|
|
| Pagina 2 van 12 |
[ 177 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 … 12 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010 ![]() Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25 Berichten: 3287 Leeftijd: 40 Locatie: Opwijk |
Meganck schreef: spelers voor één jaar lenen, bv siani,tioté,vadis,proto,felipe,odjidja ofoe,lamah, Ujkani ,Aliste Lopes ,Odjidja Ofoe ,Tiote ,Lifondja en zo met één team samenwerken, tot zo lang die een reeks lager spelen kan dat.de topictitel zegt droomtransfers hé jongens,voor ik het hele dak boven mijn kop krijg. Straffe kerel gij! Vadis en twee keer Odjidja Ofoe. Heeft dien daar broers lopen misschien? Allé ja, ik ga af en toe naar de reserven kijken en aangezien dat allemaal 1 en dezelfde persoon is... Felipe en Aliste Lopes zijn dat trouwens ook. Proto zie ik, net als Siani geen reeksen zakken ze. Ujkani, Tioté en Lifondja zijn wel talenten maar die zie ik echt niet naar derde klasse gaan ze. Ujkani zijn contract zal ontbonden worden, Tioté staat, als hij niet geblesseerd is, altijd bij de 18 en Lifondja had aanbiedingen om op leenbasis naar Lierse en Roeselare te gaan maar hij wou bij RSCA blijven. Lamah staat, net als Vadis (of Odjidja Ofoe als ge dat liever hebt), altijd op het scheidsrechterblad en zal niet snel vertrekken. _________________
|
| 04 Apr 2007, 16:15 |
|
|
Freak
Sven KSK Opwijk schreef: Meganck schreef: spelers voor één jaar lenen, bv siani,tioté,vadis,proto,felipe,odjidja ofoe,lamah, Ujkani ,Aliste Lopes ,Odjidja Ofoe ,Tiote ,Lifondja en zo met één team samenwerken, tot zo lang die een reeks lager spelen kan dat.de topictitel zegt droomtransfers hé jongens,voor ik het hele dak boven mijn kop krijg. Straffe kerel gij! Vadis en twee keer Odjidja Ofoe. Heeft dien daar broers lopen misschien? Allé ja, ik ga af en toe naar de reserven kijken en aangezien dat allemaal 1 en dezelfde persoon is... Felipe en Aliste Lopes zijn dat trouwens ook. Proto zie ik, net als Siani geen reeksen zakken ze. Ujkani, Tioté en Lifondja zijn wel talenten maar die zie ik echt niet naar derde klasse gaan ze. Ujkani zijn contract zal ontbonden worden, Tioté staat, als hij niet geblesseerd is, altijd bij de 18 en Lifondja had aanbiedingen om op leenbasis naar Lierse en Roeselare te gaan maar hij wou bij RSCA blijven. Lamah staat, net als Vadis (of Odjidja Ofoe als ge dat liever hebt), altijd op het scheidsrechterblad en zal niet snel vertrekken. ik peis dat de meganck boi zen leste bezoekske on the kings brol gekocht eit van ienen. Hij begintj al dinges te zien die er nie zoin. |
| 04 Apr 2007, 16:23 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
En ik dacht al, amai diene heeft er verstand van, diene noemt hier direct een ganse ploeg op voor uit te lenen
. |
| 04 Apr 2007, 16:25 |
|
|
Miss Forum 2009-2010
Bartos schreef: En ik dacht al, amai diene heeft er verstand van, diene noemt hier direct een ganse ploeg op voor uit te lenen .gelukkkig hebben we nu een deftig bestuur want ik durf wedden dat twee jaar geleden al die namen al op iemand zijne verlanglijst stonden |
| 04 Apr 2007, 16:27 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
lot schreef: Bartos schreef: En ik dacht al, amai diene heeft er verstand van, diene noemt hier direct een ganse ploeg op voor uit te lenen .gelukkkig hebben we nu een deftig bestuur want ik durf wedden dat twee jaar geleden al die namen al op iemand zijne verlanglijst stonden Het was blijkbaar zelfs al nie simpel om de juiste Zrilic hier te krijgen . |
| 04 Apr 2007, 16:31 |
|
|
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010 ![]() Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25 Berichten: 3287 Leeftijd: 40 Locatie: Opwijk |
lot schreef: Bartos schreef: En ik dacht al, amai diene heeft er verstand van, diene noemt hier direct een ganse ploeg op voor uit te lenen .gelukkkig hebben we nu een deftig bestuur want ik durf wedden dat twee jaar geleden al die namen al op iemand zijne verlanglijst stonden En dan stonden ze daar in Anderlecht met ne ganse lijst en blijken er al drie minder over te schieten. En ni kunnen weten waarom _________________
|
| 04 Apr 2007, 16:39 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 15 Mei 2005, 23:13 Berichten: 3422 Leeftijd: 38 Locatie: Haaltert WLM: [email protected] |
Sven KSK Opwijk schreef: lot schreef: Bartos schreef: En ik dacht al, amai diene heeft er verstand van, diene noemt hier direct een ganse ploeg op voor uit te lenen .gelukkkig hebben we nu een deftig bestuur want ik durf wedden dat twee jaar geleden al die namen al op iemand zijne verlanglijst stonden En dan stonden ze daar in Anderlecht met ne ganse lijst en blijken er al drie minder over te schieten. En ni kunnen weten waarom Kzou er toch ni van verschoten zijn...
Vicky _________________ Runner-up Miss Forum 2008 Jan, de overwinning is je van harte gegund!
|
| 04 Apr 2007, 16:49 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 09 Jan 2006, 11:16 Berichten: 2311 Leeftijd: 52 Locatie: moorsel |
Belfassi
![]() |
| 04 Apr 2007, 16:59 |
|
|
chunga schreef: Belfassi ![]() Inderdaad nen topper, maar heeft wel zijne leeftijd niet echt mee (35 jaar) en zal zeker nen dure vogel zijn ook. |
| 04 Apr 2007, 17:02 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 15 Mei 2005, 23:13 Berichten: 3422 Leeftijd: 38 Locatie: Haaltert WLM: [email protected] |
Belfassi vind ik toch ook al wat oud ze...
Vicky _________________ Runner-up Miss Forum 2008 Jan, de overwinning is je van harte gegund!
|
| 04 Apr 2007, 17:08 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
yves VDH, meysen
(kweet wel, te oud! maar toch _________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 04 Apr 2007, 17:41 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 09 Jan 2006, 11:16 Berichten: 2311 Leeftijd: 52 Locatie: moorsel |
Bartos schreef: chunga schreef: Belfassi ![]() Inderdaad nen topper, maar heeft wel zijne leeftijd niet echt mee (35 jaar) en zal zeker nen dure vogel zijn ook. Al 35 amaai, wist ik niet, is inderdaad al wat oud. |
| 04 Apr 2007, 17:53 |
|
|
Scholier
|
Sven KSK Opwijk schreef: Meganck schreef: spelers voor één jaar lenen, bv siani,tioté,vadis,proto,felipe,odjidja ofoe,lamah, Ujkani ,Aliste Lopes ,Odjidja Ofoe ,Tiote ,Lifondja en zo met één team samenwerken, tot zo lang die een reeks lager spelen kan dat.de topictitel zegt droomtransfers hé jongens,voor ik het hele dak boven mijn kop krijg. Straffe kerel gij! Vadis en twee keer Odjidja Ofoe. Heeft dien daar broers lopen misschien? Allé ja, ik ga af en toe naar de reserven kijken en aangezien dat allemaal 1 en dezelfde persoon is... Felipe en Aliste Lopes zijn dat trouwens ook. Proto zie ik, net als Siani geen reeksen zakken ze. Ujkani, Tioté en Lifondja zijn wel talenten maar die zie ik echt niet naar derde klasse gaan ze. Ujkani zijn contract zal ontbonden worden, Tioté staat, als hij niet geblesseerd is, altijd bij de 18 en Lifondja had aanbiedingen om op leenbasis naar Lierse en Roeselare te gaan maar hij wou bij RSCA blijven. Lamah staat, net als Vadis (of Odjidja Ofoe als ge dat liever hebt), altijd op het scheidsrechterblad en zal niet snel vertrekken. DROOMTRANSFERS !!!!!!!!! en sorry dak isj ene dubbel gepost hem ze maat amai _________________
|
| 04 Apr 2007, 17:57 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
reageer dan wel is op het feit da den helft "ni bestond" ofjah "dubbelgangers hadden"
_________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 04 Apr 2007, 18:00 |
|
|
Scholier
|
hansken schreef: reageer dan wel is op het feit da den helft "ni bestond" ofjah "dubbelgangers hadden" kem just éne dubbel gepost en ene zijn achteraam en daaravhter zenne voornaam getipt, kgon het hierbij houden ook want we zijn weer redelijk objectief moenk zeggen.Kvoel hier niet dak in Oilsjt thuis gekomen ben mor precies op den boerenbuiten _________________
|
| 04 Apr 2007, 18:02 |
|
| Pagina 2 van 12 |
[ 177 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 … 12 Volgende |