ander nieuws - Pagina 19 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 1889 berichten ]  Ga naar pagina 1 17 18 19 20 21 126
 ander nieuws 
Auteur Bericht
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 37
bwa, tkan is plezant zijn :boks: :grijns:

25 Jul 2005, 15:34
Jeroen schreef:
bwa, tkan is plezant zijn :boks: :grijns:

Zo'n matchen op het scherpst van de snee in de voorbereiding notabene, zijn enkel maar goed om gekwetsten aan over te houden.

25 Jul 2005, 15:35
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 47
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
poipeplekker schreef:
Zo'n matchen op het scherpst van de snee in de voorbereiding notabene, zijn enkel maar goed om gekwetsten aan over te houden.

En al van in de voorbereiding nen hoop geblesseerden, dat kunnen we met onze krappe kern echt wel missen zenne.

25 Jul 2005, 15:37
Nationale Ploeg

Leeftijd: 42
Bartos schreef:
poipeplekker schreef:

En al van in de voorbereiding nen hoop geblesseerden, dat kunnen we met onze krappe kern echt wel missen zenne.

Garré zal gezegd hebben dat beter is in de voorbereiding me geblesseerden te zitten dan tijdens de competitie ;)

25 Jul 2005, 15:38
Bartos schreef:
poipeplekker schreef:

Alé dan moeten we de messen maar es goed slijpen...

:grijns:

25 Jul 2005, 15:42
Nationale Ploeg

Website: http://www.darkultras.com
WLM: [email protected]
Kdenk wel dat fcdveh(ist just?)-aalst een goei match kan zijn om te testen waar de ploegen al staan,ma idd hopelijk komen er ni teveel blessures van :hmm:
Tis natuurlijk ook wel e matchke voor de supporters eh :dans:

25 Jul 2005, 16:22
Scholier

enneu,met hoeveel sup.komen jullie af voor de galamatch tegen ons.

25 Jul 2005, 17:55
Nationale Ploeg

Leeftijd: 45
Snor,ik denk wel dat daar veel volk van ons zal op afkomen.En daarbij denk ik dat er naar zo een match toch redelijk wa neutrale supporters op afkomen. :cheer:

25 Jul 2005, 18:14
Nationale Ploeg

Die match tussen FCV en Eendracht is zeker de moeite, idd een perfecte waardemeter tegen een ploeg van dezelfde reeks. Bovendien moet al die zever van mogelijke rellen niet overdreven worden he, in onze vorige duels is er ook nauwelijks iets gebeurd ondanks het feit dat het in heel het stadion van Denderleeuw rook naar Ajuin :grijns:

25 Jul 2005, 19:24
Ajuin? Hoe lang had die zich dan al niet gewassen zeg? :grijns:

Ah, en ik maar denken dat de Rendac weer z'n best aan het doen was, terwijl de stank eigenlijk van die rotte ajuinen kwam. :grijns:

Mja, in Denderleeuw zijn de sups perfect gescheiden, iets waar ik toch wel wat voor vrees in Aalst. Maar 't ging hier niet over rellen, Oljst Vaneigest, wel over mogelijke blessures.

25 Jul 2005, 19:41
nieuw in de eerste ploeg

:fy:

25 Jul 2005, 20:03
Nationale Ploeg

poipeplekker schreef:
Ajuin? Hoe lang had die zich dan al niet gewassen zeg? :grijns:

Ah, en ik maar denken dat de Rendac weer z'n best aan het doen was, terwijl de stank eigenlijk van die rotte ajuinen kwam. :grijns:

Mja, in Denderleeuw zijn de sups perfect gescheiden, iets waar ik toch wel wat voor vrees in Aalst. Maar 't ging hier niet over rellen, Oljst Vaneigest, wel over mogelijke blessures.

Ah, dedju... Met al dat terrorisme van tegenwoordig zal ik het verkeerd begrepen hebben :grijns:

btw: ik ben blij dat je eindelijk toegeeft dat uw dorp stinkt :grijns: :fluit:

25 Jul 2005, 20:27
Er hangt in een niet nader genoemd naburige stad anders ook wel een Amylum-geurtje zenne. :no: :fluit:

25 Jul 2005, 20:30
Nationale Ploeg

poipeplekker schreef:
Er hangt in een niet nader genoemd naburige stad anders ook wel een Amylum-geurtje zenne. :no: :fluit:

Erembodegem ??? :grijns:

25 Jul 2005, 20:31
Oilsjt Vaneigest schreef:
poipeplekker schreef:

Erembodegem ??? :grijns:

Alé, weer een gat in mijn geografische kennis dat dankzij Oilsjt Vaneigest opgevuld is, 'k wist niet dat Erembodegem al een stad was. :ooo: :coolen:

Onze nieuwe website is opgestart, gedaan met de pret op ons -inmiddels verdwenen- gastenboek.

Enfin, tot nader orde gaat die oefenmatch gewoon door, al had ik het liever anders gezien. :hmm:

25 Jul 2005, 21:08
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 1889 berichten ]  Ga naar pagina 1 17 18 19 20 21 126