|
|
| Pagina 7 van 11 |
[ 151 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 5 6 7 8 9 … 11 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
forumlegende Lid geworden op: 15 Mei 2005, 23:13 Berichten: 3422 Leeftijd: 38 Locatie: Haaltert WLM: [email protected] |
boris clitoris schreef: Vicky schreef: Ik zal mss langskomen... Tprob is dat ik eerst moet babysitten en nadien nog naar een verjaardag moet ook... Vicky Ge steekt die kinderen in hun bed om 20u, ge gaat naar dieje verjaardag. Tegen dat de ouders terug thuiskomen gaat ge terug naar de kinderen en legt ge u te slapen in de zetel en ge doet alsof er niks gebeurd is. En als ge uitbetaald zijt, komt ge naar den Oxy... Voila, moet er nog iets gepland worden, Vicky? ![]() Ik kan die kindjes niet alleen laten, maar ik kan wel eens de kleinsten in zijn bedje ligt jou bellen Boris en dan kan jij de oudste entertainen terwijl ik naar diene verjaardag ga!
Vicky _________________ Runner-up Miss Forum 2008 Jan, de overwinning is je van harte gegund!
|
| 21 Mar 2007, 21:37 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
belgianiron schreef: Ik zal er ook zijn, maar mijn gedachten zullen bij mijne maat uit (Rumst)antwerpen zijn, zijn pa zal zaterdag begraven worden na het ongeluk maandagmorgen als we van Aston Villa kwamen. Hijzelf ligt nog in de kliniek met hersenbloeding en klaplong.... ![]() Diene da voor mij zat op den bus??????? Amai... was da op terug weg van gent naar huis dan? Wel erg... Eerst zo goe geamuseerd en dan ineens... Doe hem sterkte van mij ook!! |
| 22 Mar 2007, 10:59 |
|
|
Ancien ![]() Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16 Berichten: 4399 Leeftijd: 45 Locatie: Atom |
Vicky schreef: Ik kan die kindjes niet alleen laten, maar ik kan wel eens de kleinsten in zijn bedje ligt jou bellen Boris en dan kan jij de oudste entertainen terwijl ik naar diene verjaardag ga! ![]() Vicky Hebben ze daar Leffe koud liggen? _________________ es da ier e fistjen... |
| 22 Mar 2007, 11:50 |
|
|
Nationale Ploeg
boris clitoris schreef: Vicky schreef: Ik kan die kindjes niet alleen laten, maar ik kan wel eens de kleinsten in zijn bedje ligt jou bellen Boris en dan kan jij de oudste entertainen terwijl ik naar diene verjaardag ga! ![]() Vicky Hebben ze daar Leffe koud liggen? Leffe es GIEJN bier! Dat es sjimik! Groeten van het ALF* (anti leffe front) |
| 22 Mar 2007, 12:02 |
|
|
Ancien ![]() Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16 Berichten: 4399 Leeftijd: 45 Locatie: Atom |
Fillou schreef: boris clitoris schreef: Vicky schreef: Ik kan die kindjes niet alleen laten, maar ik kan wel eens de kleinsten in zijn bedje ligt jou bellen Boris en dan kan jij de oudste entertainen terwijl ik naar diene verjaardag ga! ![]() Vicky Hebben ze daar Leffe koud liggen? Leffe es GIEJN bier! Dat es sjimik! Groeten van het ALF* (anti leffe front) Correctie: da es GOEIE sjimik!
Ik wou eigenlijk vragen: hebben ze daar Westvleteren '12', '8' of Blond koud liggen? Maar ik betwijfel het... _________________ es da ier e fistjen... |
| 22 Mar 2007, 12:03 |
|
|
Nationale Ploeg
boris clitoris schreef: Fillou schreef: boris clitoris schreef: Vicky schreef: Ik kan die kindjes niet alleen laten, maar ik kan wel eens de kleinsten in zijn bedje ligt jou bellen Boris en dan kan jij de oudste entertainen terwijl ik naar diene verjaardag ga! ![]() Vicky Hebben ze daar Leffe koud liggen? Leffe es GIEJN bier! Dat es sjimik! Groeten van het ALF* (anti leffe front) Correctie: da es GOEIE sjimik! ![]() Ik wou eigenlijk vragen: hebben ze daar Westvleteren '12', '10' of Blond koud liggen? Maar ik betwijfel het... Ok, g'etj aa goed probeiren herpakken. Mor ik em et ni ver leffe, oewel da'k nogal geiren bier drink. Mor Leffe, maaj frénd, es e produkt da gemokt werd om in de smauk van iederiejn te vallen. Ni te zoet, ni te zaat, ni te bitter, ni te zier ... niks van speciallekes boi. Ik vin westvleiteren oeik een betjen oeverroepen zelle. Alhoewel, 'k em nen bak stoon die na bekan twieje joor on't trekken es. Door goon ek insj oon beginnen binnenkert... |
| 22 Mar 2007, 12:12 |
|
|
Fillou schreef: boris clitoris schreef: Fillou schreef: boris clitoris schreef: Vicky schreef: Ik kan die kindjes niet alleen laten, maar ik kan wel eens de kleinsten in zijn bedje ligt jou bellen Boris en dan kan jij de oudste entertainen terwijl ik naar diene verjaardag ga! ![]() Vicky Hebben ze daar Leffe koud liggen? Leffe es GIEJN bier! Dat es sjimik! Groeten van het ALF* (anti leffe front) Correctie: da es GOEIE sjimik! ![]() Ik wou eigenlijk vragen: hebben ze daar Westvleteren '12', '10' of Blond koud liggen? Maar ik betwijfel het... Ok, g'etj aa goed probeiren herpakken. Mor ik em et ni ver leffe, oewel da'k nogal geiren bier drink. Mor Leffe, maaj frénd, es e produkt da gemokt werd om in de smauk van iederiejn te vallen. Ni te zoet, ni te zaat, ni te bitter, ni te zier ... niks van speciallekes boi. Ik vin westvleiteren oeik een betjen oeverroepen zelle. Alhoewel, 'k em nen bak stoon die na bekan twieje joor on't trekken es. Door goon ek insj oon beginnen binnenkert... Awel, om over dieje Westvleteren voesj te klappen: ik em da overlaatst voor den eerste keer gedronken (alledrie de soorten) en diejen 12 (die ze 't beste bier vd wereld noemen) vond 'k toch wel fantastisch! Enorm zacht in de mond.. Als ze bijvoorbeeld bij Brouwerij Slaghmuylder in Ninove (Witkap) ewa meer reclame zouden maken, wordt da zeker één van de bekendere bieren van 't land, maar ze doen het bewust niet omdat ze 't toch niet aankunnen. Voorts drink ik ewa vanalles (Orval, Affligem, Augustijn, ...) maar het is gewoon zo dat ze op vele plaatsen ENKEL leffe serveren (qua 'zwaardere' bieren) _________________ es da ier e fistjen... |
| 22 Mar 2007, 12:17 |
|
|
Nationale Ploeg
Witkap Tripel van 't vat vind ik het beste bier dat ik al gedronken heb. In 't Apostelken is dat wel eens bier van de maand, vroeger in the fox ook. We woonden daar toen nog rechtover he ... man, man.
Tripel van Chimay is trouwens eervolle tweede. |
| 22 Mar 2007, 12:20 |
|
|
Voor mij behoort de Witkap Stimulo tot de betere...
Trouwens, een echte aanrader: Grimbergen Optimo Bruno (10%)! Al wie ik het al voorgeschoteld heb, waren zwaar onder de indruk! Minpunt: den dag erna is 't op de WC oek Optimo Bruno ![]() _________________ es da ier e fistjen... |
| 22 Mar 2007, 12:21 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 20 Apr 2006, 17:28 Berichten: 2983 Leeftijd: 45 Locatie: Buggenhout |
ik sluit mij volledig aan bij die Witkap Tripel,ik breng trouwens geregeld een baksken mee als ik in Ninove passeer,binst da ze uwen bak halen moogt ge al enen proeven
![]() |
| 22 Mar 2007, 13:48 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
acrid schreef: ik sluit mij volledig aan bij die Witkap Tripel,ik breng trouwens geregeld een baksken mee als ik in Ninove passeer,binst da ze uwen bak halen moogt ge al enen proeven ![]() Ze hebben bij Slaghmuylder wel één grote fout gemaakt en das dat ze met alle geweld ne pils ook op de markt wouden brengen (genaamd Slag) en dat dan nog in heel wat Ninofse café's geserveerd worden. Das precies da ze eerst uw glas den helf vullen met afwaswater en vervolgens den andere helft van uw glas volpissen, dan hebt ge Slag . |
| 22 Mar 2007, 14:36 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 15 Mei 2005, 23:13 Berichten: 3422 Leeftijd: 38 Locatie: Haaltert WLM: [email protected] |
@ Boris: Leffe hebben ze daar wel koud liggen denk ik... Ma ge moet op die klein passen he, ni drinken!!!
Vicky _________________ Runner-up Miss Forum 2008 Jan, de overwinning is je van harte gegund!
|
| 22 Mar 2007, 14:36 |
|
|
Bartos schreef: acrid schreef: ik sluit mij volledig aan bij die Witkap Tripel,ik breng trouwens geregeld een baksken mee als ik in Ninove passeer,binst da ze uwen bak halen moogt ge al enen proeven ![]() Ze hebben bij Slaghmuylder wel één grote fout gemaakt en das dat ze met alle geweld ne pils ook op de markt wouden brengen (genaamd Slag) en dat dan nog in heel wat Ninofse café's geserveerd worden. Das precies da ze eerst uw glas den helf vullen met afwaswater en vervolgens den andere helft van uw glas volpissen, dan hebt ge Slag .Inderdaad, trekt op niks! _________________ es da ier e fistjen... |
| 22 Mar 2007, 14:37 |
|
|
Vicky schreef: Ma ge moet op die klein passen he, ni drinken!!! Mja, laat dan maar 'K moet der toch ook iet aan hebben hé? ![]() _________________ es da ier e fistjen... |
| 22 Mar 2007, 14:37 |
|
|
boris clitoris schreef: Vicky schreef: Ma ge moet op die klein passen he, ni drinken!!! Mja, laat dan maar 'K moet der toch ook iet aan hebben hé? ![]() ge wordt betaald, ge moogt alleen ni drinken! Ale ja, toch ni zolang die klein wakker is... Vicky _________________ Runner-up Miss Forum 2008 Jan, de overwinning is je van harte gegund!
|
| 22 Mar 2007, 14:39 |
|
| Pagina 7 van 11 |
[ 151 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 5 6 7 8 9 … 11 Volgende |