Eerste klasse - Pagina 33 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7487 berichten ]  Ga naar pagina 1 31 32 33 34 35 500
 Eerste klasse 
Auteur Bericht
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 47
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Ik ben trouwens eens benieuwd hoe ze in Anderlecht zouden reageren als ze zouden mogen gaan supporteren voor RSC Brussels en in het rood-wit zouden spelen ;-) .

20 Apr 2007, 14:49
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010

Leeftijd: 40
Bartos schreef:
Ik ben trouwens eens benieuwd hoe ze in Anderlecht zouden reageren als ze zouden mogen gaan supporteren voor RSC Brussels en in het rood-wit zouden spelen ;-) .

Daarmee dat ik ook wil zeggen dat ploegen zoals Anderlecht of Club Brugge nooit echt zullen fusioneren maar alleen zouden 'opslokken'.

Ik zou er niet tevreden mee zijn moest het RSC Brussels in rood-wit worden. De reacties van Anderlecht-supporters waren al erg genoeg toen ze er Royal Sporting Club Anderlecht Brussels van wouden maken over een paar jaar.

20 Apr 2007, 14:51
Iendracht.be - beheer

Sven KSK Opwijk schreef:
Dan heb ik inderdaad andere opvattingen van fusies. Voor mij is een fusie geslaagd als ploegen kunnen overleven in de reeks en daar deftige tot goede resultaten neerzetten. Een fusie aangaan doe je niet voor uw plezier maar om resultaten neer te zetten. En ik denk dat je dan van een succes kunt spreken. Maar ik versta wel dat gij dat ander bekijkt. Ik zou het ook niet graag hebben moest mijn favoriete club fusioneren hoor (en aangezien er hier bij Aalst vroeger sprake van was).

Das niet waar hé, Sven, dat enkel goede resultaten neerzetten, want dikwijls waren die resultaten er ook al voor de fusie. Zijt ge dan vooruit gegaan? Germinal Ekeren behaalde betere resultaten dan Germinal Beerschot, dan ben je zelfs op gebied van resultaten niet vooruit gegaan. Om het zelfs bij onze buren te houden, FC Denderleeuw speelde in het verleden ook meermaals de eindronde in tweede klasse. En Winterslag en Waterschei speelden vroeger ook nog voor den titel.

20 Apr 2007, 14:51

Bartos schreef:
Sven KSK Opwijk schreef:
Dan heb ik inderdaad andere opvattingen van fusies. Voor mij is een fusie geslaagd als ploegen kunnen overleven in de reeks en daar deftige tot goede resultaten neerzetten. Een fusie aangaan doe je niet voor uw plezier maar om resultaten neer te zetten. En ik denk dat je dan van een succes kunt spreken. Maar ik versta wel dat gij dat ander bekijkt. Ik zou het ook niet graag hebben moest mijn favoriete club fusioneren hoor (en aangezien er hier bij Aalst vroeger sprake van was).

Das niet waar hé, Sven, dat enkel goede resultaten neerzetten, want dikwijls waren die resultaten er ook al voor de fusie. Zijt ge dan vooruit gegaan? Germinal Ekeren behaalde betere resultaten dan Germinal Beerschot, dan ben je zelfs op gebied van resultaten niet vooruit gegaan. Om het zelfs bij onze buren te houden, FC Denderleeuw speelde in het verleden ook meermaals de eindronde in tweede klasse. En Winterslag en Waterschei speelden vroeger ook nog voor den titel.

Maar buiten Germinal Ekeren waren de resultaten op het moment van de fusie toch ook niet goed? En Germinal Beerschot wint ondertussen toch ook de beker? En Genk speelt al twee maal kampioen en neemt al twee maal de beker. Dender zal hoogstwaarschijnlijk ook in eerste klasse uitkomen.

Allé, ieder heeft zijn mening erover :-)

20 Apr 2007, 15:01
Iendracht.be - beheer

Sven KSK Opwijk schreef:
En Germinal Beerschot wint ondertussen toch ook de beker?

Germinal Ekeren won ook den beker :coolen: .

Met de nodige hulp van Fernand Meese weliswaar :boos: .

20 Apr 2007, 15:04
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 37
Sven KSK Opwijk schreef:
Bartos schreef:

Daarmee dat ik ook wil zeggen dat ploegen zoals Anderlecht of Club Brugge nooit echt zullen fusioneren maar alleen zouden 'opslokken'.

Ik zou er niet tevreden mee zijn moest het RSC Brussels in rood-wit worden. De reacties van Anderlecht-supporters waren al erg genoeg toen ze er Royal Sporting Club Anderlecht Brussels van wouden maken over een paar jaar.

denkt ge dat bv Anderlecht en Brussels (wat een debiel idee btw) samen meer volk gaan trekken dan RSCA apart ??

Bij die fusies is altijd tzelfde, als het goed gaat zal er volk zitten (bv. Antwerp en GBA) , maar als het dan slechter zou zijn zit er geen kat meer aangezien het alleen successupporters zijn die er zijn bijgekomen. De echte die hards van Antwerp en GBA zullen nooit volgen. Net zoals ik nooit naar een ploeg zal gaan zien die niet "Eendracht Aalst" noemt en niet in Aalst speelt

20 Apr 2007, 15:04
nieuw in de eerste ploeg

WLM: [email protected]
beveren - roeselare grappige commentaar as eloi scoorde :grijns:
daar komen ze met zen 50 (supporters) :haha: :haha: daarvoor moeje in eerste klasse zitte :roll:

21 Apr 2007, 23:20
Nationale Ploeg

Leeftijd: 42
zuzuby schreef:
beveren - roeselare grappige commentaar as eloi scoorde :grijns:
daar komen ze met zen 50 (supporters) :haha: :haha: daarvoor moeje in eerste klasse zitte :roll:

om nog maar te zwijgen van de speaker in lokeren
*zucht* NOG 3 minuten extra tijd

21 Apr 2007, 23:44

Jeroen Simaeys van STVV verhuist volgend seizoen naar Club Brugge. De 21-jarige middenvelder tekende een contract voor vier seizoenen

25 Apr 2007, 12:46

X-men schreef:
Jeroen Simaeys van STVV verhuist volgend seizoen naar Club Brugge. De 21-jarige middenvelder tekende een contract voor vier seizoenen

Ik begin meer en meer te denken dat Brugge zelfs geen topclub meer wil zijn...

25 Apr 2007, 13:03
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 49
Sven KSK Opwijk schreef:
X-men schreef:

Ik ken hem ni zo goed, maar werd toch omschreven als de nieuwe Simons. Ook Standard en Genk zaten er achter.

25 Apr 2007, 13:09
Iendracht.be - beheer

Smetje schreef:
Sven KSK Opwijk schreef:
X-men schreef:

Ik ken hem ni zo goed, maar werd toch omschreven als de nieuwe Simons. Ook Standard en Genk zaten er achter.

Ge weet nooit hé, maar men kan zich toch afvragen of het met aanwinsten als Simaeys is dat Club Brugge weer naar de top wil hé.

25 Apr 2007, 13:13

Ik denk toch dat ze spelers van een andere kaliber zullen moeten aantrekken om weer een topclub te worden.

25 Apr 2007, 13:13

Bartos schreef:
Smetje schreef:
Sven KSK Opwijk schreef:
X-men schreef:

Ge weet nooit hé, maar men kan zich toch afvragen of het met aanwinsten als Simaeys is dat Club Brugge weer naar de top wil hé.

Het is niet alleen Simaeys, maar als ge die andere namen bekijkt... Het zijn allemaal spelers van die orde. Colpaert, groot talent, maar om nu daarmee terug aansluiting te vinden met de top.

Het probleem is, hun sleutelspelers (Clement, Vermant en Englebert) zijn oud en versleten, de aanvulling (Leko, Ishiaku, Salou, Gvozdenovic) niet goed genoeg, de jeugd ofwel zo rot als iets (Blondel, Vandelanoitte) ofwel geven ze ze geen kans (Lutun, Capon, Dreesen, Chavez). Als je dan nog met een dikkenke als keeper zit en iemand die zijn beste jaar al heeft gehad op zijn 26 zit centraal (Maertens) dan schort er iets. Alleen Van Heerden en (in mindere mate door enkel wat flitsen) Balaban brengen een absolute meerwaarde net zoals ik Priske en Klukowski nog wel zie doorgroeien en Daerden (als hij zijn draai vindt) ook wel de nieuwe Verheyen zie worden.

Het probleem is dat ze niet gewoon zijn om met crisissen om te gaan en dat ze de meest beloftevolle spelers hebben laten gaan (Cornelis en Geraerts) en hun inkomsten van Ceh, Simons en Rozehnal niet optimaal hebben gebruikt.

Brugge komt wel terug, maar ik denk dat het nog een tijd zal duren. Spijtig want ik heb liever een titelstrijd Anderlecht-Brugge dan Anderlecht-Genk.

25 Apr 2007, 13:25
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 49
Bartos schreef:
Smetje schreef:
Sven KSK Opwijk schreef:
X-men schreef:

In hun goeie periode hadden Brugge ook veel jonge Belgen van zogezegd kleinere ploegen: Simons (Lommel), Englebert (STVV), Van Der Heyden (Aalst), ....

Maar t is natuurlijk altijd afwachten.

25 Apr 2007, 14:29
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7487 berichten ]  Ga naar pagina 1 31 32 33 34 35 500