila just op tijd weer om Broos al uitvluchten te horen opnoemen van voor de match gestart is :grijns:

14 Mar 2007, 21:38
Freak

Leeftijd: 45
allez mannekes, als er iemand raad wil ivm lopen of over voorbereiding voor 20km , pm me maar.

ik loop soms ook met een mp3 speler. als ik in voorbereiding voor marathon ben , dan moet ge toch trainen tot 30-34 km, en dan zijtge toch rap een uurke of 3 weg. Dan is het soms toch saai zonder muziek.

Maar azo een uur of 2 in tpark gaan lopen in aalst is echt zalig, genieten van de vogelkes en alles in t bos.

@rivelinho, als ge de 20km loopt, moet ge toch zeker trainen tot 22km, want brussel is een echt lastig parcours, tunnel in, tunnel uit en de laatste 2 km is de tervurenlaan, echt lastig zé.

15 Mar 2007, 10:35

das ook al het verschil tussen hier in Aalst lopen (of Lede, Hofstaa, Gijzegem) en zo een wedstrijden. Daar zit meestal wel regelmatig een heuvelke in... terwijl ik hier op een biljart zit te lopen.

15 Mar 2007, 10:48
Freak

placietjen schreef:
das ook al het verschil tussen hier in Aalst lopen (of Lede, Hofstaa, Gijzegem) en zo een wedstrijden. Daar zit meestal wel regelmatig een heuvelke in... terwijl ik hier op een biljart zit te lopen.

nen tip, de brug van gijzegem, op en af lopen is vb. een goei training voor brussel zé. zo spant ge de benen al ne keer goe op!

15 Mar 2007, 10:51

ik loop niet mee ze, das nog een brug te ver voor mij ;)

15 Mar 2007, 13:57
Nationale Ploeg

In mijnen jongen tijd zou ik ook nog meegedaan hebben in Brussel, nu treden echter al de eerste problemen op bij te lang lopen zoals rugpijn en last in de knie... :mrgreen: :mrgreen:
Een uurke rondtaffelen is voor mij meer dan voldoende...'t moet plezant blijven vind ik.

15 Mar 2007, 15:10
Nationale Ploeg

Leeftijd: 52
Ik loop net als vorig jaar ook terug mee en ga voor een tijd van 1h 35. Dit weekend doe ik ook mee aan de zwinstedenloop in Sluis ( de halve marathon). Naast den eendracht is lopen mijn grote hobby die ik zo'n 2 jaar geleden begonnen ben na het stoppen met roken. Ik train 4 tot 5x per week tussen de 60 a 70km. Ondertussen heb ik vorig jaar ook mijn eerst marathon gelopen (guldensporenmarathon) in ik mag wel zeggen tropische temperaturen. Bij ons vertrek was het al zo'n 24 en op het einde zelfs 33 graden. Dit jaar was het ook de bedoeling om de Antwerp marathon te lopen, aangezien het hier om een voorjaarsmarathon gaat zal de temperatuur ideaal kunnen zijn en het is ook een vlak en dus snel parcours maar... jammer genoeg valt hij op 22 april wat gelijk is met onze thuis- en eventueel kampioenenmatch tegen Meldert dus ik zit nog serieus in twijfel. Toch zal ik waarschijnlijk voor den eendracht kiezen want marathons komen er nog genoeg en wie weet hoelang moet ik anders nog wachten op een kampioensviering. :grijns: Apropos nu er hier toch iemand zit van de organisatie van de 20 km, kunt ge mij geen goe startnummer bezorgen :fluit:

15 Mar 2007, 20:22
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010

Ik vind da al ver met den auto, 20 km

15 Mar 2007, 20:28
Freak

chunga schreef:
Ik loop net als vorig jaar ook terug mee en ga voor een tijd van 1h 35. Dit weekend doe ik ook mee aan de zwinstedenloop in Sluis ( de halve marathon). Naast den eendracht is lopen mijn grote hobby die ik zo'n 2 jaar geleden begonnen ben na het stoppen met roken. Ik train 4 tot 5x per week tussen de 60 a 70km. Ondertussen heb ik vorig jaar ook mijn eerst marathon gelopen (guldensporenmarathon) in ik mag wel zeggen tropische temperaturen. Bij ons vertrek was het al zo'n 24 en op het einde zelfs 33 graden. Dit jaar was het ook de bedoeling om de Antwerp marathon te lopen, aangezien het hier om een voorjaarsmarathon gaat zal de temperatuur ideaal kunnen zijn en het is ook een vlak en dus snel parcours maar... jammer genoeg valt hij op 22 april wat gelijk is met onze thuis- en eventueel kampioenenmatch tegen Meldert dus ik zit nog serieus in twijfel. Toch zal ik waarschijnlijk voor den eendracht kiezen want marathons komen er nog genoeg en wie weet hoelang moet ik anders nog wachten op een kampioensviering. :grijns: Apropos nu er hier toch iemand zit van de organisatie van de 20 km, kunt ge mij geen goe startnummer bezorgen :fluit:

hierzé, de chunga van op joggings.be

een goe startnummer, hoeveel betaald ge daarvoor.

ps: ik loop dit jaar de guldensporenmarathon. Kunt ge mij iets meer vertellen over het parcours daar? :kwijl:

15 Mar 2007, 21:20
Vaste Waarde

boris clitoris schreef:
lot schreef:
rivelinho schreef:
:-)
Ondertussen is het dus trouwens zeker da zowel ik als Boris op 27 mei deelnemen aan de 20km van Brussel.

alst goe weer is wil ik wel nog komen supporteren ze

Woehoew de eerste supporter is binnen! :dans:

Als het supporteren voor boris en rivelinho echt ongeziene proporties aanneemt, kan de spamking misschien nen bus inleggen?

Hier de spamking :D :D :D

Als der inderdaag voldoende interesse is, kunnen we onze forum-lopers inderdaad gaan aanmoedigen met een supportersbuske ;)

16 Mar 2007, 9:11
Vaste Waarde

Leeftijd: 54
Ik loop ook mee en hoop op minder dan 1u50 binnen te zijn,dan is mijn 20km geslaagd.Brussel is inderdaad een lastige wedstrijd,goed je krachten doseren is de boodschap en zeker niet te vlug starten!

16 Mar 2007, 14:53
Nationale Ploeg

El Corredor schreef:
chunga schreef:

ps: ik loop dit jaar de guldensporenmarathon. Kunt ge mij iets meer vertellen over het parcours daar? :kwijl:
inderdaad 't es den chunga van op joggings.be :grijns: mijn startnummer heb ik vandaag gekregen op 't werk aangezien ik mij daar ingeschreven had. Ik heb nr 7983 of zoiets (ben mijn papieren vergeten in mijn kasken) soit zeker is dat ik start in box 3 en daar ben ik content mee. Vorig jaar stond ik nog in box 5 zodus...
Wat betreft de guldensporenmarathon. Na 200 meter sla je rechtsaf en "thats it" van dan af is 't nog 42 km rechtdoor op grote banen boeiend is dus anders maar het publiek langs de weg maakt veel goed, massaal aanwezig en met veel aanmoedigingen. Een goede raad als het mogelijk is neem iemand mee die je kan begeleiden en vooral bevoorraden met de fiets. Vorig jaar was het tropisch warm en dan is drinken aan de officiele bevoorradingen om de 5km zeker niet voldoende. Veel mensen langs het parcours bieden natte sponsen aan om je te verfrissen (heeeel veel zelfs) en hoewel je hier best niet van drinkt natuurlijk heb ik dit vorig jaar toch moeten doen met logische krampen tot gevolg. Dit jaar, heb ik gehoord, is de organisatie in nieuwe handen dat wordt dus nog wat afwachten. Het parcours blijft hetzelfde maar men start nu om 17uur i.p.v.10uur. Alles bij mekaar, een mooie marathon die je zeker moet doen. Alvast veel succes :cheer:

16 Mar 2007, 16:40
Freak

chunga schreef:
chunga van op joggings.be :grijns: mijn startnummer heb ik vandaag gekregen op 't werk aangezien ik mij daar ingeschreven had. Ik heb nr 7983 of zoiets (ben mijn papieren vergeten in mijn kasken) soit zeker is dat ik start in box 3 en daar ben ik content mee.

Alle, ge had dus bijna het stamnummer van FCfusie :grijns:

16 Mar 2007, 16:48
Freak

chunga schreef:
El Corredor schreef:
chunga schreef:

inderdaad 't es den chunga van op joggings.be :grijns: mijn startnummer heb ik vandaag gekregen op 't werk aangezien ik mij daar ingeschreven had. Ik heb nr 7983 of zoiets (ben mijn papieren vergeten in mijn kasken) soit zeker is dat ik start in box 3 en daar ben ik content mee. Vorig jaar stond ik nog in box 5 zodus...
Wat betreft de guldensporenmarathon. Na 200 meter sla je rechtsaf en "thats it" van dan af is 't nog 42 km rechtdoor op grote banen boeiend is dus anders maar het publiek langs de weg maakt veel goed, massaal aanwezig en met veel aanmoedigingen. Een goede raad als het mogelijk is neem iemand mee die je kan begeleiden en vooral bevoorraden met de fiets. Vorig jaar was het tropisch warm en dan is drinken aan de officiele bevoorradingen om de 5km zeker niet voldoende. Veel mensen langs het parcours bieden natte sponsen aan om je te verfrissen (heeeel veel zelfs) en hoewel je hier best niet van drinkt natuurlijk heb ik dit vorig jaar toch moeten doen met logische krampen tot gevolg. Dit jaar, heb ik gehoord, is de organisatie in nieuwe handen dat wordt dus nog wat afwachten. Het parcours blijft hetzelfde maar men start nu om 17uur i.p.v.10uur. Alles bij mekaar, een mooie marathon die je zeker moet doen. Alvast veel succes :cheer:

zijtge met de callebaut nie meegeweest naar newyork voor de marathon?

16 Mar 2007, 17:01
Nationale Ploeg

Nee had me wel ingeschreven maar was nie bij de gelukkigen. Ge moest niet alleen kunnen lopen andere kwaliteiten waren ook verreist :goan: als ge mij verstoat. Ik was hier zwaar ontgoocheld over, vooral over één persoon die meeging. Was een manager van 't bedrijf en persoonlijke vriend van de groten chief maar stond redelijk vet en had nog nooit gelopen. Heeft hem dan uitgestapt de marathon in 7uur 59min. Sorry, maar dan kon iedereen meegaan :boks: Jammer want zo'n kans krijg je maar één keer.

16 Mar 2007, 17:54
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 345 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 6 23