|
|
| Pagina 33 van 149 |
[ 2234 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 31 32 33 34 35 … 149 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Ancien ![]() Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16 Berichten: 4399 Leeftijd: 45 Locatie: Atom |
piewie schreef: Ik vrees zelf een beetje voor het lot van Van Landuyt. Het feit dat EA met Opwijk onderhandelt over de komst van Roel VDB zet ook zijn toekomst bij EA op de helling. Dat VDBrande zou komen, wil denk ik niet zeggen dat Jurgen moet vrezen voor zijn lot. Twee spelers voor eenzelfde positie is in derde zeker geen overbodige luxe. Zeker nu Jurgen de voorbije match op zijn beste niveau kwam te spelen, zal hij er zomaar niet uitgespeeld worden. _________________ es da ier e fistjen... |
| 30 Apr 2007, 19:12 |
|
|
Nationale Ploeg
piewie schreef: Jean schreef: Arijs zou rond zijn met Aalst??? Kan iemand dit bevestigen?? Ik heb dit nieuws gisteren gekregen van een supporter van Waasland dus schiet me niet dood moest het toch niet waar zijn. Op Berchem was te horen dat de transfer van Arijs definitief afgesprongen is... Het is al een tijdje een welles-nietes spelletje... Shabi zou volgend seizoen dan weer linksmidden uitgespeeld gaan worden en wordt dus niet louter beschouwd als reserve voor de linksback. Ik vrees zelf een beetje voor het lot van Van Landuyt. Het feit dat EA met Opwijk onderhandelt over de komst van Roel VDB zet ook zijn toekomst bij EA op de helling. Het vertrek van Arne blijft me toch moeilijk vallen. Hij was ook een alternatief in geval één van onze centrale verdedigers er niet konden bij zijn. Ik hoop dat we ons niet gaan beklagen dat hij weg is. Hoe dan ook, het bestuur nam hier toch een (ik hoop berekend) risico. Alle "grote" namen waar ze mee bezig waren lijken af te haken: Arijs, Kestens,... Bij Arijs zat er een gat tussen wat den iendracht wou geven en wat Arijs wou. Tja namen moet ge betalen eh. _________________ ![]() Stoget a ni oon, ten stoget a af ! |
| 30 Apr 2007, 19:15 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Ik blijf erbij dat we aan Arijs geen groot verlies doen. Zeker in ons huidig systeem speelt die er volgens mij nooit Arnold uit.
|
| 30 Apr 2007, 19:28 |
|
|
Nationale Ploeg
Bartos schreef: Ik blijf erbij dat we aan Arijs geen groot verlies doen. Zeker in ons huidig systeem speelt die er volgens mij nooit Arnold uit. Misschien werd een twee spitsensysteem beoogd? Want zowel Arijs als Arnold(zoals hij de laatste matchen weer bezig is) zijn geen spitsen voor op de bank. _________________ ![]() Stoget a ni oon, ten stoget a af ! |
| 30 Apr 2007, 19:31 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Titus schreef: Bartos schreef: Ik blijf erbij dat we aan Arijs geen groot verlies doen. Zeker in ons huidig systeem speelt die er volgens mij nooit Arnold uit. Misschien werd een twee spitsensysteem beoogd? Want zowel Arijs als Arnold(zoals hij de laatste matchen weer bezig is) zijn geen spitsen voor op de bank. Arijs komt niet naar Aalst, dat probleem stelt zich dus helemaal niet. |
| 30 Apr 2007, 19:34 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
K hoop wel dat er nog ne stevigen spits bijkomt. Niet noodzakelijk om altijd te spelen, maar als alternatief voor Arnold als hij eens gekwetst of geschorst is. Dienen Fifi Salomon heeft als eenzame spits tegen ons nog ne redelijken indruk gelaten bij mij. Zou een waardige invaller zijn.
|
| 30 Apr 2007, 19:39 |
|
|
Nationale Ploeg
Smetje schreef: K hoop wel dat er nog ne stevigen spits bijkomt. Niet noodzakelijk om altijd te spelen, maar als alternatief voor Arnold als hij eens gekwetst of geschorst is. Dienen Fifi Salomon heeft als eenzame spits tegen ons nog ne redelijken indruk gelaten bij mij. Zou een waardige invaller zijn. Ik kijk toch ook uit naar die kwaliteitsinjectie. _________________ ![]() Stoget a ni oon, ten stoget a af ! |
| 30 Apr 2007, 19:41 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 29 Mei 2005, 23:12 Berichten: 1207 Leeftijd: 46 Locatie: Gent - Ternat -Aalst |
Die Arijs heeft al jaren een grote naam en past zijn financiële eisen ook aan die naam aan, maar het is wel ook al jaren geleden dat die nog 'ns echt een goed seizoen speelde. Prijs/kwaliteit zou dat gegarandeerd een dikke flop worden. Dat is een opportunist van de zuiverste soort, die om de 1 à 2 seizoenen zijn club verlaat om bij de volgende club, die zo zot is om zijn lachwekkende loon te betalen, te tekenen.
Kestens, tja, die zou ik er heel graag bij hebben, maar die is nog veel te goed voor derde, dus dat die niet zal komen, daar kan je volgens mij sowieso zeker van zijn. Cristophe zou moeten stekezot zijn. Ik denk dat die sowieso bij elke tweedeklasser mag tekenen en ongetwijfeld ook bij Dender, indien die naar eerste toe gaan. |
| 30 Apr 2007, 19:48 |
|
|
Nationale Ploeg
Iendracht02 schreef: Die Arijs heeft al jaren een grote naam en past zijn financiële eisen ook aan die naam aan, maar het is wel ook al jaren geleden dat die nog 'ns echt een goed seizoen speelde. Prijs/kwaliteit zou dat gegarandeerd een dikke flop worden. Dat is een opportunist van de zuiverste soort, die om de 1 à 2 seizoenen zijn club verlaat om bij de volgende club, die zo zot is om zijn lachwekkende loon te betalen, te tekenen. Kestens, tja, die zou ik er heel graag bij hebben, maar die is nog veel te goed voor derde, dus dat die niet zal komen, daar kan je volgens mij sowieso zeker van zijn. Cristophe zou moeten stekezot zijn. Ik denk dat die sowieso bij elke tweedeklasser mag tekenen en ongetwijfeld ook bij Dender, indien die naar eerste toe gaan. Euh ik weet niet of ge vorig seizoen tweede klasse gevolgd hebt? Arijs was topschutter met een mooi aantal doelpunten en is uitgeroepen tot beste speler van tweede. Dit seizoen heeft het wat langer geduurd voor hij op gang kwam ,maar ook nu heeft hij al een aantal keer zijn doelpuntje meegepikt o.a. tegen dender. Hij zou een versterking zijn daar mag je toch zeker van zijn. _________________ ![]() Stoget a ni oon, ten stoget a af ! |
| 30 Apr 2007, 19:52 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Titus schreef: Euh ik weet niet of ge vorig seizoen tweede klasse gevolgd hebt? Arijs was topschutter met een mooi aantal doelpunten en is uitgeroepen tot beste speler van tweede. Dit seizoen heeft het wat langer geduurd voor hij op gang kwam ,maar ook nu heeft hij al een aantal keer zijn doelpuntje meegepikt o.a. tegen dender. Hij zou een versterking zijn daar mag je toch zeker van zijn. |
| 30 Apr 2007, 19:58 |
|
|
piewie schreef: boris clitoris schreef: piewie schreef: Ik vrees zelf een beetje voor het lot van Van Landuyt. Het feit dat EA met Opwijk onderhandelt over de komst van Roel VDB zet ook zijn toekomst bij EA op de helling. Dat VDBrande zou komen, wil denk ik niet zeggen dat Jurgen moet vrezen voor zijn lot. Twee spelers voor eenzelfde positie is in derde zeker geen overbodige luxe. Zeker nu Jurgen de voorbije match op zijn beste niveau kwam te spelen, zal hij er zomaar niet uitgespeeld worden. Bartos, ik ben het met je eens dat Jurgen gerust mag/moet blijven. Of Roel nu overkomt van Opwijk of niet, feit is dat er gezocht wordt naar een rechtsback van enig 'kaliber' (lees: niet voor op de bank te zitten). Een argument voor het bestuur om Arne door te sturen, was dat Arne niet iemand is om op de bank te zitten. Hetzelfde geldt voor Van Landuyt, of zie ik dat verkeerd? Reeds enkele weken geleden (toen onze voorsprong nog 3 puntjes bedroeg en de titel even in gevaar kwam), heb ik opgevangen dat er in totaal 11 spelers zullen bijkomen voor volgend seizoen, waarvan 6 direct een basisplaats kunnen opeisen. Ik vond dit toen niet echt geloofwaardig, maar gegeven de activiteit van de laatste dagen, zou dit wel eens dicht bij de waarheid kunnen zijn. Ik ben benieuwd waar de tellers gaan eindigen In ieder geval: we tonen terecht momenteel veel medeleven met de vertrekkers en vandaar de vele reacties op het forum, maar ik twijfel er niet aan dat we volgend seizoen met een prima anders uitziend elftal de kop in derde gaan spelen. ![]() Het was boris waarop je reageerde, niet Bartos .
En het is trouwens Landuyt en niet Van Landuyt . |
| 30 Apr 2007, 20:01 |
|
|
Titus schreef: Hij zou een versterking zijn daar mag je toch zeker van zijn. Ik ben daar eigenlijk niet volledig van overtuigd. |
| 30 Apr 2007, 20:02 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
marcel schreef: boris clitoris schreef: marcel schreef: marcel schreef: Coulibaly (Oudenaarde, middenvelder) zou jullie rangen vervoegen. ge ziet eh, boris. :wink: Tja, 25 roddels verspreiden waarvan er één klopt... proficiat ![]() Dat de transfer van Kestens op het allerlaatste moment afgesprongen is, daar kan ik ook nix on doen. ![]() Dan moet ge dat hier niet komen verkondigen ook. |
| 30 Apr 2007, 21:46 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
Jean schreef: Arijs zou rond zijn met Aalst??? Kan iemand dit bevestigen?? Ik heb dit nieuws gisteren gekregen van een supporter van Waasland dus schiet me niet dood moest het toch niet waar zijn. Daar klopt genen bal van, echt genen bal. Ik peis dat dieje zelf heel graag wil komen en die geruchten zelf verspreid, of dat ze hem ginder in Waasland graag kwijt willen, maar hij komt niet naar Aalst. |
| 30 Apr 2007, 21:47 |
|
|
Ancien
Iendracht02 schreef: Die Arijs heeft al jaren een grote naam en past zijn financiële eisen ook aan die naam aan, maar het is wel ook al jaren geleden dat die nog 'ns echt een goed seizoen speelde. Prijs/kwaliteit zou dat gegarandeerd een dikke flop worden. Dat is een opportunist van de zuiverste soort, die om de 1 à 2 seizoenen zijn club verlaat om bij de volgende club, die zo zot is om zijn lachwekkende loon te betalen, te tekenen. Groot gelijk. |
| 30 Apr 2007, 21:50 |
|
| Pagina 33 van 149 |
[ 2234 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 31 32 33 34 35 … 149 Volgende |