| Auteur |
Bericht |
|
roeckie
Nationale Ploeg
|
Sven KSK Opwijk schreef: Colpaert, groot talent, maar om nu daarmee terug aansluiting te vinden met de top.
Colpaert zou een verademing zijn voor brugge ze. Als ge weet dat vorig seizoen lyon daar nog achter zat. Heb hem vandejaar 1ne keer bezig gezien tegen anderlecht en frutos heeft gene bal geraakt...
|
| 25 Apr 2007, 14:51 |
|
 |
|
Meganck
Scholier
WLM: [email protected]
|
het blijft spannend in de strijd om te titel, volgend weekend moet RSCA naar Roeselare terwijl Genk dan normaal virtueel 1punt zal voorstaan.
Maar indien Anderlecht deze match wint zie ik het niet meer slecht aflopen want dan volgen nog twee thuismatchen,hopelijk moeten we nie gaan winnen in Bergen de laatste match want da is nog te lastigste match van de vier, ook Genk ,Gent en Brugge hebben ginder niet gewonnen !!
| 25 Apr 2007, 15:56 |
|
 |
|
Sven KSK Opwijk
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010
|
roeckie schreef: Sven KSK Opwijk schreef: Colpaert, groot talent, maar om nu daarmee terug aansluiting te vinden met de top.
Colpaert zou een verademing zijn voor brugge ze. Als ge weet dat vorig seizoen lyon daar nog achter zat. Heb hem vandejaar 1ne keer bezig gezien tegen anderlecht en frutos heeft gene bal geraakt...
Jaja, daar ben ik mee akkoord maar om hem direct te droppen in een ploeg in crisis... Dien mag van mij direct naar RSCA komen, maar dan als back-up want Maxke Von Schleebrugge is het, tot nu toe, toch ook nog ni ze.
| 25 Apr 2007, 18:08 |
|
 |
|
The Blackwans
Freak
|
Jacky Mathijssen heeft een contract voor drie seizoenen ondertekend als trainer van Club Brugge.
De 44-jarige Mathijssen, momenteel trainer van Sporting Charleroi, volgt na dit seizoen Cedomir Janevski op. De Macedoniër, die in januari hoofdcoach werd na het ontslag van Emilio Ferrera, heeft van de Brugse raad van bestuur een voorstel gekregen om de volgende drie seizoenen als assistent van Mathijssen aan de slag te gaan. Janevski houdt zijn antwoord voorlopig in beraad. Volgende week woensdag geven Brugge en Mathijssen in het Jan Breydelstadion tekst en uitleg bij het akkoord dat ze vandaag bereikten.
D'Hooghe
De recent opgestarte gesprekken met Mathijssen verliepen vlot en werden afgerond door general manager Filips Dhondt. De twee ondervoorzitters, Marcel Kyndt en Pol Jonckheere, hebben de overeenkomst namens Club Brugge bekrachtigd. Voorzitter Michel D'Hooghe bevond zich in het buitenland, maar heeft de voorbereidende onderhandelingen bijgewoond. Tijdens een zitting van de raad van bestuur werd woensdagavond het licht op groen gezet om het akkoord met Jacky Mathijssen te finaliseren.
Helemaal klaar
"Ik hoop dat ik de mensen hier volgend seizoen heel snel zal kunnen tonen dat ik helemaal klaar ben voor de taak van hoofdtrainer bij een topclub en dat een aantal karaktertrekken van mij uitstekend bij deze club passen", zegt Mathijssen in een reactie op de website van Club Brugge. "Zelf was ik in ieder geval uiterst gecharmeerd door de snelle en correcte wijze waarop de belangrijkste mensen van Club Brugge tijdens de voorbije dagen met mij hebben gesproken. Ik wil hen bedanken voor het vertrouwen, mét resultaten. Wat mijn ambitie is bij Club? Ik heb altijd de gezonde ambitie gehad om de eerstvolgende wedstrijd te winnen. Als dat regelmatig lukt, dan kom je een heel eind."
Bron : HLN
_________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies
|
| 26 Apr 2007, 20:59 |
|
 |
|
acrid
forumlegende
|
was te verwachten
|
| 26 Apr 2007, 22:22 |
|
 |
|
Sven KSK Opwijk
|
Als er 1 Belgische trainer is die het tij kan keren, is het Matthijssen wel. Spijtig, ik had hem eigenlijk nog graag bij RSCA gezien. Hij straalt echt pure arrogantie uit.
| 27 Apr 2007, 0:01 |
|
 |
|
Sven KSK Opwijk
|
Bomber schreef: Sven KSK Opwijk schreef: Als er 1 Belgische trainer is die het tij kan keren, is het Matthijssen wel. Spijtig, ik had hem eigenlijk nog graag bij RSCA gezien. Hij straalt echt pure arrogantie uit. waardoor hij daar wel goe zou passen natuurlijk 
Tuurlijk, daarom dat ik het erbij zet 
| 27 Apr 2007, 0:09 |
|
 |
|
malder
nieuw in de eerste ploeg
|
De transfer van Simaeys wordt nu al heel wat duidelijker. Wie weet zien we binnenkort een zekere Sterchele naar blauw-zwart stappen. 
|
| 27 Apr 2007, 10:59 |
|
 |
|
Sven KSK Opwijk
|
RSCA wint met 0-5 op Roeselare. Absolute uitblinker: Jonathan Legear.
| 30 Apr 2007, 1:55 |
|
 |
|
Meganck
Scholier
|
Sven KSK Opwijk schreef: RSCA wint met 0-5 op Roeselare. Absolute uitblinker: Jonathan Legear.
En hoe
zwaar onder druk na de winst van Genk,dan zou je denken dat er zware last met zich meebrengt, maar niks is minder waar : RSCA schitterend gespeeld en gewoon Roeselare ingepakt. KLASSE !!
| 30 Apr 2007, 8:54 |
|
 |
|
Boris
Ancien
|
Tja, Roeselare is toch één van die ploegen die jullie groei afremt? Waarom er dan op voorhand zo'n schrik van hebben? 
_________________ es da ier e fistjen...
|
| 30 Apr 2007, 10:34 |
|
 |
|
Sven KSK Opwijk
|
boris clitoris schreef: Tja, Roeselare is toch één van die ploegen die jullie groei afremt? Waarom er dan op voorhand zo'n schrik van hebben? 
Je zou kunnen zeggen: Brugge is er wel twee keer van verloren. Maar in hoeverre dat een referentie is dit seizoen... 
| 30 Apr 2007, 12:00 |
|
 |
|
Bartos
Iendracht.be - beheer
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
|
Sven KSK Opwijk schreef: boris clitoris schreef: Tja, Roeselare is toch één van die ploegen die jullie groei afremt? Waarom er dan op voorhand zo'n schrik van hebben?  Je zou kunnen zeggen: Brugge is er wel twee keer van verloren. Maar in hoeverre dat een referentie is dit seizoen... 
Hoe tragisch het in Brugge ook is, ik vind het wel hilarisch, die mannen kunnen echt gewoon tegen niemand meer winnen hé  .
|
| 30 Apr 2007, 16:28 |
|
 |
|
Gio
Nationale Ploeg
|
Bartos schreef: Sven KSK Opwijk schreef: boris clitoris schreef: Tja, Roeselare is toch één van die ploegen die jullie groei afremt? Waarom er dan op voorhand zo'n schrik van hebben?  Je zou kunnen zeggen: Brugge is er wel twee keer van verloren. Maar in hoeverre dat een referentie is dit seizoen...  Hoe tragisch het in Brugge ook is, ik vind het wel hilarisch, die mannen kunnen echt gewoon tegen niemand meer winnen hé  .
Is het gewoon een vaststelling of is er wa leedvermaak mee gemoeid?
In elk geval elke "grote" ploeg zou is zo een seizoen moeten hebben vind ik, dat zorgt er voor de voetjes op de grond te houden 
_________________ Justice for the 96! YNWA!
I E N D R A C H T 4 E V E R !!!
|
| 30 Apr 2007, 17:01 |
|
 |
|
Boris
Ancien
|
Ik denk (en hoop) wel dat de Club er volgend seizoen terug staat hoor... Matthijssen zal de vedetten wel met beide voetjes op de grond zetten. De juiste man op de juiste plaats...
_________________ es da ier e fistjen...
|
| 30 Apr 2007, 18:47 |
|
|