|
|
| Pagina 1 van 3 |
[ 43 berichten ] | Ga naar pagina 1 2 3 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Miniem ![]() Lid geworden op: 05 Apr 2006, 23:03 Berichten: 57 |
Bericht Andy van den abeele
Bestekes,
Kem ierjust vernomen van de persoon zelf dat zijn contract niet meer verlengd is bij den iendracht omdat onzen SUPER trainer nie op zijn gezicht kan!!! Is da nie noig? Alhoewel dakker vanavond nie boi kaan zen zonnek iederiejn toch wel degelek oproepen ver neker ferrem op onzen andy te roepen want tees is echt wel oeverdreven vinnek!!! Grtz Oli |
| 14 Apr 2007, 15:55 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Dat is al van in het begin zo,de trainer moest van hem niet hebben hij had zelfs geen keeper trainer nodig de keepers moesten volgens hem maar gewoon meetrainen met de veldspelers,tot de Louis mergan zijn beklag had gaan doen bij de voorzitter en deze heeft hem op het matje geroepen dat de Louis wel moest blijven en de keepers training geven;
Ik blijf erbij als ik als leek met dezelfde spelers kern mag het seizoen aanvatten dat ik dezelfde resultaten als hem ga behalen. Ik ga er hier weer heel wat op mijn kap krijgen maar De Wilde is geen trainer maar een grote ....... En ik ga hier niet verder op in,ieder zijn mening. _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. Laatst gewijzigd door Bakkie op 15 Apr 2007, 13:15, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 14 Apr 2007, 16:09 |
|
|
Miss Forum 2009-2010
of het nu is dat ze op zijn gezicht nie kunnen zien of nie
persoonlijk zou ik het toch stom gevonden hebben om andy zijn contract te verlengen (hoe spijtig het ook is voor andy he) ge hebt naar volgend jaar toe al duidelijk uwe nummer een als keeper gekocht (de veirman) als ge andy dan toch laat blijven creeërde dezelfde situatie als de corte- baert indertijd bij uw keepers moet ge nen duidelijk eersten en tweede keeper hebben anders komt er toch maar enkel ambras van (en roteren met uw keepers komt ook nie goe) ze zoeken nu best als tweede keeper ne jonge gast (het beste nog zou ne -21 zijn) die goed is, maar hier als reserve doelman nog wa kan rijpen |
| 14 Apr 2007, 16:51 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
Ikzelf sluit mij aan bij Bakkie, ik vind de trainer ook maar bedenkelijk, ik denkt dat zoals hijzelf zegt, elke leek met deze groep kan kampioen spelen.
|
| 14 Apr 2007, 16:59 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
lot schreef: of het nu is dat ze op zijn gezicht nie kunnen zien of nie persoonlijk zou ik het toch stom gevonden hebben om andy zijn contract te verlengen (hoe spijtig het ook is voor andy he) ge hebt naar volgend jaar toe al duidelijk uwe nummer een als keeper gekocht (de veirman) als ge andy dan toch laat blijven creeërde dezelfde situatie als de corte- baert indertijd bij uw keepers moet ge nen duidelijk eersten en tweede keeper hebben anders komt er toch maar enkel ambras van (en roteren met uw keepers komt ook nie goe) ze zoeken nu best als tweede keeper ne jonge gast (het beste nog zou ne -21 zijn) die goed is, maar hier als reserve doelman nog wa kan rijpen ze moeten wel den titel nog halen, anders wring ik ze 1 voor 1 den nek om ![]() Laatst gewijzigd door Bram op 14 Apr 2007, 17:01, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 14 Apr 2007, 16:59 |
|
|
Miss Forum 2009-2010
s@té schreef: Ikzelf sluit mij aan bij Bakkie, ik vind de trainer ook maar bedenkelijk, ik denkt dat zoals hijzelf zegt, elke leek met deze groep kan kampioen spelen. daar spreek ek mij dan ook nie over uit he ik ben bezig over het al dan niet houden van andy nu |
| 14 Apr 2007, 17:00 |
|
|
lot schreef: daar spreek ek mij dan ook nie over uit he ik ben bezig over het al dan niet houden van andy nu Daar volg ik u ook in, er worden nu eenmaal sportieve keuzes gemaakt en die hebben ze bij De Veirman gelegd. Geen probleem, zo is voetbal. Alleen de manier waarop én de reden geeft blijk van weinig respect en klasse. |
| 14 Apr 2007, 17:04 |
|
|
Freak Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13 Berichten: 5023 Leeftijd: 42 Locatie: Lede |
Velen zouden Andy liever zien blijven (sympathieke gast!) maar het is nu zo ni. Hij zal wel een goeie club vinden voor volgend seizoen. (hopelijk krijgt hij nog het applaus en de waardering van de supporters dat em verdiend)
Of ge nen duidelijke nr1 nodig hebt, is wss heel vaak zo (vertrouwen doet veel) maar concurrentie mag en moet er ook zijn, da kan de prestaties ten goede komen maar idd 2 evenwaardige is problemen zoeken. We zien wel wie de reservekeeper wordt. ps iedereen zal wel zijn gedacht hebben over den trainer ma tees is echt ni het moment om hem weer zo te gaan aanvallen. achteraf doet ge maar, maar nog wa onrust stoken kunnen we missen nu! Tis al lastig genoeg zo ![]() _________________ 22/04/2007 - 17/04/2011 |
| 14 Apr 2007, 17:12 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
s@té schreef: Ikzelf sluit mij aan bij Bakkie, ik vind de trainer ook maar bedenkelijk, ik denkt dat zoals hijzelf zegt, elke leek met deze groep kan kampioen spelen. Dat vind ik toch een gemakkelijke bewering. Ik wil het de eerste de beste supporter wel eens zien proberen. Trainer zijn is meer dan gewoon elf namen op het blad zetten. Ge moet voor een systeem zorgen, ge moet uwe groep iedere week scherp krijgen, ge moet maken dat tijdens de trainingen iedereen scherp is, ge moet zorgen dat de trainingen niet te eentonig zijn, ... Elk heeft het recht van voor of tegen te zijn, maar objectief gezien kunt ge hem als trainer niks anders dan een uiterst positief rapport geven. Als een ploeg geen resultaten haalt wordt de trainer er op beoordeeld, dus als ze wel resultaten haalt moet ge dat ook doen vind ik. Wat betreft Vandenabeele : ik vind dat heel spijtig voor hem. Die beslissing is echter zeker niet enkel door de trainer genomen maar in samenspraak met bestuur / sportieve staf. Ze kunnen onmogelijk alleen beslissingen nemen waar iedereen het mee eens is. Tot nog toe is geen enkele beslissing van het bestuur uit (heel) slecht uitgevallen, en dus vind ik dat zij het vertrouwen blijven verdienen. Als zij beslissen van Andy geen contractverlenging te geven ga ik er vanuit dat die beslissing in eer en geweten genomen is. |
| 14 Apr 2007, 17:17 |
|
|
Vaste Waarde
Ik sluit me aan bij Lot.
We hebben de beste keeper van derde nationale naar hier gehaald en ik denk dat die toch nog pakken beter zal zijn dan Andy. Ik denk dat ons bestuur een goede beslissing neemt om dan ook afscheid te nemen van Andy, hoe jammer ook voor hem. De manier waarop ? Wat kunnen ze meer doen dan het hem te zeggen ? En diene zever over den trainer. Denken jullie nu echt dat de trainer zelf alleen die beslissing genomen heeft ? Ik blijf erbij dat ons bestuur nog steeds zeer goed bezig is en sta dan ook achter elke beslissing die ze nemen. Koen |
| 14 Apr 2007, 17:45 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53 Berichten: 1904 Locatie: Oilsjt tiens. |
Sportief is dit een logische beslissing, hoe sympathiek Andy ook is.
|
| 14 Apr 2007, 18:28 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 16 Mei 2005, 12:00 Berichten: 872 |
lot schreef: of het nu is dat ze op zijn gezicht nie kunnen zien of nie persoonlijk zou ik het toch stom gevonden hebben om andy zijn contract te verlengen (hoe spijtig het ook is voor andy he) ge hebt naar volgend jaar toe al duidelijk uwe nummer een als keeper gekocht (de veirman) als ge andy dan toch laat blijven creeërde dezelfde situatie als de corte- baert indertijd bij uw keepers moet ge nen duidelijk eersten en tweede keeper hebben anders komt er toch maar enkel ambras van (en roteren met uw keepers komt ook nie goe) ze zoeken nu best als tweede keeper ne jonge gast (het beste nog zou ne -21 zijn) die goed is, maar hier als reserve doelman nog wa kan rijpen Als uwen eerste keeper gebleesserd geraakt, en den 2den is nie goe genoeg, zit ge wel met een probleem. Ik vind 2 goei keepers belangrijk.Diegene die op de bank zit moet hem maar tevreden stellen met de keuze van den trainer en wachten tot den eerste minder presteert om zijn kans te krijgen. _________________ in pc stadion since 1974, iendracht till i die. |
| 15 Apr 2007, 0:39 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 29 Mei 2005, 23:12 Berichten: 1207 Leeftijd: 46 Locatie: Gent - Ternat -Aalst |
de langen schreef: Als uwen eerste keeper gebleesserd geraakt, en den 2den is nie goe genoeg, zit ge wel met een probleem. Ik vind 2 goei keepers belangrijk.Diegene die op de bank zit moet hem maar tevreden stellen met de keuze van den trainer en wachten tot den eerste minder presteert om zijn kans te krijgen. Als ge de financiële middelen van Anderlecht of Club Brugge niet hebt, dan kunt ge geen 22 evenwaardige spelers betalen en dan moet ge keuzes maken. Zo simpel is het. Met blessures moet ge nu eenmaal altijd wat geluk hebben en ge kunt altijd maar één keeper tegelijk opstellen. Andy is ongetwijfeld een heel sympathieke gast, maar een clubbestuur mag enkel naar het sportieve/financiële plaatje kijken. Het is namelijk zo dat elke speler de dag van vandaag, sympathiek of onsympathiek, uw sympathieke club ook onmiddellijk laat zitten op het moment dat ze een beter aanbod krijgen van ergens anders. Dat is nu eenmaal voetbal. Het is voor supporters altijd het makkelijkst om de kant van de spelers te kiezen ten opzichte van het bestuur. De spelers zijn immers hun "sterren," maar dat het het bestuur is dat heel het boeltje betaalt, dat wordt nogal makkelijk 'ns vergeten. Ge moet niet denken dat ge met de recette van 15 competitiematchen tegenwoordig immers nog ver springt. Dus, het ga Andy goed en het is misschien nogal pijnlijk en weinig stijlvol om hem te laten gaan op een moment dat hij zo een zware blessure heeft, maar het is alleen maar een zeer logische beslissing, als ge iemand zoals De Veirman hebt aangetrokken. De plaats op de bank kan inderdaad perfect worden opgevuld door een jonge, talentvolle keeper en àls, àls ge dan al alle malchance hebt dat De Veirman zich zwaar kwetst, dan moet ge in één van de transferperiodes nog maar een extra keeper aantrekken. Sportief/financieel is dat een risico dat je zeker kan/moet nemen, als ge niet zwemt in het geld. Ik denk dat ge U beter een goeie middenvelder, spits of verdediger koopt om op uw bank te zetten, dan Van De Abeele te houden. De kans dat er zich daarvan immers eentje zich 'ns serieus kwetst, is sowieso veel groter. |
| 15 Apr 2007, 13:26 |
|
|
Iendracht.be - beheer
In lagere klassen hebt ge het best een ervaren doelman in de goal (De Veirman) en dan een betrouwbaar 'talent' op de bank: een jongere speler dus.
VDAB komt hier volgens mij niet in aanmerking (gaat hij akkoord met een plaats op de bank) . Verbist zeker niet, die wilt absoluut in de basis staan. Dus zou ik Sulmon houden, en anders een talentvolle keeper aantrekken |
| 15 Apr 2007, 18:37 |
|
|
Sulmon tekende toch al bij Dilbeek?
|
| 15 Apr 2007, 19:02 |
|
| Pagina 1 van 3 |
[ 43 berichten ] | Ga naar pagina 1 2 3 Volgende |