Transfers 2007-2008 - Pagina 19 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 2234 berichten ]  Ga naar pagina 1 17 18 19 20 21 149
 Transfers 2007-2008 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg

Leeftijd: 45
Weer een nieuwe naam blijkbaar.Niels De Schutter,18jarige polyvalente verdediger.Iemand die er iets over weet?Zal wel zijn om ons in de breedte te versterken zeker?

26 Apr 2007, 7:09
Nationale Ploeg

Leeftijd: 49
Wat me opvalt is dat jongens teruggehaald worden die eerder al bij den Iendracht gespeeld hebben: Goossens en De Schutter.

De Zutter zou dan weer naar Lebeke-Aalst gaan.

26 Apr 2007, 8:09
nieuw in de eerste ploeg

en met goossens en de schutter worden niet de minste weergehaald, jongens die al zullen weten wat 'den iendracht' betekent en die wij as 12e man stekezot zulle kunne maken zodat ze er hunne kop wille voorleggen, met ne podevijn hebben we gezien wat da geeft :grijns: allemaal nog jong, tevens ideaa want we moesten toch -21 spelers hebben, en als ge met de reserven van ne eerste klasser moogt meespelen kunde in derde gemakkelijk mee.. zeker in een ploeg met mannen als troch, ewen en arnold

26 Apr 2007, 8:29
Iendracht.be - beheer

Ik ken Goossens en De Schutter niet maar k heb vertrouwen in ons bestuur. Hopelijk zijn ze van het kaliber van Mertens en De Ridder die ook van de reserven van nen eersteklasser kwamen.

Alhoewel ik het aantrekken van de jonge talenten zeker toe juich, hoop ik toch dat er ook enkele spelers bijkomen die al wat ervaring hebben in derde of tweede klasse (zoals bv. Troch en Dugardeyn dit seizoen). Maar ik heb alle vertrouwen in ons bestuur dat dit wel zal komen.

26 Apr 2007, 8:52
Nationale Ploeg

't Is precies de bedoeling om elken dag ne naam te lossen ...

26 Apr 2007, 9:01
Vaste Waarde

Leeftijd: 39
WLM: [email protected]
Ik hoop dat we nu stilaan voor ervaring kiezen: als we toch mensen terughalen zou ne Frank Magerman of Harald Meyssen wel de ideale link brug zijn van jeugd naar routine, en waar zit Sylvio Breleur, misschien nog een optie?

26 Apr 2007, 9:07
Nationale Ploeg

Eih nee, Frank Magerman :no:

Die gaf inderdaad altijd de indruk heel hard te werken door zijn manier van bewegen, precies of die bergen aan het verzetten was, maar in feite vond ik die zeer inefficiënt.

26 Apr 2007, 9:22
forumlegende

Leeftijd: 44
Website: http://www.eendracht-aalst.be
frank magerman mag dan wel ne sympathieken zijn
ik vond zijne rol bij ons toch ook wel heeel erg matig

breleur.. zo'n mannen da zou inderdaad wel wat zijn... maar ik ben er gerust in dat het bestuur om goeie manier zijn spelers zal uitkiezen

26 Apr 2007, 9:42
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 37
wheel's armée schreef:
Ik hoop dat we nu stilaan voor ervaring kiezen: als we toch mensen terughalen zou ne Frank Magerman of Harald Meyssen wel de ideale link brug zijn van jeugd naar routine, en waar zit Sylvio Breleur, misschien nog een optie?

Magerman toch niet terughalen zeker als ge wat ambitite hebt .. zo schitterend vond ik die bij ons nu toch ook niet.

En Meyssen is naar 't schijnt ook serieus slecht bezig bij KVO

26 Apr 2007, 9:45
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 37
Jeroen schreef:
wheel's armée schreef:

Magerman toch niet terughalen zeker als ge wat ambitite hebt .. zo schitterend vond ik die bij ons nu toch ook niet.

En Meyssen is naar 't schijnt ook serieus slecht bezig bij KVO

Slim gezien van ons bestuur, zo'n gasten hebben één potentieel, zijn nodig om de -21 plekken op te vullen, en zullen niet beginnen morren als ze naast de ploeg vallen. Want ik denk niet dat in onze jeugd spelers zitten die op dit moment iets in de eerste ploeg te zoeken hebben

26 Apr 2007, 9:47
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 47
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Ik ken diene Niels Deschutter enkel van de Football Manager feitelijk, daar is da wel nog een talent :grijns: .
Maar het mag wel duidelijk wezen dat dit natuurlijk aanwinsten in de breedte zijn. Wees gerust, er zullen wel nog namen bijkomen die bekender in de oren klinken.

26 Apr 2007, 9:51
Iendracht.be - beheer

Bartos schreef:
Ik ken diene Niels Deschutter enkel van de Football Manager feitelijk, daar is da wel nog een talent :grijns: .

Meestal is dat toch wel een indicatie. Ik heb in Football Manager al veel jonge talenten gehad die later ook in het echte voetbal aan de oppervlakte kwamen.

26 Apr 2007, 10:03
Reserve

Leeftijd: 39
Smetje schreef:
Bartos schreef:

Meestal is dat toch wel een indicatie. Ik heb in Football Manager al veel jonge talenten gehad die later ook in het echte voetbal aan de oppervlakte kwamen.

idd der zijn irl ploegen die geen geld hebben voor scouting die hun baseren op fm hoor. en ik heb er zo ook al talenten gehad waar later nog overgesproken werd. zo heeft witsel bij mijn eendracht aalst nog de gouden schoen gewonnen :grijns:

26 Apr 2007, 11:51
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 40
Website: http://www.iendracht.be
Pieter schreef:
Smetje schreef:
Bartos schreef:

idd der zijn irl ploegen die geen geld hebben voor scouting die hun baseren op fm hoor. en ik heb er zo ook al talenten gehad waar later nog overgesproken werd. zo heeft witsel bij mijn eendracht aalst nog de gouden schoen gewonnen :grijns:
Bij de Garré zeker ? :fluit:

26 Apr 2007, 12:42
Nationale Ploeg

't Is hier zeker stilte voor de storm op 't forum ?

26 Apr 2007, 14:17
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 2234 berichten ]  Ga naar pagina 1 17 18 19 20 21 149