|
|
| Pagina 79 van 103 |
[ 1535 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 77 78 79 80 81 … 103 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
forumlegende
Is veruit de beste ploeg maar begon met -6 hé!
|
| 23 Apr 2007, 16:18 |
|
|
Nationale Ploeg
Jean schreef: Is veruit de beste ploeg maar begon met -6 hé! Ze hebben ook wel serieuze geldproblemen. Ze moeten daar nen benefiet organiseren en diene moet serieus opbrengen, het exacte cijfer weet ik niet meer. Ik denk dat ze bij niet-promotie wel wa dikke spelers zullen moeten laten gaan. _________________ ![]() Stoget a ni oon, ten stoget a af ! |
| 23 Apr 2007, 16:56 |
|
|
Freak Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13 Berichten: 5023 Leeftijd: 42 Locatie: Lede |
Verbechio schreef: Belofte maakt schuld: zondag mag de 36-jarige cafébaas Michaël Callewier opdraven met derdeklasser Harelbeke. Het gevolg van een weddenschap met het bestuur van de club. Omdat Callewier meer dan 100 abonne- menten verkocht, mag hij een helft meespelen. "VRT, VTM, WTV, allemaal komen ze filmen. Zelfs de Nederlandse radio belde me al", zegt hij in HNB. "Stoppen met roken lukte nog niet, maar ik ben wel al gaan lopen. Mijn conditie wordt het grootste nadeel. Toch wil ik me niet belachelijk ma- ken. Als voetballer ben ik een ambe- tanterik. Een soort Czerniatynski. Drie keer vallen en toch nog scoren." Hij heeft uiteindelijk 35' meegespeeld. Toen stond het nog 0-1. Ze hadden hem beter laten staan want Geel liep nog uit tot 0-6 ![]() _________________ 22/04/2007 - 17/04/2011 |
| 23 Apr 2007, 17:28 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Een historisch moment in het Waasland woensdagavond. Dirk Poppe en Guido Van Lijsebetten, respectievelijk voorzitters van RS Waasland en FCN Sint-Niklaas zaten voor het eerst rond de tafel. Gespreksonderwerp was een mogelijke fusie tot één grote Wase club.
“Laten we stoppen om elkaar stokken in de wielen te blijven steken”, opent Dirk Poppe. “Laten we kijken hoe we in de toekomst samen kunnen werken. Naargelang het gesprek zich ontwikkelde viel ook het woord fusie, en eens dat woord gevallen is zijn we er dieper op ingegaan. We hebben goed gepraat. Maar zoiets kan niet plaatsvinden zonder de nodige financiële steun van de stad. Op het gebied van accomodiatie is er nog een hele weg af te leggen, alleen al om hier in tweede nationale te blijven, en dan hebben we het niet eens over de ambities om naar eerste klasse door te stoten.” Burgemeester Freddy Willockx is alvast in de wolken met de mogelijke fusie tussen beide clubs. “Laten we niet te hard van stapel lopen, een eerste etappe is het uitbouwen van een solide en sterke jeugdwerking. En ik hoop uit de grond van mijn hart dat ik die tweede etappe ook kan meemaken. Wat dat financiële betreft, ik zou als supporter en burger nooit aanvaarden dat gelden rechtsreeks naar de clubkas vloeien, investeren in accommodatie en veiligheid kan dan wel. In zomaar elk avontuur stappen daar doen we niet aan mee.” Maandag staat een onderhoud op het programma tussen beide voorzitters en de burgemeester. _________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 24 Apr 2007, 16:40 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 20 Apr 2006, 17:28 Berichten: 2983 Leeftijd: 45 Locatie: Buggenhout |
da is toch al terug afgeblazen?
|
| 24 Apr 2007, 16:42 |
|
|
acrid schreef: da is toch al terug afgeblazen? kweni, kheb da iejust pas gevonne en khad het hier nog ni gelezen daarmee ![]() _________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 24 Apr 2007, 16:43 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 20 Apr 2006, 17:28 Berichten: 2983 Leeftijd: 45 Locatie: Buggenhout |
als Geel alsnog overgaat denk ik dat we met de volgende ploegen moeten rekening houden:
Oudenaarde:D'hondt en Leleu gekocht,veel ambitie Cappellen:elk jaar ambitie Turnhout:idem Cappellen FCN Sint Niklaas: het zal er toch 1 keer uitkomen Wetteren:eens klootzakken,altijd klootzakken Ronse:stadion onlangs vernieuwt Hamme,Waasland of United:indien 1 van deze zakt uit 2de |
| 24 Apr 2007, 16:47 |
|
|
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Ronse zal toch wel ZWAAR moeten inkopen want dat is recht naar 4de terug met die kern.
|
| 24 Apr 2007, 17:01 |
|
|
Nationale Ploeg
acrid schreef: als Geel alsnog overgaat denk ik dat we met de volgende ploegen moeten rekening houden: Oudenaarde:D'hondt en Leleu gekocht,veel ambitie Cappellen:elk jaar ambitie Turnhout:idem Cappellen FCN Sint Niklaas: het zal er toch 1 keer uitkomen Wetteren:eens klootzakken,altijd klootzakken Ronse:stadion onlangs vernieuwt Hamme,Waasland of United:indien 1 van deze zakt uit 2de Ik weet niet of Geel veel kans heeft om over te gaan. Met nog 2 speeldagen voor de boeg moeten ze nog 2 punten goedmaken op zowel Doornik als Diegem. Niet evident zou ik zeggen. Geel moet daarbij op de laatste speeldag nog uit spelen bij aartsrivaal Turnhout, dat momenteel aan de leiding staat in de 3de periode, zodat Geel zelfs de eindronde nog kan mislopen. (1ste periode: Doornik, 2de periode Cappellen). Er spelen slechts 3 ploegen de eindronde en dat zouden best Diegem, Cappellen en Turnhout kunnen zijn. Bij Turnhout stopt Versavel na dit seizoen en dat zal toch een aderlating zijn naar volgend seizoen toe. Oudenaarde koopt inderdaad namen maar we zullen moeten afwachten of er ook een ploeg op het veld zal staan. Cappellen was dit seizoen toch ook minder goed als vorig seizoen, ook al wonnen ze een periode. FCN Sint-Niklaas heeft alle jaren op papier een sterke ploeg, maar dat zet zich niet om in resultaten. Wat Racing Mechelen betreft, voorspel ik een heel moeilijk seizoen. Alvast heel veel vertrekkers!!! _________________ Is jouw euro-biljet (shortcode + serienummer) al ingevoerd op www.eurobilltracker.com ? Als een andere eurobilltracker jouw biljet al eerder ingevoerd heeft, ontdek je de afstand dat jouw biljet afgelegd heeft. |
| 25 Apr 2007, 0:27 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 17 Aug 2006, 1:07 Berichten: 1929 Leeftijd: 48 Locatie: op den boer |
acrid schreef: als Geel alsnog overgaat denk ik dat we met de volgende ploegen moeten rekening houden: Oudenaarde:D'hondt en Leleu gekocht,veel ambitie Cappellen:elk jaar ambitie Turnhout:idem Cappellen FCN Sint Niklaas: het zal er toch 1 keer uitkomen Wetteren:eens klootzakken,altijd klootzakken Ronse:stadion onlangs vernieuwt Hamme,Waasland of United:indien 1 van deze zakt uit 2de ge moet het optimistischer bezien, die ploegen zullen met ONS moeten rekening houden!!! |
| 25 Apr 2007, 0:27 |
|
|
Scholier
|
69 schreef: acrid schreef: als Geel alsnog overgaat denk ik dat we met de volgende ploegen moeten rekening houden: Oudenaarde:D'hondt en Leleu gekocht,veel ambitie Cappellen:elk jaar ambitie Turnhout:idem Cappellen FCN Sint Niklaas: het zal er toch 1 keer uitkomen Wetteren:eens klootzakken,altijd klootzakken Ronse:stadion onlangs vernieuwt Hamme,Waasland of United:indien 1 van deze zakt uit 2de ge moet het optimistischer bezien, die ploegen zullen met ONS moeten rekening houden!!! het is trouwens nog te vroeg aangzien de transferperiode nog moet beginnen, pas nadat deze afgelopen is kan er beginnen gepraat worden. ik denk dat Aalst gewoon naar zichzelf moet kijken en de grootste vijand idd zichzelf is. _________________
|
| 25 Apr 2007, 15:58 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 01 Aug 2006, 12:40 Berichten: 2290 Leeftijd: 46 Locatie: HERNE |
acrid schreef: als Geel alsnog overgaat denk ik dat we met de volgende ploegen moeten rekening houden: Oudenaarde:D'hondt en Leleu gekocht,veel ambitie Cappellen:elk jaar ambitie Turnhout:idem Cappellen FCN Sint Niklaas: het zal er toch 1 keer uitkomen Wetteren:eens klootzakken,altijd klootzakken Ronse:stadion onlangs vernieuwt Hamme,Waasland of United:indien 1 van deze zakt uit 2de _________________ Justice for the 96! YNWA! I E N D R A C H T 4 E V E R !!! |
| 26 Apr 2007, 1:48 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Lid geworden op: 17 Mei 2005, 11:06 Berichten: 563 Leeftijd: 47 Locatie: Aalst |
Moet den titel van dezen topic niet veranderen naar REEKSGENOTEN
![]() |
| 26 Apr 2007, 10:58 |
|
|
Rendac-supporter
hansken schreef: Een historisch moment in het Waasland woensdagavond. Dirk Poppe en Guido Van Lijsebetten, respectievelijk voorzitters van RS Waasland en FCN Sint-Niklaas zaten voor het eerst rond de tafel. Gespreksonderwerp was een mogelijke fusie tot één grote Wase club. “Laten we stoppen om elkaar stokken in de wielen te blijven steken”, opent Dirk Poppe. “Laten we kijken hoe we in de toekomst samen kunnen werken. Naargelang het gesprek zich ontwikkelde viel ook het woord fusie, en eens dat woord gevallen is zijn we er dieper op ingegaan. We hebben goed gepraat. Maar zoiets kan niet plaatsvinden zonder de nodige financiële steun van de stad. Op het gebied van accomodiatie is er nog een hele weg af te leggen, alleen al om hier in tweede nationale te blijven, en dan hebben we het niet eens over de ambities om naar eerste klasse door te stoten.” Burgemeester Freddy Willockx is alvast in de wolken met de mogelijke fusie tussen beide clubs. “Laten we niet te hard van stapel lopen, een eerste etappe is het uitbouwen van een solide en sterke jeugdwerking. En ik hoop uit de grond van mijn hart dat ik die tweede etappe ook kan meemaken. Wat dat financiële betreft, ik zou als supporter en burger nooit aanvaarden dat gelden rechtsreeks naar de clubkas vloeien, investeren in accommodatie en veiligheid kan dan wel. In zomaar elk avontuur stappen daar doen we niet aan mee.” Maandag staat een onderhoud op het programma tussen beide voorzitters en de burgemeester. Naar hetgeen ik gehoord heb gaat dit niet doorgaan. al weet je natuurlijk nooit. |
| 26 Apr 2007, 17:03 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:24 Berichten: 1775 Locatie: Haaltert Website: http://www.darkultras.com WLM: [email protected] |
piwi from FCD schreef: hansken schreef: Een historisch moment in het Waasland woensdagavond. Dirk Poppe en Guido Van Lijsebetten, respectievelijk voorzitters van RS Waasland en FCN Sint-Niklaas zaten voor het eerst rond de tafel. Gespreksonderwerp was een mogelijke fusie tot één grote Wase club. “Laten we stoppen om elkaar stokken in de wielen te blijven steken”, opent Dirk Poppe. “Laten we kijken hoe we in de toekomst samen kunnen werken. Naargelang het gesprek zich ontwikkelde viel ook het woord fusie, en eens dat woord gevallen is zijn we er dieper op ingegaan. We hebben goed gepraat. Maar zoiets kan niet plaatsvinden zonder de nodige financiële steun van de stad. Op het gebied van accomodiatie is er nog een hele weg af te leggen, alleen al om hier in tweede nationale te blijven, en dan hebben we het niet eens over de ambities om naar eerste klasse door te stoten.” Burgemeester Freddy Willockx is alvast in de wolken met de mogelijke fusie tussen beide clubs. “Laten we niet te hard van stapel lopen, een eerste etappe is het uitbouwen van een solide en sterke jeugdwerking. En ik hoop uit de grond van mijn hart dat ik die tweede etappe ook kan meemaken. Wat dat financiële betreft, ik zou als supporter en burger nooit aanvaarden dat gelden rechtsreeks naar de clubkas vloeien, investeren in accommodatie en veiligheid kan dan wel. In zomaar elk avontuur stappen daar doen we niet aan mee.” Maandag staat een onderhoud op het programma tussen beide voorzitters en de burgemeester. Naar hetgeen ik gehoord heb gaat dit niet doorgaan. al weet je natuurlijk nooit. Jullie zijn het snelste op de hoogte e van die fusies, ze proberen altijd eerst eens bij fc dender, ma die fusioneren slechts met een club die minimum 100 supporters hebben
Dit is natuurlijk wel de moment waar jullie op gewacht hebben voor fc dender eh-waasland-sint niklaas te worden...de grootste club in Oost-Vlaanderen ![]() _________________
|
| 26 Apr 2007, 17:11 |
|
| Pagina 79 van 103 |
[ 1535 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 77 78 79 80 81 … 103 Volgende |