|
|
| Pagina 25 van 149 |
[ 2234 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 23 24 25 26 27 … 149 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Freak
boris clitoris schreef: Eigenlijk is er maar ene komen zagen en dat is dan weer, zoals gewoonlijk, iemand die zich speciaal daarvoor registreert... Niet te druk in maken jongens... Sommige mensen horen nu eenmaal maar één kant van het verhaal en denken daarmee genoeg te weten. Komt daarbij nog 's dat ze dan denken beter en slimmer te zijn dan de man die onzen iendracht terug tot leven gebracht heeft... Dodelijke combinatie! ![]() kijk hé, ik ben nen Glorieux-fan van t eerste uur, maar ik heb verhalen de zondag over glorieux gehoord en deze werden door andere bevestigt, waarvan ik zeg. Het is normaal da hij moet gaan. |
| 27 Apr 2007, 13:42 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
awel ik ook, vind hem nen dikke speler, maar als hij zich niet kan gedragen zoalst moet ziek em liever op een ander..
| 27 Apr 2007, 14:12 |
|
|
Junior Lid geworden op: 05 Feb 2007, 2:01 Berichten: 217 Leeftijd: 41 Locatie: Aalst |
Wat de reden ook moge zijn voor het vertrek van Arne en Van Holm, het is gewoon een serieuze donderslag bij heldere hemel.
Al een heel seizoen vraag ik me af wie we eigenlijk zouden kunnen vervangen van de basisploeg als we dan toch zouden willen versterken, en echt niemand kan ik bedenken die beter zou kunnen in dit team. Ondanks dat ze allemaal wel hun gebreken zullen hebben is dit voor mij gewoon de meest complete ploeg die je je kunt voorstellen. Voor de eerste keer in meer dan 10 jaar hebben we nog eens een schitterende basisploeg (met dan nog bijna allemaal talentvolle jonge Belgen), en nu moet daar plots ruwweg in gecut worden! Hoeveel keer ik Dugardeyn niet heb weten bestoeft te worden, en Van Holm zag ik ook altijd als zeer sterke, noodzakelijke schakel... 't Is echt zooooo onwaarschijnlijk jammer dat we er volgend seizoen niet meer gaan van kunnen genieten. Ik hoop dan maar, zoals iedereen hier, dat we dan enkele supertoppers kunnen binnenhalen.. en hopelijk is het binnen een jaar dan weer kampioné olé olé! |
| 27 Apr 2007, 14:35 |
|
|
Reserve ![]() Lid geworden op: 17 Mei 2005, 17:06 Berichten: 349 Leeftijd: 43 |
Seg mannekes,
Dees ploeg mag nog de beste zijn in jaren..we speelden wel in 4de klasse hein !!! Met dees ploeg in 2de doeje ook nieveel...dus...er moeten oppofferingen gedaan worden....en we weten van vroeger dat niet niet altijd "grote namen" moeten zijn die erbij moeten komen (cfr. Magerman, Van Rumst, Lecomte) Er zijn jonge gasten die ook kunnen voetballen en ik ben zeker dat we geen kat in ne zak kopen... DUS....Spijtig maar helaas _________________ Oilsjt, de stad van mèn....... |
| 27 Apr 2007, 15:46 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
Het bestuur zal wel weten wat ze doet.
Van Holm vervangen qua speler is niet zo moeilijk, als sfeermaker of gelijk wat, daar spreek ik me niet over uit. Ikzelf had ook liever Arne zien blijven, maar als iemand buitensporige eisen stelt, dan kan ik het bestuur perfect begrijpen. Ik heb er vertrouwen in dat we een sterke ploeg zullen hebben. |
| 27 Apr 2007, 16:07 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 16:23 Berichten: 1690 Leeftijd: 56 Locatie: Erembodegem |
tsja, wie zal het zeggen, maar het nogal eens dikwijls dat spelers die zich een gans seizoen in de kijker spelen dan ook kunnen rekenen op interesse van verschillende ploegen, die 'hunne kop' dan ook zot maken met dikke voorstellen.
Als ze dan ook deze voorstellen eisen van den Iendracht is het logisch dat sommigen bot vangen en moeten vertrekken he ... je moet niet direct de schuld bij het bestuur leggen, het kan ook gewoon een voorbeeld zijn van 'gewoon boerenverstand' en zich niet laten opjagen in een onrealistisch opbod. |
| 27 Apr 2007, 16:10 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 15 Mei 2005, 23:13 Berichten: 3422 Leeftijd: 38 Locatie: Haaltert WLM: [email protected] |
Mag ik er hier wel effe op wijzen dat niemand hier iets weet over waarom Arne moet vertrekken? Bij De Lange stond er bij dat het is omdat zijn entourage ons bestuur te lang aan het lijntje gehouden heeft. Van Arne heb ik niks gelezen ze. Dus om er hier nu een geldwolf van te maken, vind ik straf....
Ik heb het nog al gezegd: niemand weet waarom en zal het ook nooit weten. Das interne keuken! Vicky _________________ Runner-up Miss Forum 2008 Jan, de overwinning is je van harte gegund!
|
| 27 Apr 2007, 16:26 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 07 Feb 2006, 12:47 Berichten: 1442 Leeftijd: 39 Locatie: Hofstade WLM: [email protected] |
Na een gesprek met een niet nader genoemde speler trek ik alles wat ik over Arne gesuggereerd zou hebben terug. Chris Van Geem zou ons onder meer nog veel geld kosten, en het heeft er alle schijn van dat na Dries ook Troch geen Ajoin meer zal zijn, volgend jaar
Sorry jongens, maar ik ben geschokt en teleurgesteld. Mvg, Thomas _________________ Come on Iendracht! Let's Roll!!! "Giejn boerepeerd in ons stee, mor Devos in een slee. Kristof vér 11" |
| 27 Apr 2007, 16:34 |
|
|
Reserve Lid geworden op: 06 Mei 2006, 22:46 Berichten: 320 Leeftijd: 39 Locatie: Ninove |
als Jossen de persoon is, wie ik denk dat hij is, dan weet hij al wat de toekomst is van Troch.
|
| 27 Apr 2007, 16:40 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 29 Mei 2005, 23:12 Berichten: 1207 Leeftijd: 46 Locatie: Gent - Ternat -Aalst |
wheel's armée schreef: Na een gesprek met een niet nader genoemde speler trek ik alles wat ik over Arne gesuggereerd zou hebben terug. Chris Van Geem zou ons onder meer nog veel geld kosten, en het heeft er alle schijn van dat na Dries ook Troch geen Ajoin meer zal zijn, volgend jaar Sorry jongens, maar ik ben geschokt en teleurgesteld. Mvg, Thomas Die "niet nader genoemde" speler hoeft zo'n dingen niet te verspreiden. Als hij niet nader genoemd wil worden voor het verspreiden van dergelijke geruchten, is dat een teken dat hij er volgend jaar toch graag nog altijd bij zou zijn en een teken dat het in Aalst blijkbaar dan toch zó slecht nog niet is. Blijf nu toch allemaal eens kalm, jongens. Spelers vertellen veel hoor in deze transfer-hoogdagen. Troch ligt nog onder contract, dus als daar geen bepaalde opstapclausule in staat, ligt de beslissing omtrent het al dan niet vertrek van Troch enkel bij het bestuur en nergens anders. |
| 27 Apr 2007, 16:42 |
|
|
forumlegende ![]() Lid geworden op: 11 Feb 2006, 20:18 Berichten: 2862 Locatie: Erembodegem aan den denjer |
Maandenlang werd de bekwaamheid van 't bestuur hier
op dit forum naar voor gebracht. Ik zie niet in waarom nu bakzeil te halen. Iedere speler heeft toch de vrije keuze om te gaan waar ie wilt en het bestuur heeft het recht om een plafond te stellen aan financiele eisen.. Trouwens iedereen is , denk ik toch, min of meer vervangbaar..... "Doe wel en zie niet om "is het motto die wij als supporters aan het bestuur kunnen meegeven. |
| 27 Apr 2007, 16:55 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 07 Feb 2006, 12:47 Berichten: 1442 Leeftijd: 39 Locatie: Hofstade WLM: [email protected] |
jowwan schreef: Maandenlang werd de bekwaamheid van 't bestuur hier op dit forum naar voor gebracht. Ik zie niet in waarom nu bakzeil te halen. Iedere speler heeft toch de vrije keuze om te gaan waar ie wilt en het bestuur heeft het recht om een plafond te stellen aan financiele eisen.. Trouwens iedereen is , denk ik toch, min of meer vervangbaar..... "Doe wel en zie niet om "is het motto die wij als supporters aan het bestuur kunnen meegeven. Het enige wat ik vandaag heb geleerd is dat wij allemaal, mezelf incluis, beter wat minder snel zouden zijn in het trekken van conclusies. Ik hoop uit de grond van mijn hart dat Thomas blijft en dat we met een competitieve ploeg kunnen aantrekken. Voor het overige worden we hier veel meer gevolgd dan een mens zou denken, en hoewel het veelal speculaties zijn, kan het mensen wel degelijk raken, en dat is, nooit mijn bedoeling geweest. Misschien eens wa minder snel veroordelen is ook mijn goed voornemen nr volgend seizoen toe _________________ Come on Iendracht! Let's Roll!!! "Giejn boerepeerd in ons stee, mor Devos in een slee. Kristof vér 11" |
| 27 Apr 2007, 17:00 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 29 Mei 2005, 23:12 Berichten: 1207 Leeftijd: 46 Locatie: Gent - Ternat -Aalst |
wheel's armée schreef: Misschien eens wa minder snel veroordelen is ook mijn goed voornemen nr volgend seizoen toe Groot gelijk, maar dat geldt dan zowel voor spelers als voor de mensen die 80 procent van dit alles betalen, namelijk het bestuur. En wat sfeer in een spelersgroep betreft, dat is vrij simpel: zijn er resultaten, dan is er altijd sfeer. Zijn er geen, dan is de sfeer overal heel snel om zeep, ook al waren de spelers voordien "zeer goeie vrienden" ... |
| 27 Apr 2007, 17:04 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
ik peis dat em daar de nagel op de kôp slaat, sfeer is er altijd en alleen bij de supps die er de laatste jaren altijd bijwaren, zelfs als het slecht tot heel slecht ging.
bij de spelers isdat volgens mij alleen als ze op tijd hun geld krijgen en goei resultaten halen, als ze een van de 2 mankeren zalt rap cinema zijn, op een paar mss na. laat het bestuur dus gwn zijn werk doen, zoals ze dat verlede jaar prachtig hebben gedaan, en dan ben ik er zeker van dat we opnieuw een gezellig jaar tegemoet gaan. en vergeet niet... of het nu over voetbal ga of ni.. NIEMAND IS ONMISBAAR, NIEMAND IS ONVERVANGBAAR _________________
|
| 27 Apr 2007, 17:11 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Titus schreef: placietjen schreef: Spijtig van alle 3 de spelers voor mij .... de omstandigheden verschillen misschien bij alle 3 zodat het al dan niet begrijpbaar wordt, maar toch is het enorm spijtig. Ik denk dat iedereen nu onderhand wel enorm curieus wordt... Als ge de vertrekkers ziet en dan diegene die genoemd worden, dan kunt ge eerder spreken van een aderlating dan van een kwaliteitsinjectie. |
| 27 Apr 2007, 17:19 |
|
| Pagina 25 van 149 |
[ 2234 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 23 24 25 26 27 … 149 Volgende |