|
|
| Pagina 8 van 23 |
[ 345 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 6 7 8 9 10 … 23 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg
El Corredor schreef: Gisteren is de marathon van rotterdam na 3 uur wedstrijd stopgezet wegens de hitte/warmte. Iedereen (een paar 1000 lopers nog) werd uit wedstrijd genomen. Benieuwd wat ze in Brussel gaan doen? Tis natuurlijk maar 20 km. ![]() dat zijn precies wel watjes, die marathonlopers. 't Is een beetje te warm en ze moeten de koers stil leggen. Eerlijk gezegd, wel jammer dat je je door de hitte moet laten tegenhouden als je ergens meer dan waarschijnlijk al kweetniethoelang keihard moet voor trainen. Maar is het langs de andere kant niet aan de deelnemers om zelf te kiezen of ze het aankunnen of niet? |
| 16 Apr 2007, 13:55 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Ne collega van mij heeft Rotterdam uitgedaan. Na 36 km moest hij op politiebevel stoppen met lopen. Ze mochten de marathon wel verder uitwandelen. Hij heeft de laatste 6 km dus veel gewandeld, maar op momenten dat er geen politie te zien was, heeft hij weer gelopen.
|
| 16 Apr 2007, 13:58 |
|
|
Freak
Fillou schreef: El Corredor schreef: Gisteren is de marathon van rotterdam na 3 uur wedstrijd stopgezet wegens de hitte/warmte. Iedereen (een paar 1000 lopers nog) werd uit wedstrijd genomen. Benieuwd wat ze in Brussel gaan doen? Tis natuurlijk maar 20 km. ![]() dat zijn precies wel watjes, die marathonlopers. 't Is een beetje te warm en ze moeten de koers stil leggen. Eerlijk gezegd, wel jammer dat je je door de hitte moet laten tegenhouden als je ergens meer dan waarschijnlijk al kweetniethoelang keihard moet voor trainen. Maar is het langs de andere kant niet aan de deelnemers om zelf te kiezen of ze het aankunnen of niet? Een echte man loopt ipv te wandelen |
| 16 Apr 2007, 14:09 |
|
|
Freak
Fillou schreef: El Corredor schreef: Gisteren is de marathon van rotterdam na 3 uur wedstrijd stopgezet wegens de hitte/warmte. Iedereen (een paar 1000 lopers nog) werd uit wedstrijd genomen. Benieuwd wat ze in Brussel gaan doen? Tis natuurlijk maar 20 km. ![]() dat zijn precies wel watjes, die marathonlopers. 't Is een beetje te warm en ze moeten de koers stil leggen. Eerlijk gezegd, wel jammer dat je je door de hitte moet laten tegenhouden als je ergens meer dan waarschijnlijk al kweetniethoelang keihard moet voor trainen. Maar is het langs de andere kant niet aan de deelnemers om zelf te kiezen of ze het aankunnen of niet? Moesten ze mij doen stoppen, ik zou neig kwaad zijn. Da moet echt verschrikkelijk zijn. Ge bereid uit toch zeker een 3 tal maand marathonspecifiek voor en dan stoppen ze "gewoon". Ik zou er nie kunnen mee lachen. En ik zou mijn inschrijvingsgeld terug moeten hebben. In rotterdam starten er traditiegetrouw veel spanjaarden, japanners. Leg die mensen eens uit da ge op kilometer 33 moet stoppen. Ik peis da ze volgend jaar een pak minder volk aan de start gaan hebben, want marathonlopers zijn raar mannen op da gebied. |
| 17 Apr 2007, 9:10 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 09 Jan 2006, 11:16 Berichten: 2311 Leeftijd: 52 Locatie: moorsel |
Een echte schande is het. Vorig jaar in de guldensporenmarathon was 't wel wa warmer. Iedereen moet dit voor zichzelf uit maken of hij in zo'n hitte loopt of niet en de bijhorende risico's zijn dan voor eigen rekening. Trouwens waarom laten ze de mensen dan starten? één dag op voorhand afgelasten lijkt me dan beter als ze echt zo'n warm weer verwachten maar ja dan lopen ze hun inschrijvingsgeld mis natuurlijk. Nu halen ze zelfs mensen op kilometer 38 uit de wedstrijd da is toch te zot om los te lopen
![]() |
| 17 Apr 2007, 11:10 |
|
|
Freak
chunga schreef: Een echte schande is het. Vorig jaar in de guldensporenmarathon was 't wel wa warmer. Iedereen moet dit voor zichzelf uit maken of hij in zo'n hitte loopt of niet en de bijhorende risico's zijn dan voor eigen rekening. Trouwens waarom laten ze de mensen dan starten? één dag op voorhand afgelasten lijkt me dan beter als ze echt zo'n warm weer verwachten maar ja dan lopen ze hun inschrijvingsgeld mis natuurlijk. Nu halen ze zelfs mensen op kilometer 38 uit de wedstrijd da is toch te zot om los te lopen ![]() we verston makander hein ![]() |
| 17 Apr 2007, 11:28 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
Inderdaad een echte schande. Dat ze u dan een papier laten onderteknen dat ze u mogen laten liggen als ge het besterft onderweg, de meesten zullen wel rap tekenen, maar laat de mensen zelf beslissen.
De voorbereiding op de 20 km draait hier ondertussen serieus in de friet. De knieblessure is nog steeds niet voorbij. Als ik zou lopen zou ik na een kilometer de pijn weer voelen opsteken. Is het nog altijd die ontsteking, is het een verrekking, of is het water in mijn knie, ik weet het allemaal niet. Het recentste plan is nog rusten tot volgende week. Indien dan nog hetzelfde, opnieuw naar de dokter, en misschien vragen om een scan te laten weten. De hoop is om begin mei terug pijnvrij te kunnen lopen. |
| 17 Apr 2007, 20:04 |
|
|
Ancien ![]() Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16 Berichten: 4399 Leeftijd: 45 Locatie: Atom |
Ik lijk eindelijk van mijn liesblessure verlost.
Ik ben eergisteren voor de eerste keer in twee weken gaan lopen, 15km. Het ging vrij goed _________________ es da ier e fistjen... |
| 18 Apr 2007, 10:16 |
|
|
Freak
boris clitoris schreef: Ik lijk eindelijk van mijn liesblessure verlost. Ik ben eergisteren voor de eerste keer in twee weken gaan lopen, 15km. Het ging vrij goed hoe lang doet ge over die 15 km?? |
| 18 Apr 2007, 10:26 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 09 Jan 2006, 11:16 Berichten: 2311 Leeftijd: 52 Locatie: moorsel |
rivelinho schreef: Inderdaad een echte schande. Dat ze u dan een papier laten onderteknen dat ze u mogen laten liggen als ge het besterft onderweg, de meesten zullen wel rap tekenen, maar laat de mensen zelf beslissen. De voorbereiding op de 20 km draait hier ondertussen serieus in de friet. De knieblessure is nog steeds niet voorbij. Als ik zou lopen zou ik na een kilometer de pijn weer voelen opsteken. Is het nog altijd die ontsteking, is het een verrekking, of is het water in mijn knie, ik weet het allemaal niet. Het recentste plan is nog rusten tot volgende week. Indien dan nog hetzelfde, opnieuw naar de dokter, en misschien vragen om een scan te laten weten. De hoop is om begin mei terug pijnvrij te kunnen lopen. |
| 18 Apr 2007, 11:10 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
Bij mij ongeveer hetzelfde :
ik wacht nu ook tot het volledig over is want anders komt de blessure toch weer boven heb ik de laatste weken gemerkt. Ik geef het ook ongeveer tot één mei, aleja, pakt vijf mei. Alhoewel, zelfs mocht het zeer dicht bij de wedstrijddatum zijn dat alle pijn weg is zie ik mij nog in staat van te starten, en gewoon op karakter te proberen uit te lopen. Maar dat zal allemaal afhangen hoe het met de blessure is en hoe mijne kop staat. |
| 18 Apr 2007, 19:36 |
|
|
Ancien ![]() Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16 Berichten: 4399 Leeftijd: 45 Locatie: Atom |
El Corredor schreef: boris clitoris schreef: Ik lijk eindelijk van mijn liesblessure verlost. Ik ben eergisteren voor de eerste keer in twee weken gaan lopen, 15km. Het ging vrij goed hoe lang doet ge over die 15 km?? 1u24 Dat was natuurlijk na twee weken niet te gaan lopen, dat moet zeker nog verbeteren... Na de (voetbal)training van gisteren heb ik nu last aan mijn andere lies... pffff, misere misere ![]() _________________ es da ier e fistjen... |
| 19 Apr 2007, 13:51 |
|
|
Freak
chunga schreef: rivelinho schreef: Inderdaad een echte schande. Dat ze u dan een papier laten onderteknen dat ze u mogen laten liggen als ge het besterft onderweg, de meesten zullen wel rap tekenen, maar laat de mensen zelf beslissen. De voorbereiding op de 20 km draait hier ondertussen serieus in de friet. De knieblessure is nog steeds niet voorbij. Als ik zou lopen zou ik na een kilometer de pijn weer voelen opsteken. Is het nog altijd die ontsteking, is het een verrekking, of is het water in mijn knie, ik weet het allemaal niet. Het recentste plan is nog rusten tot volgende week. Indien dan nog hetzelfde, opnieuw naar de dokter, en misschien vragen om een scan te laten weten. De hoop is om begin mei terug pijnvrij te kunnen lopen. van anen startnummer keje nog e schoon franksken kroigen peisek. |
| 19 Apr 2007, 13:56 |
|
|
Freak
boris clitoris schreef: El Corredor schreef: boris clitoris schreef: Ik lijk eindelijk van mijn liesblessure verlost. Ik ben eergisteren voor de eerste keer in twee weken gaan lopen, 15km. Het ging vrij goed hoe lang doet ge over die 15 km?? 1u24 Dat was natuurlijk na twee weken niet te gaan lopen, dat moet zeker nog verbeteren... Na de (voetbal)training van gisteren heb ik nu last aan mijn andere lies... pffff, misere misere ![]() heb je al tijden op andere afstanden gelopen, op vb.halve marathons, 20 km??? |
| 19 Apr 2007, 13:56 |
|
|
Iendracht.be - beheer
azo een vangers hier allemaal
|
| 19 Apr 2007, 14:38 |
|
| Pagina 8 van 23 |
[ 345 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 6 7 8 9 10 … 23 Volgende |