Transfers 2007-2008 - Pagina 21 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 2234 berichten ]  Ga naar pagina 1 19 20 21 22 23 149
 Transfers 2007-2008 
Auteur Bericht
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 47
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Titus schreef:
Met Dugardeyn kunt ge toch top in derde spelen :shock: . Dat had ik nu echt totaal niet verwacht, Van Holm daar kan ik inkomen, maar als ze Dugardeyn laten gaan zal dat toch voor ne speler van formaat mogen zijn. Trouwens nog geens nieuws over Ewen Verheyden? Hopelijk blijft die...

Mja, ik zou toch ook denken dat ge met Dugardeyn top in derde kunt spelen, maar ik zeg het, afwachten hé, der zal wel ne vervanger van formaat komen. Ik denk wel dat Ewen zal blijven zeker. Als ze nu laten weten dat de contracten van eindecontractspelers Van Holm, Dugardeyn en Delange niet verlengd worden, veronderstel ik dat de andere eindecontractspelers wel een nieuw contract zullen krijgen.

26 Apr 2007, 23:38
Vaste Waarde

Leeftijd: 46
Voor Dugardeyn zal men inderdaad een héle stevige vervanger moeten aantrekken, want dit was inderdaad een belangrijke pion dit jaar. In derde zal hij misschien wat last hebben van zijn gebrek aan snelheid, maar toch ...
Ook dat van De Langhe is toch wel spijtig. Het is te hopen dat we ons dit binnen enkele jaren niet beklagen, want daar gaan we zeker nog van horen.
Als ge dan 'ns een talent uit eigen jeugd hebt dat doorbreekt in de eerste ploeg, dan moet ge dat eigenlijk koesteren. Je kan natuurlijk niet weten wat hij het bestuur gelapt heeft. Als hij echt naast zijn schoenen begint te lopen, want hij heeft hoe dan ook nog een serieuze weg af te leggen, dan is het maar beter dat het bestuur niet met hun voeten laten spelen ...
Ach ja, dat is 't voetbal van tegenwoordig, zeker. Spelers komen en gaan bij de vleet. Ik hoop gewoon dat ze goeie vervangers aantrekken ...

26 Apr 2007, 23:47
Iendracht.be - beheer

Bij Delange is het vooral spijtig dat zijn entourage niet beseft dat ze op deze leeftijd beter zijn carrière zouden voorrang geven op het financiële.

26 Apr 2007, 23:54
Vaste Waarde

wat er ook gebeurd is ik denk da we voor het eerst in jaren het bestuur volledig kunne betrouwen
We moeten alleszinds ons nog is laten horen voor de vertrekkers zodat we hier geen leo-toestanden aan overhouden en natuurlijk omdat we ze heel dankbaar moeten zijn voor tees fantastisch seizoen e :iendracht:

26 Apr 2007, 23:56
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010

Leeftijd: 40
Ok, Van Holm kan ik begrijpen, maar DUGARDEDYN??? Amai, dan mag er zeker al iets komen...

26 Apr 2007, 23:57
Vaste Waarde

Het vertrek van Van Holm en De Langhe vind ik niet erg.Dat Arne Dugardeyn ons verlaat, dat vind ik geen goede beslissing.Hopelijk halen ze ne waardige vervanger binnen.

27 Apr 2007, 0:03
Vaste Waarde

Leeftijd: 46
Bartos schreef:
Bij Delange is het vooral spijtig dat zijn entourage niet beseft dat ze op deze leeftijd beter zijn carrière zouden voorrang geven op het financiële.

Ge kunt alleen maar hopen dat er geen enkele derdeklasser slim genoeg is om hem binnen te halen en dat hij binnen enkele weken op zijn blote knieën komt terug gekropen ...

27 Apr 2007, 0:04
Iendracht.be - beheer

Eens opgezocht en blijkbaar zijn er nu dus geen eindecontractspelers meer ;-) . Buiten de reeds gekende vertrekkers (alle keepers + Glorieux + Massart) en dus de vandaag bekend gemaakte vertrekkers (Dugardeyn, Van Holm en Delange) zullen er volgens mij nu wel geen spelers meer vertrekken.

27 Apr 2007, 0:22
Reserve

Leeftijd: 43
Heb vertrouwen...
Ik vind het zeer goed dat het bestuur Delanghe laat gaan als hij zich niet aan de afspraak houdt. Dat wil zeggen dat het bestuur het spel eerlijk wil spelen !

De transfers die nu geweten zijn stemmen mij al hoopvol. De kleppers zullen we maar weten na de competitie denk ik.
T'is spijtig van Arne...maar de resultaten tellen en misschien is hij voor 3de iets te traag. Hij brak bij Harelbeke ook geen potten...

27 Apr 2007, 0:29
Ancien

Leeftijd: 45
Door de aankoop van Shabi verbaast het me niet echt dat Van Holm mag vertrekken. Maar dat Dugardeyn moet gaan, doet toch pijn hoor. Ook voor hem moet dit verschrikkelijk zijn... je zag hem zo genieten van deze club en van ons, de supporters!

Maar ik heb er vertrouwen in dat het bestuur deze beslissing niet zomaar neemt. Er zal een klepper klaar staan om hem te vervangen, daar ben ik zeker van.

En De Langhe, tja, niet denken dat ge door een paar invalbeurten in vierde klasse al Steven Defour zijt hé sèg! Beide voetjes op de grond, daar heeft het bestuur hem nu terug gezet. Goed gedaan!

27 Apr 2007, 0:53
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 49
Het vertrek van Van Holm is spijtig, maar enegsinds te begrijpen. Ook het vertrek van De Lenghe is spijtig, want is polyvalent en heeft toch talent. Maar zo te horen is het zijn eigen fout. K heb zelfs gehoord dat hij een profcontract wou :zot: . Zelfs Troch en Aelbrecht zijn geen profs.

Het vertrek van Dugardeyn is triestig :snif: en totaal niet te begrijpen. K heb alle vertrouwen in ons bestuur, maar achter deze keuze sta ik totaal niet. Arne heeft zijn nut voor ons dit seizoen genoeg bewezen. K hoop inderdaad dat er dan ne klepper klaar staat om hem op te volgen. Ook al is Podevijn een groot talent, k hoop dat ze Arne ni weggedaan hebben om Jens op zijn plaats te laten spelen.

In elk geval: veel dank aan Joachim, Nicolas en Arne voor het mooie seizoen en veel succes in jullie verdere loopbaan.

Arne weg, ik kan het nog altijd ni geloven :snif: K hoop dat dit geen invloed heeft op Troch.

27 Apr 2007, 1:04
Nationale Ploeg

WLM: [email protected]
Heel jammer, zelfs voor beiden, want eerlijk is eerlijk, ik zag ze beiden graag spelen. Ook Van Holm ondanks de kritiek dat hij hier bij momenten te slikken kreeg.

Anderzijds, als je hogerop wil sneuvelen er namen. Daar kan je niet aan uit.

Moet zeggen dat ik dit nieuws eerder gisteravond al opgevangen had (Voor het op de site verscheen).
Uit diezelfde mond kwam ook dat Vanden Brande, Dessaer en Van Dender de volgende aankondigingen zullen zijn. Ik wacht alleszins eerst het officiële nieuws af...

27 Apr 2007, 6:19
Nationale Ploeg

Leeftijd: 45
Efkes verschieten als i kdit zonet in de krant zag staan.Arne gaan we zeker missen,die had ik er graag volgend seizoen ook bijgehad.Zelfs Van Holm had gerust mogen blijven vind ik,misschien wel de meest onderschatte speler van dit kampioenen elftal!De Langhe,als diene het nu al hoog in zen bolleke krijgt,tjah,dan laat ge hem maar beter vertrekken voor er later ook miserie van komt zoals met Glorieux!Het contract voor Podevijn is dan weer een goeie keuze!Want volgens mij wordt die beter dan Nicolas!
Ik ben er van overtuigd dat er nog wel enkele goeie nieuwe spelers zullen bijkomen,'k heb het volste vertrouwen in ons bestuur.
Wat betreft VDBrande,in HLN ed.pajot heeft iemand van Opwijk al te kennen gegeven dat het zeer spijtige zaak is dan Roel naar ons vertrekt,ook al is dit nog niet officieel.Afwachten dus of dit klopt.

27 Apr 2007, 7:10
Reserve

AOL: rollo29
Allez jongens, dugardeyn....tot hiertoe kon ik alle beslissingen begrijpen maar dat van dugardeyn heb ik toch twee keer moeten lezen.
Eigenlijk mocht van holm ook nog een jaartje blijven van mij. En delanghe, tja met zo'n mentaliteit heb ik liever dat hij vertrekt.
miljaar arne toch nie :no:

27 Apr 2007, 7:23
forumlegende

Leeftijd: 69
Als supporter is het altijd efkes slikken als je te horen krijgt dat èèn van de betere spelers(Arne)er volgend seizoen er niet meer zal bijlopen. :snif:
Langs de andere kant vind ik de zogezegde entourage van De Langhe absoluut oonredelijk indien ze nu voor die gast onmogelijke eisen gaan stellen.Ok hij nis niet slecht bezig maar als ze nu al zijn hoofd zotmaken laat hem dan maar gaan want voor verwebde snotapen is hier geen plaats.Dank u Jens Podevijn om zèèr snel bij te tekenen want jij hebt een IENDRACHT hart en zulke spelers verdienen ons respect en jij zult nog beter worden dan De Langhe.

27 Apr 2007, 8:03
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 2234 berichten ]  Ga naar pagina 1 19 20 21 22 23 149