|
|
| Pagina 77 van 103 |
[ 1535 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 75 76 77 78 79 … 103 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Sven KSK Opwijk schreef: Schitterende supporters van Luik. Was een ploeg waar ik qua supporters versteld van stond. Was nog meer fenomenaal als bij jullie en ik vond ullen al zo straf. Zij speelden toen wel voor rechtstreekse promotie, wat natuurlijk niet wegneemt dat het net als bij ons ook ginder straf is hoe het na de miserie van de voorbije jaren nog steeds leeft. |
| 18 Apr 2007, 16:42 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
die match op Opwijk was inderdaad fenomenaal, veel fans van Luik maar ze waren toch met een stuk minder... ook Opwijk was denk ik met een stuk minder. Ik ben toen nog voor Opwijk komen supporteren... ook toen zat het er na de match trouwens wel efkes tegen dachtek ? ze hadden ook wel massa'sveel bengaals vuur mee dat herinner ik mij nog.
Laatst gewijzigd door Bram op 18 Apr 2007, 16:52, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 18 Apr 2007, 16:48 |
|
|
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010 ![]() Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25 Berichten: 3287 Leeftijd: 40 Locatie: Opwijk |
placietjen schreef: die match op Opwijk was inderdaad fenomenaal fan Luik maar ze waren toch met een stuk minder... ook Opwijk was denk ik met een stuk minder. Ik ben toen nog voor Opwijk komen supporteren... ook toen zat het er na de match trouwens wel efkes tegen dachtek ? ze hadden ook wel massa'sveel bengaals vuur mee dat herinner ik mij nog. Ja ze waren met minder. Net als wij. Maar ja, als wij zelfs al een speler moesten laten overkomen van uit Turkije om een wedstrijd te spelen, dan weet je het wel hoe onverwacht die match kwam. Ja, dat bengaals vuur was magnifiek. Ik mocht toen de wedstrijd aftrappen en ik was serieus onder de indruk! Achteraf was het gewoon even discussie met de arm der wet. Wij mochten niet op het plein bij onze spelers maar de supporters van Luik wel. Dat is, tot nu toe, het meest teleurstellende moment in mijn hele supportersleven... _________________
|
| 18 Apr 2007, 16:51 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Casual1919 schreef: Club Luik, een enorme club geweest ooit zit zowat in hetzelfde straatje als Aalst. Enkele jaren al verdwenen van de top, maar volop aan het werken om ooit terug te keren. Dit is het stadion dat ze gaan zetten. En zeggen dat Rocourt (hun vroeger stadion) er nog steeds is. Jammer dat zo'n monumenten verloren gaan. En dan denk ik ook aan dat van Antwerp (misschien binnenkort 1stadion voor RAFC en GBA), Union (totaal aan het vervallen), ... http://www.rfcliege.be/fran/stade.htm nieuw stadion straalt dan weer niks uit ! |
| 18 Apr 2007, 18:24 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Casual1919 schreef: Club Luik, een enorme club geweest ooit zit zowat in hetzelfde straatje als Aalst. Enkele jaren al verdwenen van de top, maar volop aan het werken om ooit terug te keren. Dit is het stadion dat ze gaan zetten. En zeggen dat Rocourt (hun vroeger stadion) er nog steeds is. Jammer dat zo'n monumenten verloren gaan. En dan denk ik ook aan dat van Antwerp (misschien binnenkort 1stadion voor RAFC en GBA), Union (totaal aan het vervallen), ... http://www.rfcliege.be/fran/stade.htm nieuw stadion straalt dan weer niks uit ! |
| 18 Apr 2007, 18:24 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 20 Apr 2006, 17:28 Berichten: 2983 Leeftijd: 45 Locatie: Buggenhout |
vind het ook maar niets,liever wa lagere tribunes en volledig rond dan achter ene kant geen tribune
|
| 18 Apr 2007, 21:29 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
acrid schreef: vind het ook maar niets,liever wa lagere tribunes en volledig rond dan achter ene kant geen tribune wa isda van ons dan? en zeg nu ni da PC-stadion nix uitsraalt e!
(klapter u nu maar es uit! _________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 18 Apr 2007, 23:02 |
|
|
Iendracht.be - beheer
hansken schreef: acrid schreef: vind het ook maar niets,liever wa lagere tribunes en volledig rond dan achter ene kant geen tribune wa isda van ons dan? en zeg nu ni da PC-stadion nix uitsraalt e! (klapter u nu maar es uit! toch een groot verschil met wat ge hier zit zeker
Bij mijn weten gaan de tribunes bij ons over gans de lengte van het veld, hebde achter de goal nog een tribune en een reclamemuur waardoor er toch meer een "gesloten indruk" wordt gecreëerd. Daar gaat ge gewoon een net achter de goal hebben |
| 19 Apr 2007, 10:24 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Ik vind het ook maar niks, behalve als ge achter uw goal direct een immense rots hebt, zoals op Euro 2004 in Braga
. Ik vond het wel iets hebben, naast het veld twee enorme tribunes en achter de doelen gewoon een grote rots. |
| 19 Apr 2007, 10:29 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12 Berichten: 1787 Leeftijd: 49 Locatie: Moilbeek |
Onmogelijk om in zo'n stadion sfeer te maken.
Bij ons blijft de klank tenmiste weergalmen in onze velodroom. |
| 19 Apr 2007, 10:38 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
|
Casual1919 schreef: binnenkort 1stadion voor RAFC en GBA), Union (totaal aan het vervallen), ... Dat stadion van Union, dat vind ik werkelijk doodzonde om dat te zien vervallen. Als je die oude foto's ziet van een volgepakt stadion en die dan vergelijkt met de begroeide trappen, de vervallen ingangspoorten verspreid over heel het park... echt jammer. |
| 19 Apr 2007, 10:53 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 20 Apr 2006, 17:28 Berichten: 2983 Leeftijd: 45 Locatie: Buggenhout |
hansken schreef: acrid schreef: vind het ook maar niets,liever wa lagere tribunes en volledig rond dan achter ene kant geen tribune wa isda van ons dan? en zeg nu ni da PC-stadion nix uitsraalt e! (klapter u nu maar es uit! wij zetten geen nieuw en als ge dan toch een nieuw zet zijdt ge volgens mij beter met een volledig rond,desnoods met lagere tribunes voor de sfeer,gezelligheid... |
| 19 Apr 2007, 21:23 |
|
|
Freak Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13 Berichten: 5023 Leeftijd: 42 Locatie: Lede |
tzullen wel nog schone tribunes zijn maar als geheel trekt het op ni veel. sfeer zal lastig worden oft zou goe moete weergalmen met het dak. maar gezellig ist zeker niet.
btw zondag ist zo ver voor Harelbeke hunne nieuwe spits Belofte maakt schuld: zondag mag de 36-jarige cafébaas Michaël Callewier opdraven met derdeklasser Harelbeke. Het gevolg van een weddenschap met het bestuur van de club. Omdat Callewier meer dan 100 abonne- menten verkocht, mag hij een helft meespelen. "VRT, VTM, WTV, allemaal komen ze filmen. Zelfs de Nederlandse radio belde me al", zegt hij in HNB. "Stoppen met roken lukte nog niet, maar ik ben wel al gaan lopen. Mijn conditie wordt het grootste nadeel. Toch wil ik me niet belachelijk ma- ken. Als voetballer ben ik een ambe- tanterik. Een soort Czerniatynski. Drie keer vallen en toch nog scoren." _________________ 22/04/2007 - 17/04/2011 |
| 20 Apr 2007, 12:40 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 15 Mei 2005, 23:13 Berichten: 3422 Leeftijd: 38 Locatie: Haaltert WLM: [email protected] |
Ik wil ook nekeer meedoen!
Ma kzal er wa meer dan 100 moeten verkopen zeker van ons bestuur?
Vicky _________________ Runner-up Miss Forum 2008 Jan, de overwinning is je van harte gegund!
|
| 20 Apr 2007, 12:42 |
|
|
Vicky schreef: Ik wil ook nekeer meedoen! Ma kzal er wa meer dan 100 moeten verkopen zeker van ons bestuur? Vicky Gij zou al content zijn als ge gewoon meemoogt in de kleedkamers zeker .
![]() |
| 20 Apr 2007, 12:44 |
|
| Pagina 77 van 103 |
[ 1535 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 75 76 77 78 79 … 103 Volgende |