|
|
| Pagina 23 van 149 |
[ 2234 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 21 22 23 24 25 … 149 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Scholier
Bericht Re: Wat een prutsers!!!
[/quote]
Manneken, Het is toch overduidelijk dat gij het schoolvriendje of één van de naasten zijt van een misnoegde speler, die laatste paragraaf is wel zeer subjectief Dat Arne budgettair te zwaar woog kan best zijn en of Delanghe meekon in derde valt nog te betwijfelen. Voor wat Jo betreft laat ik mij niet uit, maar als je weet dat die Niels De Schutter en Shabi zijn aangetrokken, dat ge ook een Landuyt nodig hebt, dan zou die De Schutter wel een ezel zijn als hij komt om in derde op de bank te zitten hé. Vaste waarde in het reservenelftal bij Lokeren, dan kan je mee. Als er één bestuur is dat krediet verdient, dan is het dit bestuur wel. Die mensen geven constant blijk van een gewoon imago, zonder dat ze daar bij stilstaan. Geen stijf pak en stropdas, maar gewoon casual. Ik ken de webmaster niet als bestuurder, maar wel als een jarenlange, hondstrouwe supporter van den Iendracht, dus het is nogal wiedes dat hij het beste voor heeft met de club. Het pleit zelfs voor die mensen dat ze de kaart van de jongeren trekken en de tering naar de nering zetten. Let wel, stellen dat de ploeg van volgend jaar meteen de stap naar tweede moet maken is uiterst ongezond, en zal mijns inziens ook niet gebeuren. Aan alle critici dus het beleefde verzoek om de lat ook niet té hoog te leggen, laat ons rustig bouwen aan een gezonde witzwarte toekomst. Voor zover ik er als buitenstaander zicht op heb, zijn we daar nog altijid flink mee bezig. Het is wel heel erg zelfingenomen als ge als jonge gast - die nog niks bewezen heeft, hoge looneisen gaat stellen en wat Arne betreft, tja, als je enkel voetbalt voor het geld, keert zich dat vroeg of laat toch tegen de club Gaat u allen heen in vrede. Amen[/quote] Ik vind het gewoon te onnozel voor woorden... Ik heb de =webmaster= al veel horen orakelen dit seizoen: Massard heeft meer in huis dan Arijs etc. etc. kom op zeg! Akkoord het zijn steevast de goedkoopste oplossingen die jonge spelers maar ze hebben nog NIKS bewezen en ik heb al veel beloftespelers van eerste klasse door het ijs zien zakken in lagere reeksen in alle matchen die ik intussen al heb bekeken in mijn leven en ik heb er veel gezien! Ik wil gewoon -met mijn bovenstaande post- benadrukken dat er van de groepssfeer weinig zal overblijven met het gedwongen vertrek van Van Holm & Dugardyn. Zij hebben zich overigens ook al bewezen hebben op niveau 3de klasse! Laat ons hopen dat den Iendracht de makkelijkste transfers reeds hebben afgerond! In de breedte versterken is makkelijk maar in de diepte niet. Met dat in het achterhoofd vind'k dat je Van Holm & Dugardyn nog wel eens heel goed zou kunnen gebruikt hebben zelfs al spelen ze niet alle wedstrijden volgend seizoen! Verder hoop'k dat het bestuur wat meer manieren krijgt en haar timing eens beter moet uitkienen ipv voor het avondeten een bom in de spelersgroep te werpen! |
| 27 Apr 2007, 9:54 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47 Berichten: 3436 Leeftijd: 44 Locatie: Temse Website: http://www.eendracht-aalst.be |
jammer van arne en van holm
het waren twee van mijn favoriete spelers bij eendracht wat een belangrijke spelers voor ons... amai ik had da niet verwacht hopelijk blijft troch eerlijk: aan nicolas de langhe vind ik niet dat we veel verloren zijn hoor tis ni omdat hij maar 17 is dat het daarom perse nen hele goeien wordt, want nen hele goeien .. da is em toch nog niet hoor wat erachter zit, tja da zullen we ni te rap weten he dus te gek om iemand te gaan veroordelen zonder dat we die info hebben als supporter kunnen we nu eenmaal niet in ALLES betrokken worden he thoort er nu eenmaal bij.. spelers komen en spelers gaan |
| 27 Apr 2007, 9:54 |
|
|
Knaap ![]() Lid geworden op: 12 Okt 2005, 13:19 Berichten: 84 Locatie: Mere |
wheel's armée schreef: De Oscar voor moed en zelf opoffering gaat naar Iendrachterke, na de voetballes van gisteravond toch nog met zo'n avator afkomen: RESPECT!!! ![]() hehe ja supporter blijf je ook in slechte tijden he ![]() |
| 27 Apr 2007, 9:56 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 15 Jun 2005, 10:59 Berichten: 1158 Leeftijd: 44 |
Bericht Re: Wat een prutsers!!!
[quote="Jossen"
Verder hoop'k dat het bestuur wat meer manieren krijgt en haar timing eens beter moet uitkienen ipv voor het avondeten een bom in de spelersgroep te werpen![/quote] geef jij mij eens een juist moment wanneer je iemand moet vertellen dat hij mag opkrassen!!! dat is er niet (jonge)man |
|
|
Iendracht.be - beheer
Denkt ge nu echt dat Dugardeyn en Van Holm tevreden gaan zijn om op de bank te zitten ? Gaat dat zo goed zijn voor de groepsfeer ?
Nee, in derde klasse kunt ge u ni permitteren om spelers als Dugardeyn en Van Holm te houden gewoon om een brede kern te hebben, dan koopt ge beter enkele talentvolle jongeren |
|
|
Iendracht.be - beheer
+ Als Thomas persé hogerop wilt, dan weet hij toch dat hij niet eeuwig bij Arne en Joachim zal kunnen spelen
|
| 27 Apr 2007, 10:00 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
seg das wel al oud nieuws eh, den trainer en de voorzitter hadden mij zondag al iets laten vallen over Arne, maja dan moede wel blijve tot ver de laatste int restaurant
![]() _________________
|
| 27 Apr 2007, 10:01 |
|
|
Iendracht.be - beheer
El Falco schreef: seg das wel al oud nieuws eh, den trainer en de voorzitter hadden mij zondag al iets laten vallen over Arne, maja dan moede wel blijve tot ver de laatste int restaurant ![]() ik denk dat Arne zelf u dat eerder heeft laten weten met zijn dwaas gedoe Als we niet zo'n grote ploeg waren (qua supps, stadion = aantrekkingskracht) en niet zo'n goed bestuur hadden, dan zou ik mij ook wel zorgen beginnen te maken. Maar nu ben ik er eigelijk van overtuigd dat we gewoon een verbeterde versie van Dugardeyn en Van Holm zullen krijgen |
| 27 Apr 2007, 10:07 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12 Berichten: 1787 Leeftijd: 49 Locatie: Moilbeek |
Kijk, tenslotte waren we een 4de klasser die volgend jaar een 3de klasser is. Als de spelers denken dat omdat ze bij den Iendracht spelen torenhoge sommen mogen vragen dan scheelt er iets aan hun mentaliteit. Als ze denken dat ze zich op een ander kunnen verbeteren, mogen ze van mijn part gerust vertrekken. 't Belangrijkste is dat het bestuur zijn budget respecteert en geen al te zotte dingen doet. Als er daarvoor spelers moeten vertrekken, so be it. Die zullen wel waardig worden vervangen.
Enkel van twee spelers zou ik het spijtig vinden mochten ze vertrekken: Verheyden en Seminck. |
| 27 Apr 2007, 10:17 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
mabajaat, waar maakt iedereen zich druk over eigenlijk.. als ge ziet wa ploeg ze verleje jaar uit de grond hebben gestampt vindk da ze wel wa meer vertrouwen mogen krijgen .. just wait and see. Derbij ge moet nog ni panikeren, we zijn nog nieens mei en ge verwacht al te weten met wa ploeg we volgend jaar in september gaan starten...
| 27 Apr 2007, 10:17 |
|
|
Reserve ![]() Lid geworden op: 20 Aug 2005, 22:00 Berichten: 299 AOL: rollo29 |
El Falco schreef: seg das wel al oud nieuws eh, den trainer en de voorzitter hadden mij zondag al iets laten vallen over Arne, maja dan moede wel blijve tot ver de laatste int restaurant ![]() als ik er nu over nadenk kon je het eigenljk al zien aan arne zijn gezicht als hij later op de avond in het clubcafé zat, en ik dacht nog wel dat hij gewoon zattekes was... _________________ iendracht! |
| 27 Apr 2007, 10:30 |
|
|
Reserve Lid geworden op: 06 Mei 2006, 22:46 Berichten: 320 Leeftijd: 39 Locatie: Ninove |
ik vind het spijtig dat zowel Van Holm, Delanghe als Dugardeyn vertrekken. In het geval van delanghe zal ik er niet te lang rouwig over zijn. Spijtig dat ze u zo iets lappen, maar als ze zo'n dingen in hun hoofd halen zijt ge ze beter kwijt.
Van Holm en Dugardeyn vind ik erger. Zijn toch 2 waardevolle spelers met heel wat ervaring die ge altijd kunt gebruiken. Vooral Arne die vertrekt vind ik erg. De achterliggende reden van het vertrek van Arne weten we echter niet echt, maar ik heb alle vertrouwen in het bestuur dat ze zeer goed weten met wat ze bezig zijn en waarom ze bepaalde stappen nemen. We hebben zeker niet te klagen over ons bestuur, dus vertrouw hen gewoon en laat ze maar verder werken aan hun volgende transfers. Daar zitten ongetwijfeld enkele waardige vervangers bij. |
| 27 Apr 2007, 10:46 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Uiteraard is het jammer dat er met Arne en Joachim twee klasbakken vertrekken, maar ik ben er 200% gerust in dat ze op een meer dan waardige manier zullen worden vervangen. Dus nog wat geduld beste mensen... Juist, Arne en Joachim waren ook belangrijk voor de groepssfeer, maar wil dat zeggen dat er niet meer zal gefeest worden in de kleedkamer zonder deze twee jongens? Ik denk het niet!
Dit bestuur weet waar ze mee bezig zijn, ze hebben dit seizoen een prachtige ploeg tussen de lijnen gebracht en zullen er alles aan doen om dit ook te doen voor volgend seizoen. Geduld, niet panikeren. Geef dit bestuur het krediet en respect dat ze verdienen. |
| 27 Apr 2007, 10:54 |
|
|
Reserve
Ik heb net dat artikelken van Troch in NB gelezen. Ofwel weet hij al meer, ofwel wil hij meer verdienen.
Of ze er nu goed aan doen enkele sterkhouders te laten vertrekken, kan je maar op het einde van volgend seizoen beoordelen. Ik ben voorstander van de kern grotendeels te behouden en aan te vullen met enkele spelers met een meerwaarde. Maar het bestuur zit dichter bij de kern en is beter geplaatst om beslissingen te nemen. Grootste minpunt dit jaar waren voor mij de flanken, onze middenas was de sterkste in jaren en zal volgens mij ook de beste in derde zijn.(als ze blijven natuurlijk) |
| 27 Apr 2007, 11:15 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
tjah.. iedereen wil graag troch houden, maar als hij met een paar zodanige contracten eist dat het geen gezonde situatie is voor ons bestuur laat ze dan maar gauw vertrekken.. opt einde vant spel mogen ze nog zoveel 'ajoinen' staan roepen als ze willen, nekeer als het over hun contract gaat dan denken ze daar ni te veel meer aan. Ik hoop alleen dat troch zo gene is want we zoude er nog veel plezier kunne aan beleven, op en naast het plein..
| 27 Apr 2007, 11:47 |
|
| Pagina 23 van 149 |
[ 2234 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 21 22 23 24 25 … 149 Volgende |