Nooit Off-topic - Pagina 370 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 13266 berichten ]  Ga naar pagina 1 368 369 370 371 372 885
 Nooit Off-topic 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg

boris clitoris schreef:
Ik heb ook nooit graag boeken gelezen, ik heb nooit al die regeltjes over spelling en zinsbouw gekend, en toch ben ik tevreden over mijn spelling en zinsbouw... Ik denk dat je dus toch een beetje de feeling moet hebben...

Ik had vroeger ook reeds evenveel interesse in boeken als in een sjaal van Anderlecht, kortweg geen.
Alle boekbesprekingen kwamen dan ook van familieleden, vele leerkrachten wisten het maar konden het niet bewijzen. Alsof ik zondag tijd had om een boek te lezen, 'k zag mij op den Iendracht al lopen met nen dwazen boek. :mrgreen: :mrgreen:

11 Apr 2007, 13:59
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 47
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Ik ben er wel eens in geslaagd om Le petit prince in het Frans in ene nacht uit te lezen. Vervolgens met een uurke of twee slaap naar het school, waar we dus test hadden daarover en schitterende punten gehaald :grijns: .

11 Apr 2007, 14:00
Ancien

Leeftijd: 38
Mariner schreef:
http://www.youtube.com/watch?v=dji9ql0DqsI&eurl=

:haha: asjeblief

Wat een zeveraars maat :grijns:

11 Apr 2007, 14:27
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 37
Vicky schreef:
Wij mochten zelf kiezen uit een vrij lange lijst. Je mocht ook zelf iets voorstellen dat niet op de lijst stond, maar dan moest je het voorleggen aan de leraar.

Maar het is zoals Bartos zegt: ook in mijn klas werden boeken 3, 4 keer "herlezen". De lerares zegt dan op het einde van het 6e dat zij 1 boek zal kiezen per persoon dat je dan moet komen uitleggen op het mondeling examen en ze kiest bij sommigen hetzelfde boek als de jaren ervoor, dan barst gans de klas in lachen uit en dan nog laten ze het zo... Ik kan eerlijk zeggen dat ik altijd alles gelezen heb wat moest. Ook de boeken voor Frans en Engels waar we dan overhoringen over kregen. Maar die waren dan zo simpel dat mensen die alleen de samenvatting van 2 blz gelezen hadden, even goed scoorden als ik...

Vicky
ù

de slimmerikken dus :D Ik heb in gans mijn middelbare school geen één boek uitgelezen (buiten mss een stuk of 2 in't eerste middelbaar)

11 Apr 2007, 15:01
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 40
Website: http://www.iendracht.be
boeken lezen :kots:

'k heb al moeite genoeg met al die cursussen en handboeken om over CODEXEN nog maar te zwijgen :dom: :dom: :dom: .

'k ben er trouwens zopas in geslaagd van eindelijk mijn te behandelen stof voor mijn eindwerk te begrijpen... nu nog verwerken :fluit:

11 Apr 2007, 15:07
Iendracht.be - beheer

Wij moesten indertijd voor Frans (bij de Govaert, als ik het juist heb ook redelijk berucht in Aalst) ne gansen hoop verplichte boeken lezen tegen het mondeling examen. Het voordeel was wel dat we van die boeken zelf samenvattingen mochten maken en die bezigen op het examen. Ik dus de slimmen uitgehangen en die samenvattingen gekopiëerd van iemand en zo tam dat ik naar het examen trok met de samenvattingen op zak, maar zonder ze zelfs maar gelezen te hebben. Diene controleert dus bij het begin van het examen de samenvattingen, ziet dat het kopies zijn en kiepert ze allemaal de vuilbak in zeg. Ge zit daar dus met een half examen vragen over boeken waarvan ge nog niet weet waarover ze gaan. Ik wou het dan afstappen, maar mocht niet van hem, ik heb dan maar alle vragen beantwoord met een kurkdroge "je ne sais pas" alvorens naar buiten te stappen.

11 Apr 2007, 15:09

Leeftijd: 40
Website: http://www.iendracht.be
Bartos schreef:
Wij moesten indertijd voor Frans (bij de Govaert, als ik het juist heb ook redelijk berucht in Aalst) ne gansen hoop verplichte boeken lezen tegen het mondeling examen. Het voordeel was wel dat we van die boeken zelf samenvattingen mochten maken en die bezigen op het examen. Ik dus de slimmen uitgehangen en die samenvattingen gekopiëerd van iemand en zo tam dat ik naar het examen trok met de samenvattingen op zak, maar zonder ze zelfs maar gelezen te hebben. Diene controleert dus bij het begin van het examen de samenvattingen, ziet dat het kopies zijn en kiepert ze allemaal de vuilbak in zeg. Ge zit daar dus met een half examen vragen over boeken waarvan ge nog niet weet waarover ze gaan. Ik wou het dan afstappen, maar mocht niet van hem, ik heb dan maar alle vragen beantwoord met een kurkdroge "je ne sais pas" alvorens naar buiten te stappen.
:grijns: :haha: daarin was de JP Van Drooghenbroeck (u allen wel bekend) nen veel beteren.... een gans jaar gebuisd geweest om met het mondeling examen uiteindelijk maar 1 ding niet te weten. 'k moet ergens nen zin vertalen dat nen auto één van zijn velgen beschadigd had ofzo. En 'k kon op de vertaling van velgen niet komen waar hij zegt van ja: vertaal het in het Aalsters...
aaaah oui: JANTEN ! :grijns:

11 Apr 2007, 15:13
Iendracht.be - beheer

Die mondelinge examens ... ja, da was altijd de max :grijns: . Ik kwam eens toe bij mondeling examen economie en diene van economie zei direct "Goubert, gij hebt mij een gans jaar zitten kloten, nu is het mijnen toer". Erg goed voor het zelfvertrouwen zoiets :grijns: .

11 Apr 2007, 15:16
Ancien

Leeftijd: 38
placietjen schreef:
daarin was de JP Van Drooghenbroeck (u allen wel bekend) nen veel beteren.... een gans jaar gebuisd geweest om met het mondeling examen uiteindelijk maar 1 ding niet te weten. 'k moet ergens nen zin vertalen dat nen auto één van zijn velgen beschadigd had ofzo. En 'k kon op de vertaling van velgen niet komen waar hij zegt van ja: vertaal het in het Aalsters...
aaaah oui: JANTEN ! :grijns:

Ik heb die ook gehad, die kerel is ZO gemakkelijk.
Vroeg steeds letterlijk hetzelfde als in de werkboek.

11 Apr 2007, 15:27
Nationale Ploeg

Grappigste opmerking ooit bij mij op school was een klacht van de leerkracht wiskunde dat ik BEWUST het klasgemiddelde deed zakken door het ene zwakke resultaat na het andere te halen op overhoringen...
Achteraf gezien heb ik hem gelijk moeten geven want op het eindexamen behaalde ik nipt het beste resultaat van diezelfde klas. :mrgreen: :mrgreen:

11 Apr 2007, 15:35
Ancien

Leeftijd: 42
WLM: [email protected]
Gijzegem Vaneigest schreef:
Grappigste opmerking ooit bij mij op school was een klacht van de leerkracht wiskunde dat ik BEWUST het klasgemiddelde deed zakken door het ene zwakke resultaat na het andere te halen op overhoringen...
Achteraf gezien heb ik hem gelijk moeten geven want op het eindexamen behaalde ik nipt het beste resultaat van diezelfde klas. :mrgreen: :mrgreen:

Welke leerkracht was dat dan?

11 Apr 2007, 20:15
Nationale Ploeg

Jan schreef:

Hehe, De Jonghe :mrgreen:
Zijn meest legendarische uitspraak in de klas:
Ge zijt pe sies een bende boomkalveren, ge weet toch wat dat zijn ? Dat zijn kalveren die het gras in de bomen gaan zoeken...
reactie klas: lange uitgerekte geeuw... :mrgreen:

11 Apr 2007, 21:12
Ancien

Leeftijd: 42
WLM: [email protected]
Jan schreef:

Ge zijt pe sies een bende boomkalveren, ge weet toch wat dat zijn ? Dat zijn kalveren die het gras in de bomen gaan zoeken...

Héhé, De Jonghe. Vond dat nog ne zalige pee. Het enige nadeel was dat dienen ongemerkt van zeveren naar serieus overging en op den duur wist ge dan nie of em met u aant lachen was of dat hij vies was. :D

11 Apr 2007, 21:44
Iendracht.be - beheer

Jan schreef:
en op den duur wist ge dan nie of em met u aant lachen was of dat hij vies was. :D

Ik ga ervanuit dat hij met u aan het lachen was hoor, Jan :p .

12 Apr 2007, 8:12

Leeftijd: 11
Jan schreef:
Jan schreef:

Héhé, De Jonghe. Vond dat nog ne zalige pee. Het enige nadeel was dat dienen ongemerkt van zeveren naar serieus overging en op den duur wist ge dan nie of em met u aant lachen was of dat hij vies was. :D

Die klootzak heeft mij veel buitengesmeten

12 Apr 2007, 10:30
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 13266 berichten ]  Ga naar pagina 1 368 369 370 371 372 885