Artikels - Pagina 31 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7452 berichten ]  Ga naar pagina 1 29 30 31 32 33 497
 Artikels 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg

Bartos schreef:
Maar liefst 4 pagina's Eendracht Aalst vandaag in Sport/Voetbalmagazine zeg.

En zijn ze een beetje positief over ons ? Kunt ge het artikel niet online zetten ? :fluit:

25 Apr 2007, 8:29
Freak

Leeftijd: 45
Bartos schreef:

goi eit oandielen zekers bij voetbalmagazine, azo reklam moaken gelek den ajoin precies...

25 Apr 2007, 8:31
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 47
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Gijzegem Vaneigest schreef:
Bartos schreef:

En zijn ze een beetje positief over ons ? Kunt ge het artikel niet online zetten ? :fluit:

Ja, ziet er toch heel goed uit, den titel is "Reus verlaat dwergendorp" :grijns: .

Ik heb hier wel gene scanner op het werk, maar ik zal het proberen thuis in te scannen. Allé, dan moet ik het wel nog online krijgen, da zal nog een ander werk zijn. Eigenlijk zou het dus gemakkelijk zijn als iemand anders het online kan zetten :grijns: .

25 Apr 2007, 8:31
Iendracht.be - beheer

El Corredor schreef:
Bartos schreef:

goi eit oandielen zekers bij voetbalmagazine, azo reklam moaken gelek den ajoin precies...

Nenejje, ik moak reclam voor den Eendracht hé :p .

25 Apr 2007, 8:32
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010

Leeftijd: 40
Ik zal het rap inscannen straks

25 Apr 2007, 10:23
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 49
Bartos schreef:
Gijzegem Vaneigest schreef:
Bartos schreef:

Ja, ziet er toch heel goed uit, den titel is "Reus verlaat dwergendorp" :grijns: .

Ik heb hier wel gene scanner op het werk, maar ik zal het proberen thuis in te scannen. Allé, dan moet ik het wel nog online krijgen, da zal nog een ander werk zijn. Eigenlijk zou het dus gemakkelijk zijn als iemand anders het online kan zetten :grijns: .

K ben hier rap nen Voetbalmagazine gaan kopen en nu weet ik waarom den Bartos er zo ne reclam voor maakt. Zijne naam staat erin en een uitspraak van hem wordt in het groot gequote. K ben het trouwens 1000% eens met zijn uitspraak.

25 Apr 2007, 11:30

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

25 Apr 2007, 11:36
Freak

Leeftijd: 42
Bartos :Worship: .

sjiek artikel, eindelijk nog eens iets positief & duidelijke/zeer terechte quotes :grijns: Ge kunt de anti-fusiegevoelens nooit genoeg benadrukken

zo uitgebreid in de belangstelling komen, kan ook enkel voordelen geven (oa sponsors lezen dit ook). Het bestuur is zeer bekwaam en dat blijkt ook uit dit artikel (voor de mensen buitenaf die het nog niet wisten ;))

Den Iendracht leeft, das duidelijk :cheer:

merci sven, dan moek nu ni naar de gazettenwinkel krossen ;)

Laatst gewijzigd door Verbechio op 25 Apr 2007, 12:50, 2 keer totaal gewijzigd.

25 Apr 2007, 12:10
Ancien

Leeftijd: 65
Ik zal ik wel speciaal VoetbalMagazine gaan kopen en tegen dat ik thuis kom staat het artikel op het forum... Goe bezig...

Wat het artikel zelf betreft:
Heel veel rond de (negatieve en positieve) extrasportieve turbulenties van de voorbije jaren, maar helaas niks over het sportieve zelf.
De foto's hadden ook wat beter gemogen. Leuk voor die jonge spelertjes, maar de sfeer druipt er toch niet af, hé, en al zeker niet van die tweede foto. Je beseft wel als je het zo leest hoe we een paar keren al geflirt hebben met het einde van "den iendracht". En ook dat het er nu toch wat beter uitziet (al blijft een bestuur van 3 man in mijn gevoel nog altijd krap, maar "elk nadeel heb zijn voordeel", ge hebt minder kans om ruzie te maken, ook, natuurlijk)

En wat me ineens ook opvalt: volgend jaar is het het zesde seizoen van VC Eendracht Aalst 2002 en we hebben nog maar één keer 2 jaar naéén in dezelfde afdeling gespeeld! Dat begint ook op een record te lijken, me dunkt.

25 Apr 2007, 12:10
Nationale Ploeg

Merci Sven.

Prachtig artikel waar ik mij volledig in kan vinden. Er wordt weer gepraat over ons clubke en nu eens enkel goed nieuws!

Hier en daar kan iedereen uiteraard zijn bedenkingen maken. Bijvoorbeeld: "Bij de doorstroming [van de jeugd] waren er problemen. Die moest op een eerlijke manier gebeuren, zonder vriendjespolitiek." Hierbij moest ik spontaan denken aan Rombaut en Ceulemans, wat een miskunkels waren me dat zeg. Als je dan bekijkt hoe De Lange en Podevijn zich dit seizoen hebben kunnen doorzetten ...

25 Apr 2007, 12:11

salvador schreef:
Ik zal ik wel speciaal VoetbalMagazine gaan kopen en tegen dat ik thuis kom staat het artikel op het forum... Goe bezig...

Wat het artikel zelf betreft:
Heel veel rond de (negatieve en positieve) extrasportieve turbulenties van de voorbije jaren, maar helaas niks over het sportieve zelf.
De foto's hadden ook wat beter gemogen. Leuk voor die jonge spelertjes, maar de sfeer druipt er toch niet af, hé, en al zeker niet van die tweede foto. Je beseft wel als je het zo leest hoe we een paar keren al geflirt hebben met het einde van "den iendracht". En ook dat het er nu toch wat beter uitziet (al blijft een bestuur van 3 man in mijn gevoel nog altijd krap, maar "elk nadeel heb zijn voordeel", ge hebt minder kans om ruzie te maken, ook, natuurlijk)

En wat me ineens ook opvalt: volgend jaar is het het zesde seizoen van VC Eendracht Aalst 2002 en we hebben nog maar één keer 2 jaar naéén in dezelfde afdeling gespeeld! Dat begint ook op een record te lijken, me dunkt.

Ik zei toch dat ik ging scannen :D

25 Apr 2007, 12:12
Vaste Waarde

@ Bart
ge kunt het ni beter zegge!

iendracht oillsjt back to glory!

Laatst gewijzigd door borre31 op 25 Apr 2007, 15:27, 1 keer totaal gewijzigd.

25 Apr 2007, 12:36
Miniem

:ea: iendracht oilsjt back to glory :ea:

25 Apr 2007, 13:54
Iendracht.be - beheer

Ik heb het artikel nu ook volledig gelezen. Geert en Bart slaan de nagel op de kop. Goed gezegd :goe:

25 Apr 2007, 14:26
Iendracht.be - beheer

Smetje schreef:
Ik heb het artikel nu ook volledig gelezen. Geert en Bart slaan de nagel op de kop. Goed gezegd :goe:

Toen ik trouwens zei dat ik liever autonoom in vierde speel dan met een fusieclub in eerste heb ik nochtans een voorbeeld gegeven ook, maar dat hebben ze eruit gelaten :fluit: .

25 Apr 2007, 15:02
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7452 berichten ]  Ga naar pagina 1 29 30 31 32 33 497