|
|
| Pagina 30 van 161 |
[ 2415 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 28 29 30 31 32 … 161 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Bartos schreef: boris clitoris schreef: uiteindelijk 7-1 geworden we wachten allen op bericht van bartos om te weten hoe lang dit geleden is in een kwartfinale van de champioins league Al heeft Man U misschien wel wat meeval met de loting, want Bayern of Real in de halve finale lijkt me toch gunstiger dan Chelsea of Liverpool. T is toch Bayern of Milan? Real is er al uit. |
| 11 Apr 2007, 9:33 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
Bartos schreef: boris clitoris schreef: uiteindelijk 7-1 geworden we wachten allen op bericht van bartos om te weten hoe lang dit geleden is in een kwartfinale van de champioins league Den Bartos is nog altijd te kwaad dat der één of andere mislukte imbeciel zowel op Kanaal 2 als Holland beslist de schijtmatch Valencia - Chelsea uit te zenden. Gelukkig was er nog de live stream op internet ... die kreeg ik aan de praat in 85ste minuut Op Prime was het genieten Soit, Juventus tegen Olympiakos was met 7-0 de zwaarste overwinning ooit in de CL tot dusver. Maar dat een dergelijke score nooit eerder voorkwam in deze fase van de CL lijkt me wel duidelijk. Voor alle duidelijkheid (aan Sven gericht ), dit betekent wel niet dat de CL al binnen is voor Man Utd hé, in een knock out systeem kan 1 slechte dag fataal zijn (en ook Man U is niet onklopbaar, want verloren zelfs tegen Portsmouth vorige week), dat is ook de reden waarom een club als Liverpool, in Engeland mijlenver achter Chelsea en Man Utd, 2 jaar geleden de CL won en nu alweer naar de halve finale gaat. Al heeft Man U misschien wel wat meeval met de loting, want Bayern of Real in de halve finale lijkt me toch gunstiger dan Chelsea of Liverpool._________________ www.spionkoplede.com |
| 11 Apr 2007, 9:35 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Smetje schreef: Bartos schreef: boris clitoris schreef: uiteindelijk 7-1 geworden we wachten allen op bericht van bartos om te weten hoe lang dit geleden is in een kwartfinale van de champioins league Al heeft Man U misschien wel wat meeval met de loting, want Bayern of Real in de halve finale lijkt me toch gunstiger dan Chelsea of Liverpool. T is toch Bayern of Milan? Real is er al uit. Jaja, Milan natuurlijk. Ik zit nog een ronde terug . |
| 11 Apr 2007, 9:39 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
Bartos schreef: boris clitoris schreef: uiteindelijk 7-1 geworden we wachten allen op bericht van bartos om te weten hoe lang dit geleden is in een kwartfinale van de champioins league Den Bartos is nog altijd te kwaad dat der één of andere mislukte imbeciel zowel op Kanaal 2 als Holland beslist de schijtmatch Valencia - Chelsea uit te zenden. Gelukkig was er nog de live stream op internet ... die kreeg ik aan de praat in 85ste minuut Soit, Juventus tegen Olympiakos was met 7-0 de zwaarste overwinning ooit in de CL tot dusver. Maar dat een dergelijke score nooit eerder voorkwam in deze fase van de CL lijkt me wel duidelijk. Voor alle duidelijkheid (aan Sven gericht ), dit betekent wel niet dat de CL al binnen is voor Man Utd hé, in een knock out systeem kan 1 slechte dag fataal zijn (en ook Man U is niet onklopbaar, want verloren zelfs tegen Portsmouth vorige week), dat is ook de reden waarom een club als Liverpool, in Engeland mijlenver achter Chelsea en Man Utd, 2 jaar geleden de CL won en nu alweer naar de halve finale gaat. Al heeft Man U misschien wel wat meeval met de loting, want Bayern of Real in de halve finale lijkt me toch gunstiger dan Chelsea of Liverpool.Op Prime was het genieten ![]() _________________ www.spionkoplede.com Laatst gewijzigd door Mariner op 11 Apr 2007, 9:45, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 11 Apr 2007, 9:39 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Mariner schreef: Op Prime was het genieten Diene fucking digitale tv |
| 11 Apr 2007, 9:40 |
|
|
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010 ![]() Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25 Berichten: 3287 Leeftijd: 40 Locatie: Opwijk |
Bartos schreef: Mariner schreef: Op Prime was het genieten Diene fucking digitale tv Was dat op Prime? Verdomme, en zeggen dat wij dat thuis hebben Voor alle duidelijkheid: Ik ben voor Anderlecht, in de lagere reeksen voor Opwijk en in het buitenland voor Man Utd. En ik ben mee naar Newcastle geweest maar als ge er bij waart kunde eigenlijk zeggen dat voetbal daar op de tweede plaats komt _________________
|
| 11 Apr 2007, 10:09 |
|
|
Scholier
|
Haalt Daniel Van Buyten de halve finales?
wo 11/04/07 - Vanavond kennen we de laatste twee halve finalisten in de Champions League. Bayern München en Daniel Van Buyten moeten in Duitsland AC Milan afhouden. Bayern verdedigt een 2-2-uitgangspositie. Liverpool staat al met anderhalf been bij de laatste vier. Het won vorige week met 0-3 in Eindhoven. Volg straks de wedstrijden live. Bayern München verdedigt woensdag tegen Milan een gunstige uitgangspositie. "Ik zie het wel zitten", zegt Bayern-coach Ottmar Hitzfeld, na de 2-2 in Milaan. (Belga) Bayern won vorig weekend moeizaam met 1-2 van Hannover, maar heeft de recente cijfers mee. Sinds november 2004 (0-1 tegen Juventus) verloor het in eigen huis niet meer in de CL. Van zijn elf wedstrijden sindsdien won het er acht. Milan moet het zonder de geschorste Alberto Gilardino doen. Eenzame aanvaller Filippo Inzaghi staat voor een lastige opdracht: in zijn vijf CL-uitduels van dit seizoen scoorde Milan maar twee goals. Inzaghi (foto) had de voorbije dagen ook nog last van een hamstringblessure. De Braziliaan Ricardo Oliveira is de enige andere aanvaller in de Milan-selectie. Benitez: "We moeten voorzichtig zijn" Liverpool heeft zijn schaapjes zo goed als op het droge, na de 0-3 in Eindhoven. Maar Liverpool-coach Rafael Benitez heeft zijn spelers gewaarschuwd. (Belga) "We moeten voorzichtig zijn. Want soms ga je denken "oké, we zijn er", maar dat is net gevaarlijk", zegt Benitez (foto). "We weten dat er ploegen zijn die een 3-0 hebben kunnen ophalen in de Champions League, we hebben het zelf gedaan in Istanbul." De cijfers spreken wel in het voordeel van Liverpool. Van de 114 ploegen die in Europa eens een heenmatch met 3-0 had verloren, heeft geen enkele zich kunnen plaatsen _________________
|
| 11 Apr 2007, 19:44 |
|
|
Scholier
|
Kben blij dat Manchester doorgaat, de ploeg die voor mij deze CL mag winnen, de enige ploeg die aanvallend voetbal brengt.
Gisteren oververdiend gewonnen,îk had nooit verwacht dat ze zoveel gingen scoren,tegen Italiaanse ploeg dan nog wel. _________________
|
| 11 Apr 2007, 19:46 |
|
|
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010 ![]() Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25 Berichten: 3287 Leeftijd: 40 Locatie: Opwijk |
Yes, Bayern eruit!!!
Halve finales: Man Utd - Milan Liverpool - Chelsea Ik hoop echt op een finale Man Utd - Chelsea, met United als duidelijke winnaar. _________________
|
| 11 Apr 2007, 22:41 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Okt 2006, 23:37 Berichten: 2340 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
finale : Man utd - Chelsea...... denk ik
|
| 11 Apr 2007, 22:44 |
|
|
belgianiron schreef: finale : Man utd - Chelsea...... denk ik Ik heb het ook voor de Engelsen, maar haat een finale tussen twee ploegen uit hetzelfde land. Man Utd tegen Chelsea ... het kan gewoon een match in de Premier League ook zijn hé. Ik had eigenlijk liefst een finale tussen Milan en Man Utd gezien, maar das spijtig genoeg niet meer mogelijk. |
| 12 Apr 2007, 8:10 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
ik zou toch milan niet onderschatten, 2keer flitsen op 4min en tis gebakken.. manchester moet er natuurlijk gene schrik van hebbe maar er direct vanuit gaan dat ManU zal winnen da zouk ni durven zegge
| 12 Apr 2007, 11:26 |
|
|
Miniem Lid geworden op: 29 Jan 2007, 17:30 Berichten: 59 |
milan heeft seedorf e en kaka die eens kunnen flashe zo
en man heeft ronaldo en van der sar toch vaste waarde e _________________ iendracht oilst is everything |
| 16 Apr 2007, 21:16 |
|
|
NO MORE CHELSKI!!!
Ik hoop dat Man Utd het morgen haalt! _________________
|
| 01 Mei 2007, 23:37 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Okt 2006, 23:37 Berichten: 2340 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
ja liverpool - man utd zou mooi zijn
|
| 01 Mei 2007, 23:50 |
|
| Pagina 30 van 161 |
[ 2415 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 28 29 30 31 32 … 161 Volgende |