|
|
| Pagina 29 van 149 |
[ 2234 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 27 28 29 30 31 … 149 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Vaste Waarde
Inderdaad commentaar leveren is altijd gemakkelijk e gasten.
Ik denk wel dat hett bestuur na zo een prachtig seizoen dat er toch wel weinigen verhoopt hadden alle maar dan ook alle krediet verdient. Dat zijn wij als supporters ze echt wel verschuldigt denk ik. Dus geniet van de titel en laat ze rustig hun werk doen zonder zelf voor johan cruijf te spelen! |
| 28 Apr 2007, 15:14 |
|
|
forumlegende
Ik lees hier dat de kleppers nog gaan komen maar voor mij is Van Dender in derde klasse nen echte klepper!!!!
|
| 28 Apr 2007, 15:16 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
ge moet gewoon zien naar diegene die hier zagen in de lijst van members wanneer ze zich hebben aangemeld... het zijn er meestal die er nog niet te lang bijzijn, of pas dit seizoen komen kijken dan komt dat hier van zijne bek maken... gewoon mee lachen moete we daarmee doen
het bestuur is alweer op een briljante wijze bezig en dat kan door serieuze mensen alleen maar toegejuich worden c'mon bestuur ![]() _________________
|
| 28 Apr 2007, 15:37 |
|
|
Nationale Ploeg
Diene Coulibaly die hier genoemd wordt speelt zelfs niet altijd in de eerste ploeg van Oudenaarde. In de laatste drie matchen startte hij eenmaal in de basis, maar werd hij al na 52 minuten gewisseld. De laatste twee wedstrijden mocht hij zelfs niet invallen.
_________________ ![]() Stoget a ni oon, ten stoget a af ! Laatst gewijzigd door Titus op 28 Apr 2007, 16:02, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 28 Apr 2007, 15:59 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Titus schreef: Diene Coulibaly dat hier genoemd wordt speelt zelfs niet altijd in de eerste ploeg van Oudenaarde. In de laatste drie matchen startte hij eenmaal in de basis, maar werd hij al na 52 minuten gewisseld. De laatste twee wedstrijden mocht hij zelfs niet invallen. Volgens mij een kat in een zak. _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 28 Apr 2007, 16:01 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
denk ik ook ja, want alsk ni mis ben is diene zenne naam een van de vorige seizoenen ook al gevallen en is em ook ni gekomen dus ik denk niet dat hij dit seizoen wel zou komen
| 28 Apr 2007, 16:57 |
|
|
Ancien ![]() Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16 Berichten: 4399 Leeftijd: 45 Locatie: Atom |
Titus schreef: Diene Coulibaly die hier genoemd wordt speelt zelfs niet altijd in de eerste ploeg van Oudenaarde. In de laatste drie matchen startte hij eenmaal in de basis, maar werd hij al na 52 minuten gewisseld. De laatste twee wedstrijden mocht hij zelfs niet invallen. Da's dan ook geen officieel nieuws hé. Volgens marcel ging Kestens ook naar ons komen hé... _________________ es da ier e fistjen... |
| 28 Apr 2007, 17:14 |
|
|
Vaste Waarde
Tussendoor: die haantjes zijn heel lekker
Net terug van aalst met een volle maag. Allen daarheen zou ik zeggen !!! ![]() |
| 28 Apr 2007, 17:16 |
|
|
Nationale Ploeg
boris clitoris schreef: Titus schreef: Diene Coulibaly die hier genoemd wordt speelt zelfs niet altijd in de eerste ploeg van Oudenaarde. In de laatste drie matchen startte hij eenmaal in de basis, maar werd hij al na 52 minuten gewisseld. De laatste twee wedstrijden mocht hij zelfs niet invallen. Da's dan ook geen officieel nieuws hé. Volgens marcel ging Kestens ook naar ons komen hé... Klopt, maar Placietjen heeft hem ook gezien. Ik hoop allesinds dat het niet zo is. _________________ ![]() Stoget a ni oon, ten stoget a af ! |
| 28 Apr 2007, 17:18 |
|
|
Ancien ![]() Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16 Berichten: 4399 Leeftijd: 45 Locatie: Atom |
Titus schreef: boris clitoris schreef: Titus schreef: Diene Coulibaly die hier genoemd wordt speelt zelfs niet altijd in de eerste ploeg van Oudenaarde. In de laatste drie matchen startte hij eenmaal in de basis, maar werd hij al na 52 minuten gewisseld. De laatste twee wedstrijden mocht hij zelfs niet invallen. Da's dan ook geen officieel nieuws hé. Volgens marcel ging Kestens ook naar ons komen hé... Klopt, maar Placietjen heeft hem ook gezien. Ik hoop allesinds dat het niet zo is. Tja, De Cock liep hier ook rond hé... En Van Himst was hier ook tegen Dilbeek... so what? _________________ es da ier e fistjen... |
| 28 Apr 2007, 17:19 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 15 Mei 2005, 23:13 Berichten: 3422 Leeftijd: 38 Locatie: Haaltert WLM: [email protected] |
boris clitoris schreef: Titus schreef: boris clitoris schreef: Titus schreef: Diene Coulibaly die hier genoemd wordt speelt zelfs niet altijd in de eerste ploeg van Oudenaarde. In de laatste drie matchen startte hij eenmaal in de basis, maar werd hij al na 52 minuten gewisseld. De laatste twee wedstrijden mocht hij zelfs niet invallen. Da's dan ook geen officieel nieuws hé. Volgens marcel ging Kestens ook naar ons komen hé... Klopt, maar Placietjen heeft hem ook gezien. Ik hoop allesinds dat het niet zo is. Tja, De Cock liep hier ook rond hé... En Van Himst was hier ook tegen Dilbeek... so what? Dat zou pas nen transfer zijn zie
Vicky _________________ Runner-up Miss Forum 2008 Jan, de overwinning is je van harte gegund!
|
| 28 Apr 2007, 17:23 |
|
|
Nationale Ploeg
boris clitoris schreef: Titus schreef: boris clitoris schreef: Titus schreef: Diene Coulibaly die hier genoemd wordt speelt zelfs niet altijd in de eerste ploeg van Oudenaarde. In de laatste drie matchen startte hij eenmaal in de basis, maar werd hij al na 52 minuten gewisseld. De laatste twee wedstrijden mocht hij zelfs niet invallen. Da's dan ook geen officieel nieuws hé. Volgens marcel ging Kestens ook naar ons komen hé... Klopt, maar Placietjen heeft hem ook gezien. Ik hoop allesinds dat het niet zo is. Tja, De Cock liep hier ook rond hé... En Van Himst was hier ook tegen Dilbeek... so what? Van Himst is een ex-speler en van De Cock is geweten dat hij ne goeie vriend is van Troch. Dat is toch iets anders dan iemand die op een voor ons voetballoos weekend rond het stadion loopt eh. Ik denk toch ook dat ge het verschil ziet. _________________ ![]() Stoget a ni oon, ten stoget a af ! |
| 28 Apr 2007, 17:32 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:58 Berichten: 548 Locatie: Aalst |
Titus schreef: boris clitoris schreef: Titus schreef: boris clitoris schreef: Titus schreef: Diene Coulibaly die hier genoemd wordt speelt zelfs niet altijd in de eerste ploeg van Oudenaarde. In de laatste drie matchen startte hij eenmaal in de basis, maar werd hij al na 52 minuten gewisseld. De laatste twee wedstrijden mocht hij zelfs niet invallen. Da's dan ook geen officieel nieuws hé. Volgens marcel ging Kestens ook naar ons komen hé... Klopt, maar Placietjen heeft hem ook gezien. Ik hoop allesinds dat het niet zo is. Tja, De Cock liep hier ook rond hé... En Van Himst was hier ook tegen Dilbeek... so what? Van Himst is een ex-speler en van De Cock is geweten dat hij ne goeie vriend is van Troch. Dat is toch iets anders dan iemand die op een voor ons voetballoos weekend rond het stadion loopt eh. Ik denk toch ook dat ge het verschil ziet. Plus dat Van Himst zen schoonzoon bij Dilbeek speelt |
| 28 Apr 2007, 17:34 |
|
|
Titus schreef: Van Himst is een ex-speler en van De Cock is geweten dat hij ne goeie vriend is van Troch. Dat is toch iets anders dan iemand die op een voor ons voetballoos weekend rond het stadion loopt eh. Ik denk toch ook dat ge het verschil ziet. Ja, ik zie het verschil. Ik wilde alleen maar zeggen dat je nog geen kritiek moet geven op transfers die zelfs (nog) niet officieel zijn... That's all _________________ es da ier e fistjen... |
| 28 Apr 2007, 18:54 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
Jurgen Landuyt verklaarde in het lokale krantje 'Zeewacht' dat hij graag zou terugkeren naar Oostende.
Vandaag zit hij trouwens op de tribune in de wedstrijd tussen Racing Waregem en Oostende. |
| 28 Apr 2007, 19:24 |
|
| Pagina 29 van 149 |
[ 2234 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 27 28 29 30 31 … 149 Volgende |