|
|
| Pagina 16 van 242 |
[ 3626 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 14 15 16 17 18 … 242 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Dat is weer zo een uitspraak die zwaar uitvergroot is door de pers. T is toch normaal dat ge voor zo een match zegt dat ge de voetjes ni moet terugtrekken. De portugezen zullen zelf het voetje ook ni terugtrekken. Met hun zuiders temprament en grinta (cfr Conceicao) zijn ze zelf geen doetjes. T is juist omdat we te braaf zijn, dat we Europees niks meer voorstellen. Een paar "smeerlapkes" zoals nen Davidts (ergerlijk ventje, maar zo nuttig in uw ploeg) hebt ge nodig.
|
| 23 Mar 2007, 9:49 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
En als die scheidsrechter hem nu nog wat laat beinvloeden door de commotie kan het zijn dat we bij den eersten tackle al rood krijgen.
Maar veel rol zal het wel ni spelen zeker. We zullen sowieso wel klop krijgen. K gok op 3-0. |
| 23 Mar 2007, 10:52 |
|
|
Scholier
|
Laat ons hopen dat de Rode Duivels ons gaan verrassen want een EK zonder Belgen is niet zo leuk als te volgen dan met Belgen.
Zie naar het WK, nu lijkt dit niet zo erg maar ééns het WK dan bezig zitten we daar weer te kijken naar alles behalve de Rode Duivels. Spannend is anders hé |
| 23 Mar 2007, 11:56 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
|
boris clitoris schreef: De Uefa bekijkt zelfs of het mogelijk is om (via een spoedprocedure) Stijnen voor deze match al te schorsen... Daar zijn ze nog zotter als op den bond! ![]() Dat doet me terugdenken aan de waanzinnige schorsingen voor Deflandre en Goor door diezelfde UEFA. Diezelfde UEFA die een week later Adriano ochottekes twee wedstrijden schorst na een dubbele vuistslag in de Champions League. Twee wedstrijden die hij toch niet ging spelen want Inter was al geplaatst. ![]() |
| 23 Mar 2007, 11:57 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
allemaal wel waar maar geef toe dage toch looddom moet zijn om da zo publiekelijk te gaan verkondigen eh, ik vind het zelfs hilarisch
![]() _________________
|
| 23 Mar 2007, 13:05 |
|
|
Ancien ![]() Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16 Berichten: 4399 Leeftijd: 45 Locatie: Atom |
Wat heeft hij eigenlijk bedoeld? Gewoon dat we wat harder moeten zijn ipv zoveel respect te hebben voor de tegenstander... Een beetje meer 't varken uithangen!
Hij heeft dik gelijk! _________________ es da ier e fistjen... |
| 23 Mar 2007, 13:20 |
|
|
Freak Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13 Berichten: 5023 Leeftijd: 42 Locatie: Lede |
Da komt ge nu tegen als kleiner land tegen nen "topper". In Portugal zijn meer bezig met de match tegen Servië als tegen ons. Tegen ons winnen ze toch opt gemak, denken en zeggen ze. Het enige wat ze vrezen zijn blessures en daarom ist allemaal wa opgeblazen geworden. Stel u maar eens voor da ge daar ne Portugees blesseert, da gaat u tijdens uw ganse carriere blijven achtervolgen
en dat er bij den bond speciaal mannen zitten, da was wel al veel langer duidelijk maar da het bij den UEFA ook zo erg begint te worden ochja laat ze Stijnen ma schorsen, daar zal het hem ni op aankomen ![]() _________________ 22/04/2007 - 17/04/2011 |
| 23 Mar 2007, 13:29 |
|
|
Iendracht.be - beheer
ik hoop echt dat Ronaldo er afgeschipt wordt, maar de roze duivels zullen nu waarschijnlijk zelf ni durven tackelen
|
| 23 Mar 2007, 13:40 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 15 Mei 2005, 23:13 Berichten: 3422 Leeftijd: 38 Locatie: Haaltert WLM: [email protected] |
Ma ale, snappen ze bij den bond (ge moogt nog kiezen: belgische, portugese of UEFA) nu echt niet dat dat allemaal serieus opgeblazen is door de pers??? Volgens mij bedoelde diene jongen alleen dat de rode duivels geen schrik mogen hebben van portugal en dat ze ni teveel respect moeten tonen en ervoor gaan. Moeten ze daar nu een spel van maken seg???
Maar euhm... Ronaldo moet er nu ook weer ni afgeschipt worden ze, de match op zich zal al saai genoeg zijn om naar te zien, laat het enige intressante voor het (vrouwelijke) oog er dan maar op staan ze!
Vicky _________________ Runner-up Miss Forum 2008 Jan, de overwinning is je van harte gegund!
|
| 23 Mar 2007, 14:05 |
|
|
Nationale Ploeg
Vicky schreef: Ma ale, snappen ze bij den bond (ge moogt nog kiezen: belgische, portugese of UEFA) nu echt niet dat dat allemaal serieus opgeblazen is door de pers??? Volgens mij bedoelde diene jongen alleen dat de rode duivels geen schrik mogen hebben van portugal en dat ze ni teveel respect moeten tonen en ervoor gaan. Moeten ze daar nu een spel van maken seg??? Maar euhm... Ronaldo moet er nu ook weer ni afgeschipt worden ze, de match op zich zal al saai genoeg zijn om naar te zien, laat het enige intressante voor het (vrouwelijke) oog er dan maar op staan ze! ![]() Vicky mijn vrouw laat weten dat Figo haar ook kan krijgen. (waarschijnlijk omdat'm zo goed op mij lijkt ...) |
| 23 Mar 2007, 14:14 |
|
|
Freak
Fillou schreef: Vicky schreef: Ma ale, snappen ze bij den bond (ge moogt nog kiezen: belgische, portugese of UEFA) nu echt niet dat dat allemaal serieus opgeblazen is door de pers??? Volgens mij bedoelde diene jongen alleen dat de rode duivels geen schrik mogen hebben van portugal en dat ze ni teveel respect moeten tonen en ervoor gaan. Moeten ze daar nu een spel van maken seg??? Maar euhm... Ronaldo moet er nu ook weer ni afgeschipt worden ze, de match op zich zal al saai genoeg zijn om naar te zien, laat het enige intressante voor het (vrouwelijke) oog er dan maar op staan ze! ![]() Vicky mijn vrouw laat weten dat Figo haar ook kan krijgen. (waarschijnlijk omdat'm zo goed op mij lijkt ...) aa vraa moet dringend nor den oogmiester hein!! |
| 23 Mar 2007, 14:22 |
|
|
Nationale Ploeg
El Corredor schreef: Fillou schreef: Vicky schreef: Ma ale, snappen ze bij den bond (ge moogt nog kiezen: belgische, portugese of UEFA) nu echt niet dat dat allemaal serieus opgeblazen is door de pers??? Volgens mij bedoelde diene jongen alleen dat de rode duivels geen schrik mogen hebben van portugal en dat ze ni teveel respect moeten tonen en ervoor gaan. Moeten ze daar nu een spel van maken seg??? Maar euhm... Ronaldo moet er nu ook weer ni afgeschipt worden ze, de match op zich zal al saai genoeg zijn om naar te zien, laat het enige intressante voor het (vrouwelijke) oog er dan maar op staan ze! ![]() Vicky mijn vrouw laat weten dat Figo haar ook kan krijgen. (waarschijnlijk omdat'm zo goed op mij lijkt ...) aa vraa moet dringend nor den oogmiester hein!! as ek op de rand van ons bedde stoon, mé alliejn mor men kaasen van portugal oon en men hoor een betjen nat om der ewa zwetter oit te zieng, roept ze toch altéd, "komt al hier, lowie, kopt er em mor in!" |
| 23 Mar 2007, 14:28 |
|
|
forumlegende ![]() Lid geworden op: 11 Feb 2006, 20:18 Berichten: 2862 Locatie: Erembodegem aan den denjer |
Moin vraa valt nog etteid ver Eusebio; mor ja wa kiejje anders verwachten van aaaatstroiers ?
|
| 23 Mar 2007, 14:39 |
|
|
Nationale Ploeg
jowwan schreef: Moin vraa valt nog etteid ver Eusebio; mor ja wa kiejje anders verwachten van aaaatstroiers ? as't mor ne zwetten es, bé aa vraa, van tieng neigen! |
| 23 Mar 2007, 14:53 |
|
|
forumlegende ![]() Lid geworden op: 11 Feb 2006, 20:18 Berichten: 2862 Locatie: Erembodegem aan den denjer |
|
| 23 Mar 2007, 15:02 |
|
| Pagina 16 van 242 |
[ 3626 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 14 15 16 17 18 … 242 Volgende |