|
|
| Pagina 76 van 103 |
[ 1535 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 74 75 76 77 78 … 103 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
AlostanA schreef: Peruwelz tot daaraan toe, maar ***ploeg Kapellen ![]() Die mannen van Kapellen hadden het ons zo graag gegund we mogen hen zeker niets verwijten. _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 16 Apr 2007, 20:39 |
|
|
Freak Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13 Berichten: 5023 Leeftijd: 42 Locatie: Lede |
Bakkie schreef: AlostanA schreef: Peruwelz tot daaraan toe, maar ***ploeg Kapellen ![]() Die mannen van Kapellen hadden het ons zo graag gegund we mogen hen zeker niets verwijten. de reactie vd Cisse sprak boekdelen toen. tblijft ne zwarten dag ma volgende week gaan we die meer dan goedmaken
Naar Torhout zouk toch nog es terugwillen (oa voor de jeneverkotjes dus tmoe in de winter zijn e )_________________ 22/04/2007 - 17/04/2011 |
| 16 Apr 2007, 20:45 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
Jean schreef: en de sportievelingen uit Wetteren!!! die moeten er echt aan. Ik mag van ze leven 105 jaar en seniel worden, maar als er mij dan ene in het rusthuis (of zothuis) zegt van da em voor wetteren is, dieje zal het geweten hebben. Die spelers van Wetteren die toen op het plein stonden, die trainers en die supporters die dat toen goedkeurden, die wens ik echt alle miserie op de wereld toe. Ik zal ne keer goe juichen, zoals zij vorig jaar. |
| 16 Apr 2007, 20:46 |
|
|
forumlegende
Wat er gebeurd is tegen Wetteren daar krijg ik nu nog maagpijn van, grotere onsportiviteit heb ik nog niet gezien...
|
| 16 Apr 2007, 21:22 |
|
|
Freak
hansken schreef: AlostanA schreef: Peruwelz tot daaraan toe, maar ***ploeg Kapellen ![]() waarom? die manne had al 2reuzekansen "gemist" op onverklaarbare wijze, die speler die scoort juichde niet maar hield zijn hoofd naar beneden, na de wedstrijd waren er spelers van hen die zich excuzeerden... tis ni da die ons me opzet hebben verslaan hoor toen ik meen nochtans te weten dat die mannen van kapellen hier een schoon cengsken verdiend hebben zé. En t kwam nie uit hun eigen kas !! |
| 17 Apr 2007, 8:39 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Hoe erg dat ook was, uiteindelijk deed Cappellen niet meer dan zijn sportieve plicht. Woluwe had ook niks meer te winnen of te verliezen, maar deed evenzeer zijn plicht door Maldegem te kloppen.
|
| 17 Apr 2007, 9:41 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 15 Mei 2005, 23:13 Berichten: 3422 Leeftijd: 38 Locatie: Haaltert WLM: [email protected] |
Tegen Cappellen heb ik ook niks hoor. OK, het is een pijnlijke herinnering, die match, maar zij treffen geen schuld. Enerzijds is het gewoon hun sportieve plicht om te winnen en anderzijds geloof ik zelfs dat ze niet eens wilden winnen en dat die kopbal pure pech was! Och ja, achteraf bekeken is het allemaal zo erg niet. Hadden we niet gedegradeerd, we hadden dan nu niet zo'n plezierig seizoen gehad! En 't belangrijkste: we hadden mss nooit de wondermooie accomodaties van Grimbergen, Schoten, Opwijk, ... gezien! En zeg nu zelf, een mens moet zoiets toch gezien hebben in zijn leven?
Vicky _________________ Runner-up Miss Forum 2008 Jan, de overwinning is je van harte gegund!
|
| 17 Apr 2007, 12:55 |
|
|
Freak
Vicky schreef: Tegen Cappellen heb ik ook niks hoor. OK, het is een pijnlijke herinnering, die match, maar zij treffen geen schuld. Enerzijds is het gewoon hun sportieve plicht om te winnen en anderzijds geloof ik zelfs dat ze niet eens wilden winnen en dat die kopbal pure pech was! Och ja, achteraf bekeken is het allemaal zo erg niet. Hadden we niet gedegradeerd, we hadden dan nu niet zo'n plezierig seizoen gehad! En 't belangrijkste: we hadden mss nooit de wondermooie accomodaties van Grimbergen, Schoten, Opwijk, ... gezien! En zeg nu zelf, een mens moet zoiets toch gezien hebben in zijn leven? ![]() Vicky ge zitj van da katteneten te fretten zeker???? |
| 17 Apr 2007, 13:41 |
|
|
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010 ![]() Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25 Berichten: 3287 Leeftijd: 40 Locatie: Opwijk |
Vicky schreef: Tegen Cappellen heb ik ook niks hoor. OK, het is een pijnlijke herinnering, die match, maar zij treffen geen schuld. Enerzijds is het gewoon hun sportieve plicht om te winnen en anderzijds geloof ik zelfs dat ze niet eens wilden winnen en dat die kopbal pure pech was! Och ja, achteraf bekeken is het allemaal zo erg niet. Hadden we niet gedegradeerd, we hadden dan nu niet zo'n plezierig seizoen gehad! En 't belangrijkste: we hadden mss nooit de wondermooie accomodaties van Grimbergen, Schoten, Opwijk, ... gezien! En zeg nu zelf, een mens moet zoiets toch gezien hebben in zijn leven? ![]() Vicky En dan had ekik minder volk leren kennen _________________
|
| 17 Apr 2007, 16:13 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 15 Mei 2005, 23:13 Berichten: 3422 Leeftijd: 38 Locatie: Haaltert WLM: [email protected] |
El Corredor schreef: Vicky schreef: Tegen Cappellen heb ik ook niks hoor. OK, het is een pijnlijke herinnering, die match, maar zij treffen geen schuld. Enerzijds is het gewoon hun sportieve plicht om te winnen en anderzijds geloof ik zelfs dat ze niet eens wilden winnen en dat die kopbal pure pech was! Och ja, achteraf bekeken is het allemaal zo erg niet. Hadden we niet gedegradeerd, we hadden dan nu niet zo'n plezierig seizoen gehad! En 't belangrijkste: we hadden mss nooit de wondermooie accomodaties van Grimbergen, Schoten, Opwijk, ... gezien! En zeg nu zelf, een mens moet zoiets toch gezien hebben in zijn leven? ![]() Vicky ge zitj van da katteneten te fretten zeker???? Always look on the bright side of life he
Vick _________________ Runner-up Miss Forum 2008 Jan, de overwinning is je van harte gegund!
|
| 17 Apr 2007, 20:18 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
Club Luik, een enorme club geweest ooit zit zowat in hetzelfde straatje als Aalst. Enkele jaren al verdwenen van de top, maar volop aan het werken om ooit terug te keren.
Dit is het stadion dat ze gaan zetten. En zeggen dat Rocourt (hun vroeger stadion) er nog steeds is. Jammer dat zo'n monumenten verloren gaan. En dan denk ik ook aan dat van Antwerp (misschien binnenkort 1stadion voor RAFC en GBA), Union (totaal aan het vervallen), ... http://www.rfcliege.be/fran/stade.htm _________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 18 Apr 2007, 16:02 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Ik denk dat Club Luik nu (alleszins toch vorig seizoen) speelt in Le Pairay, de thuishaven van Seraing toen die nog in eerste klasse speelden. Club Luik is trouwens ook een club die nog steeds een serieuze massa supporters op de been brengt.
|
| 18 Apr 2007, 16:05 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
Bartos schreef: Ik denk dat Club Luik nu (alleszins toch vorig seizoen) speelt in Le Pairay, de thuishaven van Seraing toen die nog in eerste klasse speelden. Club Luik is trouwens ook een club die nog steeds een serieuze massa supporters op de been brengt. Ik denk dat ook, ja. Moesten clubs als Luik, Aalst, RCM, ... in tweede spelen zou die reeks meteen mooier zijn. Wie wil er nu naar Virton of Tubize gaan ... _________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 18 Apr 2007, 16:16 |
|
|
Casual1919 schreef: Bartos schreef: Ik denk dat Club Luik nu (alleszins toch vorig seizoen) speelt in Le Pairay, de thuishaven van Seraing toen die nog in eerste klasse speelden. Club Luik is trouwens ook een club die nog steeds een serieuze massa supporters op de been brengt. Ik denk dat ook, ja. Moesten clubs als Luik, Aalst, RCM, ... in tweede spelen zou die reeks meteen mooier zijn. Wie wil er nu naar Virton of Tubize gaan ... Moesten wij in derde tegen Club Luik spelen (maar die kans is onbestaande, we zullen wel elk in een andere reeks spelen), zou je alleszins een massa volk zien die je buiten indertijd de Mechelse derby nog niet veel zou gezien hebben. Want ook Club Luik brengt op verplaatsing vlot meer dan 1000 fans mee. |
| 18 Apr 2007, 16:20 |
|
|
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010 ![]() Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25 Berichten: 3287 Leeftijd: 40 Locatie: Opwijk |
Schitterende supporters van Luik. Was een ploeg waar ik qua supporters versteld van stond. Was nog meer fenomenaal als bij jullie en ik vond ullen al zo straf.
| 18 Apr 2007, 16:38 |
|
| Pagina 76 van 103 |
[ 1535 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 74 75 76 77 78 … 103 Volgende |