|
|
| Pagina 27 van 149 |
[ 2234 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 25 26 27 28 29 … 149 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg
Er hangt hier weer spanning... Zoals geweten vind ik het ook heel jammer dat iemand zoals Dugardetn moet vertrekken, maar daar zal wel een reden voor zijn. Die ontgoocheling moogt ge hier neerschrijven zoals ik doe. Maar het bestuur of een persoon in het bijzonder aanvallen vind ik toch ook ongepast. Ze hebben uit de puinhoop van Garré opnieuw iets gemaakt. De supporters en sponsors lopen weer warm voor den iendracht, daarvoor chapeau.
Ik keek gewoon uit naar nieuwe spelers en vond het jammer van Arne. Maar de meeste hebben hier gelijk het seizoen is nog niet gedaan en er is nog tijd genoeg voor transfers te doen. Dus nog genieten van de resterende twee matchen ._________________ ![]() Stoget a ni oon, ten stoget a af ! |
| 27 Apr 2007, 22:34 |
|
|
Vaste Waarde
Beste,
Jossen ... bol het af !!! Met zulke posts zouden ze je direct moeten bannen van het forum. Het is een regelrechte schande en ik ben beschaamd in jouw plaats !!! Hoe durf jij je een "supporter" te noemen ??? Geert De Ridder is een van mijn beste vrienden en heeft een hart van goud ! Hij is een ECHTE supporter en elke beslissing die hij neemt zal STEEDS met een reden zijn en in het belang van de ploeg. Vind vertrek van spelers ook jammer, maar wil er even op wijzen dat arne en joachim bij aanvang van het seizoen geweigerd hebben om voor 2 jaar te tekenen hé ! Is hun beslissing die nu voor hen negatief uitdraait. En ben er van overtuigd dat ons bestuur wel al de vervangers zal klaar hebben !!! Het bestuur heeft de ambitie om onze club zo snel mogelijk terug in tweede te krijgen !!! Ik ben er dan ook zeker dat onze Geert alles in het werk zal stellen om een tweede opeenvolgende titel te verwezenlijken. Koen |
| 27 Apr 2007, 22:35 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Jongens reageer er niet meer op,hij zal het dan wel vanzelf afbollen.
In mijn ogen een dikke Ass Hole. _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 27 Apr 2007, 23:17 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 16 Mei 2005, 12:00 Berichten: 872 |
In HLN heeft het bestuur maandag verkondigt, dat het nog 1 seizoen gaat duren eer ze terug schuldenvrij gaan zijn.Als er ne speler kweet nie wa vraagt, is het dan ook normaal dat ze daar ni op ingaan.Ik heb het volste vertrouwen in ons bestuur, en promoveren we nie in 2008, awel 2009 is ook nog goe.
_________________ in pc stadion since 1974, iendracht till i die. |
| 28 Apr 2007, 0:29 |
|
|
Ancien ![]() Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16 Berichten: 4399 Leeftijd: 45 Locatie: Atom |
Jossen schreef: FORUM: plein in Rome waar het volk bijeenkwam om de algemene zaken te bespreken(volgens Van Dale) Pakt gij dan morgen de eerste vlucht naar Rome, manneken... En ons Lotje een 'stuk krapuul' noemen... ![]() _________________ es da ier e fistjen... |
| 28 Apr 2007, 0:40 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
marcel schreef: Coulibaly (Oudenaarde, middenvelder) zou jullie rangen vervoegen. Is da ene die op de plaats van Arne speelt? Kent iemand hem? Is da ne goeien? K heb in alle geval alle vertrouwen in ons bestuur. |
| 28 Apr 2007, 1:16 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 17 Aug 2006, 1:07 Berichten: 1929 Leeftijd: 48 Locatie: op den boer |
Smetje schreef: marcel schreef: Coulibaly (Oudenaarde, middenvelder) zou jullie rangen vervoegen. Is da ene die op de plaats van Arne speelt? Kent iemand hem? Is da ne goeien? K heb in alle geval alle vertrouwen in ons bestuur. nog in eerste gespeeld dacht ik, naam doet een belletje rinkelen maar meer ook niet, er zijn dan ook heel wat hersencellen afgestorven de voorbije weken ![]() |
| 28 Apr 2007, 1:19 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
69 schreef: Smetje schreef: marcel schreef: Coulibaly (Oudenaarde, middenvelder) zou jullie rangen vervoegen. Is da ene die op de plaats van Arne speelt? Kent iemand hem? Is da ne goeien? K heb in alle geval alle vertrouwen in ons bestuur. nog in eerste gespeeld dacht ik, naam doet een belletje rinkelen maar meer ook niet, er zijn dan ook heel wat hersencellen afgestorven de voorbije weken ![]() Er heeft ooit een Coulibali bij Lokeren gespeeld, maar k denk dat da nen anderen is. K denk dat diene momenteel bij Roeselare test. |
| 28 Apr 2007, 1:52 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:18 Berichten: 2248 Leeftijd: 45 Locatie: Pamel |
Volgens HNB zou de 29jarige Stefan Van Dender onze rangen vervoegen voor 2 seizoenen.Van Dender is een linkerverdediger.
| 28 Apr 2007, 8:52 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Gunni schreef: Volgens HNB zou de 29jarige Stefan Van Dender onze rangen vervoegen voor 2 seizoenen.Van Dender is een linkerverdediger. |
| 28 Apr 2007, 9:00 |
|
|
Nationale Ploeg
Gunni schreef: Volgens HNB zou de 29jarige Stefan Van Dender onze rangen vervoegen voor 2 seizoenen.Van Dender is een linkerverdediger. Staat al op de off. site ook. De vervanger van Van Holm ? _________________ ![]() Stoget a ni oon, ten stoget a af ! |
| 28 Apr 2007, 9:03 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Voilà, ne vervanger voor Van Holm hebben we dus al en zeker geen verzwakking hoor. Die Van Dender speelde jarenlang mee bij Lokeren en maakte daar ooit als jong gastje een fenomenale wereldgoal tegen ons. Voorts toch ook bij Deinze in tweede klasse een vaste waarde.
|
| 28 Apr 2007, 9:11 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Ik denk trouwens dat dit zal betekenen dat Shabi meer als optie voor het middenveld aanzien wordt.
|
| 28 Apr 2007, 9:11 |
|
|
Nationale Ploeg
Bartos schreef: Voilà, ne vervanger voor Van Holm hebben we dus al en zeker geen verzwakking hoor. Die Van Dender speelde jarenlang mee bij Lokeren en maakte daar ooit als jong gastje een fenomenale wereldgoal tegen ons. Voorts toch ook bij Deinze in tweede klasse een vaste waarde. Ik ken hem niet echt, heeft misschien wel de nodige ervaring dat ons jong team nodig heeft. Dus Shabi moet zich meten met Claessens om uit te maken wie linksbuiten wordt? _________________ ![]() Stoget a ni oon, ten stoget a af ! |
| 28 Apr 2007, 9:15 |
|
|
Junior
Lid geworden op: 30 Sep 2005, 23:31 Berichten: 186 Locatie: Aartselaar |
Ik heb hem nu toch al een tiental keer aan het werk gezien en ik blijf het dus herhalen. In mijn ogen is het een linksback. We hebben één match geprobeerd hem hoger op te stellen (flankaanvaller), maar dat pakte niet goed uit.
|
| 28 Apr 2007, 9:57 |
|
| Pagina 27 van 149 |
[ 2234 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 25 26 27 28 29 … 149 Volgende |