20 km van Brussel - Pagina 9 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 345 berichten ]  Ga naar pagina 1 7 8 9 10 11 23
 20 km van Brussel 
Auteur Bericht
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 47
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Ik loop normaalgezien altijd 10 km en doe daar gemiddeld een 46 minuten over. Nu ben ik er eergisteren eens 11,5 gaan lopen en daar heb ik 53 minuten over gedaan. Als ik ooit voor 20 km wil gaan, zal ik waarschijnlijk wel moeten leren mijn tempo wat te laten zakken.

19 Apr 2007, 14:41
Freak

Leeftijd: 45
Bartos schreef:
Ik loop normaalgezien altijd 10 km en doe daar gemiddeld een 46 minuten over. Nu ben ik er eergisteren eens 11,5 gaan lopen en daar heb ik 53 minuten over gedaan. Als ik ooit voor 20 km wil gaan, zal ik waarschijnlijk wel moeten leren mijn tempo wat te laten zakken.

ne keer nen hartslagmeter vragen voor uwe verjaardag :grijns:

19 Apr 2007, 14:43
Iendracht.be - beheer

El Corredor schreef:
Bartos schreef:

Jaat, in de fitness train ik met hartslagmeter (op den hometrainer), maar ik heb der gene van mijn eigen. Verdomme, en mijne verjaardag is just gepasseerd, kost ge dienen hint hier geen drie weken eerder gezet hebben :grijns: ?

19 Apr 2007, 14:47
Freak

Bartos schreef:
El Corredor schreef:
Bartos schreef:

Jaat, in de fitness train ik met hartslagmeter (op den hometrainer), maar ik heb der gene van mijn eigen. Verdomme, en mijne verjaardag is just gepasseerd, kost ge dienen hint hier geen drie weken eerder gezet hebben :grijns: ?

ik ben in het bezit van de Rolls Royce onder de hartslagmeter, nl. Polar S625X inclusief footpod en dataoverdracht naar computer :dans:

E vriet gerief, de beste koop van mijn leven.

19 Apr 2007, 14:56
Iendracht.be - beheer

Het enige probleem is dan natuurlijk dat ge niet alleen ne hartslagmeter nodig hebt, maar ook enige kennis over zulke zaken. Want ik ben er natuurlijk niks mee te zien hoe mijne hartslag evolueert als ik geen ballen verstand heb van wat da nu juist wil zeggen hé.

19 Apr 2007, 15:03
Freak

Bartos schreef:
Het enige probleem is dan natuurlijk dat ge niet alleen ne hartslagmeter nodig hebt, maar ook enige kennis over zulke zaken. Want ik ben er natuurlijk niks mee te zien hoe mijne hartslag evolueert als ik geen ballen verstand heb van wat da nu juist wil zeggen hé.

da moogt ge aan mij altijd vragen hein...

19 Apr 2007, 15:09
Iendracht.be - beheer

El Corredor schreef:
Bartos schreef:

da moogt ge aan mij altijd vragen hein...

Ik heb nog tijd hé, tis nog bijna een jaar eer ik weer verjaar :grijns: .

19 Apr 2007, 15:17
Ancien

El Corredor schreef:
heb je al tijden op andere afstanden gelopen, op vb.halve marathons, 20 km???

Brussel wordt mijn allereerste loopwedstrijd ooit!

Net voor mijn liesblessure liep ik voor de eerste keer in mijn leven 20km en dat was op 1u55.

Als ge niet door al die fucking blessures altijd aan x aantal weken stilligt, kunt ge die tijd nog fors doen zakken, maar ik lig de laatsten tijd meer stil dan ik kan trainen! Gelukkiglijk gaat voetballen wel nog...

Allé, ik moet niet klagen, bij mijn looppartner voor Brussel is het heel wat erger... KOMAAN RIVE!!!

19 Apr 2007, 15:26
Iendracht.be - beheer

boris clitoris schreef:
Als ge niet door al die fucking blessures altijd aan x aantal weken stilligt, kunt ge die tijd nog fors doen zakken, maar ik lig de laatsten tijd meer stil dan ik kan trainen! Gelukkiglijk gaat voetballen wel nog...

Allé, ik moet niet klagen, bij mijn looppartner voor Brussel is het heel wat erger... KOMAAN RIVE!!!

Ik heb nog nooit twee gasten zo naar excuses zien zoeken voor die 20 km niet te moeten lopen feitelijk :p .

:grijns:

19 Apr 2007, 15:28
Ancien

Bartos schreef:
Ik heb nog nooit twee gasten zo naar excuses zien zoeken voor die 20 km niet te moeten lopen feitelijk :p .

Uw excuus was anders wel snel klaar... :grijns:

19 Apr 2007, 20:23
forumlegende

Leeftijd: 69
Mijn tijd in dwars door Brugge(15km) in 2006 was 1h22m en in brussel(20km) 1h58m en ik ben er 50.Als ik hier al onze jongere mensen bezig hoor trainen ze misschien te hard vandaar die blessures???Waarom komen jullie niet trainen met een uitstekende begeleiding onder het vaandel van Atletiekclub Eendracht Aalst joggingteam?Ik ben bereid jullie verdere info te verstrekken.

19 Apr 2007, 20:43
Ancien

Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/
WLM: [email protected]
iendracht mèn 2de vraa schreef:
Mijn tijd in dwars door Brugge(15km) in 2006 was 1h22m en in brussel(20km) 1h58m en ik ben er 50.Als ik hier al onze jongere mensen bezig hoor trainen ze misschien te hard vandaar die blessures???Waarom komen jullie niet trainen met een uitstekende begeleiding onder het vaandel van Atletiekclub Eendracht Aalst joggingteam?Ik ben bereid jullie verdere info te verstrekken.

Ik vind lopen niet de meest fantastische sport en ik ben dan ok niet echt geïnteresseerd om van een loopclub lid te worden.
De 20 km van Brussel leek wel een leuke uitdaging, vandaar dat ik er voor heb ingeschreven.

Mijn blessure komt er niet echt door een slechte training, maar vooral door mijn eigen fout.
Ik speelde op zaterdag voetbal en liep een lichte blessure op. Het gebeurt echter wel meer dat ge na een voetbalmatch in MTSA hier of daar wat last hebt, maar meestal trekt dat er na enkele dagen wel uit.
Niet dus die laatste keer. Ik ging op dinsdag lopen, de pijn stak de kop op, en toen ik mij dan nog eens mistrapte weigerde mijn knie van nog verder te gaan...

19 Apr 2007, 20:57
forumlegende

ne hartslagmeter haalt maar iets uit als ge uw hartslagwaarden laat testen door middel van inspanningstest,die waarden verschillen serieus van persoon tot persoon

19 Apr 2007, 21:25
Ancien

Mij interesseert het ook niet genoeg om er echt veel moeite voor te doen (zoals lid worden van een club, je laten testen op vanalles, nen hartslagmeter gebruiken, ...)

Gewoon wekelijks eens goed afzien, daarna genieten van de beste douche die ge kunt hebben, meer moet da nie zijn!

Ik ga er alleszins mijn (ongezonde) gewoontes (veel bier!) niet voor laten. Dat is niet de bedoeling.

19 Apr 2007, 21:34
forumlegende

Leeftijd: 69
acrid schreef:
ne hartslagmeter haalt maar iets uit als ge uw hartslagwaarden laat testen door middel van inspanningstest,die waarden verschillen serieus van persoon tot persoon

Er zijn verschillende mogelijkheden maar als basis wordt voor een man max 220 hartslag genomen min de leeftijd.Dus in mijn geval 220 min 50jaar is 170 mijn max. hartslag en ik train 2 a 3 keer per week tussen 130 en 145 wat uiteindelijk op een met een duurloop op een belasting komt van 65%.Tijdens een jogging is mijn wedstrijdritme tussen de 148 en 156.

19 Apr 2007, 21:39
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 345 berichten ]  Ga naar pagina 1 7 8 9 10 11 23