Transfers 2007-2008 - Pagina 26 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 2234 berichten ]  Ga naar pagina 1 24 25 26 27 28 149
 Transfers 2007-2008 
Auteur Bericht
Vaste Waarde

Wat Delanghe betreft; helemaal niet zoo rouwig om en als ge als jonge gast al paretten krijgt heb ik er al helemaal geen spijt van......

voor de rest heel jammer voor de andere vertrekkers maar ja: voetjes op de grond moet in Aalst na jaren van wanbeheer een grondregel blijven dus ik kan het bestuur zeker volgen!!!!!

27 Apr 2007, 17:29
forumlegende

Leeftijd: 44
Website: http://www.eendracht-aalst.be
ik snap dat iedereen spijt heeft dat deze succesploeg er volgend jaar wel een stuk anders zal uitzien en dat we lang niet meer zeker zijn wie van de huidige "helden" er volgend jaar nog zal bijlopen...

ikzelf heb ook veel spijt voor 't vertrek van ne super dugardeyn en nen betrouwbare en vooral slimme speler als van holm...maar als je'r eens goe over nadenkt: 't was ook enorm spijtig toen dries mertens vertrok, toen steve de ridder vertrok enzoverder...het is elk jaar het zelfde verhaal hoor... da's voetbal he jong

... mannekes, ik heb dat tot vervelens toe herhaald dit seizoen, vooral toen er hier en daar wat "gemem" opdook: "geniet alstublieft van dit voetbal, deze spelers en dit seizoen, want da maak je niet alle jaren mee" ik ben blij dat ik me dit jaar ni te veel zorgen heb gemaakt: ik wist gewoon da we 't dit jaar gingen doen... je zag het gewoon, dat er enorm veel klasse en vuur in deze ploeg zit, en ik ben blij da'k 't meeste van dit seizoen live heb mogen zien

na die euforie wordt het voor sommige mensen misschien toch tijd om heel efkes gewoon blij te zijn met wat we nu hebben bereikt. het was "dank u bestuur van hier en danku bestuur van daar... en oooh wat hebben wij een goed bestuur... " en nu plots omdat er twee vertrekken schieten er hier al nen deel in paniek

ga trouwens maar eens na; een ploeg die promoveert die kan je - om verschillende redenen - amper bijeenhouden, voorbeelden genoeg!!!
als het bestuur deze beslissing heeft genomen dan zal het zijn omdat ze daar (al was het om de financiele/sportieve heropstanding van de club te blijven bewaken) goeie redenen voor hebben. het zijn trouwens diezelfde mensen die in eerste instantie toppers als dugardeyn en van holm hebben weten strikken... dus qua vertrouwen verdienen deze mensen toch wel wat meer krediet hoor.

we gaan een reekske hoger spelen en er zijn er al direct die nu al wakker liggen of we nu al dan niet kampioen gaan spelen in derde... ge voelt da aankomen he....ik hoop dat vele supporters op dat moment dat positivisme dat er nu eindelijk eens is niet meteen gaan om zeep helpen wanneer ze, ontgoocheld als ze zijn, volgend jaar moeten vaststellen dat we niet opnieuw kampioen gaan spelen

trouwens tot op vandaag hebben we een mooie kern om te starten in derde (ook al met shabi, de veirman, goossens erbij) en allicht volgen er nog wel nieuwe inkomende transfers... we zijn nog niet eens klaar met dít seizoen ... en ik kan me voorstellen dat het zakenleven (sponsors) onze club stilletjes aan ook weer een interessant product gaat vinden

dus waarom in godsnaam nu al panikeren????? een beetje meer oprechte dankbaarheid en vertrouwen naar alle mensen toe die hun aandeel hebben in de promotie dat zou onze club echt geen schade berokkenen zenne, integendeel...

27 Apr 2007, 17:34
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 47
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Ik wil me hier vooral aansluiten bij degenen die zeggen dat we beter nog even van de titel zouden genieten. Het volgende seizoen is nog heeeeeeeel ver weg hoor, ik ga nu in eerste instantie nog eens fantastisch genieten van de twee laatste wedstrijden, die we beide als kampioen mogen aanvatten, een uniek gevoel toch. Ik vind het spijtig dat sommigen minder dan een week na de titel al vervallen in gezaag en gekreft op het bestuur en blijkbaar niet in staat zijn om ook eens gewoon te genieten van de gang van zaken. Vorig jaar, als ik er nog even mag aan herinneren, maakten we trouwens volgens velen ook geen schijn van een kans, want ipv te focussen op het aanwerven van kleppers als Troch, Aelbrecht, enz. focusten sommigen liever op het aanwerven van Vandyck en Wambacq, die uit provinciale kwamen. Ik denk dat ondertussen toch wel duidelijk gebleken is dat ons bestuur goed genoeg weet waar het mee bezig is hé.

27 Apr 2007, 17:59
Vaste Waarde

eneuh, na de zware kritiek van - ogenschijnlijk vooral één persoon - zou ik toch eens willen zeggen dat ik ferm content ben dat het contract van Podevijn verlengd is! voor mij dé jeugdrevelatie van dit seizoen! :goe:

27 Apr 2007, 18:34
Ancien

Leeftijd: 65
"Kreften" is blijkbaar een nationale sport in Aalst en omstreken. Het zij zo... Jan Ceulemans, zoals elke (ex-) speler, bestuurder, trainer van Aalst bewierookt en verguisd, zei in de tijd: "Het is hier altijd wit of zwart". Zondag wit, voor enkelen donderdag zwart...

Kijk, dank zij de opéénvolgende besturen (Orlans die ons van tweede klasse naar Europa bracht, Garré die Aalst redde na het faillissement en terug naar tweede bracht, en dit bestuur die een zo goed als dode club weer tot leven bracht) heb ik onvergetelijke voetbalmomenten meegemaakt in en met Aalst.

Tot nader order ga ik er vanuit dat dit bestuur goed werk levert. Zullen ze zich ooit vergissen? Natuurlijk! Gaan ze fouten maken of mensen of situaties wel eens verkeerd inschatten?? Natuurlijk! Zullen ze spelers laten gaan die ik liever zou zien blijven? Natuurlijk, ze zouden gek zijn als ze dat niet deden.

Uiteindelijk moet je een bestuur afrekenen op zijn globaal resultaat, en dat is nu: 4-5000 man op de tribune in vierde klasse, voetbal leeft en Iendracht is twee speeldagen voor het einde kampioen in de reeks waarin het speelt. En voor zo ver ik er zicht op heb zijn we financieel gezond (aan het worden), en dat is het moeilijkste voor een bestuur: de voetjes op de grond houden en denken aan de toekomst van de club op iets langere termijn...

Wat de club met de spelers onderhandelt hoef ik niet te weten. Ik kan nu van alles gaan vermoeden, gehoord hebben of speculeren maar wat brengt dat op. Ik vind dat het bestuur in wijsheid moet handelen en dat is combinatie van voorzichtig financieel, en moedig sportief, en zeker ook discreet. Ik wil het bestuur alleen maar beoordelen op het globale resultaat en dat is tot op heden bijzonder positief.

En, lieve mensen, weet dat een forum op internet staat en dat iedereen dat kan lezen. Wees toch een beetje voorzichtig wat je over mensen schrijft. Fantaseer achtereenvolgens eens dat je bestuurder, doorgestuurde speler, blijvende speler bent en lees hier eens alles opnieuw, en ge zult merken dat ge u niet goed voelt...

Bedankt en proficiat nog eens aan de bestuurders, de trainers en de spelers die deze titel realiseerden.

En voor diegenen die dachten dat we volgend jaar weer kampioen gingen spelen in derde en dan nog met dezelfde mensen: één goede raad: wakker worden, we zijn niet 1957, het is 2007!

27 Apr 2007, 19:03
Nationale Ploeg

Leeftijd: 37
placietjen schreef:
Titus schreef:
placietjen schreef:
Spijtig van alle 3 de spelers voor mij ....
de omstandigheden verschillen misschien bij alle 3 zodat het al dan niet begrijpbaar wordt, maar toch is het enorm spijtig.
Ik denk dat iedereen nu onderhand wel enorm curieus wordt...

Als ge de vertrekkers ziet en dan diegene die genoemd worden, dan kunt ge eerder spreken van een aderlating dan van een kwaliteitsinjectie.
Gij zou toch beter uw posts en uw voorspellingen van aan het begin van dit seizoen herlezen alvorens nog eens met zulke posts uit te halen !!

Euhm zoals ge misschien weet kan er op een seizoen veel veranderen. Een seizoen waarin Dugardeyn zich als een sterhouder manifesteerde en een seizoen waarin de 17-jarige De Langhe duidelijk liet zien dat hij talent heeft. Na het lezen van de reden waarom De Langhe geen nieuw contract kreeg vind ik het echter wel niet meer dan normaal dat ze hem laten gaan.

Dat Van Holm weg moet kan ik begrijpen als je top in derde wil spelen. MAAR als je top in derde wil spelen moet je je kwalitatief versterken en die jonge spelers kunnen talent hebben, maar gaan een ploeg niet dragen. Het seizoen is idd nog lang en ik hoop dat er ook kwalitatief een paar spelers bij komen. Dan heb ik het niet over spelers zoals Desaer.

Voor het seizoen zei ik dat mensen zoals Van Dyck en Wambacq niet echt geschikt zijn voor een ploeg zoals als ons en daar blijf ik bij. We hebben ook veel geluk gehad met blessure's. Het bestuur liet zijn steile ambities naar volgend seizoen al blijken en dan kijk je natuurlijk al wat uit naar "namen" bij de transfers.

Ik heb hiermee niet gezegd dat ik geen vertrouwen meer heb in het bestuur. Ze hebben nog tijd genoeg om spelers aan te trekken en als ge naar dit seizoen kijkt dan verdienen ze ook ons vertrouwen voor volgend seizoen. Als ge voor ne simpele post zoals ik vind het een aderlating dat Dugardeyn weg is u altijd moet verantwoorden dan is het beter dat er hier geen discussies meer gevoerd worden...

Stoget a ni oon, ten stoget a af !

27 Apr 2007, 19:04
Iendracht.be - beheer

Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Het gaat er hem vooral om dat gij spreekt over een aderlating ipv een kwaliteitsinjectie alvorens ge weet wie of wat er bijkomt. Wees maar gerust, die jonge gasten zijn niet aangeworven voor de ploeg te dragen hoor. Er zullen gerust nog sterkhouders bijkomen.
En dat met die blessures is in grote mate niet aan geluk maar aan gerichte scouting te danken hoor. Onze aanwinsten waren stuk voor stuk jongens die in het verleden nauwelijks een match misten, als je voor zulke jongens kiest, kunt ge het u al veroorloven met een iets kleinere kern tewerken.
En dat jongens als Wambacq en Vandyck hier niet gingen meekunnen, da wist iedereen wel hoor, maar als die jongens ergens 19de en 20ste keuze zijn, dan who f*cking cares??!!

Nogmaals, wacht aub met de ploeg voor volgend seizoen te beoordelen tot ge effectief weet hoe die er zal uitzien.

27 Apr 2007, 21:08
Vaste Waarde

Bartos schreef:
Het gaat er hem vooral om dat gij spreekt over een aderlating ipv een kwaliteitsinjectie alvorens ge weet wie of wat er bijkomt. Wees maar gerust, die jonge gasten zijn niet aangeworven voor de ploeg te dragen hoor. Er zullen gerust nog sterkhouders bijkomen.
En dat met die blessures is in grote mate niet aan geluk maar aan gerichte scouting te danken hoor. Onze aanwinsten waren stuk voor stuk jongens die in het verleden nauwelijks een match misten, als je voor zulke jongens kiest, kunt ge het u al veroorloven met een iets kleinere kern tewerken.
En dat jongens als Wambacq en Vandyck hier niet gingen meekunnen, da wist iedereen wel hoor, maar als die jongens ergens 19de en 20ste keuze zijn, dan who f*cking cares??!!

Nogmaals, wacht aub met de ploeg voor volgend seizoen te beoordelen tot ge effectief weet hoe die er zal uitzien.

voila! wachten en GENIET ER VERDOMME EENS TEN VOLLE VAN, HET IS ZO LANG GELEDEN!!!!!!!!
:zat: :dans: :cheer: :boris: :stijn: :iendracht: :stijn: :boris: :cheer: :dans: :zat:

27 Apr 2007, 21:26
Miss Forum 2009-2010

Leeftijd: 40
Bericht Re: Wat een prutsers!!!
Jossen schreef:
Geert De Ridder aka =webmaster=, ja zo las ik het dus in VM, heeft de touwtjes in handen.

door deze zin alleen verdiende gewoon een streep op a bakkes he

voor de rest van uwe post overigens ook ze
ik kan er nie aan doen maar door het lezen van uw post heb ik echt het gevoel dat gij totaal geen voeling hebt met eendracht aalst, maar meer met een bepaalde speler (of enkele spelers)

het bestuur heeft vorig seizoen op korte termijn een hele goeie kern bijeengezocht (ja, effectief gescout en al he)
dus ik heb er vertrouwen in dat ze dat voor volgend seizoen ook zullen doen
maar op dit moment ben ik alleen nog maar aan het genieten van onze titel, de volgende twee tegenstanders hebben de eer om de kampioen van de reeks te ontvangen/hier te komen spelen (een vat voor de supporters van de kampioen mag daar altijd bij :mrgreen: )

waarmee ik dus wil zeggen jossen ge zijt nen ***** (ik zal zelf maar al censureren) en voor de rest: rustig blijven jongens, we hebben nog twee matchen in vierde, alles komt in orde

27 Apr 2007, 21:38
forumlegende

Leeftijd: 45
wat een bende negativo's komt ge hier toch soms tegen,ik vraag mij af of die gasten buiten het voetbal ook zo kreften,leeft gij daar mee samen :dom:

27 Apr 2007, 21:54
Scholier

Ik ben geregistreerd om één enkele reden: omdat'k voor den Iendracht supporter!

Ik ben overigens al jaren supporter vanin eerste klasse, in goede en slechte dagen dus, maar toen ik het nieuws vernam vond'k dat een grote schande!(en aangezien ik nu kan internetten vond'k het opportuun te reageren)
Het enige wat ik wou is het aan de kaak stellen van zo'n boerse manier van handelen van het bestuur enerzijds en het belang van spelers als Van Holm en Dugardyn anderzijds!

Misschien dat sommigen onder jullie hun belang niet willen inzien voor den Iendracht maar welke spelers stonden er dit seizoen voornamelijk in de kantines van het stadion te verbroederen met supporters zoals jij en ik?!!

Ik besef dan wel dat het géén sportieve post was, maar er is nog altijd zoiets als vrije meningsuiting!
Als je dus al aggressief begint te worden omwille van het feit dat iemand anders er een andere mening op nahoudt dan jezelf ga dan in het tennis gaan supporteren!

FORUM: plein in Rome waar het volk bijeenkwam om de algemene zaken te bespreken(volgens Van Dale)
Ze kwamen er dus niet om iemand anders "op zijn bakkes te slaan" maar simpelweg om te overleggen, stuk krapuul!

27 Apr 2007, 21:55
forumlegende

Leeftijd: 35
WLM: [email protected]
kom jong asge boel wilt zoeke zouje betr zwijge asge dan toch zo slim zijt
niemand eeft er ier baat bij da er geruzied wordt e

27 Apr 2007, 22:06
forumlegende

Leeftijd: 69
De beleefdheid is hier precies ver zoek nu we na 30 nog eens kampioen spelen.Verzuurde mensen zeg ik daartegen. :no:

27 Apr 2007, 22:22
Ancien

Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/
Laat de Jossen gewoon doen, en zeg hem uw gedacht via PM, want anders gaat diejen hier gans den boel nog naar de zak doen.

27 Apr 2007, 22:28
Nationale Ploeg

Jossen schreef:
Ik ben geregistreerd om één enkele reden: omdat'k voor den Iendracht supporter!

Ik ben overigens al jaren supporter vanin eerste klasse, in goede en slechte dagen dus, maar toen ik het nieuws vernam vond'k dat een grote schande!(en aangezien ik nu kan internetten vond'k het opportuun te reageren)
Het enige wat ik wou is het aan de kaak stellen van zo'n boerse manier van handelen van het bestuur enerzijds en het belang van spelers als Van Holm en Dugardyn anderzijds!

Misschien dat sommigen onder jullie hun belang niet willen inzien voor den Iendracht maar welke spelers stonden er dit seizoen voornamelijk in de kantines van het stadion te verbroederen met supporters zoals jij en ik?!!

Ik besef dan wel dat het géén sportieve post was, maar er is nog altijd zoiets als vrije meningsuiting!
Als je dus al aggressief begint te worden omwille van het feit dat iemand anders er een andere mening op nahoudt dan jezelf ga dan in het tennis gaan supporteren!

FORUM: plein in Rome waar het volk bijeenkwam om de algemene zaken te bespreken(volgens Van Dale)
Ze kwamen er dus niet om iemand anders "op zijn bakkes te slaan" maar simpelweg om te overleggen, stuk krapuul!

Manneken, ik heb me heel lang afzijdig gehouden, maar sta me toe dat ik voor uw lullige posts toch ook al meer dan goesting heb gehad om u een streep op u bakkes te geven.

Ge registreert u en ge begint hier het bestuur met de grond gelijk te maken terwijl ge maar al te goed weet, of buiten u toch gans het forum, dat dit bestuur een meer dan degelijke ploeg samengesteld heeft, wat zeg ik, een kampioenenploeg! Dat ze de club financieel gezond willen runnen en dat ook doen. Dat alle mogelijke sponsors uit het verleden terug fier zijn om onze club te sponsoren.
En dan komt gij als nieuw internetterke hier de boel op stelten jagen :zot:

Ge geeft zelf aan, dat je nu pas over de mogelijkheden van het net beschikt. Wel ik raad u dan ook dringend aan om GANS het forum na te lezen alvorens hier de kiek te komen uithangen :dom:
Dat zou je tenminste al voor een groot deel weten dat al uwe zever dat ge hier uitkraamt, effectief zever IS !

Gegroet

27 Apr 2007, 22:34
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 2234 berichten ]  Ga naar pagina 1 24 25 26 27 28 149