Eerste klasse - Pagina 30 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7487 berichten ]  Ga naar pagina 1 28 29 30 31 32 500
 Eerste klasse 
Auteur Bericht
Scholier

WLM: [email protected]
Bartos schreef:
Meganck schreef:
Bartos schreef:
En toch blijft Anderlecht een schijtploeg ;-) .

merci

Graag gedaan, hopen dat ze naast de titel pakken nu hé.

We zullen zien eind mei

02 Apr 2007, 18:09
Nationale Ploeg

Meganck schreef:
AlostanA schreef:
boris clitoris schreef:
Smetje schreef:
K zou lokeren ook wel graag zien zakken.

Misschien is er een wisselken Lokeren-Dender in de maak? D'één schijtploeg voor d'ander...

Dender loopt uit op Antwerp dat het toch ook niet kan waarmaken

Ik zou dat nog zo erg niet vinden, dender in eerste is garanti een heusden-zolder'scenario.

Waarom ?

Omdat ze in volle titelstrijd 2000 toeschouwers lokken! Op termijn is eerste klasse zelfmoord voor dender.

02 Apr 2007, 19:11
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010

Leeftijd: 40
Bartos schreef:
Meganck schreef:
Bartos schreef:
En toch blijft Anderlecht een schijtploeg ;-) .

merci

Graag gedaan, hopen dat ze naast de titel pakken nu hé.

Seg Bart, ieder zijn plezier. Gij Aalst en ik Anderlecht. Tbegint in alletwee de reeksen even spannend te worden hé :mrgreen:

02 Apr 2007, 19:14

AlostanA schreef:
Meganck schreef:
AlostanA schreef:
boris clitoris schreef:
Smetje schreef:
K zou lokeren ook wel graag zien zakken.

Misschien is er een wisselken Lokeren-Dender in de maak? D'één schijtploeg voor d'ander...

Dender loopt uit op Antwerp dat het toch ook niet kan waarmaken

Ik zou dat nog zo erg niet vinden, dender in eerste is garanti een heusden-zolder'scenario.

Waarom ?

Omdat ze in volle titelstrijd 2000 toeschouwers lokken! Op termijn is eerste klasse zelfmoord voor dender.

Allé ja, puur uit info ze: als ik mij niet vergis had Roeselare voor hun promotie ook maar 2000 a 3000 man. Zou dat dan ook ni kunnen met Dender?

02 Apr 2007, 19:15
Nationale Ploeg

Sven KSK Opwijk schreef:
Allé ja, puur uit info ze: als ik mij niet vergis had Roeselare voor hun promotie ook maar 2000 a 3000 man. Zou dat dan ook ni kunnen met Dender?

2000 a 3000 man? als die 900 a 1000 man hadden zalt al veel geweest zijn

02 Apr 2007, 19:27
Rode kaart
Rode kaart

Roeselare speelde het merendeel van z'n thuismatchen voor nog geen 1000 man, dan doen wij het voor een kleine gemeente nog belange zo slecht niet. Trouwens, de toeschouwersaantallen en -vooral- het belabberde spelpeil van het merendeel van de duels in 1ste klasse al eens bekeken? Soit, ik vind persoonlijk ook dat een club als de onze niet leefbaar is in 1ste klasse, maar zo kan ik er wel meerdere opnoemen en die zitten toch mooi in 1ste. Soit, we zien wel: aan ons zullen ze het niet komen vragen of we promotie zien zitten...als er maar genoeg money op tafel komt, dan zullen ze nog wel eens vlammen, gelijk tegen ohl :roll:

03 Apr 2007, 0:21
Miniem

laat ons hopen dat genk kampioen word vind een beter collectief dan de individuele klasse van anderlecht

06 Apr 2007, 12:22

Juist terug van Anderlecht - Standard. 1-0, Mémé Tchité! Super gewoon!

06 Apr 2007, 23:22
Scholier

Sven KSK Opwijk schreef:
Juist terug van Anderlecht - Standard. 1-0, Mémé Tchité! Super gewoon!

Idd, alweer Tchité, is heel belangrijk dit seizoen,en veel ook de winningoal.en niet alleen dat was goed gisteren,hem speelde 90 minuten een sterke match,voor mij één van de beteren op het veld.
Frutos en Boussoufa waren weer iets minder dan vond ik, Hassan behoorlijk.

Twas zoiezo een zwakke match van beide ploegen maar het belangrijkste is de drie punten. En nu hopen op Sterchele dat die ons op weg naar de titel kan brengen :grijns:

07 Apr 2007, 9:13
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 37
beveren-cercle was der gewoon over! :shock: :D

08 Apr 2007, 4:22
Scholier

1-0 GBA :mrgreen:

08 Apr 2007, 21:27

2-1 dus voor GBA. RSCA staat eerst maar ja, voor hoe lang weer...

09 Apr 2007, 14:34
Scholier

Venezolaan Rosales dicht bij Anderlecht

Anderlecht staat heel dicht bij een overeenkomst met de Venezolaan Roberto Rosales.

De achttienjarige Rosales is een rechtsachter die voorbestemd lijkt om als stand-in te dienen voor de Pool Wasilewski. Als alles goed gaat met zijn reisschema, moet hij vandaag al medische tests kunnen afleggen. Hij komt over van Caracas Futbol Club. Caracas is een traditierijke club in het Venezolaanse voetbal en staat momenteel tweede in de rangschikking, op twee punten van leider AC Mineros.

Roberto Rosales geldt als een van de grootste talenten van zijn land. Op een internationaal landentornooi voor -20-jarigen werd hij recent nog uitgeroepen tot beste speler.

Eind maart maakte de belofteninternational tot eenieders verrassing zijn debuut in Venezolaanse nationale ploeg. In de met 5-0 gewonnen oefenpot tegen Nieuw-Zeeland kreeg hij zijn eerste speelkansen van bondscoach Richard Paez.

Anderlecht haalde eerder ook al de jonge Braziliaan Felipe. Het is de bedoeling om jeugdige talenten vroegtijdig weg te kapen, zodat ze in alle rust de tijd krijgen om te wennen aan het Europese voetbal. (mre)

De Standaard

Hier staat het ook ongeveer, wel Anderlecht niet vermeld, enkel dat hij naar Belgisch voetbal verhuisd

11 Apr 2007, 19:41
Scholier

Vercauteren: ,,Nu nog meer druk zetten op de spelers''

Anderlecht staat weer op kop, maar dat leidde gisteren niet tot euforie. In de wetenschap dat paars-wit de laatste zes competitiedagen in de eerste plaats tegen zichzelf speelt, steekt trainer Vercauteren alvast een waarschuwende vinger op.

,,We hebben ons lot nu in eigen handen'', aldus Vercauteren. ,,Ik sta liever twee punten voor dan achter. Maar de Ronde van Vlaanderen heeft me geleerd dat het niet altijd goed is om in de spurt te vroeg op kop te komen. Vorig seizoen zijn we in Gent ook op het nippertje ontsnapt.''

De sportieve baas van Anderlecht zal er de komende dagen alles aan doen om de zweefvliegtuigen ver weg uit het Vanden Stockstadion te houden. ,,Ik hoop dat dit geen aanleiding geeft tot gelatenheid, zoals ik in de voorbereiding tegen Zulte Waregem vaststelde. Vandaag hebben we vooral fysiek getraind. Maar vanaf nu gaan we de druk op de spelers stevig opvoeren.''

Of het 0-0 gelijkspel tegen Zulte Waregem dan een les is geweest? ,,Ik onthoud vooral dat we in die week drie keer met dezelfde ploeg speelden. Na Zulte Waregem ben ik de beker toch anders gaan bekijken. Er is nog altijd een zekere hiërarchie (waarbij de competitie dus eerst komt, red.). Gelukkig zit AA Gent, volgende week zondag onze tegenstander, in hetzelfde schuitje.''

,,Achttien keer op rij hebben we niet meer verloren. Onze laatste nederlaag dateert van 18 november op Gent. We brengen duidelijk meer kwaliteit dan voor Nieuwjaar'', is Vercauteren hoopvol gestemd. ,,Uiteindelijk maakt dat, meer nog dan wedstrijdkalenders of ervaring in een groep, het verschil uit.''

Toch gelooft hij nooit dat Genk zondag een mentale tik kreeg. ,,Mijn assistenten hebben de match gezien. Volgens hen hadden de Limburgers best een punt kunnen pakken. Ze bleven ook tot in de slotfase reageren.''

Goor niet onaantastbaar

Vercauteren kwam ook terug op het bankzitterstatuut van Bart Goor. ,,Die keuze bewijst dat er geen untouchables zijn. Ik had een gesprek met Bart. Het is moeilijk voor hem om dit te accepteren, maar hopelijk beseft hij dat het geen oneer is. Hij wist dat dit kon gebeuren. Ik reken nog altijd op hem en hoop dat zijn niveau weer de hoogte ingaat.''

Goor reageerde sereen op radio FM Brussel. ,,Ik respecteer de keuze van de trainer, maar dat wil niet zeggen dat ik er met veel plezier zat.''(mre)

11 Apr 2007, 19:41
Scholier

wo 11/04/07 - Naast Sébastien Pocognoli halen ook Tosin Dosunmu, Karel Geraerts, Peter Van Houdt en Pieter Merlier ons overzicht van de weetjes uit eerste klasse.
De Nederlandse club AZ heeft interesse voor Sébastien Pocognoli. (Belga) Dat heeft de technisch directeur van de club uit Alkmaar, Marcel Brands, toegegeven in een tv-programma.

Op de commerciële zender RTL 7 zei Brands het volgende: "Als linksachter Tim de Cler niet bijtekent, mag hij weg en gaan we op zoek naar een alternatief."

"En dat kan inderdaad Sébastien Pocognoli (foto) van Racing Genk zijn."

Willy Reynders, technisch directeur van Genk, heeft nog niets gehoord van AZ, meldt Het Belang van Limburg. De jonge linksachter heeft sowieso nog een contract tot 2010 bij

Geraerts is populaire jongenVolgens Het Nieuwsblad heeft ook de Engelse eersteklasser Sheffield United belangstelling voor Karel Geraerts van Standard. Geraerts schermt met interesse uit het buitenland en werd eerder al gelinkt aan Celtic. Sheffield vecht nog voor het behoud in de Premier League

Waar ligt toekomst van Dosunmu en Merlier?
De kans dat Tosin Dosunmu volgend seizoen nog bij Zulte Waregem speelt, is volgens Het Nieuwsblad erg klein. (Belga) De Franse club Nancy vraagt een flinke transfervergoeding voor een definitieve transfer.

Die som zou Zulte Waregem niet op tafel willen leggen. Tosin Dosunmu wil zelf heel graag blijven.

Zulte Waregem-trainer Francky Dury heeft ook een gesprek gehad met doelman Pieter Merlier, die afgelopen weekend weer op de bank verzeilde.

De keeper is straks einde contract en wou graag duidelijkheid. Dury ziet naar verluidt nog een toekomst voor Merlier bij Zulte Waregem.

Dury wil ook eerste doelman De Vlieger nog een jaar houden. Merlier houdt zelf alle opties open en moet nu praten met het

"Hamstrings van beton"STVV-spits Peter Van Houdt heeft goed nieuws gekregen na zijn echografie. "Ik heb geen spierscheuring opgelopen. Nu moet ik alleen hopen dat de verharding en de pijn snel wegtrekken. Alleen dan kan ik zaterdag spelen tegen Lierse", zegt Van Houdt in Het Belang van Limburg.

"Mijn hamstrings voelen momenteel als beton aan, maar ik heb nog een paar dagen. Op het moment dat de spieren soepel zijn, kan ik weer voetballen."

11 Apr 2007, 19:44
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7487 berichten ]  Ga naar pagina 1 28 29 30 31 32 500