|
|
| Pagina 7 van 11 |
[ 165 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 5 6 7 8 9 … 11 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
Meganck schreef: acrid schreef: was er geen "code" om voortaan geruchten niet meer te posten? Moet toch kunnen hé ? kdenk dat op elk voetbalforum meer geruchten staan over transfers dan uiteindelijk uitvoerbare transfers.Zowel in als uit. Dat maakt een forum mss net zo boeiend,komt hem of komt hem nu niet-vertrekt hem of vertrekt hem nu niet ? hebt hem ? Hier ben ik totaal niet mee akkoord. Ge moet ne keer een uur op café gaan in één van de café's rond het stadion, en met ewa tooghangers over den Eendracht klappen. Wat daar allemaal uitkomt, ge houdt het niet voor mogelijk. Als ge dat hier allemaal moet beginnen zetten... Ik word zelf echt ziek van de mensen die hunne zin beginnen met 'ik weet uit goeie bron'. Als een beslissing zeker is, bijv nen transfer, zal het wel op de website staan. Dat het er niet opstaat, of stil gehouden wordt, zolang het niet zeker is, daar zal de club wel een heel goeie reden voor hebben. |
| 25 Mar 2007, 9:38 |
|
|
Ancien ![]() Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16 Berichten: 4399 Leeftijd: 45 Locatie: Atom |
De transfer van Verbist was zo enorm snel in kannen en kruiken, dat het mij enorm zou verwonderen dat ze op die tijd nog 's een uitgaande transfer geregeld hebben ook. En van niet zomaar een speler hé...
_________________ es da ier e fistjen... |
| 25 Mar 2007, 9:39 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 16:23 Berichten: 1690 Leeftijd: 56 Locatie: Erembodegem |
mij zou het ook verbazen, vandaar dat ik erzelf bijgezet had dat het veel te riskeren een kwakkel was, maar t was enkel als reactie op Wheels zijne post over dat Arnold zelf niet meer zeker was dat hij ging blijven.
(en btw, het gerucht kwam uit de nabije Sulmon kring na Verbist zijn niet al te gelukkige match op Grimbergen - misschien gewoon misplaatste uitspraak uit frustratie) |
| 25 Mar 2007, 9:50 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 07 Feb 2006, 12:47 Berichten: 1442 Leeftijd: 39 Locatie: Hofstade WLM: [email protected] |
rivelinho schreef: Meganck schreef: acrid schreef: was er geen "code" om voortaan geruchten niet meer te posten? Moet toch kunnen hé ? kdenk dat op elk voetbalforum meer geruchten staan over transfers dan uiteindelijk uitvoerbare transfers.Zowel in als uit. Dat maakt een forum mss net zo boeiend,komt hem of komt hem nu niet-vertrekt hem of vertrekt hem nu niet ? hebt hem ? Hier ben ik totaal niet mee akkoord. Ge moet ne keer een uur op café gaan in één van de café's rond het stadion, en met ewa tooghangers over den Eendracht klappen. Wat daar allemaal uitkomt, ge houdt het niet voor mogelijk. Als ge dat hier allemaal moet beginnen zetten... Ik word zelf echt ziek van de mensen die hunne zin beginnen met 'ik weet uit goeie bron'. Als een beslissing zeker is, bijv nen transfer, zal het wel op de website staan. Dat het er niet opstaat, of stil gehouden wordt, zolang het niet zeker is, daar zal de club wel een heel goeie reden voor hebben. Geruchten zijn eigen aan een zeer belangstellingswekkende sport zoals het voetbal. Ge gaat dat "gelukkig" nooit uitroeien. Zelfs den Dag Allemaal ligt al eens bij ons op de wc (erotic confessions part one), maar om niet te zeer off topic te gaan. Het is onnodig en ook niet leuk voor uzelf om hier, primo, echt veel belang aan te hechten, segundo, uw "kas" in op te fretten. Ik zal het diplomatisch en voorzichtig verwoorden. De toekomst van Arnold lijkt me lang niet zo duidelijk uitgetekend dan dat hij in bovengeposted artikel laat uitschijnen. Laat daarbij het belang van die speler primeren. We moeten die jongen eerst en vooral het beste gunnen voor zijn carrière, of hij echt bv tweedeklasseniveau aankan, daar heb ik zo mijn twijfels bij Mvg en tot straks, Thomas P.S.: Het bestuur houdt er een zeer transparante politiek op na, dus we zullen dat wel op tijd en stond lezen en horen _________________ Come on Iendracht! Let's Roll!!! "Giejn boerepeerd in ons stee, mor Devos in een slee. Kristof vér 11" |
| 25 Mar 2007, 11:59 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
amai,Shabi verdiend bij eendracht 5x meer dan bij boom +een huis en werk voor zijn vrouw.Gijle hebt een gouden ezeltje gevonden zeker???
|
| 25 Mar 2007, 20:29 |
|
|
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010 ![]() Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25 Berichten: 3287 Leeftijd: 40 Locatie: Opwijk |
Rupelboom schreef: amai,Shabi verdiend bij eendracht 5x meer dan bij boom +een huis en werk voor zijn vrouw.Gijle hebt een gouden ezeltje gevonden zeker??? Zo een dingen worden rap rond gestrooid ze. _________________
|
| 25 Mar 2007, 22:06 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
Rupelboom schreef: amai,Shabi verdiend bij eendracht 5x meer dan bij boom +een huis en werk voor zijn vrouw.Gijle hebt een gouden ezeltje gevonden zeker??? ik peis da gij teveel in het café gehangen hebt |
| 25 Mar 2007, 22:14 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 17 Aug 2006, 21:23 Berichten: 534 Leeftijd: 38 Locatie: denderleeuw WLM: [email protected] |
Rupelboom schreef: amai,Shabi verdiend bij eendracht 5x meer dan bij boom +een huis en werk voor zijn vrouw.Gijle hebt een gouden ezeltje gevonden zeker??? mja weer een van die geruchten zeker, de zekerheid da zoiets waar is. ze zullen bij ons bestuur oek wel weten oe daze met geld moetn omgaan é _________________
|
| 25 Mar 2007, 22:33 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 07 Feb 2006, 12:47 Berichten: 1442 Leeftijd: 39 Locatie: Hofstade WLM: [email protected] |
michael0473 schreef: Rupelboom schreef: amai,Shabi verdiend bij eendracht 5x meer dan bij boom +een huis en werk voor zijn vrouw.Gijle hebt een gouden ezeltje gevonden zeker??? mja weer een van die geruchten zeker, de zekerheid da zoiets waar is. ze zullen bij ons bestuur oek wel weten oe daze met geld moetn omgaan é Laat ons hopen van wel. Leleu zou gepolst zijn via HNB, eindelijk nog eens een smeerlapke in de ploeg. Zekerheid is dat als het dit seizoen, wat ik niet denk, en waar ik niet zou durven aan denken...het een ferme kater zou betekenen voor de club, en ik bedoel daarmee niet het zuivere sportieve aspect, maar...we MOETEN er blijven in geloven _________________ Come on Iendracht! Let's Roll!!! "Giejn boerepeerd in ons stee, mor Devos in een slee. Kristof vér 11" |
| 26 Mar 2007, 8:18 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
stond in GVA en is op boom bevestigd
|
| 26 Mar 2007, 12:46 |
|
|
Ancien ![]() Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16 Berichten: 4399 Leeftijd: 45 Locatie: Atom |
Rupelboom schreef: stond in GVA en is op boom bevestigd Een gazet is nu niet echt wat ik noem 'een betrouwbare bron' En "is op Boom bevestigd", wat houdt dat in? Aan den toog in de kantine door een bestuurslid dat zijn eigen vel wil redden en zegt dat ze er alles aan gedaan hebben om Shabi te houden, maar dat hij 5x meer kon verdienen en een huis krijgt en een job voor zijn vrouw. En tegen binnen een week is er waarschijnlijk al nen auto en een kuisvrouw ook bij... _________________ es da ier e fistjen... |
| 26 Mar 2007, 12:50 |
|
|
Vaste Waarde
boris clitoris schreef: Rupelboom schreef: stond in GVA en is op boom bevestigd Een gazet is nu niet echt wat ik noem 'een betrouwbare bron' En "is op Boom bevestigd", wat houdt dat in? Aan den toog in de kantine door een bestuurslid dat zijn eigen vel wil redden en zegt dat ze er alles aan gedaan hebben om Shabi te houden, maar dat hij 5x meer kon verdienen en een huis krijgt en een job voor zijn vrouw. En tegen binnen een week is er waarschijnlijk al nen auto en een kuisvrouw ook bij... Daar kan dus wel voor gezorgd worden hé volgend seizoen. We stellen Vicky aan als floor manager en den Bartos, Gaskonijn, Lot en die Leedse dronkelap van een Jan kunnen elke zaterdagmorgen bij die jongen gaan kuisen, alléja, wel twee per twee, want de stoelkes moeten nog gekuist worden. Tegen 12u kom ik af met de levering van de koeken? ![]() _________________ Come on Iendracht! Let's Roll!!! "Giejn boerepeerd in ons stee, mor Devos in een slee. Kristof vér 11" |
| 26 Mar 2007, 17:26 |
|
|
forumlegende ![]() Lid geworden op: 11 Feb 2006, 20:18 Berichten: 2862 Locatie: Erembodegem aan den denjer |
Zoiver wiskindig kan da wel kloppen van dienen Shabi zén prée. Pakt datten 220 €uro per mondj at bei
ruppeldinges en na bé ons 1100 euro per mondj, tein es da ver ons nog een goei zouk. |
| 26 Mar 2007, 17:33 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 16:23 Berichten: 1690 Leeftijd: 56 Locatie: Erembodegem |
was er niet ergens zo'n regeling dat niet EU spelers ergens een minimum loon moesten krijgen, of was dat enkel voor 'prof contracten' en is dit maar een bijverdienste voor hem
![]() |
| 26 Mar 2007, 17:59 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
the_red_ant69 schreef: was er niet ergens zo'n regeling dat niet EU spelers ergens een minimum loon moesten krijgen, of was dat enkel voor 'prof contracten' en is dit maar een bijverdienste voor hem ![]() Ik denk dat dat één van de redenen was waarom het zo lang duurde eer hij speelgerechtigd geraakte bij Rupel Boom, omdat ze daaraan wouden ontsnappen. En ik geloof dat ze er ook effectief aan ontsnapte omdat zijn vrouw een Belgische is of zoiets. |
| 26 Mar 2007, 18:05 |
|
| Pagina 7 van 11 |
[ 165 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 5 6 7 8 9 … 11 Volgende |