|
|
| Pagina 20 van 242 |
[ 3626 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 18 19 20 21 22 … 242 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Ancien ![]() Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16 Berichten: 4399 Leeftijd: 45 Locatie: Atom |
Meganck schreef: Ik hoop dat Tchite rap belg is, dan is hem met deze huidige generatie spelers den beste belgische spits bij uitstek. ZO een spits hebt ge nodig en geen Mpenza (die op de bank zit,net zoals Van Damme ) of Vanderheyken die totaal ingesloten zitten als ze alleen in de spits staan, als ge een Tchite een schoon gemeten pas geeft door het centrum op snelheid is er altijd gevaar. Voor mij één van de beste aanvallers in ons land. Scoort enorm veel en kan dat ook wanneer heel de rest van de ploeg niet draait. HEEL belangrijk, want spitsen zoals Mpenza (zie in Lille) speelt Mpenza wel een sterke match omdat heel de ploeg ook goed draait, en dat is juist een kwaliteit voor een goede spits,toch nog scoren en toch nog de drie punten pakken. Kijk naar Brussels-RSCA , een ZEER slechte match van RSCA maar een prachtdoelpunt op de plaatste minuut. Kan alleen maar positief zijn voor de belgen dus. Ge hebt volledig gelijk over Tchité, behalve één ding: hij zit ook op de bank bij zijn club... Maar dan nog: ik vind het ook een schitterende spits, het zou een zegen voor onze nationale ploeg zijn, hoewel alles toch al verloren is _________________ es da ier e fistjen... |
| 26 Mar 2007, 12:23 |
|
|
Scholier
|
boris clitoris schreef: Meganck schreef: Ik hoop dat Tchite rap belg is, dan is hem met deze huidige generatie spelers den beste belgische spits bij uitstek. ZO een spits hebt ge nodig en geen Mpenza (die op de bank zit,net zoals Van Damme ) of Vanderheyken die totaal ingesloten zitten als ze alleen in de spits staan, als ge een Tchite een schoon gemeten pas geeft door het centrum op snelheid is er altijd gevaar. Voor mij één van de beste aanvallers in ons land. Scoort enorm veel en kan dat ook wanneer heel de rest van de ploeg niet draait. HEEL belangrijk, want spitsen zoals Mpenza (zie in Lille) speelt Mpenza wel een sterke match omdat heel de ploeg ook goed draait, en dat is juist een kwaliteit voor een goede spits,toch nog scoren en toch nog de drie punten pakken. Kijk naar Brussels-RSCA , een ZEER slechte match van RSCA maar een prachtdoelpunt op de plaatste minuut. Kan alleen maar positief zijn voor de belgen dus. Ge hebt volledig gelijk over Tchité, behalve één ding: hij zit ook op de bank bij zijn club... Maar dan nog: ik vind het ook een schitterende spits, het zou een zegen voor onze nationale ploeg zijn, hoewel alles toch al verloren is Tchite is gekwetst geweest en daardoor uit de ploeg gegaan net voor de bekerwedstrijd in Genk. Daarvoor heeft hem meestal gespeeld. De ploeg is dan goed beginnen draaien (eindelijk zou men zeggen) in Genk gaan winnen en dan had vercauteren geen keuze om deze ploeg nog een kans te geven. in de bekerwedstrijd thuis tegen Genk heeft hem opnieuw een invalbeurt gehad en scoort jawel, 2x !!! En hoe Om even de statistiek er bij te halen, Mpenza heeft al 4 keer mogen starten dit seizoen, tchite 20 keer en van damme 14 Even op de bank zitten is niet direkt een probleem,goed trainen bij een topclub is ook goed genoeg voor te kunnen meedraaien in de Rode Duivels, maar niet zoals bij Mpenza bv die totaal matchritme mist. Bovendien als je mijn mening vraagt,liever Tchite als een Boussoufa die ons dit jaar nog niet veel gebracht heeft,en dat voor 4€ miljoen, zotte kosten zeg ik daar tegen. |
| 26 Mar 2007, 12:35 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:57 Berichten: 2447 Leeftijd: 42 Locatie: Opwijk |
![]() |
| 26 Mar 2007, 21:51 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:24 Berichten: 1775 Locatie: Haaltert Website: http://www.darkultras.com WLM: [email protected] |
Het incident Stijnen-Cristiano Ronaldo van enkele weken geleden is nog niet gesloten voor de UEFA. Dat zal voor het einde van het seizoen de Brugse doelman een straf opleggen.
Volgens de krant Het Nieuwsblad zou de Europese voetbalbond voldoende bewijzen hebben om Stijnen te straffen. Voor aanvang van de interland met Portugal vertelde de doelman dat de Belgen Ronaldo zo snel mogelijk van het veld moesten trappen. Stijnen riskeert een schorsing van een speeldag.
Elke mens met ewa voetbalverstand geeft Stijnen toch gelijk zeker _________________
|
| 15 Apr 2007, 13:53 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
De organisatie voor het EK in 2012 gaat verrassend naar Polen en Oekraïne. Zij leken van de drie kandidaten (Italië en duo-organisatie Hongarije en Kroatië) het minste kans te maken nochtans.
|
| 18 Apr 2007, 13:56 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
Bartos schreef: De organisatie voor het EK in 2012 gaat verrassend naar Polen en Oekraïne. Zij leken van de drie kandidaten (Italië en duo-organisatie Hongarije en Kroatië) het minste kans te maken nochtans. Dat is volgens mij echt vragen achter rellen. Zeker in Polen ... _________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 18 Apr 2007, 15:45 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
Casual1919 schreef: Bartos schreef: De organisatie voor het EK in 2012 gaat verrassend naar Polen en Oekraïne. Zij leken van de drie kandidaten (Italië en duo-organisatie Hongarije en Kroatië) het minste kans te maken nochtans. Dat is volgens mij echt vragen achter rellen. Zeker in Polen ... Die polen zijn complete loco's, op de loverparade in Berlijn van de zomer waren ze al zwaar t veirken aan het uithangen, dus da beloofd voor het EK _________________ www.spionkoplede.com |
| 18 Apr 2007, 18:41 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 20 Apr 2006, 17:28 Berichten: 2983 Leeftijd: 45 Locatie: Buggenhout |
Mariner schreef: Casual1919 schreef: Bartos schreef: De organisatie voor het EK in 2012 gaat verrassend naar Polen en Oekraïne. Zij leken van de drie kandidaten (Italië en duo-organisatie Hongarije en Kroatië) het minste kans te maken nochtans. Dat is volgens mij echt vragen achter rellen. Zeker in Polen ... Die polen zijn complete loco's, op de loverparade in Berlijn van de zomer waren ze al zwaar t veirken aan het uithangen, dus da beloofd voor het EK Is da nog iets anders dan de Love Parade? |
| 18 Apr 2007, 21:27 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
wa bedoelde? over ambras? of da er nog iets anders is dan the love parade in berlijn? want berlijn is nog ferm ze vo weg te gaan!! (mariner
)_________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 18 Apr 2007, 23:05 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
hansken schreef: wa bedoelde? over ambras? of da er nog iets anders is dan the love parade in berlijn? want berlijn is nog ferm ze vo weg te gaan!! (mariner )just hansken, als we daar met Schalke waren was het er zwaar over. Die polen bedoel ik echt wel t veirken uithangen op vlak van ambras maken _________________ www.spionkoplede.com |
| 19 Apr 2007, 18:08 |
|
|
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010 ![]() Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25 Berichten: 3287 Leeftijd: 40 Locatie: Opwijk |
Man man man:
Selectie Rode Duivels (België - Portugal & Finalnd - België) 2 nieuwkomers: Haroun en Vertonghen * Doel: Stijnen, De Vlieger, Vandenbussche * Verdediging: Clement, Hoefkens, Van Buyten, Van Damme, Van der Heyden, Vermaelen, Vertonghen * Middenveld: Defour, De Man, Englebert, Fellaini, Geraerts, Haroun, Martens, Mudingayi, Simons * Aanval: Dembele, De mul, E.Mpenza, Sterchele, Vandenbergh Geen Bailly, geen Deschacht. Wel Clement, Hoefkens, Englebert, Vanden Bergh. Ik vind het raar dat hij Mbo Mpenza en Vanden Borre dan toch niet heeft opgeroepen _________________
|
| 16 Mei 2007, 13:53 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Englebert
wel De Vlieger, maar niet Bailly ![]() |
| 16 Mei 2007, 14:03 |
|
|
Ancien ![]() Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16 Berichten: 4399 Leeftijd: 45 Locatie: Atom |
Sven KSK Opwijk schreef: Man man man: Selectie Rode Duivels (België - Portugal & Finalnd - België) 2 nieuwkomers: Haroun en Vertonghen * Doel: Stijnen, De Vlieger, Vandenbussche * Verdediging: Clement, Hoefkens, Van Buyten, Van Damme, Van der Heyden, Vermaelen, Vertonghen * Middenveld: Defour, De Man, Englebert, Fellaini, Geraerts, Haroun, Martens, Mudingayi, Simons * Aanval: Dembele, De mul, E.Mpenza, Sterchele, Vandenbergh Geen Bailly, geen Deschacht. Wel Clement, Hoefkens, Englebert, Vanden Bergh. Ik vind het raar dat hij Mbo Mpenza en Vanden Borre dan toch niet heeft opgeroepen De Vlieger, Van Damme, Englebert, Vandenbergh,... WHAT THE FUCK?!
En één van de 5 beste middenvelders van 't land, de Lucas Biglia van Dender, Koen Persoons, zit der niet bij. Ik snap er niks meer van! _________________ es da ier e fistjen... |
| 16 Mei 2007, 14:03 |
|
|
Rode kaart ![]() Lid geworden op: 27 Okt 2006, 0:00 Berichten: 1407 Locatie: Rendac city |
hij heeft naar 't schijnt zijn verleden tegen, dixit Vandereycken. :wink:
Wanneer worden die matchen gespeeld? |
| 16 Mei 2007, 14:06 |
|
|
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010 ![]() Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25 Berichten: 3287 Leeftijd: 40 Locatie: Opwijk |
boris clitoris schreef: Sven KSK Opwijk schreef: Man man man: Selectie Rode Duivels (België - Portugal & Finalnd - België) 2 nieuwkomers: Haroun en Vertonghen * Doel: Stijnen, De Vlieger, Vandenbussche * Verdediging: Clement, Hoefkens, Van Buyten, Van Damme, Van der Heyden, Vermaelen, Vertonghen * Middenveld: Defour, De Man, Englebert, Fellaini, Geraerts, Haroun, Martens, Mudingayi, Simons * Aanval: Dembele, De mul, E.Mpenza, Sterchele, Vandenbergh Geen Bailly, geen Deschacht. Wel Clement, Hoefkens, Englebert, Vanden Bergh. Ik vind het raar dat hij Mbo Mpenza en Vanden Borre dan toch niet heeft opgeroepen De Vlieger, Van Damme, Englebert, Vandenbergh,... WHAT THE FUCK?! En één van de 5 beste middenvelders van 't land, de Lucas Biglia van Dender, Koen Persoons, zit der niet bij. Ik snap er niks meer van! Van Damme, als je hem oproept als hij niet speelt moet je hem natuurlijk oproepen als hij wel speelt (en dan nog goed ook). _________________
|
| 16 Mei 2007, 14:08 |
|
| Pagina 20 van 242 |
[ 3626 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 18 19 20 21 22 … 242 Volgende |