|
|
| Pagina 13 van 48 |
[ 708 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 11 12 13 14 15 … 48 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
nieuw in de eerste ploeg
ze zijn nog jong eh, tmag ook niet te snel gaan, moest dembele met zijn manier van spelen ze aan de lopende band maken dat zit em volgend jaar vast te roesten op de bank van een europese topper. Nu hebben wij er tenminste nog plezier aan van hem te zien spelen.
en idd, als Van Gaal lovende woorden over u heeft dan ist teken dat ge op nen bal kunt sjotte, de Louis is immers niet snel tevreden en verre van ne gemakkelijke mens, maar ik vind hem een hilarisch TVfiguur. ![]() _________________
|
| 16 Mar 2007, 12:13 |
|
|
Ancien ![]() Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16 Berichten: 4399 Leeftijd: 45 Locatie: Atom |
El Falco schreef: ze zijn nog jong eh, tmag ook niet te snel gaan, moest dembele met zijn manier van spelen ze aan de lopende band maken dat zit em volgend jaar vast te roesten op de bank van een europese topper. Nu hebben wij er tenminste nog plezier aan van hem te zien spelen. en idd, als Van Gaal lovende woorden over u heeft dan ist teken dat ge op nen bal kunt sjotte, de Louis is immers niet snel tevreden en verre van ne gemakkelijke mens, maar ik vind hem een hilarisch TVfiguur. ![]() Inderdaad! Hij stond der gisteren weer precies alsof hij just een vat leeggezopen had... ![]() _________________ es da ier e fistjen... |
| 16 Mar 2007, 12:44 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
Ondanks dat ik al 2x naar Newcastle gaan kijken supporterde ik al van in het begin gisteren voor AZ. Een sympathiek ploegske, de underdog, altijd chique sfeer, twee Belgen in de ploeg, ...
Ik vond Martens toch ook niet zo zwak. Hij begon wat aarzelend maar nadien vond ik hem wel sterk spelen, en zeker de tweede helft. Dembele inderdaad een enorm balvaste speler. Jenner een constante dreiging op de flank, ook omdat hij tegen de niet zo sterk spelende Huntington stond. En dan centraal nog een heel sterk spelende Arveladze en die Koevermans in de spits speelde ook enorm sterk. AZ dik verdiend door. Newcastle kreeg op gans de match maar één kans eigelijk. |
| 16 Mar 2007, 18:48 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
boris clitoris schreef: El Falco schreef: ze zijn nog jong eh, tmag ook niet te snel gaan, moest dembele met zijn manier van spelen ze aan de lopende band maken dat zit em volgend jaar vast te roesten op de bank van een europese topper. Nu hebben wij er tenminste nog plezier aan van hem te zien spelen. en idd, als Van Gaal lovende woorden over u heeft dan ist teken dat ge op nen bal kunt sjotte, de Louis is immers niet snel tevreden en verre van ne gemakkelijke mens, maar ik vind hem een hilarisch TVfiguur. ![]() Inderdaad! Hij stond der gisteren weer precies alsof hij just een vat leeggezopen had... ![]() Ik zou bij van Gaal er nooit van verschieten als hem ineens diene reporter een vlam op zen smoel geeft, dieje staat daar altijd met zo'n gezicht van 'who are you' en als ze hem een vraag voorlegge, dan ist zo e gezicht van 'was da weer voor ne onzin' _________________
|
| 17 Mar 2007, 12:30 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
rivelinho schreef: AZ dik verdiend door. Newcastle kreeg op gans de match maar één kans eigelijk. Aangezien er een heen- en terugmatch is, hoop ik dat ge eigenlijk bedoelt dat AZ met hoerenchance door is . Ik heb nu wel de terugmatch niet gezien, maar in Newcastle werd AZ belachelijk gemaakt dat het geen naam had en komen ze enkel weg met amper een 4-2 nederlaag door een onwaarschijnlijke dosis geluk en een incompetente scheidsrechter die ze een penalty cadeau geeft die ze dan nog in drie tijden scoren. Bij 4-1 stand wil ik ze het wel nog eens zien doen eerlijk gezegd. |
| 20 Mar 2007, 9:16 |
|
|
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010 ![]() Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25 Berichten: 3287 Leeftijd: 40 Locatie: Opwijk |
Bartos schreef: rivelinho schreef: AZ dik verdiend door. Newcastle kreeg op gans de match maar één kans eigelijk. Aangezien er een heen- en terugmatch is, hoop ik dat ge eigenlijk bedoelt dat AZ met hoerenchance door is . Ik heb nu wel de terugmatch niet gezien, maar in Newcastle werd AZ belachelijk gemaakt dat het geen naam had en komen ze enkel weg met amper een 4-2 nederlaag door een onwaarschijnlijke dosis geluk en een incompetente scheidsrechter die ze een penalty cadeau geeft die ze dan nog in drie tijden scoren. Bij 4-1 stand wil ik ze het wel nog eens zien doen eerlijk gezegd.Nu ook een doelpunt van Newcastle afgekeurde om een onduidelijke reden vond ik maar AZ was echt wel super. Arveladze nog op de lat, Dembele een goede kans gemist,... Het leek wel het omgekeerde van de heenmatch. Bramble was heeeel zwak (ik had hem nu al een paar matchen bezig gezien en hij liet een stevige indruk na, maar dat was vorige keer niet te merken)! Wel opsteker voor de Geordies: Emre is ingevallen dus die is stilaan terug. _________________
|
| 20 Mar 2007, 12:00 |
|
|
Ancien ![]() Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16 Berichten: 4399 Leeftijd: 45 Locatie: Atom |
Het leek wel alsof AZ, indien het nodig was geweest, ook makkelijk 4 goals kon scoren. Bij Newcastle hadden ze duidelijk geen zin meer in een Europees avontuur... Maar echt geen zin!
Zondag tegen Charlton deden ze gewoon verder op hetzelfde elan... schandalig slecht! Echt spijtig, want ze hebben nu eindelijk hun vlot scorende spits, maar als die jongen van gans de match genen bal krijgt, zijn ze der vet mee natuurlijk. _________________ es da ier e fistjen... |
| 20 Mar 2007, 13:20 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
Bartos schreef: rivelinho schreef: AZ dik verdiend door. Newcastle kreeg op gans de match maar één kans eigelijk. Aangezien er een heen- en terugmatch is, hoop ik dat ge eigenlijk bedoelt dat AZ met hoerenchance door is . Ik heb nu wel de terugmatch niet gezien, maar in Newcastle werd AZ belachelijk gemaakt dat het geen naam had en komen ze enkel weg met amper een 4-2 nederlaag door een onwaarschijnlijke dosis geluk en een incompetente scheidsrechter die ze een penalty cadeau geeft die ze dan nog in drie tijden scoren. Bij 4-1 stand wil ik ze het wel nog eens zien doen eerlijk gezegd.Ik heb Newcastle-AZ niet volledig gezien, maar in het stuk dat ik gezien heb toonde AZ wel meer dan dat ik van Newcastle gezien heb in AZ. Hoe weinig dat ook was. Newcastle was echt ontstellend zwak in de terugmatch, of AZ ontzettend sterk. En tis niet dat ik het u niet gun ze |
| 20 Mar 2007, 20:34 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 20 Apr 2006, 17:28 Berichten: 2983 Leeftijd: 45 Locatie: Buggenhout |
en we zingen met zijn allen voor AZ...
(klonk nog goe in da stadion) |
| 20 Mar 2007, 23:22 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Bartos schreef: Ik heb deze week al preventief tickets besteld voor de UEFA Cup finale in Glasgow. Der te pakken krijgen, is iets anders natuurlijk. Ze worden ergens half maart of zo geloot uit alle kandidaturen. En dan moet Newcastle natuurlijk nog in de finale geraken ook. Soit, veel onzekerheden dus, maar ik wil het toch geprobeerd hebben. Als Newcastle naar de finale gaat, ga ik trouwens sowieso naar Glasgow, met of zonder tickets, zenne. Maar ja, eerst nog enkele rondes overleven zeker .Godverdomme zeg, nu heb ik zelfs tickets voor de finale ook, enige probleem is dus dat Newcastle er ondertussen al uit ligt . Soit, ik zal ze wel kwijt geraken, veronderstel ik hé. Hopen nu dat er een ploeg met een ruime aanhang in de finale geraakt. |
| 24 Mar 2007, 14:35 |
|
|
Scholier
|
Bartos schreef: Bartos schreef: Ik heb deze week al preventief tickets besteld voor de UEFA Cup finale in Glasgow. Der te pakken krijgen, is iets anders natuurlijk. Ze worden ergens half maart of zo geloot uit alle kandidaturen. En dan moet Newcastle natuurlijk nog in de finale geraken ook. Soit, veel onzekerheden dus, maar ik wil het toch geprobeerd hebben. Als Newcastle naar de finale gaat, ga ik trouwens sowieso naar Glasgow, met of zonder tickets, zenne. Maar ja, eerst nog enkele rondes overleven zeker .Godverdomme zeg, nu heb ik zelfs tickets voor de finale ook, enige probleem is dus dat Newcastle er ondertussen al uit ligt . Soit, ik zal ze wel kwijt geraken, veronderstel ik hé. Hopen nu dat er een ploeg met een ruime aanhang in de finale geraakt.Waar wordt die gespeeld juist ? en hoeveel kaartjes heb je en hoeveel hebben die gekost ? kben mss wel geintresseerd,het is te zien waar het is. |
| 24 Mar 2007, 15:42 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
Meganck schreef: Bartos schreef: Bartos schreef: Ik heb deze week al preventief tickets besteld voor de UEFA Cup finale in Glasgow. Der te pakken krijgen, is iets anders natuurlijk. Ze worden ergens half maart of zo geloot uit alle kandidaturen. En dan moet Newcastle natuurlijk nog in de finale geraken ook. Soit, veel onzekerheden dus, maar ik wil het toch geprobeerd hebben. Als Newcastle naar de finale gaat, ga ik trouwens sowieso naar Glasgow, met of zonder tickets, zenne. Maar ja, eerst nog enkele rondes overleven zeker .Godverdomme zeg, nu heb ik zelfs tickets voor de finale ook, enige probleem is dus dat Newcastle er ondertussen al uit ligt . Soit, ik zal ze wel kwijt geraken, veronderstel ik hé. Hopen nu dat er een ploeg met een ruime aanhang in de finale geraakt.Waar wordt die gespeeld juist ? en hoeveel kaartjes heb je en hoeveel hebben die gekost ? kben mss wel geintresseerd,het is te zien waar het is. ![]() |
| 24 Mar 2007, 15:44 |
|
|
Scholier
|
s@té schreef: Meganck schreef: Bartos schreef: Bartos schreef: Ik heb deze week al preventief tickets besteld voor de UEFA Cup finale in Glasgow. Der te pakken krijgen, is iets anders natuurlijk. Ze worden ergens half maart of zo geloot uit alle kandidaturen. En dan moet Newcastle natuurlijk nog in de finale geraken ook. Soit, veel onzekerheden dus, maar ik wil het toch geprobeerd hebben. Als Newcastle naar de finale gaat, ga ik trouwens sowieso naar Glasgow, met of zonder tickets, zenne. Maar ja, eerst nog enkele rondes overleven zeker .Godverdomme zeg, nu heb ik zelfs tickets voor de finale ook, enige probleem is dus dat Newcastle er ondertussen al uit ligt . Soit, ik zal ze wel kwijt geraken, veronderstel ik hé. Hopen nu dat er een ploeg met een ruime aanhang in de finale geraakt.Waar wordt die gespeeld juist ? en hoeveel kaartjes heb je en hoeveel hebben die gekost ? kben mss wel geintresseerd,het is te zien waar het is. ![]() kben precies nie goed wakker maar euh,in welk stadion in glasgow? Aan Bartos dan nog een vraag,als ge al tickets voor den overstap hebt wil ik die gerust aankopen ook. |
| 24 Mar 2007, 16:17 |
|
|
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010 ![]() Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25 Berichten: 3287 Leeftijd: 40 Locatie: Opwijk |
Bartos schreef: Bartos schreef: Ik heb deze week al preventief tickets besteld voor de UEFA Cup finale in Glasgow. Der te pakken krijgen, is iets anders natuurlijk. Ze worden ergens half maart of zo geloot uit alle kandidaturen. En dan moet Newcastle natuurlijk nog in de finale geraken ook. Soit, veel onzekerheden dus, maar ik wil het toch geprobeerd hebben. Als Newcastle naar de finale gaat, ga ik trouwens sowieso naar Glasgow, met of zonder tickets, zenne. Maar ja, eerst nog enkele rondes overleven zeker .Godverdomme zeg, nu heb ik zelfs tickets voor de finale ook, enige probleem is dus dat Newcastle er ondertussen al uit ligt . Soit, ik zal ze wel kwijt geraken, veronderstel ik hé. Hopen nu dat er een ploeg met een ruime aanhang in de finale geraakt.Ik ben ook wel geinteresseerd. _________________
|
| 24 Mar 2007, 18:24 |
|
|
't is in het nationale stadion, Hampden Park
ik denk wel dat Bartos stom zou moeten zijn om die aan de gewone prijs te verkopen... daar gaat pakken geld voor geboden worden! _________________ es da ier e fistjen... |
| 24 Mar 2007, 19:15 |
|
| Pagina 13 van 48 |
[ 708 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 11 12 13 14 15 … 48 Volgende |