|
|
| Pagina 22 van 149 |
[ 2234 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 20 21 22 23 24 … 149 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Freak
ja ik heb efkes gewacht met posten aangezien ik het vandaag/gisteren verschenen nieuws reeds enige tijd wist. ik kan er het volgende op zeggen.
Van holm kreeg geen nieuw contract omdat het bestuur denkt dat hij het niveau in 3e nie aankan. wat dugardeyn en de langhe betreft, heb ik één woord: GELDWOLVEN. Als ge als jonge gast van 17 jaar nen auto en een contract niveau 2e klasse vraagt voor in 3e te spelen Tja, een goei zaak dat die mannen weg zijn.
Het bestuur wil vooral mannen die voor eendracht wel willen spelen. Dugardeyn zijn looneisen waren nogal exorbitant... Dit betekent wel dat Troch ook zal vertrekken en wie vandaag het nieuwsblad leest, kan dit trouwens tussen de regels lezen... |
| 27 Apr 2007, 8:15 |
|
|
Reserve ![]() Lid geworden op: 17 Mei 2005, 18:16 Berichten: 280 |
El Corredor schreef: Dit betekent wel dat Troch ook zal vertrekken en wie vandaag het nieuwsblad leest, kan dit trouwens tussen de regels lezen... Als Troch zelf weg wil omdat zijn 'vrienden' van uit Harelbeke geen nieuw contract krijgen zal zijn toekomstige club wel een vergoeding moeten betalen hoor! Een speler die niet meer bij de club wilt blijven ja die laten ze beter gaan, maar ik denk eerlijk gezegd dat Troch met zijn hart graag bij de club blijft dus misschien zie ik hem nog blijven. Want eeuwig gaat hij met zijn vrienden niet kunnen meegaan eh! Dat van Dugardeyn verbaast me wat maar als het klopt wat dat El Corredor zegt dan vind ik het niet meer als normaal dat de club zijn broek hier niet aan scheurt! Ik geloof ik het bestuur en in Geert De Ridder voorop dat er een waardevolle vervanger komt! Wel spijtig maarja, dat is het voetbal van tegenwoordig! Ik ben vooral zeer tevreden over de verlenging van Podevijn! Man, wat een talent! Dat voetballertje zie ik echt supper graag spelen en is nog maar 17! Ik denk dat we hieraan nog ZEER veel plezier gaan beleven, was voor mij nu al beter dan Delanghe! Wat een inzet... Ik heb het hem zondag nog gezegd: jij moet blijven! En kijk, blijkbaar heeft het geholpe! Deze man gaat onze ploeg weliswaar volgend jaar nog niet dragen, maar in de loop der jaren kan hij een onmisbare schakel worden in de ploeg net zoals Séminck en Vanbelle! Zalig spelertje ![]() |
| 27 Apr 2007, 8:32 |
|
|
Scholier
Bericht Wat een prutsers!!!
Misschien hebben jullie het niet gezien dit seizoen maar jullie zullen het vast en zeker waarnemen volgend seizoen.
De kern is te (kwalitatief) klein om een vormcrisis van 3 spelers tegelijkertijd op te vangen! Wat er bij mij niet ingaat: de kapitein, diegene die de ploeg op sleeptouw nam op alle vlak, die de groep samen klitte moet weg. Geloof me vrij, ik heb gisteren overigens nog gebeld met iemand van de eerste ploeg, ze zijn serieus ontgoocheld in de gang van zaken! Want niet alleen Van Holm ook Dugardyn krikte het niveau en de groepssfeer naar omhoog, kijk hoe ze het bij Brugge stellen zonder groepssfeer en solidariteit voor elkaar. Als je dan -als speler- te horen krijgt van de trainer dat die niks te zeggen had in de beslissing over het al dan niet verlengen van deze 2 spelers dan kan je je toch wel ff vragen stellen met de gang van zaken bij den Iendracht! Geert De Ridder aka =webmaster=, ja zo las ik het dus in VM, heeft de touwtjes in handen. De webmaster kauwt de beslissing voor. De trainer beslist naar eigen zeggen niet mee(ook zo'n laffe houding tegenover je spelers). Dan kan je toch niet van een beleid spreken?! Je weet dat 3de klasse zwaarder is en je doet 2 héle waardevolle spelers weg... Totnogtoe werden 2 veldspelers elders van bij de beloften aangetrokken. Ik weet het niet goed hoor.... Dat Van Holm het niveau niet aankan in 3de is bullsh*t, hé. Die jongen heeft nooit lager gespeeld dan 3de en startte bovendien ALTIJD in zijn ex-ploegen. Dugardyn was bij Denderhoutem 3 jaar terug de beste verdedigende middenvelders in 3de klasse, dat zet je toch ook niet zomaar opzij. Van Holm en Dugardyn zijn certitudes op 3de klasse niveau, zijn namen een stap terug vóór Iendracht en worden nu opzij geschoven. Bovendien kreeg'k van die speler die'k belde gisteren te horen dat het bestuur de spelers afgelopen week zelfs niet proficiat wenstte en dat de spelers voor het eten langs moesten gaan om het verdikt te horen van de groep van de webmaster. De spelers hebben er 2 minuten aan tafel gezeten nadat het bestuur ongestoord voor hun neus plaats nam aan tafel en alvast begon te zwelgen. Respect? Géén greintje! Laat ons hopen dat Iendracht dan maar Jeroen Simaeys aantrekt ter vervanging van Dugardyn. En Troch, de topscoorder, ik vrees dat die weg is! Misschien dan maar Sterchele of Ogunsoto halen waarom niet?! Heel hypocriet dit bestuur! |
| 27 Apr 2007, 8:52 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 20 Apr 2006, 17:28 Berichten: 2983 Leeftijd: 45 Locatie: Buggenhout |
Bericht Re: Wat een prutsers!!!
Jossen schreef: Misschien hebben jullie het niet gezien dit seizoen maar jullie zullen het vast en zeker waarnemen volgend seizoen. De kern is te (kwalitatief) klein om een vormcrisis van 3 spelers tegelijkertijd op te vangen! Wat er bij mij niet ingaat: de kapitein, diegene die de ploeg op sleeptouw nam op alle vlak, die de groep samen klitte moet weg. Geloof me vrij, ik heb gisteren overigens nog gebeld met iemand van de eerste ploeg, ze zijn serieus ontgoocheld in de gang van zaken! Want niet alleen Van Holm ook Dugardyn krikte het niveau en de groepssfeer naar omhoog, kijk hoe ze het bij Brugge stellen zonder groepssfeer en solidariteit voor elkaar. Als je dan -als speler- te horen krijgt van de trainer dat die niks te zeggen had in de beslissing over het al dan niet verlengen van deze 2 spelers dan kan je je toch wel ff vragen stellen met de gang van zaken bij den Iendracht! Geert De Ridder aka =webmaster=, ja zo las ik het dus in VM, heeft de touwtjes in handen. De webmaster kauwt de beslissing voor. De trainer beslist naar eigen zeggen niet mee(ook zo'n laffe houding tegenover je spelers). Dan kan je toch niet van een beleid spreken?! Je weet dat 3de klasse zwaarder is en je doet 2 héle waardevolle spelers weg... Totnogtoe werden 2 veldspelers elders van bij de beloften aangetrokken. Ik weet het niet goed hoor.... Dat Van Holm het niveau niet aankan in 3de is bullsh*t, hé. Die jongen heeft nooit lager gespeeld dan 3de en startte bovendien ALTIJD in zijn ex-ploegen. Dugardyn was bij Denderhoutem 3 jaar terug de beste verdedigende middenvelders in 3de klasse, dat zet je toch ook niet zomaar opzij. Van Holm en Dugardyn zijn certitudes op 3de klasse niveau, zijn namen een stap terug vóór Iendracht en worden nu opzij geschoven. Bovendien kreeg'k van die speler die'k belde gisteren te horen dat het bestuur de spelers afgelopen week zelfs niet proficiat wenstte en dat de spelers voor het eten langs moesten gaan om het verdikt te horen van de groep van de webmaster. De spelers hebben er 2 minuten aan tafel gezeten nadat het bestuur ongestoord voor hun neus plaats nam aan tafel en alvast begon te zwelgen. Respect? Géén greintje! Laat ons hopen dat Iendracht dan maar Jeroen Simaeys aantrekt ter vervanging van Dugardyn. En Troch, de topscoorder, ik vrees dat die weg is! Misschien dan maar Sterchele of Ogunsoto halen waarom niet?! Heel hypocriet dit bestuur! allé ze gaan weer beginnen zagen
wacht af tot ge weet wie het bestuur aantrekt en zaagt dan eventueel |
| 27 Apr 2007, 8:57 |
|
|
Reserve
Spijtig van Arne, een van de regelmatigste spelers, vond hem op het einde van het seizoen wel iets minder maar anderen waren dan ook minder. Had wel steeds het gevoel dat hij en ewen een beetje voor dezelfde plaats bestemd waren...
|
| 27 Apr 2007, 9:07 |
|
|
Nationale Ploeg
Mooie eerste post van de jossen.
|
| 27 Apr 2007, 9:09 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Spijtig van alle 3 de spelers voor mij ....
de omstandigheden verschillen misschien bij alle 3 zodat het al dan niet begrijpbaar wordt, maar toch is het enorm spijtig. Ik denk dat iedereen nu onderhand wel enorm curieus wordt... |
| 27 Apr 2007, 9:13 |
|
|
Nationale Ploeg
placietjen schreef: Spijtig van alle 3 de spelers voor mij .... de omstandigheden verschillen misschien bij alle 3 zodat het al dan niet begrijpbaar wordt, maar toch is het enorm spijtig. Ik denk dat iedereen nu onderhand wel enorm curieus wordt... Als ge de vertrekkers ziet en dan diegene die genoemd worden, dan kunt ge eerder spreken van een aderlating dan van een kwaliteitsinjectie. _________________ ![]() Stoget a ni oon, ten stoget a af ! |
| 27 Apr 2007, 9:17 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 07 Feb 2006, 12:47 Berichten: 1442 Leeftijd: 39 Locatie: Hofstade WLM: [email protected] |
acrid schreef: Jossen schreef: Misschien hebben jullie het niet gezien dit seizoen maar jullie zullen het vast en zeker waarnemen volgend seizoen. De kern is te (kwalitatief) klein om een vormcrisis van 3 spelers tegelijkertijd op te vangen! Wat er bij mij niet ingaat: de kapitein, diegene die de ploeg op sleeptouw nam op alle vlak, die de groep samen klitte moet weg. Geloof me vrij, ik heb gisteren overigens nog gebeld met iemand van de eerste ploeg, ze zijn serieus ontgoocheld in de gang van zaken! Want niet alleen Van Holm ook Dugardyn krikte het niveau en de groepssfeer naar omhoog, kijk hoe ze het bij Brugge stellen zonder groepssfeer en solidariteit voor elkaar. Als je dan -als speler- te horen krijgt van de trainer dat die niks te zeggen had in de beslissing over het al dan niet verlengen van deze 2 spelers dan kan je je toch wel ff vragen stellen met de gang van zaken bij den Iendracht! Geert De Ridder aka =webmaster=, ja zo las ik het dus in VM, heeft de touwtjes in handen. De webmaster kauwt de beslissing voor. De trainer beslist naar eigen zeggen niet mee(ook zo'n laffe houding tegenover je spelers). Dan kan je toch niet van een beleid spreken?! Je weet dat 3de klasse zwaarder is en je doet 2 héle waardevolle spelers weg... Totnogtoe werden 2 veldspelers elders van bij de beloften aangetrokken. Ik weet het niet goed hoor.... Dat Van Holm het niveau niet aankan in 3de is bullsh*t, hé. Die jongen heeft nooit lager gespeeld dan 3de en startte bovendien ALTIJD in zijn ex-ploegen. Dugardyn was bij Denderhoutem 3 jaar terug de beste verdedigende middenvelders in 3de klasse, dat zet je toch ook niet zomaar opzij. Van Holm en Dugardyn zijn certitudes op 3de klasse niveau, zijn namen een stap terug vóór Iendracht en worden nu opzij geschoven. Bovendien kreeg'k van die speler die'k belde gisteren te horen dat het bestuur de spelers afgelopen week zelfs niet proficiat wenstte en dat de spelers voor het eten langs moesten gaan om het verdikt te horen van de groep van de webmaster. De spelers hebben er 2 minuten aan tafel gezeten nadat het bestuur ongestoord voor hun neus plaats nam aan tafel en alvast begon te zwelgen. Respect? Géén greintje! Laat ons hopen dat Iendracht dan maar Jeroen Simaeys aantrekt ter vervanging van Dugardyn. En Troch, de topscoorder, ik vrees dat die weg is! Misschien dan maar Sterchele of Ogunsoto halen waarom niet?! Heel hypocriet dit bestuur! allé ze gaan weer beginnen zagen wacht af tot ge weet wie het bestuur aantrekt en zaagt dan eventueel Manneken, Het is toch overduidelijk dat gij het schoolvriendje of één van de naasten zijt van een misnoegde speler, die laatste paragraaf is wel zeer subjectief Dat Arne budgettair te zwaar woog kan best zijn en of Delanghe meekon in derde valt nog te betwijfelen. Voor wat Jo betreft laat ik mij niet uit, maar als je weet dat die Niels De Schutter en Shabi zijn aangetrokken, dat ge ook een Landuyt nodig hebt, dan zou die De Schutter wel een ezel zijn als hij komt om in derde op de bank te zitten hé. Vaste waarde in het reservenelftal bij Lokeren, dan kan je mee. Als er één bestuur is dat krediet verdient, dan is het dit bestuur wel. Die mensen geven constant blijk van een gewoon imago, zonder dat ze daar bij stilstaan. Geen stijf pak en stropdas, maar gewoon casual. Ik ken de webmaster niet als bestuurder, maar wel als een jarenlange, hondstrouwe supporter van den Iendracht, dus het is nogal wiedes dat hij het beste voor heeft met de club. Het pleit zelfs voor die mensen dat ze de kaart van de jongeren trekken en de tering naar de nering zetten. Let wel, stellen dat de ploeg van volgend jaar meteen de stap naar tweede moet maken is uiterst ongezond, en zal mijns inziens ook niet gebeuren. Aan alle critici dus het beleefde verzoek om de lat ook niet té hoog te leggen, laat ons rustig bouwen aan een gezonde witzwarte toekomst. Voor zover ik er als buitenstaander zicht op heb, zijn we daar nog altijid flink mee bezig. Het is wel heel erg zelfingenomen als ge als jonge gast - die nog niks bewezen heeft, hoge looneisen gaat stellen en wat Arne betreft, tja, als je enkel voetbalt voor het geld, keert zich dat vroeg of laat toch tegen de club Gaat u allen heen in vrede. Amen _________________ Come on Iendracht! Let's Roll!!! "Giejn boerepeerd in ons stee, mor Devos in een slee. Kristof vér 11" |
| 27 Apr 2007, 9:29 |
|
|
Knaap ![]() Lid geworden op: 12 Okt 2005, 13:19 Berichten: 84 Locatie: Mere |
Het bestuur leest dit forum ook , mischien zouden ze eventjes een toelichting kunnen geven waarom deze vertrekken want iedereen vind het hier spijtig dat arne en van holm vertrekken , net als ik dus een beetje uitleg zou ons het mischien kunnen doen begrijpen.
|
| 27 Apr 2007, 9:30 |
|
|
Reserve
staat in de krant van hoek over Van Dender:
De nieuwe trainer tast nog in het duister over drie van de belangrijkste schakels. Jan Huygens, de topschutter, weet nog niet of hij blijft. Over Stefan van Dender gaan speculaties dat hij vertrekt. Eendracht Aalst en FC Dender zijn in de markt, maar de verdediger verzekert dat hij Hoek trouw blijft. |
| 27 Apr 2007, 9:42 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 23 Okt 2006, 10:38 Berichten: 1202 Locatie: Oilsjt!! |
ik vrees dat het bestuur hier best geen commentaar komt geven anders zal het alleen maar olie opt vuur zen en eventueel den boel maar verzieken
trouwes na de match kunt ge het toch zelf vragen tis jaren anders geweest e_________________ Weir zen anti fusieclub!! |
| 27 Apr 2007, 9:47 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 07 Feb 2006, 12:47 Berichten: 1442 Leeftijd: 39 Locatie: Hofstade WLM: [email protected] |
Titus schreef: Met Dugardeyn kunt ge toch top in derde spelen Maak u geen zorgen over Ewen, die ligt nog een jaar onder contract en blijft, zo vertrouwde hij me zelf toe _________________ Come on Iendracht! Let's Roll!!! "Giejn boerepeerd in ons stee, mor Devos in een slee. Kristof vér 11" |
| 27 Apr 2007, 9:48 |
|
|
Vaste Waarde
Iendrachterke schreef: Het bestuur leest dit forum ook , mischien zouden ze eventjes een toelichting kunnen geven waarom deze vertrekken want iedereen vind het hier spijtig dat arne en van holm vertrekken , net als ik dus een beetje uitleg zou ons het mischien kunnen doen begrijpen. De Oscar voor moed en zelf opoffering gaat naar Iendrachterke, na de voetballes van gisteravond toch nog met zo'n avator afkomen: RESPECT!!! ![]() _________________ Come on Iendracht! Let's Roll!!! "Giejn boerepeerd in ons stee, mor Devos in een slee. Kristof vér 11" |
| 27 Apr 2007, 9:52 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Jossen schreef: Misschien hebben jullie het niet gezien dit seizoen maar jullie zullen het vast en zeker waarnemen volgend seizoen. De kern is te (kwalitatief) klein om een vormcrisis van 3 spelers tegelijkertijd op te vangen! Wat er bij mij niet ingaat: de kapitein, diegene die de ploeg op sleeptouw nam op alle vlak, die de groep samen klitte moet weg. Geloof me vrij, ik heb gisteren overigens nog gebeld met iemand van de eerste ploeg, ze zijn serieus ontgoocheld in de gang van zaken! Want niet alleen Van Holm ook Dugardyn krikte het niveau en de groepssfeer naar omhoog, kijk hoe ze het bij Brugge stellen zonder groepssfeer en solidariteit voor elkaar. Als je dan -als speler- te horen krijgt van de trainer dat die niks te zeggen had in de beslissing over het al dan niet verlengen van deze 2 spelers dan kan je je toch wel ff vragen stellen met de gang van zaken bij den Iendracht! Geert De Ridder aka =webmaster=, ja zo las ik het dus in VM, heeft de touwtjes in handen. De webmaster kauwt de beslissing voor. De trainer beslist naar eigen zeggen niet mee(ook zo'n laffe houding tegenover je spelers). Dan kan je toch niet van een beleid spreken?! Je weet dat 3de klasse zwaarder is en je doet 2 héle waardevolle spelers weg... Totnogtoe werden 2 veldspelers elders van bij de beloften aangetrokken. Ik weet het niet goed hoor.... Dat Van Holm het niveau niet aankan in 3de is bullsh*t, hé. Die jongen heeft nooit lager gespeeld dan 3de en startte bovendien ALTIJD in zijn ex-ploegen. Dugardyn was bij Denderhoutem 3 jaar terug de beste verdedigende middenvelders in 3de klasse, dat zet je toch ook niet zomaar opzij. Van Holm en Dugardyn zijn certitudes op 3de klasse niveau, zijn namen een stap terug vóór Iendracht en worden nu opzij geschoven. Bovendien kreeg'k van die speler die'k belde gisteren te horen dat het bestuur de spelers afgelopen week zelfs niet proficiat wenstte en dat de spelers voor het eten langs moesten gaan om het verdikt te horen van de groep van de webmaster. De spelers hebben er 2 minuten aan tafel gezeten nadat het bestuur ongestoord voor hun neus plaats nam aan tafel en alvast begon te zwelgen. Respect? Géén greintje! Laat ons hopen dat Iendracht dan maar Jeroen Simaeys aantrekt ter vervanging van Dugardyn. En Troch, de topscoorder, ik vrees dat die weg is! Misschien dan maar Sterchele of Ogunsoto halen waarom niet?! Heel hypocriet dit bestuur! Blijft gij maar snel thuis, troetens zoals gij hebben we écht niet nodig.. Van Holm is volgens mij een goede beslissing, en zoals Dugardeyn zullen er nog spelers rondlopen hoor. |
| 27 Apr 2007, 9:53 |
|
| Pagina 22 van 149 |
[ 2234 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 20 21 22 23 24 … 149 Volgende |