Eerste klasse - Pagina 27 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7487 berichten ]  Ga naar pagina 1 25 26 27 28 29 500
 Eerste klasse 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg

Smetje schreef:
Genk verliest weer zwaar: 5-0 op Bergen :shock:

K ben content dat Anderlecht ook maar 0-0 speelt. Liever Genk kampioen dan Anderlecht (eigenlijk liever iedere andere ploeg dan anderlecht)

Groot gelijk. Ik vrees echter serieus voor Genk als het zo blijft verdedigen, die laatste goal die ze binnen kregen deed me verdacht veel aan onze tegengoals van vorig seizoen denken, 2 aanvallers en 5 verdedigers en dan nog goal.

18 Mar 2007, 11:23
Nationale Ploeg

Leeftijd: 56
sebiet haalt Standard nog de dubbel :shock: :D

18 Mar 2007, 11:48
Freak

Ik heb het helemaal niet voor de grote ploegen die altijd voordelen hebben zoals Anderlecht, Genk, Brugge. Maar dat die dan net punten moeten verliezen op Bergen en thuis tegen Zulte is al even erg. Een fusieclub en een speeltje van een Waalse politicus !! Arm België ...

En dan te zien dat echte traditieclubs zoals Lierse dezelfde kant opgaan als Aalst, Antwerp, Mechelen, ... en andere ECHTE clubs. Heel jammer

18 Mar 2007, 16:01
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010

Leeftijd: 40
Voila, en terwijl het vorige week nog een uitgemaakte zaak leek dat alleen Genk en Anderlecht meededen voor de titel, heeft Standard aansluiting gevonden met de Champions League plaatsen.

1. KRC Genk 57 punten
2. RSC Anderlecht 56 punten
3. Standard Liège 55 punten

18 Mar 2007, 23:11
Vaste Waarde

Leeftijd: 51
Sven KSK Opwijk schreef:
Voila, en terwijl het vorige week nog een uitgemaakte zaak leek dat alleen Genk en Anderlecht meededen voor de titel, heeft Standard aansluiting gevonden met de Champions League plaatsen.

1. KRC Genk 57 punten

Euuuuh Svenneken Standard 55 punten ????

18 Mar 2007, 23:23
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010

Leeftijd: 40
WALDAN schreef:
Sven KSK Opwijk schreef:

1. KRC Genk 57 punten

Euuuuh Svenneken Standard 55 punten ????

Sorry, foutje, moest natuurlijk 52 zijn :D

18 Mar 2007, 23:35
Vaste Waarde

Leeftijd: 51
Da trekt er al beter op hehe :mrgreen:

18 Mar 2007, 23:41
nieuw in de eerste ploeg

het op elkaar ingespeeld zijn was precies na 2dagen al verleerd :haha:
zijn me da sukkeleirs

19 Mar 2007, 16:23
forumlegende

In toid liep Beveren mé eir kampioenenploeg van
amateurkes oek over anderlecht, en na zieje da
zelfde mé Z Wouregem. Aal dei groete(?) profploegskes
zén ier in den belgiek né mier of minder te vergeloiken mé de reseirven van d'echte europeese
toppers zou as Rome, Inter, AC Milaan.
Tot doar toe, mor azou nen nek dat z' er ier tein nog boi emmen.
Ge moetj toch steke :zot: zijn om (in brissel, loik , brigge of genk ) nog te stoun oanschouven ver e tikket.

19 Mar 2007, 17:31
forumlegende

N' eFCé of Standaard Loik ??

19 Mar 2007, 17:38
Nationale Ploeg

Bomber schreef:
jowwan schreef:
zén ier in den belgiek né mier of minder te vergeloiken mé de reseirven van d'echte europeese
Ge moetj toch steke :zot: zijn om (in brissel, loik , brigge of genk ) nog te stoun oanschouven ver e tikket.

loik verstoanek nog, dei maanen leven dor ver 't voetbal

Gelek as bé elke ploeg zen der oeik bé die "toppers" mensjen die der echt ver leiven. Mensjen dus die zjust gelek as de iendrachters oon eer ploeg blijven vastaaven, oeik as ze insj ne kiejr ni oon den absoluten top speilen. Mor in vergeloikink mé de mensjen die door iedere weik zen, en die veil sinema verkoeipen van .... till I die ... es da mor e klein persentaasjken.

19 Mar 2007, 17:43
Scholier

WLM: [email protected]
Fillou schreef:
Bomber schreef:
jowwan schreef:

loik verstoanek nog, dei maanen leven dor ver 't voetbal

Gelek as bé elke ploeg zen der oeik bé die "toppers" mensjen die der echt ver leiven. Mensjen dus die zjust gelek as de iendrachters oon eer ploeg blijven vastaaven, oeik as ze insj ne kiejr ni oon den absoluten top speilen. Mor in vergeloikink mé de mensjen die door iedere weik zen, en die veil sinema verkoeipen van .... till I die ... es da mor e klein persentaasjken.

Kbeb al veel naar RSCA gaan zien en ik moet u deels gelijk geven, al stond Anderlecht ooit eens laatste na een 6-0 nederlaag op Westerlo maar de week nadien thuis waren er toch nog 22.000 toeschouwers.
Wat me vooral stoort is dat het publiek enorm veeleisend is en een speler geen twee slechte passen mag geven of uitgefloten wordt (bij manier van spreken)
Kheb al veel wedstrijden meegemaakt met RSCA waar veel ambiance is ook,dan spreek ik toch meer van de uitmatchen. een uitwedstrijd in Genk en Brugge is echt de MAX om is te beleven. Kben zo ook al van in 2000 dat ik ga kijken ook al in Manchester,PSV,Leeds,Madrid,Bordeaux,Lyon,Midjittland ( in het stadion van Silkeborg trouwens gespeeld,waar ik ooit ook is was met B&W voor Peter Lässen,Munchen,Celtic,Chelsea,Wisla Krakow (langste busreis ooit, 17u op en 17u weer, wel lekkere wijfkes gezien ginder :p

Dit alles heeft mij toch een trouwe supporter voor RSCA gemaakt,ook al was ik daarvoor 6 jaar in Aalst te zien. Khad eigenlijk een stadionverbod in Pierre Cornelisstadion gekregen na die bewuste 2-5 nederlaag tegen Moeskroen (kga hier liever nie zeggen wat ik toen uitgestoken had :zot: ) Toch heb ik nooit één slecht woord over mijn lippen gezet over EA. Kdenk dat die nu toch al moet verlopen zijn zeker, kdenk niet dat ze mijne kop zullen onthouden ( al is dat op EA dan ook weer meer het geval dan op RSCA).
Khoop dat ik terug plezier krijg als ik naar een wedstrijd van EA ga zien,ik hoop dat volgend seizoen beide kalenders goed op elkaar afgestemd zijn zodat ik mss beide ploegen aktief kan volgen,wie weet...

24 Mar 2007, 16:11
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 37
bij mijn weten tellen stadionverboden niet voor een bepaalde club, en ze tellen zoiezo niet in vierde klasse.

en hopelijk blijft ge nu naar EA weer zien hé, tot we weer op het hoogste niveau zitten ;)

Dus da zal wel geen probleem zijn ;)

24 Mar 2007, 16:36
Scholier

Jeroen schreef:
bij mijn weten tellen stadionverboden niet voor een bepaalde club, en ze tellen zoiezo niet in vierde klasse.

en hopelijk blijft ge nu naar EA weer zien hé, tot we weer op het hoogste niveau zitten ;)

ejje gij geen broer dat ouder is als gij,kpijs dak a ken van op den bus van B&W klopt hé ? :D

24 Mar 2007, 17:09
Nationale Ploeg

Website: http://www.darkultras.com
Meganck schreef:
Jeroen schreef:

ejje gij geen broer dat ouder is als gij,kpijs dak a ken van op den bus van B&W klopt hé ? :D

Gelukkig heeftem geen broer :grijns: hij heeft wel een zus en daar trektem gralijk goe op :grijns:

Laatst gewijzigd door Stino op 24 Mar 2007, 17:13, 1 keer totaal gewijzigd.

24 Mar 2007, 17:13
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7487 berichten ]  Ga naar pagina 1 25 26 27 28 29 500