Transfers 2007-2008 - Pagina 5 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 2234 berichten ]  Ga naar pagina 1 3 4 5 6 7 149
 Transfers 2007-2008 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg

Leeftijd: 40
Heeft zijn contract bij opwijk al verlengd ook...

29 Mar 2007, 14:39
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 37
roeckie schreef:
Heeft zijn contract bij opwijk al verlengd ook...

stond dacht ik net als vorig jaar een clausule in, als hij zich sportief kan verbeteren, da hij nog weg kan?

29 Mar 2007, 15:04
Ancien

Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/
WLM: [email protected]
Meganck schreef:
Bartos schreef:
Jean schreef:
Ik heb op diezelfde tribune zelfs gehoord dat Stefan Leleu overkomt van Zulte-Waregem.

Leleu heeft getekend bij Oudenaarde.

Triestig als ge Oudenaarde boven Aalst neemt :no:

Het is helemaal niet gezegd dat Aalst hem wou he.
Bovendien is hij al 37. Weinig aan verloren denk ik.

29 Mar 2007, 17:56
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010

Leeftijd: 40
wheel's armée schreef:
Doe mij maar die gast van Opwijk, Stef...

Stef zou voor Aalst inderdaad een goeie trainer zijn. Kan zelfs met heel weinig middelen wonderen doen en weet de juiste speler voor elke positie te halen. Hij is ook een trainer die het niet verdedigend aanpakt maar altijd voor de offensieve manier gaat...

@Hansken: is inderdaad denk ik altijd hetzelfde. Hij heeft nog nooit een verlenging van zijn contract ondertekend maar geeft altijd zijn woord. Het bestuur moet hem dan wel laten gaan als er een, voor hem, interessanter voorstel komt.

29 Mar 2007, 18:18

Leeftijd: 37
Sven KSK Opwijk schreef:
wheel's armée schreef:
Doe mij maar die gast van Opwijk, Stef...

Stef zou voor Aalst inderdaad een goeie trainer zijn. Kan zelfs met heel weinig middelen wonderen doen en weet de juiste speler voor elke positie te halen. Hij is ook een trainer die het niet verdedigend aanpakt maar altijd voor de offensieve manier gaat...

@Hansken: is inderdaad denk ik altijd hetzelfde. Hij heeft nog nooit een verlenging van zijn contract ondertekend maar geeft altijd zijn woord. Het bestuur moet hem dan wel laten gaan als er een, voor hem, interessanter voorstel komt.

I'm good! :dans:

29 Mar 2007, 19:07
Vaste Waarde

Leeftijd: 39
Bartos schreef:
wheel's armée schreef:
Leleu is naast nen ex- Denderspeler ook nog nen ongelofelijke vuile en gemene speler en hoort hier dus niet thuis.

Leleu speelde respectievelijk voor FC Brakel, SV Zottegem, SK Sint-Niklaas, KV Kortrijk, Antwerp en Zulte Waregem, maar nooit voor Denderleeuw of voor Dender dus.

Ik heb hem verward met Stefaan Staelens, Bart, waarvoor mijn excuses. Ik wist het toen mijn bericht verstuurd was. In alle geval, ik moet hem niet en is ook veel te oud.

Feit blijft dat ze daar in Oudenaarde anders wel op geen inspanning kijken. Bert Dhont, Leleu,...zegt toch veel over hun ambitie. Dhont had ik dan weer veel liever bij Aalst gezien...

Groetjes,
Ik

29 Mar 2007, 21:32
Rode kaart
Rode kaart

Vanavond vernomen dat Kristof Kestens jullie rangen (opnieuw) zou vervoegen.

30 Mar 2007, 0:16
Ancien

Leeftijd: 45
marcel schreef:
Vanavond vernomen dat Kristof Kestens jullie rangen (opnieuw) zou vervoegen.

Uit goeie bron?

30 Mar 2007, 0:27
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 47
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Ik weet niet wat er aan is van Kestens, maar ik zou het wel ronduit schitterend vinden. Ik was indertijd in eerste ne grote fan van Kestens, die toen de absolute publiekslieveling was. Bovendien iemand die zowel op back rechts als verdedigende middenvelder uit de voeten kan, twee posities waar we momenteel heel weinig wisselmogelijkheden hebben. Maar zolang er niks officiëel is, blijf ik er wel voorzichtig mee.

30 Mar 2007, 7:55
forumlegende

Leeftijd: 44
Website: http://www.eendracht-aalst.be
lijkt me logische overgang
was niet gehaast om bij te tekenen bij hamme, en heeft job bij dexia in aalst en is hier altijd graag geweest... is er ook niet slechter op geworden he... we zien wel... ik ben van meening da we best wa moeten oppassen voor speculaties... en focussen op vandaag

't zijn de spelers van nu die 't moeten doen, we zijn nog geen kampioen

30 Mar 2007, 8:20
Ancien

Leeftijd: 45
Hoewel het nog maar een gerucht is, toch efkes zeggen dat ook ik dit een schitterende transfer zou vinden...
Is altijd mijn favoriete speler geweest toen hij hier was!
Schitterende inzet en voorbeeldige mentaliteit!

30 Mar 2007, 8:45

Leeftijd: 11
Ik heb nog 4 jaar samen gespeeld met Kristof bij de jeugd van Terjoden. Fantastische mentaliteit, elke match er 100 % voor gaan. Toen was hij aanvallende middenvelder achter de spitsen, die kon een hele ploeg dribbelen als hij in zijn dagske was, het heeft mij atijd verwonderd dat den iendracht hem op back-reckts uitspeelde.
Ik had er ook al iet van gehoord dat hij naar den iendracht terugkwam en toen ik las dat hij (nog) niet wou bijtekenen bij Hamme was ik al beginnen hopen dat hij zou komen. Als het waar is, weer nen dikken transfer :goe:

30 Mar 2007, 9:12
Vaste Waarde

Leeftijd: 39
Mariner schreef:
Ik heb nog 4 jaar samen gespeeld met Kristof bij de jeugd van Terjoden. Fantastische mentaliteit, elke match er 100 % voor gaan. Toen was hij aanvallende middenvelder achter de spitsen, die kon een hele ploeg dribbelen als hij in zijn dagske was, het heeft mij atijd verwonderd dat den iendracht hem op back-reckts uitspeelde.
Ik had er ook al iet van gehoord dat hij naar den iendracht terugkwam en toen ik las dat hij (nog) niet wou bijtekenen bij Hamme was ik al beginnen hopen dat hij zou komen. Als het waar is, weer nen dikken transfer :goe:

Super, geen woorden voor: Kristof is als speler iemand die we nodig hebben en als mens ook ne zeer sympathieke kerel, sowieso, ik hoop er al jaren op, als het er nu ook nog van komt. Fantastisch

Mvg,

Ik

30 Mar 2007, 11:05
Nationale Ploeg

De naam van Kristof deed tijdens de winterstop ook al de ronde, afwachten of het deze keer waar is...

30 Mar 2007, 11:09
Reserve

Ik denk dat het bestuur ZEKER wilt weten of we over gaan naar derde klasse voor deze nieuwe spelers gaan tekenen. Een De Veirman zal wel een redelijk loon krijgen maar niet om van te zeggen :shock: ... Maar als ze zo'n spelers gaan halen als Kestens en dergelijke zullen er sportieve en financiële garanties nodig zijn waardoor ze nog even zullen wachten met zo'n transfers... Daarmee stel ik voor dat we gewoon de ploeg blijven steunen tot ze kampioen zijn en daarna beginnen te fantaseren over nieuwe transfers want al deze geruchten zijn beetje ongegrond en daarvan beginnen mensen te dromen, stel je nu eens voor dat deze niet komen... Dan gaat de ontgoocheling misschien des te groter zijn (daarmee is er geen kritiek bedoeld op de huidige spelersgroep)!

30 Mar 2007, 11:12
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 2234 berichten ]  Ga naar pagina 1 3 4 5 6 7 149