20 km van Brussel - Pagina 7 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 345 berichten ]  Ga naar pagina 1 5 6 7 8 9 23
 20 km van Brussel 
Auteur Bericht
Freak

Leeftijd: 45
chunga schreef:
nog een interessante site voor de collega lopers.
http://www.blessure-aanwijzer.nl

hopelijk moet ik nooit naar die site, da zou goe nieuws zijn... :dans:

29 Mar 2007, 11:37
Nationale Ploeg

Leeftijd: 52
El Corredor schreef:
chunga schreef:
nog een interessante site voor de collega lopers.
http://www.blessure-aanwijzer.nl

hopelijk moet ik nooit naar die site, da zou goe nieuws zijn... :dans:

Bwa vroeg of laat heeft elke loper wel eens een blessure het is nu eenmaal een belastende sport voor spieren en gewrichten. Momenteel heb ik ook prijs met een scheenbeenblessure, 'k hoop er met een weekje rust en een doos volta-patch vanaf te zijn. Het volgende doel Brussel komt hopelijk niet in het gedrang want ik zou graag onder de 1h40 gaan

29 Mar 2007, 11:44
Nationale Ploeg

A propos el corredor gaat ge na de guldensporen nog ne marathon doen dit jaar. Ikzelf denk stillaan aan de monumentenmarathon of de marathon van kasterlee. In Kasterlee ga ik zeker lopen is het niet de hele dan zeker de 1/2 marathon.

29 Mar 2007, 11:48
Freak

chunga schreef:
A propos el corredor gaat ge na de guldensporen nog ne marathon doen dit jaar. Ikzelf denk stillaan aan de monumentenmarathon of de marathon van kasterlee. In Kasterlee ga ik zeker lopen is het niet de hele dan zeker de 1/2 marathon.

check uw pm eens.

in juli loop ik dus marathon.

planning voor najaar is nog twijfelachtig. Ofwel loop ik in Eindhoven de halve marathon of de marathon. Kben er nog nie uit, maar zeker ne halve marathon! (ik ga op hoogtestage naar Calella :mrgreen: , en das goe eten en drinken hé)

Maar ne maat van mij is al maanden aan het zagen of ik de marathon met hem nie meeloop in eindhoven.
Wat ik wel al zeker weet is dat ik volgend jaar de marathon in Rotterdam loop.

29 Mar 2007, 11:55
Nationale Ploeg

El Corredor schreef:
Fillou schreef:
El Corredor schreef:
de inschrijvingen voor de 20 km zijn intussen gesloten, de kaap van 25.000 deelnemers is bereikt.

Allez, de miserie kan weer beginnen: "ik heb geen startnummer"... :dom: zullen er weer veel bellen!!

miljaar, dan ben ik weer te laat.

Kan jij me nog aan een startnummer helpen, vriend?

as ge goi da etentje verlegd, dan bezorg ik u ne startnummer in box 1!! :mrgreen: :shock:

't is hier al zie, fraude bij de organisatoren. Zo ver is het gekomen in "het wereldje"!

Man, man, waar gaat dat naartoe toch he...

29 Mar 2007, 12:19
Freak

chunga schreef:

Kasterlee is wel nie van de poes zé... :roll:

29 Mar 2007, 13:29
Freak

Fillou schreef:
El Corredor schreef:
Fillou schreef:
El Corredor schreef:
de inschrijvingen voor de 20 km zijn intussen gesloten, de kaap van 25.000 deelnemers is bereikt.

Allez, de miserie kan weer beginnen: "ik heb geen startnummer"... :dom: zullen er weer veel bellen!!

miljaar, dan ben ik weer te laat.

Kan jij me nog aan een startnummer helpen, vriend?

as ge goi da etentje verlegd, dan bezorg ik u ne startnummer in box 1!! :mrgreen: :shock:

't is hier al zie, fraude bij de organisatoren. Zo ver is het gekomen in "het wereldje"!

Man, man, waar gaat dat naartoe toch he...

in het wereldje van de oizermarchangen is ter nog mierj gesjoemel :oops:

29 Mar 2007, 13:30
Freak

van her en der krijg ik oneerbare :dans: :dans: voorstellen om mensen aan een startnummer te helpen...

30 Mar 2007, 16:23
Ancien

Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/
WLM: [email protected]
El Corredor schreef:
van her en der krijg ik oneerbare :dans: :dans: voorstellen om mensen aan een startnummer te helpen...

als ze met hun oneerbare voorstellen bij u niet terecht kunnen mogen ze bij mij altijd ook eens proberen ze :-)

30 Mar 2007, 18:23
Freak

al iedereen die ne startnummer ontbreekt, kom gewoon de dag zelf naar de infostand. Er zijn altijd nog nummers over.

04 Apr 2007, 12:38
Nationale Ploeg

De kans zit erin dat ik mijn nummer nog weg doe aangezien ik na een weekje rust nog altijd veel last heb aan rechter scheenbeen. Gisteren eerst keer 6km gelopen en vandaag proberen mee te trainen met de plaatselijke joggingsclub. Is een toer van 15km dan zal ik wel wat meer weten. In ieder geval als ik te lang moet stil liggen kan ik mijn streefdoel om in brussel onder 1h40 te lopen vergeten en dan blijf ik liever thuis. Ik zal in dat geval hier iets laten weten voor de geintresseerden :snif:

04 Apr 2007, 16:54
Ancien

Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/
WLM: [email protected]
Ik heb vandaag ook nog eens uitgepakt.
De dokter zei vorige week dat ik na een tiental dagen zeker weer zou kunnen lopen. Vandaag is de achtste dag. Het beterde de laatste dagen echter serieus en het was nu toch al de 2e dag dat ik niks van last meer voelde.

Hierjuist dus gaan proberen van te lopen, maar het werd een zware ontgoocheling. De pijn stak onmiddellijk weer de kop op. De knie voelt tijdens het lopen niet echt stevig. Ik voel juist dezelfde pijn als vorige week de kilometers voor hij blokkeerde en ik moest stoppen. Er zat daarnet dus ook niet anders op dan al na een paar minuten de poging te staken.

Ik hoop op een miraculeuze verbetering één van de komende dagen, maar als ik tegen dinsdag (10 april)nog niet kan lopen, dan lijkt de halve marathon van Halle onhaalbaar.

04 Apr 2007, 20:12
Freak

rivelinho schreef:
De dokter zei vorige week dat ik na een tiental dagen zeker weer zou kunnen lopen. Vandaag is de achtste dag. Het beterde de laatste dagen echter serieus en het was nu toch al de 2e dag dat ik niks van last meer voelde.

Hierjuist dus gaan proberen van te lopen, maar het werd een zware ontgoocheling. De pijn stak onmiddellijk weer de kop op. De knie voelt tijdens het lopen niet echt stevig. Ik voel juist dezelfde pijn als vorige week de kilometers voor hij blokkeerde en ik moest stoppen. Er zat daarnet dus ook niet anders op dan al na een paar minuten de poging te staken.

Ik hoop op een miraculeuze verbetering één van de komende dagen, maar als ik tegen dinsdag (10 april)nog niet kan lopen, dan lijkt de halve marathon van Halle onhaalbaar.

als den doktoor zegt 10 doagen, zijn er dat geen 8 hé! :no:

aa nie kenne wachten van te erbeginnen hein! foei foei :mrgreen:

05 Apr 2007, 8:42
Nationale Ploeg

El Corredor schreef:
rivelinho schreef:

Luister naar je lichaam!

als den doktoor zegt 10 doagen, zijn er dat geen 8 hé! :no:

aa nie kenne wachten van te erbeginnen hein! foei foei :mrgreen:

05 Apr 2007, 10:58
Freak

Gisteren is de marathon van rotterdam na 3 uur wedstrijd stopgezet wegens de hitte/warmte. Iedereen (een paar 1000 lopers nog) werd uit wedstrijd genomen.

Benieuwd wat ze in Brussel gaan doen? Tis natuurlijk maar 20 km. :fy:

16 Apr 2007, 13:44
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 345 berichten ]  Ga naar pagina 1 5 6 7 8 9 23