Transfers 2007-2008 - Pagina 28 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 2234 berichten ]  Ga naar pagina 1 26 27 28 29 30 149
 Transfers 2007-2008 
Auteur Bericht
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 37
wouter schreef:
Ik heb hem nu toch al een tiental keer aan het werk gezien en ik blijf het dus herhalen. In mijn ogen is het een linksback. We hebben één match geprobeerd hem hoger op te stellen (flankaanvaller), maar dat pakte niet goed uit.

Kan Van Dender centraal ook niet uit de voeten ?

En als het effectief alleen een linksback is, dan zal er geknokt moeten worden voor die plaats hé

28 Apr 2007, 10:45
Junior

ook maar logisch natuurlijk. Wanneer je Van Holm laat gaan, is het logisch dat er op zijn positie nog een vervanger wordt aangetrokken. Met één linksback het seizoen aanvatten, is nogal riskant.

28 Apr 2007, 10:47
Iendracht.be - beheer

Citeer:
De nieuwe trainer tast nog in het duister over drie van de belangrijkste schakels. Jan Huygens, de topschutter, weet nog niet of hij blijft. Over Stefan van Dender gaan speculaties dat hij vertrekt. Eendracht Aalst en FC Dender zijn in de markt, maar de verdediger verzekert dat hij Hoek trouw blijft. Voor Istvan Bakx groeit de belangstelling van betaalde clubs. FC Zwolle is zeker één van de gegadigden

28 Apr 2007, 10:54
Iendracht.be - beheer

bij SV Hoek is Robbie De Moor trouwens vaste waarde in het doel

28 Apr 2007, 11:02
nieuw in de eerste ploeg

http://www.hsvhoek.nl/news.asp?newsid=4117

nog wat informatie

28 Apr 2007, 11:09
Vaste Waarde

Leeftijd: 39
WLM: [email protected]
wouter schreef:
Ik heb hem nu toch al een tiental keer aan het werk gezien en ik blijf het dus herhalen. In mijn ogen is het een linksback. We hebben één match geprobeerd hem hoger op te stellen (flankaanvaller), maar dat pakte niet goed uit.

Wie zegt er dat Shabi geen wisseloptie is?

Ben met Van Dender dik tevreden, ervaring zat: Lokeren, Deinze, Waasland ook even geloof ik, of moet Bartos mij tot de orde roepen? :grijns: Zeker een aanwinst.

Nu vol spanning wachten op de vervanger voor Arne zeker? Wel opvallend dat er voornamelijk versterking gezocht wordt in het verdedigende compartiment. Terwijl het vertrek van Glorieux toch ook nog zal worden ingevuld, en ik een kaars blijf branden dat mijn naamgenoot bij ons blijft.

Mvg,

Ikke

28 Apr 2007, 12:09
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

amai, door paar "zware avondjes" 3dage ni op het forum kunnen kijken, en wa moet ge dan allemaal lezen?

kga er mij ni over uitspreken, mijn enige reactie op sommigen hier

:roll: :roll: !ZUCHT! :roll: :roll:

28 Apr 2007, 13:06
Ancien

Leeftijd: 45
Mja, Van Holm was goed maar die Van Dender is denk ik toch nog van een ander niveau'ke!
Je ziet duidelijk dat dit bestuur de ambities wil waarmaken...
Met Shabi en Van Dender beschikken we over een hele sterke flank!

Nu inderdaad in spanning afwachten op de vervanger van Arne...

28 Apr 2007, 13:53

Leeftijd: 58
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Niet panikeren er zal wel een waardige vervanger komen voor den Arne en het zal daar niet bij blijven,daar twijfel ik geen moment aan.

28 Apr 2007, 13:57
Ancien

Bakkie schreef:
Niet panikeren er zal wel een waardige vervanger komen voor den Arne en het zal daar niet bij blijven,daar twijfel ik geen moment aan.

Jommer, ik panikeer nie rap zenne, ik ben gewoon curieus, zoals velen onder ons denk 'k...

28 Apr 2007, 14:00

De transfer periode is nog bijlange niet gedaan he we hebben nog een zee van tijd.

28 Apr 2007, 14:05
Nationale Ploeg

Eigenlijk is dit al schitterend,het huidige seizoen is nog niet afgelopen of we hebben al stuk of 6 aanwinsten binnen gehaald!Dit getuigd van hoezeer het bestuur bezig is met dit aalst!
Merci bestuur en doe zo voort!

28 Apr 2007, 14:10
Freak

Spelers komen en gaan. Clubspelers zoals vroeger zijn er niet meer. Hoe sympathiek een speler ook is, als je je kan verbeteren moet je dat doen.
Ik denk niet dat het bestuur spelers laat vertrekken alvorens op diezelfde positie een andere (betere) te hebben.

Op een 'boerse' manier de spelers behandelen ? Als hun contract ten einde loopt dan geef je een nieuw of geef je geen. Daar is weinig boers aan me dunkt.

Tot zover ben ik helemaal tevreden met de transfer tot nu toe. De 'kleppers' zullen wel gaan komen denk ik, maar het is niet meer als normaal dat men daarmee wacht tot alle competities ten einde zijn gelopen.

Nual beginnen kreften en zagen is helemaal belachelijk. Als we ne een slechte voorbereiding en slechte eerste matchen zien dat de ploeg totaal verzwakt is, dan mag je beginnen klagen.

28 Apr 2007, 14:14

Er zijn veel ploegen die nog niets hebben gekocht,wij hebben hier zeker niet te klagen en toch zijn er hier die nu al beginnen te zagen,laat alles nu eens rustig zijn beloop het komt allemaal wel goed en zit hier niet op het bestuur zijn kap (ass hole Jossen)ze doen denk ik meer dan hun best om ons de sups tevreden te stellen wees daar maar zeker van en voor iedereen goed doen is wel heel moeilijk ik had hier ook wat comentaar op De Wilde maar ik moet bij nader inzien mijn ongelijk inzien,dus mannen kop omhoog en fier zijn dat we sup zijn van dit geweldig Eendracht.

28 Apr 2007, 14:20
forumlegende

Leeftijd: 38
WLM: [email protected]
Kunnen we nu niet gewoon wachten tot we een volledige ploeg hebben voor volgend seizoen en dan nog liefst ze een paar keer zien spelen hebben voor we gaan commentaar geven???

Wacht gewoon af, en als het dan niet goed blijkt te zijn, schiet het bestuur dan af, maar nu nog niet he seg.

Vicky

Jan, de overwinning is je van harte gegund! :D

28 Apr 2007, 14:51
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 2234 berichten ]  Ga naar pagina 1 26 27 28 29 30 149