|
|
| Pagina 33 van 497 |
[ 7452 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 31 32 33 34 35 … 497 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 11 Jan 2006, 20:53 Berichten: 1157 |
GiofromJeiren schreef: Bartos schreef: placietjen schreef: dat artikel was al gereed hé, als we kampioen werden werd het gepubliceerd. Inderdaad, de interviews werden een dikke twee weken geleden afgenomen. Het artikel zou wel enkel gepubliceerd worden indien we kampioen werden. De zjiekers... tja, ge kunt moeilijk uitpakken met een titel als "reus verlaat dwergendorp" als ge toch blijft hangen hé........ fier dat we weer eens duidelijk opduiken in een "vakblad" |
| 26 Apr 2007, 20:13 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 20 Apr 2006, 17:28 Berichten: 2983 Leeftijd: 45 Locatie: Buggenhout |
chunga schreef: Bartos schreef: placietjen schreef: dat artikel was al gereed hé, als we kampioen werden werd het gepubliceerd. Inderdaad, de interviews werden een dikke twee weken geleden afgenomen. Het artikel zou wel enkel gepubliceerd worden indien we kampioen werden. ![]() |
| 26 Apr 2007, 22:16 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 29 Mei 2005, 23:12 Berichten: 1207 Leeftijd: 46 Locatie: Gent - Ternat -Aalst |
Zeg mannekes, zoveel kritiek op dat magazine. Af en toe moet ge eens content zijn dat ge in 't boekske komt hé, zeker als ge weet dat er nog 63 andere vierdeklassers zijn waar ze ook een artikel kunnen over publiceren, maar die toch niet aan bod komen. Ik vond het een goed artikel waarin de kwaliteiten van deze club duidelijk in de verf gezet worden en de grote letters: "Liever alleen in vierde, dan ...," brengen de belangrijkste boodschap goed over, vind ik. Ik knip het alvast uit en leg het bij mijn vele andere Eendracht-artikels die ik door de jaren heen heb verzameld.
En ook al hebben ze dat al twee weken in hun kast liggen, so what? Als ge afzakt tot in vierde moet ge niet meer gaan verwachten dat ze elke week van U schrijven, hé. Als ze elke dag, elke week ... de boekskes en de gazetten over U vol schrijven dan wil dat ofwel zeggen dat héél Vlaanderen vol zit met supporters van uw club en dàn hebt ge pas héél veel successupporters of dan wil dat zeggen dat er zich bij uw club het ene schandaal, de ene poppenkast ... achter de andere afspeelt, want dan is de pers er ook altijd bij. 'k Vraag mij dan ook af waarmee ge dan het beste zijt: dat ge heel af en toe een keer aan bod komt of dat ge er altijd in staat. Diegene die willen weten wat den Iëndracht is, moeten maar komen kijken, zeg ik. Voila, genoeg gefilosofeerd voor vanavond ... Dank U wel, Voetbalmagazine. |
| 26 Apr 2007, 23:52 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 23 Okt 2006, 10:38 Berichten: 1202 Locatie: Oilsjt!! |
kan er iemand het artikel van troch is posten?
_________________ Weir zen anti fusieclub!! |
| 27 Apr 2007, 12:01 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:18 Berichten: 2248 Leeftijd: 45 Locatie: Pamel |
In HNB staat vandaag dat ons bestuur werk maakt van een nieuw oefenterrein op de groene parking aan het PCstadion met verlichting erbij.Hierdoor zou ons eerste elftal niet meer op de zandberg trainen.grote plannen blijkbaar
| 11 Mei 2007, 8:31 |
|
|
Reserve
Vraag me dan af wat er met kantines en parking gaat gebeuren. Zoveel plaats hebben ze daar toch niet?
|
| 14 Mei 2007, 15:37 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
suppo schreef: Vraag me dan af wat er met kantines en parking gaat gebeuren. Zoveel plaats hebben ze daar toch niet? 'k denk dat ze op de zandberg gewoon in de problemen komen met het aantal velden (er zal veel jeugd bijkomen van de zomer) en dat ze daardoor naar een oplossing zochten. _________________ If you never try, you'll never know |
| 14 Mei 2007, 15:51 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53 Berichten: 1904 Locatie: Oilsjt tiens. |
Gunni schreef: In HNB staat vandaag dat ons bestuur werk maakt van een nieuw oefenterrein op de groene parking aan het PCstadion met verlichting erbij.Hierdoor zou ons eerste elftal niet meer op de zandberg trainen.grote plannen blijkbaar Zo was het lang geleden ook. Oefenveld achter het stadion. |
| 15 Mei 2007, 0:41 |
|
|
Vaste Waarde |
ik denk nie da ze da plein juist achter de kantine gaan leggen
ma zo helemaal vanachter zoals vroeger aan die gerages _________________
|
| 15 Mei 2007, 19:00 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12 Berichten: 1787 Leeftijd: 49 Locatie: Moilbeek |
Ik dacht dat nu Garré weg is we van alle miserie verlost zijn, neen hoor, het gaat weer dezelfde kant uit !
"ZANDBERG AANGEBODEN BIJ GENT EN LOKEREN" http://www.voetbalkrant.com/index.php?comp=1&menu=Nieuws&pag=Lezen&nieuws=151510 |
| 02 Jul 2007, 9:23 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 15 Jun 2005, 10:59 Berichten: 1158 Leeftijd: 44 |
![]() |
| 02 Jul 2007, 10:21 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
elfahem schreef: Ik dacht dat nu Garré weg is we van alle miserie verlost zijn, neen hoor, het gaat weer dezelfde kant uit ! "ZANDBERG AANGEBODEN BIJ GENT EN LOKEREN" http://www.voetbalkrant.com/index.php?comp=1&menu=Nieuws&pag=Lezen&nieuws=151510 |
| 02 Jul 2007, 10:22 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 11 Jan 2006, 20:53 Berichten: 1157 |
elfahem schreef: Ik dacht dat nu Garré weg is we van alle miserie verlost zijn, neen hoor, het gaat weer dezelfde kant uit ! "ZANDBERG AANGEBODEN BIJ GENT EN LOKEREN" http://www.voetbalkrant.com/index.php?comp=1&menu=Nieuws&pag=Lezen&nieuws=151510 ![]() |
| 02 Jul 2007, 17:15 |
|
|
Vaste Waarde |
| 02 Jul 2007, 17:55 |
|
|
Scholier Lid geworden op: 28 Jul 2006, 14:29 Berichten: 112 Locatie: Oilsjt |
ik ga hiervoor geen nieuw topic openen, maar er zal hierover wel een artikel verschijnen.
Een kennis van mijn vader werkt voor HLN en wist me iets te vertellen over Schots en zijn L-Door. Mnr Schots zou al ontslaan zijn bij L-door.Er zouden namelijk bij L-Door een X aantal Euros (miljoenen bef.) verdwenen zijn en gestoken in onzen Iendracht
Khoop echt da er niets van aan is want kwil mijn club weer niet zien kapot gaan. Schiet mij ni af aub maar we zullen er ongetwijfeld wel nog van horen heel binnenkort. ![]() _________________ iëndracht....omda'k nen Oilsjt'neer ben! oeikal mos't ons ploeg na zakken,gommen toch nog iejnen pakken: vastelauved op de mert |
| 04 Jul 2007, 18:30 |
|
| Pagina 33 van 497 |
[ 7452 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 31 32 33 34 35 … 497 Volgende |