|
|
| Pagina 66 van 711 |
[ 10660 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 64 65 66 67 68 … 711 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
CeltiC1919 schreef: ze gaan het moeilijk krijgen dit weekend op Dender!!! JP gaf al aan dat het moeilijk spelen is op droog gras! Als zijn keel maar niet droog staat ![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 28 Apr 2007, 15:42 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 11 Jan 2006, 20:53 Berichten: 1157 |
marcel schreef: Allez, ge hebt ondertussen leren lezen! Oh Marcel, ik heb er tijdens nederlands zelfs meer geleerd dan lezen alleen. Ook op linguistiek gebied kregen we 't een en 't ander mee; Een pleonasme (afkomstig van het Griekse woord πλεονασμóς, pleonasmós, dat 'overvloed' betekent) is het expliciet vermelden (met een bijvoeglijk naamwoord of bijwoord) en daardoor benadrukken van een eigenschap die reeds impliciet in een zelfstandig naamwoord (of werkwoord) opgesloten ligt. We nemen aan dat gras groen is, dus komt het groene gras ons als overbodig voor. Pleonasmes komen eerder over als een stijlfout dan als een stijlfiguur. vb: eenzame dendersupporter Tautologie (stijlfiguur) Een tautologie (afkomstig van het Griekse woord ταυτολογία, tauto logos, dat 'hetzelfde zeggen' betekent) is het benadrukken van een woord met een ander woord dat zo goed als dezelfde betekenis heeft. Veel staande uitdrukkingen zijn tautologieën. Ze komen vaker over als een stijlfout dan als een stijlfiguur. vb: belachelijke dendersupporter Het enige wat me op dit moment niet te binnen schiet is de omschrijving voor één woord dat verschillende ladingen tegelijkertijd dekt zoals FC dender misschien kan iemand mij wel helpen ![]() |
| 28 Apr 2007, 15:59 |
|
|
Rode kaart ![]() Lid geworden op: 27 Okt 2006, 0:00 Berichten: 1407 Locatie: Rendac city |
voor wat wikipedia toch allemaal niet goed is eh :wink: |
| 28 Apr 2007, 16:06 |
|
|
marcel schreef: :lachen: ![]() voor wat wikipedia toch allemaal niet goed is eh :wink: tja, ge dacht toch echt niet dat ik dat na +15jaar zelf nog losjes uit de mouw kon schudden! ![]() |
| 28 Apr 2007, 16:07 |
|
|
Rode kaart ![]() Lid geworden op: 27 Okt 2006, 0:00 Berichten: 1407 Locatie: Rendac city |
Jeroen schreef: Vandaag in de krant: in Waasland - Dender zat er gisteren 800 man in de tribune (thuis en uitsupporters), en dat voor een match waar de ploeg van de denderstreek de promotie naar eerste kon afdwingen als ik deze namiddag de massa in Berchem zie dan mogen we toch weer fier zijn op onzen Iendracht ! Besteken, er waren gisterenavond 650 betalende FCD-supporters aanwezig en in totaal 2100 man. En dat zijn officiële cijfers. We verdienden van te winnen, kregen genoeg kansen in de 2de helft maar maakten het niet af. Enfin, vorige week kregen we wat te veel, dus ja, dat is voetbal. Zo wordt het nog spannend. Antwerp is definitief uitgeteld, daar moeten er toch serieuze problemen zijn. |
| 29 Apr 2007, 13:56 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
Ik hou me niet te erg bezig met kappen op andere ploegen. Ik ben fier genoeg op "ons" Eendracht Aalst om niet te moeten neerkijken op andere ploegen om mij groot te voelen.
Toch eventjes een reactie: Als je op het punt staat om kampioen te spelen in tweede klasse, dan is 650 supporters in een beslissende match tijdens het weekend weinig volk... Zeker niet iets om fier over te zijn... Ter vergelijking: toen Aalst zijn beslissende eindrondewedstrijd speelde op Turnhout (in 1991) was er op verplaatsing ongeveer 6000 man mee... Ik heb ooit Cercle Brugge in tweede weten kampioen spelen op Aalst en daar was ook een paar duizend man mee (terwijl Cercle nu ook niet overloopt van het volk, hé). Als je naar de supportersaantallen kijkt dan zijn er maar twee tweede-klasers eerste klasse waardig, en dat is Antwerp en KV Mechelen... Sorry, Dender... |
| 29 Apr 2007, 20:17 |
|
|
salvador schreef: Ik hou me niet te erg bezig met kappen op andere ploegen. Ik ben fier genoeg op "ons" Eendracht Aalst om niet te moeten neerkijken op andere ploegen om mij groot te voelen. Toch eventjes een reactie: Als je op het punt staat om kampioen te spelen in tweede klasse, dan is 650 supporters in een beslissende match tijdens het weekend weinig volk... Zeker niet iets om fier over te zijn... Ter vergelijking: toen Aalst zijn beslissende eindrondewedstrijd speelde op Turnhout (in 1991) was er op verplaatsing ongeveer 6000 man mee... 't is 't een of 't ander é zou mijn metjen zeggen ![]() |
| 29 Apr 2007, 20:20 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:18 Berichten: 2248 Leeftijd: 45 Locatie: Pamel |
Misschien helpt het voor het aantal supporters te vergroten om er toch Terjoden Welle bij te nemen zoals in da artikel van de week in de gazet.Hebt ge toch een 20 sups meer misschien
![]() _________________
|
| 29 Apr 2007, 20:26 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
CeltiC1919 schreef: salvador schreef: Ik hou me niet te erg bezig met kappen op andere ploegen. Ik ben fier genoeg op "ons" Eendracht Aalst om niet te moeten neerkijken op andere ploegen om mij groot te voelen. Toch eventjes een reactie: Als je op het punt staat om kampioen te spelen in tweede klasse, dan is 650 supporters in een beslissende match tijdens het weekend weinig volk... Zeker niet iets om fier over te zijn... Ter vergelijking: toen Aalst zijn beslissende eindrondewedstrijd speelde op Turnhout (in 1991) was er op verplaatsing ongeveer 6000 man mee... 't is 't een of 't ander é zou mijn metjen zeggen ![]() Voor mij is er een verschil tussen een nuchtere analyse en "kappen", maar ik wil uw metjen zeker niet tegenspreken. Doe de groetjes aan uw metjen, bedank haar voor haar levensles en zeg dat ik het nooit meer zal doen... |
| 29 Apr 2007, 20:31 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Gunni schreef: Misschien helpt het voor het aantal supporters te vergroten om er toch Terjoden Welle bij te nemen zoals in da artikel van de week in de gazet.Hebt ge toch een 20 sups meer misschien ![]() stelt u voor zég, en Terjoden en Welle nog in die naam verwerken en dan nog in kleine letters sponsored by Murcia |
| 29 Apr 2007, 22:02 |
|
|
salvador schreef: CeltiC1919 schreef: salvador schreef: Ik hou me niet te erg bezig met kappen op andere ploegen. Ik ben fier genoeg op "ons" Eendracht Aalst om niet te moeten neerkijken op andere ploegen om mij groot te voelen. Toch eventjes een reactie: Als je op het punt staat om kampioen te spelen in tweede klasse, dan is 650 supporters in een beslissende match tijdens het weekend weinig volk... Zeker niet iets om fier over te zijn... Ter vergelijking: toen Aalst zijn beslissende eindrondewedstrijd speelde op Turnhout (in 1991) was er op verplaatsing ongeveer 6000 man mee... 't is 't een of 't ander é zou mijn metjen zeggen ![]() Voor mij is er een verschil tussen een nuchtere analyse en "kappen", maar ik wil uw metjen zeker niet tegenspreken. Doe de groetjes aan uw metjen, bedank haar voor haar levensles en zeg dat ik het nooit meer zal doen... ik zal 't zeker doen, on the other hand; ik bekritiseerde u niet hoor, allesbehalve, vond het gewoon wa grappig |
| 29 Apr 2007, 22:07 |
|
|
salvador schreef: Toch eventjes een reactie: Als je op het punt staat om kampioen te spelen in tweede klasse, dan is 650 supporters in een beslissende match tijdens het weekend weinig volk... Zeker niet iets om fier over te zijn... Ik maakte me dezelfde bedenking, vorig seizoen, toen jullie op de voorlaatste speeldag een superbelangrijke derby speelden in Denderleeuw en julie niet eens jullie vakje achter doel vol kregen. Maar laat me raden, toen ging het zeker "wat" minder.... Voor ons is 650 man op verplaatsing goed, dit was trouwens niet dé beslissende match. En sinds wanneer bepaalt het aantal supporters in welke reeks je hoort? Volgens mij is het sportieve nog altijd het belangrijkste criterium en wat dat betreft, hebben zowel Antwerp, KVM als jullie tov ons het zwijgen aan jullie kant. |
| 29 Apr 2007, 22:49 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
|
Citeer: Voor ons is 650 man op verplaatsing goed, dit was trouwens niet dé beslissende match. Het was ook uitermate ver natuurlijk. |
| 29 Apr 2007, 23:10 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
marcel schreef: salvador schreef: Toch eventjes een reactie: Als je op het punt staat om kampioen te spelen in tweede klasse, dan is 650 supporters in een beslissende match tijdens het weekend weinig volk... Zeker niet iets om fier over te zijn... Voor ons is 650 man op verplaatsing goed, dit was trouwens niet dé beslissende match. En sinds wanneer bepaalt het aantal supporters in welke reeks je hoort? Volgens mij is het sportieve nog altijd het belangrijkste criterium en wat dat betreft, hebben zowel Antwerp, KVM als jullie tov ons het zwijgen aan jullie kant. |
| 30 Apr 2007, 10:07 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 770 Locatie: Stad van mijn dromen |
placietjen schreef: marcel schreef: salvador schreef: Toch eventjes een reactie: Als je op het punt staat om kampioen te spelen in tweede klasse, dan is 650 supporters in een beslissende match tijdens het weekend weinig volk... Zeker niet iets om fier over te zijn... Voor ons is 650 man op verplaatsing goed, dit was trouwens niet dé beslissende match. En sinds wanneer bepaalt het aantal supporters in welke reeks je hoort? Volgens mij is het sportieve nog altijd het belangrijkste criterium en wat dat betreft, hebben zowel Antwerp, KVM als jullie tov ons het zwijgen aan jullie kant. Zit diene hier weer op het forum? Is al drie keer gestopt met naar hier te komen, 4 keer gedelete op zijn aanvraag en blijft maar terugjammeren... Delete hem ne keer voorgoed gelijk den bawa aka ... ... ... ... ... |
| 30 Apr 2007, 12:57 |
|
| Pagina 66 van 711 |
[ 10660 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 64 65 66 67 68 … 711 Volgende |