|
|
| Pagina 4 van 11 |
[ 165 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 … 11 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Bartos schreef: Mariner schreef: Met de Veirman zijn ze rond, sulmon zou naar den SK gaan Den SK? Lebeke Aalst? Zou toch ook een ferme stap achteruit zijn, gezien de penibele extra-sportieve situatie daar. Maar ja, ik kan wel verstaan dat die op zijn leeftijd vooral koste wat het kost wil spelen natuurlijk. heb nog een paar geruchten gehoord van spelers waar die mee bezig zijn... |
| 22 Mar 2007, 15:36 |
|
|
Nationale Ploeg
Raar dat ze dat van Shabi wel al laten weten en dat van De Veirman nog niet.
_________________ ![]() Stoget a ni oon, ten stoget a af ! |
| 22 Mar 2007, 15:44 |
|
|
Iendracht.be - beheer
tekent vrijdag staat in HNB
|
| 22 Mar 2007, 15:45 |
|
|
Freak
placietjen schreef: Bartos schreef: Mariner schreef: Met de Veirman zijn ze rond, sulmon zou naar den SK gaan Den SK? Lebeke Aalst? Zou toch ook een ferme stap achteruit zijn, gezien de penibele extra-sportieve situatie daar. Maar ja, ik kan wel verstaan dat die op zijn leeftijd vooral koste wat het kost wil spelen natuurlijk. heb nog een paar geruchten gehoord van spelers waar die mee bezig zijn... wie dan? |
| 22 Mar 2007, 16:00 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
placietjen schreef: Bartos schreef: Mariner schreef: Met de Veirman zijn ze rond, sulmon zou naar den SK gaan Den SK? Lebeke Aalst? Zou toch ook een ferme stap achteruit zijn, gezien de penibele extra-sportieve situatie daar. Maar ja, ik kan wel verstaan dat die op zijn leeftijd vooral koste wat het kost wil spelen natuurlijk. heb nog een paar geruchten gehoord van spelers waar die mee bezig zijn... In HLN staat dat doelman Glenn Baert van Rapide Lebbeke naar SK Lebeke Aalst gaat. Ze hebben dus al een nieuwe keeper. |
| 22 Mar 2007, 16:00 |
|
|
Nationale Ploeg
El Corredor schreef: placietjen schreef: Bartos schreef: Mariner schreef: Met de Veirman zijn ze rond, sulmon zou naar den SK gaan Den SK? Lebeke Aalst? Zou toch ook een ferme stap achteruit zijn, gezien de penibele extra-sportieve situatie daar. Maar ja, ik kan wel verstaan dat die op zijn leeftijd vooral koste wat het kost wil spelen natuurlijk. heb nog een paar geruchten gehoord van spelers waar die mee bezig zijn... wie dan? ik spreek elk gerucht dat ik van SV d'Aa Beloften (waar ik weinig aan spelen toe kom) zou verhuizen naar Lebeke-Aalst tegen. Lang geleden zijn er eens vage contacten geweest, maar daar is nu geen sprake meer van. dit ter info. |
| 22 Mar 2007, 16:13 |
|
|
Freak
Fillou schreef: El Corredor schreef: placietjen schreef: Bartos schreef: Mariner schreef: Met de Veirman zijn ze rond, sulmon zou naar den SK gaan Den SK? Lebeke Aalst? Zou toch ook een ferme stap achteruit zijn, gezien de penibele extra-sportieve situatie daar. Maar ja, ik kan wel verstaan dat die op zijn leeftijd vooral koste wat het kost wil spelen natuurlijk. heb nog een paar geruchten gehoord van spelers waar die mee bezig zijn... wie dan? ik spreek elk gerucht dat ik van SV d'Aa Beloften (waar ik weinig aan spelen toe kom) zou verhuizen naar Lebeke-Aalst tegen. Lang geleden zijn er eens vage contacten geweest, maar daar is nu geen sprake meer van. dit ter info. vaginale contacten zeker! |
| 22 Mar 2007, 16:17 |
|
|
Nationale Ploeg
El Corredor schreef: Fillou schreef: El Corredor schreef: placietjen schreef: Bartos schreef: Mariner schreef: Met de Veirman zijn ze rond, sulmon zou naar den SK gaan Den SK? Lebeke Aalst? Zou toch ook een ferme stap achteruit zijn, gezien de penibele extra-sportieve situatie daar. Maar ja, ik kan wel verstaan dat die op zijn leeftijd vooral koste wat het kost wil spelen natuurlijk. heb nog een paar geruchten gehoord van spelers waar die mee bezig zijn... wie dan? ik spreek elk gerucht dat ik van SV d'Aa Beloften (waar ik weinig aan spelen toe kom) zou verhuizen naar Lebeke-Aalst tegen. Lang geleden zijn er eens vage contacten geweest, maar daar is nu geen sprake meer van. dit ter info. vaginale contacten zeker! er lezen jonge mensen mee ook, corredor! |
| 22 Mar 2007, 16:23 |
|
|
Nationale Ploeg
Jeroen schreef: tekent vrijdag staat in HNB De Veirman? _________________ ![]() Stoget a ni oon, ten stoget a af ! |
| 22 Mar 2007, 16:59 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
Titus schreef: Jeroen schreef: tekent vrijdag staat in HNB De Veirman? yep _________________ www.spionkoplede.com |
| 22 Mar 2007, 17:03 |
|
|
Miniem
witzwet schreef: Bon, heel positie. Om in derde mee te kunnen koop je best de beste van vierde...zoals we destijds met de beste uit tweede in eerste de 'de stek haalden!! Dit alvast een begin. Landuyt mag blijven, is een goede invaller. Landuyt Speelt rechts. 't is Van Holm die links speelt |
| 22 Mar 2007, 17:17 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 17 Aug 2006, 21:23 Berichten: 534 Leeftijd: 38 Locatie: denderleeuw WLM: [email protected] |
Mariner schreef: Met de Veirman zijn ze rond, sulmon zou naar den SK gaan. VDA zou wegmoeten en heeft aanbiedingen van Berchem en Temse waarom moet vda weg? ze hebben nog nen 2de keeper oek toch nodig? of zou verbist blijven? (hij zij vorige week in hln dat hij miss wel zou blijven bij eendracht aalst) ik zou het wel spijtig vinden moest vda weggaan. kwas na zijn mindere begin dit seizoen echt zeer tevreden over zijn prestaties. over den transfer daze gedaan mm is echt gewoon schitterend. in boom zij iedereen zo nog, dieje zou aalst moeten hebben, en we zijn amper 1 maand later, en we hebben em al. _________________
|
| 22 Mar 2007, 17:43 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Schitterenden transfer voor ulle mannen van SHABI.proficiat aan ulle bestuur want het onze toont weer wreed veel ambitie.
Shabi is nen schitterende technische speler maar verdedigend is het nen echten afrikaan(verdedigd steevast 2 meter van zijne man). Maar hij is nog jong en kan nog veel leren.Geloof mij..daar gaat ge veel plezier aan beleven. Bij ons gaat men dit het bestuur niet in dank afnemen. Krijgen wij nu gene spits van ulle(Troch ofzo) Alhoewel ons bestuur waarschijnlijk weer een paar spelers zal gaan halen bij de plaatselijke vierdeprov.denkek PROFICIAT |
| 22 Mar 2007, 17:54 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 17 Aug 2006, 21:23 Berichten: 534 Leeftijd: 38 Locatie: denderleeuw WLM: [email protected] |
Rupelboom schreef: Schitterenden transfer voor ulle mannen van SHABI.proficiat aan ulle bestuur want het onze toont weer wreed veel ambitie. Shabi is nen schitterende technische speler maar verdedigend is het nen echten afrikaan(verdedigd steevast 2 meter van zijne man). Maar hij is nog jong en kan nog veel leren.Geloof mij..daar gaat ge veel plezier aan beleven. Bij ons gaat men dit het bestuur niet in dank afnemen. Krijgen wij nu gene spits van ulle(Troch ofzo) Alhoewel ons bestuur waarschijnlijk weer een paar spelers zal gaan halen bij de plaatselijke vierdeprov.denkek PROFICIAT ulle bestuur doet het miss nu minder goed, maar eeft toch getoond bij de winterstop daze tot iets in staat zen als ze dieje shabi gehaald hebben. da komt allemaal wel in orde me rupel boom _________________
|
| 22 Mar 2007, 17:59 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 09 Dec 2006, 21:00 Berichten: 760 Leeftijd: 51 Locatie: OILSJT |
Deur omstandigheden hemmek diene jongen nie zien speilen of toch mor half
_________________ Supporting Iendracht Oilsjt is .... |
| 22 Mar 2007, 18:01 |
|
| Pagina 4 van 11 |
[ 165 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 … 11 Volgende |