den beker - Pagina 20 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 480 berichten ]  Ga naar pagina 1 18 19 20 21 22 32
 den beker 
Auteur Bericht
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 37
GiofromJeiren schreef:
Ale ik ga ver vertrekken, al e paar potten pakken want moen toch ni rijden :zat:

isda vandaag die match?

17 Apr 2007, 16:37
Nationale Ploeg

Leeftijd: 46
hansken schreef:
GiofromJeiren schreef:
Ale ik ga ver vertrekken, al e paar potten pakken want moen toch ni rijden :zat:

isda vandaag die match?

Inderdaad om 20.45 :cheer:

I E N D R A C H T 4 E V E R !!!

17 Apr 2007, 16:41
Nationale Ploeg

Just terug en ni echt content, had veel liever dat het al zondag was met onze magische sfeer zoals verlede keer, natuurlijk als zuiver neutrale toeschouwer is al iets gans anders maar als je er dan nog is bijneemt da je daar 30 (DERTIG :shock: ) eurokes moet betalen en ni echt nen overtuigende match gezien hebt ben je echt blij da ik nen Iendracht supporter ben... Natuurlijk wil ik niet veralgemenen en hoop dat Sven en Meganck soms iets anders zien want anders komt er maar één ding bij me op en dat is : :huh:

18 Apr 2007, 0:40
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010

Leeftijd: 40
GiofromJeiren schreef:
Just terug en ni echt content, had veel liever dat het al zondag was met onze magische sfeer zoals verlede keer, natuurlijk als zuiver neutrale toeschouwer is al iets gans anders maar als je er dan nog is bijneemt da je daar 30 (DERTIG :shock: ) eurokes moet betalen en ni echt nen overtuigende match gezien hebt ben je echt blij da ik nen Iendracht supporter ben... Natuurlijk wil ik niet veralgemenen en hoop dat Sven en Meganck soms iets anders zien want anders komt er maar één ding bij me op en dat is : :huh:

Voor de sfeer moet je niet naar Anderlecht gaan kijken natuurlijk. Maar ik ben supporter van Anderlecht en niet van de fans van Anderlecht. Als je als club alsmaar meer geld vraagt voor uw abonnementen dan moet je niet verschieten dat er meer cravatten als ambiancemakers komen.

18 Apr 2007, 0:52
Nationale Ploeg

Tja da is een punt...
Over de match zelf, kansen genoeg, wa ongeluk in de afwerking, over de spelers zelf alles redelijk goed maar Frutos vond ik toch één van de mindere, een offday zeker?

18 Apr 2007, 0:59
Nationale Ploeg

Jaja, zodra het 0-1 stond hebben we die van Anderlecht niet meer gehoord, ik vond het bovendien wel nog een redelijk leuke wedstrijd, kan me tijdens matchen van de Belgen veel meer ergeren.
En uiteraard ben ik zoals de meesten hier tevreden met de uitslag, Anderlecht zien verliezen blijft deugd doen. :dans: :dans:
Vanavond eens kijken of Gent - Brugge beter wordt...

18 Apr 2007, 8:02
Nationale Ploeg

Gijzegem Vaneigest schreef:
Jaja, zodra het 0-1 stond hebben we die van Anderlecht niet meer gehoord, ik vond het bovendien wel nog een redelijk leuke wedstrijd, kan me tijdens matchen van de Belgen veel meer ergeren.
En uiteraard ben ik zoals de meesten hier tevreden met de uitslag, Anderlecht zien verliezen blijft deugd doen. :dans: :dans:
Vanavond eens kijken of Gent - Brugge beter wordt...

Ik zie Brugge ook verliezen vanavond...

18 Apr 2007, 9:15
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 47
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
GiofromJeiren schreef:
Ik zie Brugge ook verliezen vanavond...

Daarvoor moet ge gene helderziende zijn hé, momenteel kunnen wij zelfs winnen van Club Brugge :grijns: .

18 Apr 2007, 9:28
nieuw in de eerste ploeg

als ze na die eerst goal nog ni door hadde da ze korter op jovanovic moeste verdedigen...
hij eeft hun derna nog is 2x mogen waarschuwen, voor hun zonder erg, ma me wa tegenslag ist daar wel 0-3

bij die goal zeg, dieje van schleebrugge, wa was diene van plan? mee achteruit te lopen tot in de goal ? :grijns:

18 Apr 2007, 10:07

El Falco schreef:
als ze na die eerst goal nog ni door hadde da ze korter op jovanovic moeste verdedigen...
hij eeft hun derna nog is 2x mogen waarschuwen, voor hun zonder erg, ma me wa tegenslag ist daar wel 0-3

bij die goal zeg, dieje van schleebrugge, wa was diene van plan? mee achteruit te lopen tot in de goal ? :grijns:

Von Schleebrugge was inderdaad niet veel soeps. Maar dat waren Pareja en Juhasz ook niet in het begin en die staan tegenwoordig toch heeeeeel secuur te verdedigen. Ook niet vergeten dat zelfs Tihinen niet goed genoeg was in het begin.

Beste man op het plein was voor mij Biglia. Wat een speler! Alles lijkt zo simpel. Ballen aannemen, tegenstanders uitkappen, goeie passing, duels aangaan (en winnen!),... Die heeft het in zich om het maken in een grotere competitie (als alles wat meezit). Hassan liet toch ook zien wat hij kan. Van Damme speelde zelfs niet slecht, die gast heeft al twee maand ofzo geen match meer gespeeld en dan zo een match spelen, dat is toch niet zo evident. Voorts hoop ik ook dat Legear zijn kans blijft krijgen, want die jongen kan iets.

Bij Standard vond ik Conceicao en Defour erg slecht. Fellaini was dan weer goed en die Witsel gaat het ook maken. Dupré en Dante heb ik nu al een paar keer zien spelen en dat is het toch niet hoor. Ze staan wel niet op hun beste positie, maar dan nog...

18 Apr 2007, 12:27
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 37
jaja, ik was daar ook, voor slechts 15euro op de eerste rij van de zittribune ;) kvondet ook ma zwakke match, zeker qua sfeer! al kwam enkel de jololololo meme tchité! er echt wel zeer luid door...

over de match tjah, gelijk spel was mss beter geweest, en jovanovic ier is teste? wa een blaas :roll:

18 Apr 2007, 16:45

Daarnet volgende vraag van een VRT reporter aan een Club Brugge supporter: "Zeg moet je daar nu echt nog voor betalen als je een wedstrijd van Club Brugge wil zien?"

08 Mei 2007, 20:45
Vaste Waarde

Leeftijd: 51
Sven KSK Opwijk schreef:
Daarnet volgende vraag van een VRT reporter aan een Club Brugge supporter: "Zeg moet je daar nu echt nog voor betalen als je een wedstrijd van Club Brugge wil zien?"

Wie wiljt dor veur betolen :zot:

08 Mei 2007, 21:12
forumlegende

Leeftijd: 45
WALDAN schreef:
Sven KSK Opwijk schreef:

Wie wiljt dor veur betolen :zot:

wel dikke pot van Brugge :dom:

08 Mei 2007, 21:39
Nationale Ploeg

Leeftijd: 45
schoon matchke gisteren.Brugge verdien gewonnen .
Nu vanavond opnieuw supporteren voor standard :dans:

09 Mei 2007, 7:10
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 480 berichten ]  Ga naar pagina 1 18 19 20 21 22 32